SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VertalingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
Het deed in eerste instantie nog niet meteen veel, maar nu wordt het opgepikt jaquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:26 schreef koffieleuk het volgende:
Inmiddels al vijfde! Had niet gedacht dat de bookmakers het met mij eens zijn.
twitter:Mathieu_wtt twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 11:01:10Sacha Jean-Baptiste will be the artistic director for Gjon's Tears and the swiss staging 🤗She has worked with Luca Hänni last year. #Eurovision reageer retweet
Dat is ook een stuk Eurovisie-meubilair geworden net als d'n Pannecouckequote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:34 schreef koffieleuk het volgende:
twitter:Mathieu_wtt twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 11:01:10Sacha Jean-Baptiste will be the artistic director for Gjon's Tears and the swiss staging 🤗She has worked with Luca Hänni last year. #Eurovision reageer retweet
quote:Apparently Répondez-moi was the favourite of the International Expert Jury but not of the public panel. But after a live performance by Gjon the panel also got behind the song.
Welkom op de hype treinquote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:47 schreef Greys het volgende:
Heb wat live video's van hem gekeken en deze zķu live nog weleens m'n top 3 in kunnen denderen. Al wordt het daar erg druk inmiddels.
Yes, nog iemand met smaakquote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:47 schreef Manusje_v_a het volgende:
Deze staat voorlopig op 1 in mijn top. Zou echt heel happy zijn als dit wint!
Ben ik de enige die bij het begin moet denken aan de intro van de serie the Bridge?
Hoe dan ook, elke keer als het refrein inzet krijg ik kippenvel
En net naar plek vier gestegen in de odds!! Zullen we vast Zwitsers gaan wapperen?! (Geen idee hoe je Zwitsers wappert...wellicht iets met een koebel of een alpenhoornquote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:51 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Yes, nog iemand met smaak
Dat intro moest ik even opzoeken, maar daar heeft het wel wat van.
Een koebel gemaakt van Tobleronequote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:55 schreef Manusje_v_a het volgende:
[..]
En net naar plek vier gestegen in de odds!! Zullen we vast Zwitsers gaan wapperen?! (Geen idee hoe je Zwitsers wappert...wellicht iets met een koebel of een alpenhoorn)
Denk ook wel dat ze het heel goed kunnen. Als het maar niet zo'n slecht ESF-jaar wordt als 1989.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:17 schreef molloot200 het volgende:
Als Zwitserland nu wint dan zit er net zo lang tussen hun tweede en derde winst als tussen hun eerste en tweede winst. En ik voel dat het mogelijk is. Daarnaast lijkt het me ook wel dat Zwitserland dit goed zou kunnen organiseren.
Dir. ik kan er nog niet echt aan wennen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 00:01 schreef Strani het volgende:
Hmm ik weet het niet. Kwalitatief goed, dat is duidelijk, maar niet helemaal mijn ding geloof ik.
quote:Op zondag 8 maart 2020 08:26 schreef Manusje_v_a het volgende:
Hij is gestegen naar de tweede plek in de odds!![]()
![]()
quote:Op zondag 8 maart 2020 13:41 schreef ReizigerZonderDoel het volgende:
Dit lied zou een waardige opvolger kunnen zijn van ‘Arcade’. Ik denk dat dit nummer uit Zwitserland het ook gewoon ver gaat schoppen.
Het zou ergens ook wel een mooie symboliek zijn wanneer dat Zwitserland in dit jaar de winnaar wordt! Het Eurovisiesongfestival in Rotterdam in dit jaar wordt eigenlijk ook een viering van 65 jaar songfestival. In de shows in dit jaar zal er nadrukkelijk stilgestaan worden bij deelnemers uit het verleden van het songfestival (1956 - 2020). Wanneer dat bij het einde van de hele stemprocedure in dit jaar Zwitserland op de eerste plaats zou staan, dan zou de cirkel weer rond zijn, op een bepaalde manier.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:43 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Zal wel mooi zijn voor het patroon als ze dit jaar winnen
1956 - 32 jaar - 1988 - 32 jaar - 2020.
Dreinerig is het woord dat ik al een paar dagen zoek om dit nummer te omschrijven.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:05 schreef grazz het volgende:
Ik heb helemaal niks met dit liedzo dreinerig
Ik twijfel er eigenlijk geen seconde aan dat deze uitvoerende dit ook live goed gaat kunnen doen.quote:Op maandag 9 maart 2020 08:52 schreef koffieleuk het volgende:
Dit is de enige ballad nog zonder live uitvoering. Ik ben erg benieuwd!
Dat eerste had ik ook inderdaad. Deed me gelijk aan Ayoub denken (van The Voice).quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:24 schreef ato het volgende:
Prachtig net weer geluisterd op koptelefoon. Lijkt iets Arabisch op de manier hoe Hij zingt. Moest bijna een traantje wegpinken. Wordt mijn nr 1 denk ik toch.
Inderdaadquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:36 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dat eerste had ik ook inderdaad. Deed me gelijk aan Ayoub denken (van The Voice).
twitter:srfesc twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 20:34:08We are very pleased that Gjon's Tears will represent Switzerland at the ESC 2021. <3
We can announce further information at a later date.Stay healthy!
#GjonsTears #RepondezMoi #srfESC #SRF #Eurovision #Switzerland @SRF
@Eurovision
#TeamSRGSSR https://t.co/OGTlwU7OEa reageer retweet
Ik hoop echt dat ie volgend jaar nog zo'n juweeltje kan afleveren. Ik heb er eigenlijk wel vertrouwen in.quote:
Ik heb dat idee bij velen ook bij Jeangu, gek he.quote:Op zondag 24 mei 2020 16:02 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb hele hoge verwachtingen voor 2021, maar ik ben ook bang dat hij ze niet kan waarmaken...
https://eurovoix.com/2021(...)e-released-in-march/quote:SRF has confirmed that the Swiss entry for the Eurovision Song Contest 2021 is set to be released in March.
Switzerland joins an extensive list of countries that will be releasing its entry for the Eurovision Song Contest 2021 in March. SRF confirmed on Twitter this morning that the song will be revealed next month, but the exact date is still to be confirmed.
The Swiss entry for the 2021 contest was selected in December.
Lekker passive-aggressive, dat 'extensive list of countries'quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:13 schreef Nashipeer het volgende:
Haha hihi ook in maart:
[..]
https://eurovoix.com/2021(...)e-released-in-march/
Ik verwacht ergens ook dat de Nederlandse inzending in maart naar buiten komt net als de laatste paar jaar.
Bise ā Sienekequote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:23 schreef koffieleuk het volgende:
Raden maar!
Ik zag 'Tout l'univers' ergens langskomen, dat past in ieder geval wel qua aantal en met de sfeer van de foto.
[ afbeelding ]
Dit heb ik ookquote:Op woensdag 10 maart 2021 15:24 schreef grazz het volgende:
Zijn lied van vorig jaar vond ik helemaal niks, al zag ik wel de kwaliteit van het lied en de kansen. Het had denk ik vrij hoog kunnen eindigen. Ben benieuwd of ik het lied van dit jaar wel leuk ga vinden.
En ergens heb ik het gevoel dat hij mee gaat doen voor de winst. Kan er m'n vinger niet op leggen, maar soms zie je een artiest en dan weet je gewoon dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Dat heb ik met Gjon, ook al is het mogelijk niet mijn smaak. Er hangt iets in de lucht...
Je lijkt gelijk te hebbenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:23 schreef koffieleuk het volgende:
Raden maar!
Ik zag 'Tout l'univers' ergens langskomen, dat past in ieder geval wel qua aantal en met de sfeer van de foto.
[ afbeelding ]
Die had ik al bij Frankrijk, maar deze nu als tweede!quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:04 schreef Niels93 het volgende:
WAUW. Dit is de eerste keer dat ik 'winner'-vibes krijg bij een liedje.
quote:
Ik wist dat deze matige grap nog eens in de herhaling kon.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat heb je in Zwitserland al snel natuurlijk.
Nee dit kan niet.gif
Het zou wat zijn als die twee keer achter elkaar zou winnenquote:Op woensdag 10 maart 2021 16:10 schreef Niels93 het volgende:
Op ESC forum noemt iemand dat Wouter Hardy (van Arcade) in het songwriting team zit.
Dat zou me helemaal niks verbazen als je het hoort.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:10 schreef Niels93 het volgende:
Op ESC forum noemt iemand dat Wouter Hardy (van Arcade) in het songwriting team zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |