Hoezo wispelturig maar nu ik het een tweede keer luister irriteert z'n stem me al in de hoge stukken.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Die had ik al bij Frankrijk, maar deze nu als tweede!
Welke site?quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:15 schreef GeorgeM het volgende:
Even snel een bet geplaatst
Hij schiet omhoog
Je gevoel laat je niet in de steek, Ik had ook heel weinig met Répondez-moi,quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:24 schreef grazz het volgende:
Zijn lied van vorig jaar vond ik helemaal niks, al zag ik wel de kwaliteit van het lied en de kansen. Het had denk ik vrij hoog kunnen eindigen. Ben benieuwd of ik het lied van dit jaar wel leuk ga vinden.
En ergens heb ik het gevoel dat hij mee gaat doen voor de winst. Kan er m'n vinger niet op leggen, maar soms zie je een artiest en dan weet je gewoon dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Dat heb ik met Gjon, ook al is het mogelijk niet mijn smaak. Er hangt iets in de lucht...
Betfair.quote:
DIT WORDT 'Mquote:Op woensdag 10 maart 2021 16:16 schreef Niels93 het volgende:
According to SRF, the song was written by Gjon’s Tears, Wouter Hardy, Nina Sampermans & Xavier Michel. Wouter Hardy also produced the track.
Kun je daar wel makkelijk geld op de site zetten en weer eraf halen? Heb verhalen gehoord van mensen die het geld niet terug kregen bij sommige van die websites. (Ik heb alleen unibet nu).quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:20 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Betfair.
Dat is de enige die ik een beetje snap
quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Kun je daar wel makkelijk geld op de site zetten en weer eraf halen? Heb verhalen gehoord van mensen die het geld niet terug kregen bij sommige van die websites. (Ik heb alleen unibet nu).
Betfair is de grootste, dus dat is allemaal niet zo’n probleem. En doorgaans ook de beste quoteringen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Kun je daar wel makkelijk geld op de site zetten en weer eraf halen? Heb verhalen gehoord van mensen die het geld niet terug kregen bij sommige van die websites. (Ik heb alleen unibet nu).
Ik vind de stem ook niet fijn, maar ik krijg hier wel winner's vibes bij.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:21 schreef ijs_beer het volgende:
Sterke compositie. Kanshebber op een hele hoge klassering. Stem in het hoge vind ik niet altijd even fijn, maar goed, het is niet alsof je 'm op herhaling hebt staan als je naar ESF kijkt dus irritatie zal meevallen.
Ja, ik kan ook wel wat redenen bedenken waarom dit niet gaat winnen, maar als IJsland zaterdag een matig liedje presenteert, kunnen er wat mij betreft een stuk of 5 liedjes winnen, en daar zit deze ook wel bij.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:23 schreef Cee het volgende:
Ik vind het heel mooi, vind het te veel op Arcade lijken om te winnen, krijg geen kippenvel, maar vind het wel heel mooi. Had ik al gezegd dat ik het heel mooi vind?
Your wish is my commandquote:Op woensdag 10 maart 2021 16:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Betfair is de grootste, dus dat is allemaal niet zo’n probleem. En doorgaans ook de beste quoteringen.
Maar doe deze discussie anders in het wedtopic, dan post daar ook nog eens iemand anders
Tof voor Wouterquote:Op woensdag 10 maart 2021 16:16 schreef Niels93 het volgende:
According to SRF, the song was written by Gjon’s Tears, Wouter Hardy, Nina Sampermans & Xavier Michel. Wouter Hardy also produced the track.
Stel dat hij met nóg een nummer zou winnen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:16 schreef Niels93 het volgende:
Ik vind het wel beter dan zijn lied van vorig jaar, maar krijg hier (nog) geen winnaar vibes bij, al komt het wel in de buurt. Ik kan me zo voorstellen dat als ik het straks live zie wel wat meer onder de indruk ben.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je gevoel laat je niet in de steek, Ik had ook heel weinig met Répondez-moi,
Maar dit geeft meteen winnaars vibes, Juist door de opbouw en de versnelling die in het nummer zit,
Uitstekend gedaan,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |