Die liedjes announcement van het ESF Twitteraccount kunnen niet tippen aan de header aankondigingenquote:Op woensdag 10 maart 2021 18:09 schreef Greys het volgende:
Gjon had dan wel het hele universum, maar een nieuwe header had hij nog niet voor z'n topic. Met dank aan @:Cee nu wel!
Ik vind het lied mooi, maar zijn continue hoge stem is het niet voor mij.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:19 schreef Cyan9 het volgende:
Nog niet geluisterd, maar aangezien de meerderheid het geweldig lijkt te vinden, vind ik het waarschijnlijk niks.
Mede door de lek in IJsland, maar wel mooi voor Zwitserlandquote:Op woensdag 10 maart 2021 19:32 schreef koffieleuk het volgende:
Enn nu helemaal bovenaan bij de boekjes
Heel fijnquote:Op woensdag 10 maart 2021 19:32 schreef koffieleuk het volgende:
Enn nu helemaal bovenaan bij de boekjes
dat had ik ook - Arcade2.0 -maar al met al wel één van de betere inzendingen dit jaar want het is nog maar magertjesquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:01 schreef Greys het volgende:
Ik snap serieus niet dat mensen het boven Frankrijk gokken als winnaar.Maar ik zal het wel helemaal mis hebben.
Edit: het is misschien ook een ietsje de kift van me omdat het eerste moment dat hij hoog gaat zingen is het exact de ohohohoohhhh van Arcade qua tonen voor m'n gevoel, alleen zingt hij heeeeheeeheheeee.
Dat sowieso. Ik vind het ook een mooi lied. Het staat momenteel nog op 2 in m'n ranglijst. Alleen vind ik de overeenkomst met Arcade echt een beetje té.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:30 schreef Giggio het volgende:
[..]
dat had ik ook - Arcade2.0 -maar al met al wel één van de betere inzendingen dit jaar want het is nog maar magertjes
Ik denk dat Voilà meer iets is voor de Radio 2-luisteraar, zeg maar. Volgens mij heeft Gjon's Tears de potentie om ook een breder en vooral jonger publiek aan te spreken, en die televoten er op los. Uiteraard heeft het wat weg van Arcade, maar Duncan heeft die stijl ook niet uitgevonden natuurlijk, en hij gebruikt nu eenmaal ook graag z'n kopstem.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:01 schreef Greys het volgende:
Ik snap serieus niet dat mensen het boven Frankrijk gokken als winnaar.Maar ik zal het wel helemaal mis hebben.
Edit: het is misschien ook een ietsje de kift van me omdat het eerste moment dat hij hoog gaat zingen is het exact de ohohohoohhhh van Arcade qua tonen voor m'n gevoel, alleen zingt hij heeeeheeeheheeee.
Ik hoor wel dat het dezelfde producer isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |