SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VertalingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
Het deed in eerste instantie nog niet meteen veel, maar nu wordt het opgepikt jaquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:26 schreef koffieleuk het volgende:
Inmiddels al vijfde! Had niet gedacht dat de bookmakers het met mij eens zijn.
twitter:Mathieu_wtt twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 11:01:10Sacha Jean-Baptiste will be the artistic director for Gjon's Tears and the swiss staging 🤗She has worked with Luca Hänni last year. #Eurovision reageer retweet
Dat is ook een stuk Eurovisie-meubilair geworden net als d'n Pannecouckequote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:34 schreef koffieleuk het volgende:
twitter:Mathieu_wtt twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 11:01:10Sacha Jean-Baptiste will be the artistic director for Gjon's Tears and the swiss staging 🤗She has worked with Luca Hänni last year. #Eurovision reageer retweet
quote:Apparently Répondez-moi was the favourite of the International Expert Jury but not of the public panel. But after a live performance by Gjon the panel also got behind the song.
Welkom op de hype treinquote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:47 schreef Greys het volgende:
Heb wat live video's van hem gekeken en deze zóu live nog weleens m'n top 3 in kunnen denderen. Al wordt het daar erg druk inmiddels.
Yes, nog iemand met smaakquote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:47 schreef Manusje_v_a het volgende:
Deze staat voorlopig op 1 in mijn top. Zou echt heel happy zijn als dit wint!
Ben ik de enige die bij het begin moet denken aan de intro van de serie the Bridge?
Hoe dan ook, elke keer als het refrein inzet krijg ik kippenvel
En net naar plek vier gestegen in de odds!! Zullen we vast Zwitsers gaan wapperen?! (Geen idee hoe je Zwitsers wappert...wellicht iets met een koebel of een alpenhoornquote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:51 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Yes, nog iemand met smaak
Dat intro moest ik even opzoeken, maar daar heeft het wel wat van.
Een koebel gemaakt van Tobleronequote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:55 schreef Manusje_v_a het volgende:
[..]
En net naar plek vier gestegen in de odds!! Zullen we vast Zwitsers gaan wapperen?! (Geen idee hoe je Zwitsers wappert...wellicht iets met een koebel of een alpenhoorn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |