Dat heb je in Zwitserland al snel natuurlijk.quote:
Dan kan ik ook hoog zingen en vooral laag hier in NLquote:Op woensdag 4 maart 2020 14:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat heb je in Zwitserland al snel natuurlijk.
Nee dit kan niet.gif
quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat heb je in Zwitserland al snel natuurlijk.
Nee dit kan niet.gif
Deze moeten we in elk geval kunnen hebben. Ik moet ook maar zien of dit de finale haalt.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:19 schreef grazz het volgende:
Niet mijn lied. Vind het niet bijzonder en saai. Wel mooie stem en denk dat dit live wel meer indruk kan gaan maken.
quote:He looks like love child of Charlie Chaplin and Hovi Star
Eens ergens wel. Ik ben niet per se weg van de ballads en dat steek ik ook niet onder stoelen of banken, maar in de andere jaren domineerden de uptempo's gewoon veel meer dan nu het geval is. Die chatbox was sowieso frustrerend zonet.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:21 schreef aarontje112 het volgende:
Dat gezeik over die ballads weer in de livechat, ik ben er zo godsgloeiende klaar mee. Met name omdat het gewoon niet klopt, best divers jaar.
Sowieso een beetje simpel de mentaliteit dat alle uptempo goed is en alle ballads slechtquote:Op woensdag 4 maart 2020 14:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Eens ergens wel. Ik ben niet per se weg van de ballads en dat steek ik ook niet onder stoelen of banken, maar in de andere jaren domineerden de uptempo's gewoon veel meer dan nu het geval is. Die chatbox was sowieso frustrerend zonet.
Ik zeg ook niet dat ik per se ballads slecht vind. Ik zeg dat ikzelf meer fan ben van de wat meer uptempo dingen en dat ik zelf eigenlijk niet van de ballads houd. En een enkele goede ballad kan ik echt wel waarderen. Bijvoorbeeld die van Noorwegen vind ik echt heel sterk. De mentaliteit is dus niet voor mij dat alle ballads slecht zijn, maar ik weet gewoon van mezelf dat ik minder van ballads houd dan van de uptempo nummers in het festival.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Sowieso een beetje simpel de mentaliteit dat alle uptempo goed is en alle ballads slecht![]()
De balans is voor nu nog prima dit jaar. Vooral meer midtempo dan andere jaren (powerballads included).
Maar ik tel letterlijk 12/13 ballads, op 26 nummers. Lijkt me een prima verdelingquote:Op woensdag 4 maart 2020 14:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Eens ergens wel. Ik ben niet per se weg van de ballads en dat steek ik ook niet onder stoelen of banken, maar in de andere jaren domineerden de uptempo's gewoon veel meer dan nu het geval is. Die chatbox was sowieso frustrerend zonet.
Ja de verdeling is helemaal prima. En daar gaan ook nog weinig ballads bij komen: Rusland, Ierland, Zweden, Denemarken, Finland, Portugal en Noord-Macedonië zijn allemaal (waarschijnlijk) geen ballads. Azerbeidzjan en Bulgarije zijn wel ballads, en Malta, San Marino en Cyprus vind ik nog vrij onduidelijk.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:42 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Maar ik tel letterlijk 12/13 ballads, op 26 nummers. Lijkt me een prima verdeling
Jaa precies. Ik denk dat het echt iets was dat in het begin van het seizoen opviel, dat er vooral ballads waren, maar dat mensen dat idee (onbewust) nog steeds houden. Het is niet per se dat er teveel ballads zijn, maar het is een "tekort" aan uptempo bops waardoor dat lijkt. Nu zijn oa Servië, Griekenland, Letland, Duitsland, IJsland, Litouwen, Tsjechië, Georgië, Oekraïne, Australië (welke vergeet ik nog) bij gekomen en dat vind ik niet echt ballads. Straks met Rusland, Finland (Cicciolonionilili misschien), Zweden, Ierland (misschien) krijg heb je nog meer uptempo liedjes. Maar misschien zien esf-fans alleen twee kleuren: bops vs ballads met niks daar tussenin of buitenomquote:Op woensdag 4 maart 2020 14:42 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Maar ik tel letterlijk 12/13 ballads, op 26 nummers. Lijkt me een prima verdeling
Jaquote:Op woensdag 4 maart 2020 14:42 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Preciesquote:Op woensdag 4 maart 2020 15:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Voor elk wat wils. Maar sommige twitteraars en youtube reageerders zijn pas gelukkig als het esf bestaat uit 41 bangers of bops of hoe heet het.
Ik heb wel eens van die 'My Ideal Eurovision' fimpjes gekeken, dus dat laatste kan ik bevestigenquote:Op woensdag 4 maart 2020 15:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Voor elk wat wils. Maar sommige twitteraars en youtube reageerders zijn pas gelukkig als het esf bestaat uit 41 bangers of bops of hoe heet het.
Haha ik zocht het net nog op toen je dat schreef. Deze bv, je moet er toch niet aan denken, 41 x van die geautotunede bopsquote:Op woensdag 4 maart 2020 15:56 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik heb wel eens van die 'My Ideal Eurovision' fimpjes gekeken, dus dat laatste kan ik bevestigen
Eurovisie met 41 bops? Nee. Wie wil dat nou. Kan me dat HELEMAAL niet voorstellenquote:Op woensdag 4 maart 2020 15:59 schreef Nashipeer het volgende:
[..]
Haha ik zocht het net nog op toen je dat schreef. Deze bv, je moet er toch niet aan denken, 41 x van die geautotunede bops
Maar er zijn echt mensen die alleen dit willen zien
oh shitquote:Op woensdag 4 maart 2020 15:29 schreef koffieleuk het volgende:
- Hij zou dit jaar meedoen met Destination Eurovision, maar we weten allemaal hoe dat ging.
Mij doet het denken aan de inzending van een ander land vorig jaar. Ik kan niet op de naam komen... wacht.... iets met een N....quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:20 schreef molloot200 het volgende:
Staging moet dit nummer gaan tillen. Doet me ergens denken aan de inzending van Oostenrijk van vorig jaar, maar dan door een man en in het Frans. Ik ben er niet zo kapot van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |