Dat heb je in Zwitserland al snel natuurlijk.quote:
Dan kan ik ook hoog zingen en vooral laag hier in NLquote:Op woensdag 4 maart 2020 14:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat heb je in Zwitserland al snel natuurlijk.
Nee dit kan niet.gif
quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat heb je in Zwitserland al snel natuurlijk.
Nee dit kan niet.gif
Deze moeten we in elk geval kunnen hebben. Ik moet ook maar zien of dit de finale haalt.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:19 schreef grazz het volgende:
Niet mijn lied. Vind het niet bijzonder en saai. Wel mooie stem en denk dat dit live wel meer indruk kan gaan maken.
quote:He looks like love child of Charlie Chaplin and Hovi Star
Eens ergens wel. Ik ben niet per se weg van de ballads en dat steek ik ook niet onder stoelen of banken, maar in de andere jaren domineerden de uptempo's gewoon veel meer dan nu het geval is. Die chatbox was sowieso frustrerend zonet.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:21 schreef aarontje112 het volgende:
Dat gezeik over die ballads weer in de livechat, ik ben er zo godsgloeiende klaar mee. Met name omdat het gewoon niet klopt, best divers jaar.
Sowieso een beetje simpel de mentaliteit dat alle uptempo goed is en alle ballads slechtquote:Op woensdag 4 maart 2020 14:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Eens ergens wel. Ik ben niet per se weg van de ballads en dat steek ik ook niet onder stoelen of banken, maar in de andere jaren domineerden de uptempo's gewoon veel meer dan nu het geval is. Die chatbox was sowieso frustrerend zonet.
Ik zeg ook niet dat ik per se ballads slecht vind. Ik zeg dat ikzelf meer fan ben van de wat meer uptempo dingen en dat ik zelf eigenlijk niet van de ballads houd. En een enkele goede ballad kan ik echt wel waarderen. Bijvoorbeeld die van Noorwegen vind ik echt heel sterk. De mentaliteit is dus niet voor mij dat alle ballads slecht zijn, maar ik weet gewoon van mezelf dat ik minder van ballads houd dan van de uptempo nummers in het festival.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Sowieso een beetje simpel de mentaliteit dat alle uptempo goed is en alle ballads slecht![]()
De balans is voor nu nog prima dit jaar. Vooral meer midtempo dan andere jaren (powerballads included).
Maar ik tel letterlijk 12/13 ballads, op 26 nummers. Lijkt me een prima verdelingquote:Op woensdag 4 maart 2020 14:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Eens ergens wel. Ik ben niet per se weg van de ballads en dat steek ik ook niet onder stoelen of banken, maar in de andere jaren domineerden de uptempo's gewoon veel meer dan nu het geval is. Die chatbox was sowieso frustrerend zonet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |