Ja, die volg ik al een paar maanden. Ik heb ook met het blote ook gezien dat-ie minder fel is.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar deze staat "dichtbij"
Wat is de vrouwelijke variant van een fuckboy?quote:Op maandag 17 februari 2020 18:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
👁️👁️Kijk eens in de poppetjes van mn creepogen
Geen idee, die bestaan nietquote:Op maandag 17 februari 2020 18:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat is de vrouwelijke variant van een fuckboy?
Sletje?quote:Op maandag 17 februari 2020 18:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3, het moet ook altijd van één kant komen.
Als je er bij vrouwen iets van zegt is het slutshamenquote:Op maandag 17 februari 2020 18:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3, het moet ook altijd van één kant komen.
quote:Op maandag 17 februari 2020 18:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
(@) Recce (@) (8) André Hazes - Leef.mp3 zegt:
Wat heb je aan? 👀
Nee en dat hebben de hoge heren in Den Haag beslist. Tijd voor actie, stemp de Tegenpartij!quote:Op maandag 17 februari 2020 18:16 schreef Sodeknetters het volgende:
Zo, is het al weekend? En waarom niet?
Goeienavond
Altijd weer die hooge heeren he!quote:Op maandag 17 februari 2020 18:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee en dat hebben de hoge heren in Den Haag beslist. Tijd voor actie, stemp de Tegenpartij!
Lijkt me ook wel creepy als een vrouw op een fuckboy-manier vraagt: Wat heb je aan?quote:Op maandag 17 februari 2020 18:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Als je er bij vrouwen iets van zegt is het slutshamen
Typische Rebecca movequote:Op maandag 17 februari 2020 18:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel creepy als een vrouw op een fuckboy-manier vraagt: Wat heb je aan?
Ik ga een trekkertje in m'n Twitternaam zetten, dat zal ze leren!quote:Op maandag 17 februari 2020 18:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Altijd weer die hooge heeren he!
Tied um un trekker te koop’n en op naar het Binnenhof.
Zeg lekker ding, wat heb je aan vandaag? 😏quote:Op maandag 17 februari 2020 18:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel creepy als een vrouw op een fuckboy-manier vraagt: Wat heb je aan?
Niet echt nee.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen op een trekker in het Binnenhof neem je toch niet serieus?
Was per ongeluk.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:21 schreef TillyB het volgende:
(@) Recce (@) (8) André Hazes - Leef.mp3 heeft een webcamverzoek verstuurd.
Verzoek van (@) Recce (@) (8) André Hazes - Leef.mp3 geannuleerd.
[ afbeelding ]
Inderdaad! Zeg het ze!quote:Op maandag 17 februari 2020 18:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ga een trekkertje in m'n Twitternaam zetten, dat zal ze leren!
quote:Op maandag 17 februari 2020 18:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zeg lekker ding, wat heb je aan vandaag? 😏
Stuur me maar een foto van hoe je het uitrektquote:
Dat zijn wel leuke vragen.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Zeg welke boeken lees je? En wat is je lievelings vogel? En je favoriete boom?
Lenie probeert ook te flirten hoor
Mannen knapten nooit af, maakte niet uit welk antwoord je gaf. "Een stinkende aardappelzak met schimmelvlekken" Oh haha, en daaronder?quote:Op maandag 17 februari 2020 18:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, zou kunnen inderdaad. En dat ze daarna afknapt op wat je aan hebt.
Same en ik moet nog 4 uur.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:26 schreef Sodeknetters het volgende:
Maar even zonder dollen, het was echt wel fijn geweest als ik een enigzins normale start van deze week had kunnen hebben. Maar direct weer als een brandweerman de hele keet door.
Maar het is weer gelukt.
Heb je het meegemaakt dat iemand dat vroeg?quote:Op maandag 17 februari 2020 18:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Stuur me maar een foto van hoe je het uitrekt
Nee nog nooitquote:Op maandag 17 februari 2020 18:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je het meegemaakt dat iemand dat vroeg?
quote:Op maandag 17 februari 2020 18:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
Mannen knapten nooit af, maakte niet uit welk antwoord je gaf. "Een stinkende aardappelzak met schimmelvlekken" Oh haha, en daaronder?[ afbeelding ]
Ja hoorquote:Op maandag 17 februari 2020 18:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Sterkte dan. Maar het gaat wel goed komen toch?
quote:Op maandag 17 februari 2020 18:31 schreef TillyB het volgende:
SO @:pullup lekker bezig met Hummie'en
Ik werd vandaag gebeld over een sollicitatie waar ik mee bezig ben. Ze hebben het te druk gehad om mijn cv etc. te bekijken.quote:
Man3quote:Op maandag 17 februari 2020 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik werd vandaag gebeld over een sollicitatie waar ik mee bezig ben. Ze hebben het te druk gehad om mijn cv etc. te bekijken.
Verschillende soorten bomenquote:Op maandag 17 februari 2020 18:37 schreef Recce het volgende:
@:ieniminimuis, welke boom heeft propjes en katjes? Wilg?
EDIT: Els dus, of zijn het er meer?
Dat had ik ook maar als ze het druk hebben dan kan dat ook wel een goed teken zijn.quote:
Salixquote:Op maandag 17 februari 2020 18:37 schreef Recce het volgende:
@:ieniminimuis, welke boom heeft propjes en katjes? Wilg?
EDIT: Els dus, of zijn het er meer?
Ze stonden in een rij langs een sloot aan de rand van een weiland. Ik denk dat het elzen zijn.quote:
Hier ook.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij bent ook de hoogst opgeleide daar waarschijnlijk.
Niet eens maar man³ want doen mensen hier de laatste tijd domme dingen. En dat zijn msc afgestudeerden oaquote:Op maandag 17 februari 2020 18:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij bent ook de hoogst opgeleide daar waarschijnlijk.
Tja, opleiding kunnen afronden is soms een andere vaardigheid dan praktisch iets uit kunnen voeren.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet eens maar man³ want doen mensen hier de laatste tijd domme dingen. En dat zijn msc afgestudeerden oa
Ben ik me zeer bewust van. We hebben ook iets te veel mannen die zich uitermate goed kunnen richten op 1 taak en de rest vergeten.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, opleiding kunnen afronden is soms een andere vaardigheid dan praktisch iets uit kunnen voeren.
Ah, echte autisten?quote:Op maandag 17 februari 2020 19:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben ik me zeer bewust van. We hebben ook iets te veel mannen die zich uitermate goed kunnen richten op 1 taak en de rest vergeten.
Ik heb ook wel goede projectleiders gehad. Bedachten maar hielden niet de praktische haalbaarheid in de gaten.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben ik me zeer bewust van. We hebben ook iets te veel mannen die zich uitermate goed kunnen richten op 1 taak en de rest vergeten.
Gaat dit over de Barranco Wall?quote:Op maandag 17 februari 2020 19:16 schreef Prisha het volgende:
You WANT me on that wall, you NEED me on that wall!!
We need you up the mountain, oh, daar ben je al geweest.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:16 schreef Prisha het volgende:
You WANT me on that wall, you NEED me on that wall!!
niet eensquote:
DID you or DID you not order the code RED??!!quote:
Slechts 1 met een officiële diagnose, iemand die meer boven mij staat maar verrassend fijner is om mee te werken.quote:
You're God damn right I did!quote:Op maandag 17 februari 2020 19:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
DID you or DID you not order the code RED??!!
damn you're goodquote:
Lijkt me irritant als je gewoon goed je werk wilt doen en er lopen figuren rond die het allemaal niets uitmaakt, zolang ze maar betaald worden.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Slechts 1 met een officiële diagnose, iemand die meer boven mij staat maar verrassend fijner is om mee te werken.
Ik schuif een boel af op desinteresse in het werk of de gevolgen van hun fouten.
Lang leve het internet.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
damn you're good![]()
Zat wat stukjes terug te kijken daarvan inderdaad. Echt geweldig.
Ik ken er wel stukken van uit mijn hoofd zelfsquote:Op maandag 17 februari 2020 19:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Lang leve het internet.Is lang geleden dat ik die film heb gezien.
lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Zo'n soort geheugen heb ik niet. Ben jij zo iemand die tijdens feestjes een heel stuk film gaat voordragen?quote:Op maandag 17 februari 2020 19:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ken er wel stukken van uit mijn hoofd zelfs
nou nee...maar ik quote wel vaak uit films. Er is altijd wel iets ergens op van toepassing....quote:Op maandag 17 februari 2020 19:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo'n soort geheugen heb ik niet. Ben jij zo iemand die tijdens feestjes een heel stuk film gaat voordragen?
Ja, dat is wel zo inderdaad.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
nou nee...maar ik quote wel vaak uit films. Er is altijd wel iets ergens op van toepassing....
quote:Op maandag 17 februari 2020 19:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo'n soort geheugen heb ik niet. Ben jij zo iemand die tijdens feestjes een heel stuk film gaat voordragen?
Prisha hield ook zo'n toespraak net onder de top.quote:
quote:Op maandag 17 februari 2020 19:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Prisha hield ook zo'n toespraak net onder de top.
ja. Onwerkelijk. Geen zin. Blech.quote:
jaquote:Op maandag 17 februari 2020 19:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel een contrast. Zo van Afrika weer een kantoor in.
quote:Op maandag 17 februari 2020 19:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja![]()
Ach went gauw genoeg weer. Aantal te lezen email viel reuze mee.....minder dan 150.
quote:
Dit viel reuze mee. Normaal zijn het er veel meer.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:50 schreef Recce het volgende:
Ik zou een zenuwinzinking krijgen als ik 150 mails kreeg.
Oh gelukkig. Tilly is vast trots op je!quote:Op maandag 17 februari 2020 19:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Dit viel reuze mee. Normaal zijn het er veel meer.
En ik heb er een hele hoop gedelete. Weg ermee.
Ik hoop hetquote:Op maandag 17 februari 2020 19:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Tilly is vast trots op je!
smakelijk eten! Of minder smakelijk. Dan is het gewoon: eten!quote:Op maandag 17 februari 2020 19:55 schreef Recce het volgende:
Ik ga even eten, was net al aan het kokkerellen.
Kippendijtjes met kipkruiden.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
smakelijk eten! Of minder smakelijk. Dan is het gewoon: eten!
omg KIP!!!!!quote:
dat doe je hartstikke expresquote:Op maandag 17 februari 2020 20:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Nu heb je vast trek in kip de rest van de dag. Sorry!
vooruitquote:Op maandag 17 februari 2020 20:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, was toevallig dat ik kip ging eten! Zo'n slecht karakter heb ik niet hoor.
Ik ga woensdag weer kippensoep eten.quote:Op maandag 17 februari 2020 20:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
vooruit![]()
Morgen gaat het kip worden denk ik.
dat telt ook als kip....lekkerquote:
Dat eten was best goed. Als je ziet dat ze alles mee die berg op moeten sjouwen, dat ie op een gastoestelletje kookte en wat we kregen....echt chappeau.quote:Op maandag 17 februari 2020 20:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe was het eten in Kenia prish?
Poehquote:Op maandag 17 februari 2020 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoeveel kledingstukken kopen jullie eigenlijk per jaar? Ondergoed en sokken niet meegeteld.
En buiten de berg om?quote:Op maandag 17 februari 2020 20:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat eten was best goed. Als je ziet dat ze alles mee die berg op moeten sjouwen, dat ie op een gastoestelletje kookte en wat we kregen....echt chappeau.
Veel ananas, meloen, mango en avocado ook.
Weinig. Nu toevallig veel aan wandel en loop kleding maar als je dat niet meetelt...echt weinig.quote:Op maandag 17 februari 2020 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoeveel kledingstukken kopen jullie eigenlijk per jaar? Ondergoed en sokken niet meegeteld.
Ook goed. De lodges hadden best lekker eten moet ik zeggen. Lunchboxes waren ook goed te doen.quote:
Brood is ook niet heel erg Afrikaans eten nee. Niet een keer ergens langs de straat ofzo gaan eten? Of heb je vooral voor jouw idee veilig gegeten?quote:Op maandag 17 februari 2020 20:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ook goed. De lodges hadden best lekker eten moet ik zeggen. Lunchboxes waren ook goed te doen.
Brood was minder. Nu eet ik nauwelijks al brood, maar wat ze daar hebben was zo droog en een beetje zoetig. Dat vond ik niet zo lekker
Owjaquote:Op maandag 17 februari 2020 20:15 schreef Prisha het volgende:
Oh ik was niet in Kenia trouwens. Ik zat in Tanzania
nee nergens anders gekomen waar ik zou kunnen eten. Enkel in de lodges. Ik heb wel de vruchten van een bobo boom geprobeerd. Beetje bizar spul is dat.quote:Op maandag 17 februari 2020 20:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Brood is ook niet heel erg Afrikaans eten nee. Niet een keer ergens langs de straat ofzo gaan eten? Of heb je vooral voor jouw idee veilig gegeten?
Ik had je gemaild...quote:Op maandag 17 februari 2020 19:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Dit viel reuze mee. Normaal zijn het er veel meer.
En ik heb er een hele hoop gedelete. Weg ermee.
naar mijn klanten e-mail adres?quote:
Nee dotje.. geintje. 🥰quote:
ohhhhquote:
Vroeger veel, nu bijna niksquote:Op maandag 17 februari 2020 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Schoenenkoopverslaafde gespot!quote:Op maandag 17 februari 2020 20:36 schreef Prisha het volgende:
Vallen schoenen onder kledingstukken? Nee he?
Ik ook nietquote:Op maandag 17 februari 2020 20:41 schreef Lyza666 het volgende:
Kledingstukken per jaar? Ikwilhetnietweten
46? En 40 weggooien? Ik haal beiden niet.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik las dus dat men dus gemiddeld 46 kledingstukken koopt op jaarbasis en er ook weer 40 weggooit op jaarbasis.
Ik vind vooral het weggegooide aantal best hoog.
Ik vind het allebei veel, maar ik koop dan ook weinig kleding.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik las dus dat men dus gemiddeld 46 kledingstukken koopt op jaarbasis en er ook weer 40 weggooit op jaarbasis.
Geste: misschien moet je s wat meer "interesse tonen in je werk en je collegae" i.p.v. hier ouwehoeren over kleding onder werktijd.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Die 3 collega's? 🤣 Die zelf ook bezig zijn.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:09 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Geste: misschien moet je s wat meer "interesse tonen in je werk en je collegae" i.p.v. hier ouwehoeren over kleding onder werktijd.
*ik denk graag met mensen mee..* zeker wanneer ze in een laboratorium werken * Kusje. *
Het was een geste: ei (die vogels leggen en zo)quote:Op maandag 17 februari 2020 21:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die 3 collega's? 🤣 Die zelf ook bezig zijn.
En tevens wacht ik op iets waar ik bij moet blijven.
En waar bemoei jij je mee?
Valt de kledingcontainer ook onder weggooien?quote:Op maandag 17 februari 2020 21:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Klopt maar dan is het nog steeds heelveel.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat weggooien van kleding kan ook jaren oude kleding zijn
Er komen per 10 jaar60 stukken permanent bij, dat is best veelquote:Op maandag 17 februari 2020 21:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat weggooien van kleding kan ook jaren oude kleding zijn
Dat weet ik nietquote:Op maandag 17 februari 2020 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Valt de kledingcontainer ook onder weggooien?
Nee, dat is recyclen. Ik ben groot voorstander daarvan. En koop alleen shit die jarenlang meegaat en daarna gelukkig nog door iemand anders kan worden gedragen.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Valt de kledingcontainer ook onder weggooien?
Ik gooi alleen kleding weg als het kapot is, anders gaat het in de kledingcontainer.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:19 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Nee, dat is recyclen. Ik ben groot voorstander daarvan. En koop alleen shit die jarenlang meegaat en daarna gelukkig nog door iemand anders kan worden gedragen.
Kapotte kleding maar wel schone kleding mag dus ook in die container. Het kan dan gerecycled worden.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gooi alleen kleding weg als het kapot is, anders gaat het in de kledingcontainer.
Same.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gooi alleen kleding weg als het kapot is, anders gaat het in de kledingcontainer.
Recyclen is wat mij betreft ook er voor zorgen dat iemand anders kleding heeft. Maar goed; ik ben niet de techneut op dat vakgebied of de expert op de term zelf.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens wordt niet alles gerecycled wat in de textiel container gegooid wordt.
I dunno emails onbehandeld deleten is wel heel erg chaotic energy🥵quote:Op maandag 17 februari 2020 19:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Tilly is vast trots op je!
Oh echt? Ik gooi kapotte kleding ook altijd weg eigenlijk. Wat doen ze daar nog mee dan?quote:Op maandag 17 februari 2020 21:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kapotte kleding maar wel schone kleding mag dus ook in die container. Het kan dan gerecycled worden.
Het is een misverstand dat daar alleen nog maar bruikbare kleding in mag
Te weinig💅quote:Op maandag 17 februari 2020 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik gooi zoveel onbehandelde en ongelezen mails weg.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
I dunno emails onbehandeld deleten is wel heel erg chaotic energy🥵
Tassen, toilettasjes, schorten, kinderkleding van maken.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:32 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oh echt? Ik gooi kapotte kleding ook altijd weg eigenlijk. Wat doen ze daar nog mee dan?
quote:Op maandag 17 februari 2020 21:33 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik gooi zoveel onbehandelde en ongelezen mails weg.
Dan heb ik de goede smiley gekozenquote:Op maandag 17 februari 2020 21:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Die smiley straalt een boel spanning uit
Oh oké, dan doe ik 't er wel bij in 't vervolg. Ik vond het idee altijd wat rottig "oh die gescheurde broek kan iemand nog wel aan die het niet zo breed heeft"quote:Op maandag 17 februari 2020 21:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Tassen, toilettasjes, schorten, kinderkleding van maken.
Je zag mij al lopen in je gescheurde en verwassen kleding natuurlijk.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:35 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oh oké, dan doe ik 't er wel bij in 't vervolg. Ik vond het idee altijd wat rottig "oh die gescheurde broek kan iemand nog wel aan die het niet zo breed heeft"
Tot vezels verwerken om weer nieuwe kleding te maken.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:32 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oh echt? Ik gooi kapotte kleding ook altijd weg eigenlijk. Wat doen ze daar nog mee dan?
quote:Op maandag 17 februari 2020 21:36 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Wat betekent die smiley eigenlijk?
quote:Op maandag 17 februari 2020 21:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Die smiley straalt een boel spanning uit
Ik wil je ze zo ook wel opsturen hoor, dan hoef je niet op de kop in de Humana bak te hangen.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Je zag mij al lopen in je gescheurde en verwassen kleding natuurlijk.
Appeltje erop naaien.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Je zag mij al lopen in je gescheurde en verwassen kleding natuurlijk.
Ohquote:
Hmmmquote:Op maandag 17 februari 2020 21:39 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
OhNiet genoeg tijd om alle mails te lezen. De mails waar ik wat mee moet zijn makkelijk te herkennen. De rest dan dus maar verwijderen.
De kringloop hier is bagger. En duur. Een t-shirtje van de h&m verkopen ze voor 4,50. Dat betaal je er in de sale ook nieuw voor.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Goede kleding kun je overigens beter naar de kringloopwinkel brengen.
Tja, https://www.strijkpatches.nl/quote:
Ik las vingeren ik dacht WTFquote:Op maandag 17 februari 2020 21:42 schreef mootie het volgende:
Jullie zitten Til te triggeren! Die zit nu zorustig blijven, rustig blijven... adem in...
Helemaal excited voor de unseen bitch, heb jij Recces link nog bij de hand?quote:Op maandag 17 februari 2020 21:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja ik heb dat soms 's avonds heel verwarrend
Oh fuck toen zat ik mobielquote:Op maandag 17 februari 2020 21:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Helemaal excited voor de unseen bitch, heb jij Recces link nog bij de hand?
https://therealityarchive(...)-s06e35-unseen-bits/quote:Op maandag 17 februari 2020 21:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Helemaal excited voor de unseen bitch, heb jij Recces link nog bij de hand?
quote:Op maandag 17 februari 2020 21:49 schreef mootie het volgende:
[..]
https://therealityarchive(...)-s06e35-unseen-bits/
Oh, thanx mootjequote:Op maandag 17 februari 2020 21:49 schreef mootie het volgende:
[..]
https://therealityarchive(...)-s06e35-unseen-bits/
Bruuntje is gisteren voor het eerst mee op bezoek geweest. Hij vond het bijzonder spannend.quote:
Nog benen gehumpt?😰quote:Op maandag 17 februari 2020 21:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Bruuntje is gisteren voor het eerst mee op bezoek geweest. Hij vond het bijzonder spannend.
Deze week komen de eventuele nieuwe baasje op bezoek
Awwwquote:Op maandag 17 februari 2020 21:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Had hem achter de hand voor het geval ik je moest kalmeren
Netjesquote:Op maandag 17 februari 2020 21:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, hij humpt blijkbaar niet buiten de deur.
Geen dreetje danquote:Op maandag 17 februari 2020 21:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, hij humpt blijkbaar niet buiten de deur.
Nietus! Bij mij is het wel kloppend.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:52 schreef Ghostbuster het volgende:
@:Recce fake nieuws verkeerde seizoen
quote:Op maandag 17 februari 2020 21:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Bruuntje is gisteren voor het eerst mee op bezoek geweest. Hij vond het bijzonder spannend.
Deze week komen de eventuele nieuwe baasje op bezoek
Ze zijn al een beetje vlieft.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Wat geinig die vinden hem vast leuk
Lekker triggeren met zn accountquote:Op maandag 17 februari 2020 21:54 schreef mootie het volgende:
Wel eng dat Recce blijkbaar een account heeft.
Gb leest ‘a cunt’.
Die met pure chocola en truffel wel.quote:Op maandag 17 februari 2020 22:09 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten want is echt niet lekker.
Ik heb nog nooit een bobonbloc op die echt lekker was.quote:Op maandag 17 februari 2020 22:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Die met pure chocola en truffel wel.
Maar ik troost mezelf wel met chocomel.quote:Op maandag 17 februari 2020 22:16 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een bobonbloc op die echt lekker was.
Warme?quote:Op maandag 17 februari 2020 22:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ik troost mezelf wel met chocomel.
quote:Op maandag 17 februari 2020 22:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, en gewoon slagroom! Omdat ik dat wil!
Ik weiger.quote:Op maandag 17 februari 2020 22:24 schreef ieniminimuis het volgende:
1x raden wat het buiten voor weer is
quote:Op maandag 17 februari 2020 22:00 schreef Ghostbuster het volgende:
ja hij doet het in gelogged nu nevermind @:Recce
Ik heb geen account. Toen ik die link vond, hoefde je nog niet in te loggen.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:54 schreef mootie het volgende:
Wel eng dat Recce blijkbaar een account heeft.
Gb leest ‘a cunt’.
Heb je 'm al gezien?quote:Op maandag 17 februari 2020 22:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb geen account. Toen ik die link vond, hoefde je nog niet in te loggen.
Bestaan die dingen nog?quote:
Nou dat weet ik toch niet?quote:
Kiezen inlever blokquote:
🤯quote:Op maandag 17 februari 2020 22:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Nope, anderhalf uur aan de telefoon bijgekletst met m'n zus.
Je kent het supermarkt assortiment niet uit je hoofd?quote:
Mierzoetquote:
Alleen het koffie assortimentquote:Op maandag 17 februari 2020 23:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kent het supermarkt assortiment niet uit je hoofd?
maar hij is 80 jaar! dan valt het toch wel mee?quote:Op maandag 17 februari 2020 12:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eens. Alleen niet mooi oud geworden
Jaaaaaaaaaaa Neilquote:Op maandag 17 februari 2020 12:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neil Diamond heeft ook nog steeds zo'n geweldige stem.
Ja heeft ie al gedaan!quote:Op maandag 17 februari 2020 15:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had From Russia with love ook niet op tv gezien. Ik heb de hele serie gedownload. Het staat er nog op (vraag even aan de Griek) Het is de moeite waard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groetjes uit Amsterdam!quote:![]()
![]()
ik ga zo nog wel effe op YT kijkenquote:
Hm vind er niks an. Kijk alleen naar kwaliteits-tvquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:38 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga zo nog wel effe op YT kijken![]()
dat andere programma was ook hilarisch....![]()
of eigenlijk tragisch zo kan je het ook zien
Ik ookquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hm vind er niks an. Kijk alleen naar kwaliteits-tv
ik ga nog effe verder kijken naar de Gekkiesquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hm vind er niks an. Kijk alleen naar kwaliteits-tv
Truste Till!quote:Op maandag 17 februari 2020 07:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben al uren YToepjes aan het kijkenik moet toch eens vaker Nederlandse
TV kijken, dit heb ik ook nog nooit gezien, moeders die zoeken een vrouw voor
hun zoon? érrug ditte![]()
Gnight fannski😘quote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga nog effe verder kijken naar de Gekkies
[..]
Truste Till!
Een beetje boel blondquote:
Zekerquote:Op dinsdag 18 februari 2020 06:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja.... een beetje maar![]()
GMtweede bak alweer ...
het stormt alweer, ga je weer fietsen?
Wat ga je doen vandaag? Werken?quote:
Krijg je dan de kriebels als je niet kan fietsen?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 06:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Zeker
Zondag ben ik lekker thuis gebleven
Beviel eigenlijk wel maar ik moet daar maar geen gewoonte van maken
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 06:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat ga je doen vandaag? Werken?
Ja natuurlijk... domme vraag..... en zit je in de trein....
nee... ook domme vraag... want je bent al op de werk toch?
Ik weet al je antwoorden al... want ze zijn elke keer ook de vragen dus![]()
Vertel zelf maar iets...... ik vraag niks meer
Werken ja.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 06:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat ga je doen vandaag? Werken?
Ja natuurlijk... domme vraag..... en zit je in de trein....
nee... ook domme vraag... want je bent al op de werk toch?
Ik weet al je antwoorden al... want ze zijn elke keer ook de vragen dus![]()
Vertel zelf maar iets...... ik vraag niks meer
Ik woon alleen. Krijg geen kriebels hoor maar het is gewoon mijn werk he.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 06:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Krijg je dan de kriebels als je niet kan fietsen?
Woon je alleen eigenlijk? Of heb je een vrouw of een vriendin of zonder of mét kinderen?
ik weer eigenlijk niks
Oh.... Fietsen is je werk?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 06:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik woon alleen. Krijg geen kriebels hoor maar het is gewoon mijn werk he.
Komt wel bij dat ik het gewoon superleuk vind en voorlopig kan ik me niet echt voorstellen dat ik het niet zou doen
Nee johquote:Op dinsdag 18 februari 2020 06:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh.... Fietsen is je werk?Dat wist ik niet ....
OHHHHHHHHHHHHHHH ............quote:Op dinsdag 18 februari 2020 06:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee johIk coach roeiers, meestal op de fiets dus. ik haal gemiddeld een km of 60 per dag dan
Yupquote:Op dinsdag 18 februari 2020 06:46 schreef pullup het volgende:
Mag ook wel een beetje over zijn met dit weer. Maar ik vrees dat de echte lente nog wel even gaat duren
Maakt ook niet uit.... je hebt een Hotelkamer... als je moet kotsen moet het personeelquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 06:46 schreef pullup het volgende:
Mag ook wel een beetje over zijn met dit weer. Maar ik vrees dat de echte lente nog wel even gaat duren
quote:
Zo erg verwacht ik niet de beest uit te gaan hangen of er moeten grote hoeveelheden sterke drank geschonken gaan worden ...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 06:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit.... je hebt een Hotelkamer... als je moet kotsen moet het personeel
het opruimen .... dat scheelt
Ik maak maar een grapje... zal wel meevallenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 06:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo erg verwacht ik niet de beest uit te gaan hangen of er moeten grote hoeveelheden sterke drank geschonken gaan worden ...
Denk het ook wel ..quote:Op dinsdag 18 februari 2020 06:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik maak maar een grapje... zal wel meevallen
Ik vond jou op deze vent lijken toen ik die YT aan het kijken wasquote:
nou dan ...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vond jou op deze vent lijken toen ik die YT aan het kijken was![]()
een béétje.... qua uiterlijk dan heh....
Marc
niet eens een klein beetje in mijn ogen ...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:11 schreef FANN het volgende:
[..]
ja toch?een béétje hoor... alleen het uiterlijk....
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vond jou op deze vent lijken toen ik die YT aan het kijken was![]()
een béétje.... qua uiterlijk dan heh....
Marc
Nee.... nu ik dat filmpje zie valt het wel mee... gelukkig voor jouquote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:18 schreef chufi het volgende:
[..]
niet eens een klein beetje in mijn ogen ...
uiteraardquote:
meurningquote:
Oh écht?quote:
Neuh, te weinig mannenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:28 schreef chufi het volgende:
Voordeel is nu wel dat ik incognito kan gaan
Waarom?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:28 schreef chufi het volgende:
niet helemaalquote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:28 schreef chufi het volgende:
Dan moet ik heel Nederland oversteken....nee dat gaat hem niet wordenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh écht?Ja jij wandeld er gewoon naar toe met je Bergschoenen.... een eitje
![]()
Ikke niet hoor... ik ga het wel lezenlekker in mijn luie stoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |