Misschien kan je samen met badeend kijkenquote:Op maandag 17 februari 2020 17:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat nog niet hoor. Ik ben pas net thuis.
Rico Verhoeven is van z'n vriendin af. Misschien geeft dat je nog hoop.quote:Op maandag 17 februari 2020 17:53 schreef notturna het volgende:
[..]
Verschrikkelijk nieuws, mijn keven heeft zo geen zin meer.
quote:Op maandag 17 februari 2020 17:53 schreef notturna het volgende:
[..]
Verschrikkelijk nieuws, mijn leven heeft zo geen zin meer.
Potvolkoffie, wat een ellende...quote:Op maandag 17 februari 2020 17:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Rico Verhoeven is van z'n vriendin af. Misschien geeft dat je nog hoop.
Allemaal om pics vragen natuurlijk.quote:Op maandag 17 februari 2020 17:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Bijzondere conjo ben je toch. Uhhh tja wie niet😰🤙
Er staan altijd een heleboel sterren op ontploffen.quote:Op maandag 17 februari 2020 17:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wist jij al dat een ster op ontploffen staat?
Ja lach er maar om, maar dit is allemaal wel zo verschrikkelijk. NOT.quote:
Nah, die gaat klagen dat ze geen Brinta eten bij het ontbijt.quote:Op maandag 17 februari 2020 17:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Misschien kan je samen met badeend kijken
quote:Op maandag 17 februari 2020 17:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel eng, jij bent nu meer fanboy dan Til fangirl.
Even wapperen om dat te verwerken
@Tilly afhaak is ook verantwoordelijk voor de ondergang van het social media-topic. Ze moet daar echt even orde op zaken stellen.quote:Op maandag 17 februari 2020 17:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Til is een beetje afgehaakt wat fangirlen betreft nadat haar bitch eruit ging natuurlijk.
quote:Op maandag 17 februari 2020 17:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat een vuige taal hier fuckboy, ik schrik er een beetje van zeg
Ja ik ben nog wel in de rauwquote:Op maandag 17 februari 2020 17:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Til is een beetje afgehaakt wat fangirlen betreft nadat haar bitch eruit ging natuurlijk.
Wat heb je aan 👀quote:Op maandag 17 februari 2020 17:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Allemaal om pics vragen natuurlijk.
Kan beter een LI social media topic makenquote:Op maandag 17 februari 2020 17:57 schreef mootie het volgende:
[..]
@:Tilly afhaak is ook verantwoordelijk voor de ondergang van het social media-topic. Ze moet daar echt even orde op zaken stellen.
Maar deze staat "dichtbij"quote:Op maandag 17 februari 2020 17:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Er staan altijd een heleboel sterren op ontploffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |