quote:
Over passief agressief gesprokenquote:Op maandag 17 februari 2020 17:22 schreef TillyB het volgende:
meest creepy smiley EVERRRRRR
[ afbeelding ]
Die heb ik volgens mij geprobeerd, maar ik zou mn login credential moeten opzoeken als ik die nog ergens heb staanquote:Op maandag 17 februari 2020 17:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De browserversie ook niet?
https://web.icq.com
Nog nooit gehoord, die term. Had jij veel fuckboys op je MSN?quote:Op maandag 17 februari 2020 17:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
https://www.urbandictiona(...)m=Fuckboy%20Syndrome
Gewoon een player eigenlijk
Yups. Niet uitgezonden in het VK vanwege RIP, maar wel verstuurd naar andere landen en daar online te kijken.quote:[..]
Wat! Huh! Het is niet eens uitgezondenis dit echt?
Ikrquote:Op maandag 17 februari 2020 17:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Over passief agressief gesproken
Wel eng, jij bent nu meer fanboy dan Til fangirl.quote:Op maandag 17 februari 2020 17:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord, die term. Had jij veel fuckboys op je MSN?
[..]
Yups. Niet uitgezonden in het VK vanwege RIP, maar wel verstuurd naar andere landen en daar online te kijken.
Til is een beetje afgehaakt wat fangirlen betreft nadat haar bitch eruit ging natuurlijk.quote:Op maandag 17 februari 2020 17:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel eng, jij bent nu meer fanboy dan Til fangirl.
Even wapperen om dat te verwerken
Lekker zo'n man die je dan misbruikt voor zijn pikquote:Op maandag 17 februari 2020 17:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat een vuige taal hier fuckboy, ik schrik er een beetje van zeg
Nou die krijgen van mijn aneconder wel spijtquote:Op maandag 17 februari 2020 17:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lekker zo'n man die je dan misbruikt voor zijn pik
Bijzondere conjo ben je toch. Uhhh tja wie niet😰🤙quote:Op maandag 17 februari 2020 17:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord, die term. Had jij veel fuckboys op je MSN?
[..]
omg wat geweldig @Ghostbuster ALARM ALARM🚨quote:Yups. Niet uitgezonden in het VK vanwege RIP, maar wel verstuurd naar andere landen en daar online te kijken.
Wist jij al dat een ster op ontploffen staat?quote:Op maandag 17 februari 2020 17:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Wist je al dat Bridget en André Hazes uit elkaar zijn?
Verschrikkelijk nieuws, mijn leven heeft zo geen zin meer.quote:Op maandag 17 februari 2020 17:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Wist je al dat Bridget en André Hazes uit elkaar zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |