Dat had ik ook maar als ze het druk hebben dan kan dat ook wel een goed teken zijn.quote:
Salixquote:Op maandag 17 februari 2020 18:37 schreef Recce het volgende:
@:ieniminimuis, welke boom heeft propjes en katjes? Wilg?
EDIT: Els dus, of zijn het er meer?
Ze stonden in een rij langs een sloot aan de rand van een weiland. Ik denk dat het elzen zijn.quote:
Hier ook.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij bent ook de hoogst opgeleide daar waarschijnlijk.
Niet eens maar man³ want doen mensen hier de laatste tijd domme dingen. En dat zijn msc afgestudeerden oaquote:Op maandag 17 februari 2020 18:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij bent ook de hoogst opgeleide daar waarschijnlijk.
Tja, opleiding kunnen afronden is soms een andere vaardigheid dan praktisch iets uit kunnen voeren.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet eens maar man³ want doen mensen hier de laatste tijd domme dingen. En dat zijn msc afgestudeerden oa
Ben ik me zeer bewust van. We hebben ook iets te veel mannen die zich uitermate goed kunnen richten op 1 taak en de rest vergeten.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, opleiding kunnen afronden is soms een andere vaardigheid dan praktisch iets uit kunnen voeren.
Ah, echte autisten?quote:Op maandag 17 februari 2020 19:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben ik me zeer bewust van. We hebben ook iets te veel mannen die zich uitermate goed kunnen richten op 1 taak en de rest vergeten.
Ik heb ook wel goede projectleiders gehad. Bedachten maar hielden niet de praktische haalbaarheid in de gaten.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben ik me zeer bewust van. We hebben ook iets te veel mannen die zich uitermate goed kunnen richten op 1 taak en de rest vergeten.
Gaat dit over de Barranco Wall?quote:Op maandag 17 februari 2020 19:16 schreef Prisha het volgende:
You WANT me on that wall, you NEED me on that wall!!
We need you up the mountain, oh, daar ben je al geweest.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:16 schreef Prisha het volgende:
You WANT me on that wall, you NEED me on that wall!!
niet eensquote:
DID you or DID you not order the code RED??!!quote:
Slechts 1 met een officiële diagnose, iemand die meer boven mij staat maar verrassend fijner is om mee te werken.quote:
You're God damn right I did!quote:Op maandag 17 februari 2020 19:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
DID you or DID you not order the code RED??!!
damn you're goodquote:
Lijkt me irritant als je gewoon goed je werk wilt doen en er lopen figuren rond die het allemaal niets uitmaakt, zolang ze maar betaald worden.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Slechts 1 met een officiële diagnose, iemand die meer boven mij staat maar verrassend fijner is om mee te werken.
Ik schuif een boel af op desinteresse in het werk of de gevolgen van hun fouten.
Lang leve het internet.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
damn you're good![]()
Zat wat stukjes terug te kijken daarvan inderdaad. Echt geweldig.
Ik ken er wel stukken van uit mijn hoofd zelfsquote:Op maandag 17 februari 2020 19:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Lang leve het internet.Is lang geleden dat ik die film heb gezien.
lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Zo'n soort geheugen heb ik niet. Ben jij zo iemand die tijdens feestjes een heel stuk film gaat voordragen?quote:Op maandag 17 februari 2020 19:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ken er wel stukken van uit mijn hoofd zelfs
nou nee...maar ik quote wel vaak uit films. Er is altijd wel iets ergens op van toepassing....quote:Op maandag 17 februari 2020 19:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo'n soort geheugen heb ik niet. Ben jij zo iemand die tijdens feestjes een heel stuk film gaat voordragen?
Ja, dat is wel zo inderdaad.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
nou nee...maar ik quote wel vaak uit films. Er is altijd wel iets ergens op van toepassing....
quote:Op maandag 17 februari 2020 19:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo'n soort geheugen heb ik niet. Ben jij zo iemand die tijdens feestjes een heel stuk film gaat voordragen?
Prisha hield ook zo'n toespraak net onder de top.quote:
quote:Op maandag 17 februari 2020 19:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Prisha hield ook zo'n toespraak net onder de top.
ja. Onwerkelijk. Geen zin. Blech.quote:
jaquote:Op maandag 17 februari 2020 19:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel een contrast. Zo van Afrika weer een kantoor in.
quote:Op maandag 17 februari 2020 19:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja![]()
Ach went gauw genoeg weer. Aantal te lezen email viel reuze mee.....minder dan 150.
quote:
Dit viel reuze mee. Normaal zijn het er veel meer.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:50 schreef Recce het volgende:
Ik zou een zenuwinzinking krijgen als ik 150 mails kreeg.
Oh gelukkig. Tilly is vast trots op je!quote:Op maandag 17 februari 2020 19:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Dit viel reuze mee. Normaal zijn het er veel meer.
En ik heb er een hele hoop gedelete. Weg ermee.
Ik hoop hetquote:Op maandag 17 februari 2020 19:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Tilly is vast trots op je!
smakelijk eten! Of minder smakelijk. Dan is het gewoon: eten!quote:Op maandag 17 februari 2020 19:55 schreef Recce het volgende:
Ik ga even eten, was net al aan het kokkerellen.
Kippendijtjes met kipkruiden.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
smakelijk eten! Of minder smakelijk. Dan is het gewoon: eten!
omg KIP!!!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |