Ik ken er wel stukken van uit mijn hoofd zelfsquote:Op maandag 17 februari 2020 19:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Lang leve het internet.Is lang geleden dat ik die film heb gezien.
lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Zo'n soort geheugen heb ik niet. Ben jij zo iemand die tijdens feestjes een heel stuk film gaat voordragen?quote:Op maandag 17 februari 2020 19:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ken er wel stukken van uit mijn hoofd zelfs
nou nee...maar ik quote wel vaak uit films. Er is altijd wel iets ergens op van toepassing....quote:Op maandag 17 februari 2020 19:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo'n soort geheugen heb ik niet. Ben jij zo iemand die tijdens feestjes een heel stuk film gaat voordragen?
Ja, dat is wel zo inderdaad.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
nou nee...maar ik quote wel vaak uit films. Er is altijd wel iets ergens op van toepassing....
quote:Op maandag 17 februari 2020 19:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo'n soort geheugen heb ik niet. Ben jij zo iemand die tijdens feestjes een heel stuk film gaat voordragen?
Prisha hield ook zo'n toespraak net onder de top.quote:
quote:Op maandag 17 februari 2020 19:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Prisha hield ook zo'n toespraak net onder de top.
ja. Onwerkelijk. Geen zin. Blech.quote:
jaquote:Op maandag 17 februari 2020 19:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel een contrast. Zo van Afrika weer een kantoor in.
quote:Op maandag 17 februari 2020 19:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja![]()
Ach went gauw genoeg weer. Aantal te lezen email viel reuze mee.....minder dan 150.
quote:
Dit viel reuze mee. Normaal zijn het er veel meer.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:50 schreef Recce het volgende:
Ik zou een zenuwinzinking krijgen als ik 150 mails kreeg.
Oh gelukkig. Tilly is vast trots op je!quote:Op maandag 17 februari 2020 19:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Dit viel reuze mee. Normaal zijn het er veel meer.
En ik heb er een hele hoop gedelete. Weg ermee.
Ik hoop hetquote:Op maandag 17 februari 2020 19:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Tilly is vast trots op je!
smakelijk eten! Of minder smakelijk. Dan is het gewoon: eten!quote:Op maandag 17 februari 2020 19:55 schreef Recce het volgende:
Ik ga even eten, was net al aan het kokkerellen.
Kippendijtjes met kipkruiden.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
smakelijk eten! Of minder smakelijk. Dan is het gewoon: eten!
omg KIP!!!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |