Zeg lekker ding, wat heb je aan vandaag? 😏quote:Op maandag 17 februari 2020 18:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel creepy als een vrouw op een fuckboy-manier vraagt: Wat heb je aan?
Niet echt nee.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen op een trekker in het Binnenhof neem je toch niet serieus?
Was per ongeluk.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:21 schreef TillyB het volgende:
(@) Recce (@) (8) André Hazes - Leef.mp3 heeft een webcamverzoek verstuurd.
Verzoek van (@) Recce (@) (8) André Hazes - Leef.mp3 geannuleerd.
[ afbeelding ]
Inderdaad! Zeg het ze!quote:Op maandag 17 februari 2020 18:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ga een trekkertje in m'n Twitternaam zetten, dat zal ze leren!
quote:Op maandag 17 februari 2020 18:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zeg lekker ding, wat heb je aan vandaag? 😏
Stuur me maar een foto van hoe je het uitrektquote:
Dat zijn wel leuke vragen.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Zeg welke boeken lees je? En wat is je lievelings vogel? En je favoriete boom?
Lenie probeert ook te flirten hoor
Mannen knapten nooit af, maakte niet uit welk antwoord je gaf. "Een stinkende aardappelzak met schimmelvlekken" Oh haha, en daaronder?quote:Op maandag 17 februari 2020 18:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, zou kunnen inderdaad. En dat ze daarna afknapt op wat je aan hebt.
Same en ik moet nog 4 uur.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:26 schreef Sodeknetters het volgende:
Maar even zonder dollen, het was echt wel fijn geweest als ik een enigzins normale start van deze week had kunnen hebben. Maar direct weer als een brandweerman de hele keet door.
Maar het is weer gelukt.
Heb je het meegemaakt dat iemand dat vroeg?quote:Op maandag 17 februari 2020 18:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Stuur me maar een foto van hoe je het uitrekt
Nee nog nooitquote:Op maandag 17 februari 2020 18:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je het meegemaakt dat iemand dat vroeg?
quote:Op maandag 17 februari 2020 18:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
Mannen knapten nooit af, maakte niet uit welk antwoord je gaf. "Een stinkende aardappelzak met schimmelvlekken" Oh haha, en daaronder?[ afbeelding ]
Ja hoorquote:Op maandag 17 februari 2020 18:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Sterkte dan. Maar het gaat wel goed komen toch?
quote:Op maandag 17 februari 2020 18:31 schreef TillyB het volgende:
SO @:pullup lekker bezig met Hummie'en
Ik werd vandaag gebeld over een sollicitatie waar ik mee bezig ben. Ze hebben het te druk gehad om mijn cv etc. te bekijken.quote:
Man3quote:Op maandag 17 februari 2020 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik werd vandaag gebeld over een sollicitatie waar ik mee bezig ben. Ze hebben het te druk gehad om mijn cv etc. te bekijken.
Verschillende soorten bomenquote:Op maandag 17 februari 2020 18:37 schreef Recce het volgende:
@:ieniminimuis, welke boom heeft propjes en katjes? Wilg?
EDIT: Els dus, of zijn het er meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |