Ja, die volg ik al een paar maanden. Ik heb ook met het blote ook gezien dat-ie minder fel is.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar deze staat "dichtbij"
Wat is de vrouwelijke variant van een fuckboy?quote:Op maandag 17 februari 2020 18:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
👁️👁️Kijk eens in de poppetjes van mn creepogen
Geen idee, die bestaan nietquote:Op maandag 17 februari 2020 18:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat is de vrouwelijke variant van een fuckboy?
Sletje?quote:Op maandag 17 februari 2020 18:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3, het moet ook altijd van één kant komen.
Als je er bij vrouwen iets van zegt is het slutshamenquote:Op maandag 17 februari 2020 18:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3, het moet ook altijd van één kant komen.
quote:Op maandag 17 februari 2020 18:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
(@) Recce (@) (8) André Hazes - Leef.mp3 zegt:
Wat heb je aan? 👀
Nee en dat hebben de hoge heren in Den Haag beslist. Tijd voor actie, stemp de Tegenpartij!quote:Op maandag 17 februari 2020 18:16 schreef Sodeknetters het volgende:
Zo, is het al weekend? En waarom niet?
Goeienavond
Altijd weer die hooge heeren he!quote:Op maandag 17 februari 2020 18:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee en dat hebben de hoge heren in Den Haag beslist. Tijd voor actie, stemp de Tegenpartij!
Lijkt me ook wel creepy als een vrouw op een fuckboy-manier vraagt: Wat heb je aan?quote:Op maandag 17 februari 2020 18:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Als je er bij vrouwen iets van zegt is het slutshamen
Typische Rebecca movequote:Op maandag 17 februari 2020 18:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel creepy als een vrouw op een fuckboy-manier vraagt: Wat heb je aan?
Ik ga een trekkertje in m'n Twitternaam zetten, dat zal ze leren!quote:Op maandag 17 februari 2020 18:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Altijd weer die hooge heeren he!
Tied um un trekker te koop’n en op naar het Binnenhof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |