Zo erg verwacht ik niet de beest uit te gaan hangen of er moeten grote hoeveelheden sterke drank geschonken gaan worden ...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 06:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit.... je hebt een Hotelkamer... als je moet kotsen moet het personeel
het opruimen .... dat scheelt
Ik maak maar een grapje... zal wel meevallenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 06:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo erg verwacht ik niet de beest uit te gaan hangen of er moeten grote hoeveelheden sterke drank geschonken gaan worden ...
Denk het ook wel ..quote:Op dinsdag 18 februari 2020 06:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik maak maar een grapje... zal wel meevallen
Ik vond jou op deze vent lijken toen ik die YT aan het kijken wasquote:
nou dan ...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vond jou op deze vent lijken toen ik die YT aan het kijken was![]()
een béétje.... qua uiterlijk dan heh....
Marc
niet eens een klein beetje in mijn ogen ...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:11 schreef FANN het volgende:
[..]
ja toch?een béétje hoor... alleen het uiterlijk....
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vond jou op deze vent lijken toen ik die YT aan het kijken was![]()
een béétje.... qua uiterlijk dan heh....
Marc
Nee.... nu ik dat filmpje zie valt het wel mee... gelukkig voor jouquote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:18 schreef chufi het volgende:
[..]
niet eens een klein beetje in mijn ogen ...
uiteraardquote:
meurningquote:
Oh écht?quote:
Neuh, te weinig mannenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:28 schreef chufi het volgende:
Voordeel is nu wel dat ik incognito kan gaan
Waarom?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:28 schreef chufi het volgende:
niet helemaalquote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:28 schreef chufi het volgende:
Dan moet ik heel Nederland oversteken....nee dat gaat hem niet wordenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh écht?Ja jij wandeld er gewoon naar toe met je Bergschoenen.... een eitje
![]()
Ikke niet hoor... ik ga het wel lezenlekker in mijn luie stoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |