Ja dat komt vaker voor in die contreienquote:Op maandag 17 februari 2020 01:26 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ja sneeuw komt er niet meer waarschijnlijk.
Er schijnen wel wat verbouwingen te zijn hier en daar.
Hoef je ook niet te weten dat weet die paal welquote:Op maandag 17 februari 2020 01:28 schreef PP_Sound het volgende:
Ik weet niet eens hoe zo'n OV Chipkaart werkt?
Ik vergeet die paal geheid.quote:Op maandag 17 februari 2020 01:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoef je ook niet te weten dat weet die paal wel
Dan kom je er niet inquote:
Ik ben van het OV gaan houden, heerlijkquote:Op maandag 17 februari 2020 01:32 schreef PP_Sound het volgende:
Na 100km in een trein denk ik maar aan 1 ding, weg hier.
1x per jaar ga ik met de trein naar Londen.quote:Op maandag 17 februari 2020 01:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben van het OV gaan houden, heerlijk
100 km is dat?quote:Op maandag 17 februari 2020 01:36 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
1x per jaar ga ik met de trein naar Londen.
Heb je ooit al een borrel met hem gehad?quote:Op maandag 17 februari 2020 01:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Op wie ? Ja ik ga er even op door omdat ik dat graag wil ofzo
check in check outquote:Op maandag 17 februari 2020 01:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben van het OV gaan houden, heerlijk
Ik ben al uren YToepjes aan het kijkenquote:
Snap ook niet hoe ik dit gemist kan hebbenquote:Op maandag 17 februari 2020 07:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben al uren YToepjes aan het kijkenik moet toch eens vaker Nederlandse
TV kijken, dit heb ik ook nog nooit gezien, moeders die zoeken een vrouw voor
hun zoon? érrug ditte![]()
quote:Op maandag 17 februari 2020 07:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben al uren YToepjes aan het kijkenik moet toch eens vaker Nederlandse
TV kijken, dit heb ik ook nog nooit gezien, moeders die zoeken een vrouw voor
hun zoon? érrug ditte![]()
doet t niet hierquote:Op maandag 17 februari 2020 08:01 schreef pullup het volgende:
Een leuk zoek en kijkplaatje voor op de vroege morgen
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 17 februari 2020 08:19 schreef pullup het volgende:
[..]Ik weet niet hoe ik dat kan verhelpen, misschien eens op het gequote linkje drukken
quote:
Zoekt en kijkt, wat veel om te bekijken!quote:Op maandag 17 februari 2020 08:01 schreef pullup het volgende:
Een leuk zoek en kijkplaatje voor op de vroege morgen
[ afbeelding ]
Morgenquote:Op maandag 17 februari 2020 08:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zoekt en kijkt, wat veel om te bekijken!
Goedemorgen!
Voxsquote:Op maandag 17 februari 2020 08:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zoekt en kijkt, wat veel om te bekijken!
Goedemorgen!
Leuk, een nieuw kippiequote:Op maandag 17 februari 2020 08:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben aan het onderhandelen met een paar kippen boeren
Tof! Neem je een koppeltje?quote:Op maandag 17 februari 2020 08:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben aan het onderhandelen met een paar kippen boeren
quote:Op maandag 17 februari 2020 08:34 schreef pullup het volgende:
Man3
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ok&utm_term=20200216
[ afbeelding ]
quote:
De zon en de maan hebben wel degenlijk invloed hoe wezens hier op aarde zich gedragenquote:Op maandag 17 februari 2020 08:39 schreef pullup het volgende:
Mensen die astrologie omarmen neem ik niet helemaal serieus
Ja maar dat is geen astrologiequote:Op maandag 17 februari 2020 08:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
De zon en de maan hebben wel degenlijk invloed hoe wezens hier op aarde zich gedragen
als je doelt op de waarzegers shit met horoscopen enzo nee daar geloof ik ook niet inquote:
Het is gewoon een pseudowetenschapquote:Op maandag 17 februari 2020 08:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
als je doelt op de waarzegers shit met horoscopen enzo nee daar geloof ik ook niet in
Ik zou het woord wetenschap niet eens willen linken met astrologie.quote:Op maandag 17 februari 2020 08:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is gewoon een pseudowetenschap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |