Het is echt te treurigquote:Op zondag 16 februari 2020 22:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]![]()
ik dacht ff dat ie ging vragen, ruim je dit even weer opnee hop gelijk naar boven.
Ik ken t hele programma nietmust see
Zijn ze nog steeds ook, jongens trouwens ook.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen waren meisjes ook stom.
Oh het werd nog erger volgens mij of het was een ander. Die kreeg te horen "This is a stoffer and blik, so jou can clean"quote:Op zondag 16 februari 2020 22:01 schreef Ghostbuster het volgende:
nice surprise die vrouw schrikt zich de tyfus alle rozenblaadjes blijven hangen in het stof
Ja echt te grappigquote:Op zondag 16 februari 2020 22:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]![]()
ik dacht ff dat ie ging vragen, ruim je dit even weer opnee hop gelijk naar boven.
Ik ken t hele programma nietmust see
Ja het zijn vaak van die neanderthaler kerels, die geen Nederlandse vrouw kunnen krijgen meerquote:Op zondag 16 februari 2020 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh het werd nog erger volgens mij of het was een ander. Die kreeg te horen "This is a stoffer and blik, so jou can clean"
Deze heb ik wel gezienquote:Op zondag 16 februari 2020 22:08 schreef sjampoeh het volgende:
daar trap je je hond nog van af![]()
![]()
en zelf zijn ze zo hot ook
Het is nog de waarheid ook. Beter een vrouw dan niks, en die dames zijn uit op een goed leven en dan komen ze dit soort mannen tegen.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja het zijn vaak van die neanderthaler kerels, die geen Nederlandse vrouw kunnen krijgen meer
Ik zou Rusland niet willen verlaten voor zo'n vieze vent hoor.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja het zijn vaak van die neanderthaler kerels, die geen Nederlandse vrouw kunnen krijgen meer
quote:Op zondag 16 februari 2020 22:08 schreef sjampoeh het volgende:
daar trap je je hond nog van af![]()
![]()
en zelf zijn ze zo hot ook
Ik heb er ook al een stel gekekenquote:Op zondag 16 februari 2020 22:12 schreef sjampoeh het volgende:
Alsof we een schat hebben gevonden, dit is goud
Clean it yourself.quote:
quote:
Wie? Ik ken hem als een woordgrapje.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]Echt goud die twee gozers hebben zich ook compleet voor lul gezet
quote:Op zondag 16 februari 2020 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wie? Ik ken hem als een woordgrapje.
Oh doe de yt erbij. Ik kan er geen genoeg van krijgenquote:Op zondag 16 februari 2020 22:17 schreef sjampoeh het volgende:
Ander stukje: Zelfde mannen
een: Nathalie zou mijn blind date zijn, nou ik zou willen dat ik blind was![]()
Do you have a lof of sex, cause in the Netherlands, sex is especially he
![]()
Je geeft ons lelijke vrouwen, bij elkaar geraapt stuk oud papier
OMG
Kwak.quote:
Gerben en vriendquote:Op zondag 16 februari 2020 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wie? Ik ken hem als een woordgrapje.
quote:Op zondag 16 februari 2020 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh doe de yt erbij. Ik kan er geen genoeg van krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |