Dat is gewoon cuteness to the max.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:00 schreef Prisha het volgende:
Ik hou helemaal niet zo van apen, maar deze vond ik toch wel erg mooi.
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 16 februari 2020 18:00 schreef Prisha het volgende:
[ link | afbeelding ]
Awwquote:Op zondag 16 februari 2020 18:00 schreef Prisha het volgende:
[ link | afbeelding ]
ja echt he...blij dat ik dat moment heb kunnen vangenquote:Op zondag 16 februari 2020 18:00 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is gewoon cuteness to the max.
Dm info TRquote:Op zondag 16 februari 2020 18:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Till heeft als bijnaam een celebrity Aap
ja tochquote:Op zondag 16 februari 2020 18:05 schreef Prisha het volgende:
Are you lookin' at me?
[ link | afbeelding ]
quote:
Oh is jouw fotoquote:Op zondag 16 februari 2020 18:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja echt he...blij dat ik dat moment heb kunnen vangen
quote:
Wauw.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:05 schreef Prisha het volgende:
Are you lookin' at me?
[ link | afbeelding ]
👀quote:Op zondag 16 februari 2020 18:05 schreef Prisha het volgende:
Are you lookin' at me?
[ link | afbeelding ]
thanks!quote:
Prachtig zeg!quote:Op zondag 16 februari 2020 18:05 schreef Prisha het volgende:
Are you lookin' at me?
[ link | afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 16 februari 2020 18:05 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Typisch Rotterdam tokkie, het verheerlijken van kinderhooligans.
quote:
mooi beest wel....ze kwam op een gegeven moment helemaal alert overeind...bleek achter ons een zebra langs te lopen. Gelukkig liet ze die zebra met rust.Een live zebra slachting had ik niet aangekund.quote:
Ik verheerlijk geen kinderhooligans of welke soort hooligans dan ookquote:
Zou ook wel een dingetje zijn. Moet je een zebra er uit rennen om veilig te blijven.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
mooi beest wel....ze kwam op een gegeven moment helemaal alert overeind...bleek achter ons een zebra langs te lopen. Gelukkig liet ze die zebra met rust.Een live zebra slachting had ik niet aangekund.
Geweldig om dat mee te maken en inderdaad, gelukkig liep het goed af.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
mooi beest wel....ze kwam op een gegeven moment helemaal alert overeind...bleek achter ons een zebra langs te lopen. Gelukkig liet ze die zebra met rust.Een live zebra slachting had ik niet aangekund.
Jij plaatst 'm.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verheerlijk geen kinderhooligans of welke soort hooligans dan ook![]()
Foto was een reactie op de tt
Klopt, maar niet alles wat iedereen plaatst is een verheerlijking.quote:
Je vindt 'm op zijn minst leuk of grappig neem ik aan, anders plaats je 'm niet.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt, maar niet alles wat iedereen plaatst is een verheerlijking.
quote:
quote:Op zondag 16 februari 2020 18:15 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je vindt 'm op zijn minst leuk of grappig neem ik aan, anders plaats je 'm niet.
quote:
Handig met organiseren, maar of het zoveel ruimte bespaart weet ik eigenlijk niet.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:20 schreef TillyB het volgende:
@:Prisha !! Hoe zijn de koffer cubes bevallen?
MacGyverquote:Op zondag 16 februari 2020 18:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Handig met organiseren, maar of het zoveel ruimte bespaart weet ik eigenlijk niet.
Ik gebruikte ze uiteindelijk om mijn luchtbed een beetje te egaliseren.
Organiserenquote:Op zondag 16 februari 2020 18:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Handig met organiseren, maar of het zoveel ruimte bespaart weet ik eigenlijk niet.
Ik gebruikte ze uiteindelijk om mijn luchtbed een beetje te egaliseren.
Waar is diequote:
Je hebt gelijk, ik verheerlijk kinderhooligans.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:21 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ah ja natuurlijk, het is ook de enige Feyenoordfoto.
quote:
waar kijken ze naar dan?quote:Op zondag 16 februari 2020 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
Ben ik de enige die niet kijjkt?
Love Islandquote:
Geen idee.quote:
Jij ook al?quote:
Neequote:
Ik keek naar Prish foto'squote:
Ik ook niet hoor, het was Feynoordquote:Op zondag 16 februari 2020 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
Ben ik de enige die niet kijjkt?
Hoe weet je dan waar ze naar kijkenquote:
Ik zit baantjer te kijken. Nou ja kijken, eigenlijk weer even verder met de modelbouw met de tv aan.quote:
Is Fey Noord iets op Love Islandquote:
Daar weet ik iig van wat het is ook al heb ik het nog nooit gezien.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit baantjer te kijken. Nou ja kijken, eigenlijk weer even verder met de modelbouw met de tv aan.
Geen ideequote:
Het was een grapjequote:Op zondag 16 februari 2020 18:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoe weet je dan waar ze naar kijken
Of te verwachten aangezien ze er wel vaak naar kijken volgens mij.quote:
Je snapt toch wel dat het over voetbal gingquote:Op zondag 16 februari 2020 18:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Of te verwachten aangezien ze er wel vaak naar kijken volgens mij.
Gister kwam ik in de SC en was snel weer weg wegens het LI onderwerp.
Souryquote:Op zondag 16 februari 2020 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat het over voetbal ging
Je hebt een aanbiederquote:Op zondag 16 februari 2020 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik niet snap waarover het gaat dan kan het maar over 2 dingen gaan.quote:Op zondag 16 februari 2020 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
vrouwen of werkquote:Op zondag 16 februari 2020 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik niet snap waarover het gaat dan kan het maar over 2 dingen gaan.
Van wat?quote:
Ik had niet alles teruggelezen, dus neequote:Op zondag 16 februari 2020 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Liever niet.quote:
Uhh ok niet teruggelezen is altijd een goed excuusquote:Op zondag 16 februari 2020 19:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had niet alles teruggelezen, dus nee![]()
Was bij Prish haar foto's blijven steken toen ik Badeendjes opmerking las
Na Feynoord had ik het door ja
Probeer je mij nu depressief te krijgen.quote:
Preciesquote:Op zondag 16 februari 2020 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh ok niet teruggelezen is altijd een goed excuus
werkende vrouwen is toch geen reden om depressief van te worden?quote:Op zondag 16 februari 2020 19:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Probeer je mij nu depressief te krijgen.
samen staan we sterkquote:Op zondag 16 februari 2020 19:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Probeer je mij nu depressief te krijgen.
Ik zal het programma even aan een paar mensen aanradenquote:Op zondag 16 februari 2020 19:05 schreef HiDiHo het volgende:
Hoor net dat je van Love Island zelfmoordneigingen krijgt
quote:
Echt wel.quote:
quote:Op zondag 16 februari 2020 19:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zal het programma even aan een paar mensen aanraden
Heeft die kroeg van Oma ook speciaal biertjes? Ok ik kan het ook daar vragenquote:
Die MCH is wel schattig hoor maar likt de ramen van de bus.Dat is wel een dingetjequote:
ja lijkt me niet echt fris ...quote:Op zondag 16 februari 2020 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Die MCH is wel schattig hoor maar likt de ramen van de bus.Dat is wel een dingetje
AF !!! is nog even te moeilijkquote:
Ik dacht van wel.quote:Op zondag 16 februari 2020 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Heeft die kroeg van Oma ook speciaal biertjes? Ok ik kan het ook daar vragen
Dat is water met een smaakjequote:
Idd.quote:
Voor de smaak moet je er nog een citroen in proppen.quote:
Ik hoor dat love island een leuk programma schijnt te zijnquote:
Ik heb er nog geen ene minuut van gezien ...quote:Op zondag 16 februari 2020 19:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hoor dat love island een leuk programma schijnt te zijn
Jou website is leuker en dat zegt watquote:Op zondag 16 februari 2020 19:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hoor dat love island een leuk programma schijnt te zijn
100 keer leukerquote:Op zondag 16 februari 2020 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Jou website is leuker en dat zegt wat
Ja ik geef het ook opquote:Op zondag 16 februari 2020 19:33 schreef drakin het volgende:
Af en toe is het wel leuk een compliment van je te krijgen Soury
Het onzinnige afkraken ga je opgevenquote:
Ja en je nogal onzinnige commentaar ookquote:Op zondag 16 februari 2020 19:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Het onzinnige afkraken ga je opgeven
quote:Op zondag 16 februari 2020 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en je nogal onzinnige commentaar ook
Nee ik was in gesprekquote:Op zondag 16 februari 2020 19:40 schreef drakin het volgende:
[..]Daar heb je lang over na moeten denken
Met jezelf?quote:
Niet gaan doen alsof dat heel vreemd is.quote:
Zie het meet topicquote:
Praten met een persoon die mij begrijpt? Ben je niet helemaal goed in je hoofd?quote:Op zondag 16 februari 2020 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet gaan doen alsof dat heel vreemd is.
Jij wilt ook het liefst praten met de leukste persoon op aarde en jij weet ook dat de leukste persoon op aarde altijd jezelf is. Tevens wil je met een persoon praten die je begrijpt en die een expert is in jezelf.
Hahahahaha !!!!!!!!!!!! Sorry dat is rete grappigquote:Op zondag 16 februari 2020 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Praten met een persoon die mij begrijpt? Ben je niet helemaal goed in je hoofd?![]()
Met jou kan ik praten.quote:Op zondag 16 februari 2020 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahahaha !!!!!!!!!!!! Sorry dat is rete grappig
LOL !!!quote:
Je snapt jezelf niet?quote:Op zondag 16 februari 2020 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Praten met een persoon die mij begrijpt? Ben je niet helemaal goed in je hoofd?![]()
Jij snapt de ironie nietquote:
Je moeder !!!quote:Op zondag 16 februari 2020 20:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Uiterst serieus vandaag. Heb ook alleen nog maar net een serieus persoon gepraat vandaag.
Voor het laatst gesproken in 2016 denk ik?quote:
Nou je broer dan. Die is leukerquote:Op zondag 16 februari 2020 20:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor het laatst gesproken in 2017 denk ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Je bent wel wat labiel he?, ik bedoel die vrouwquote:Op zondag 16 februari 2020 20:49 schreef HiDiHo het volgende:
Toch vaag hé..40 jaar, mooie vrouw, goeie carrière en dan.....
Dat wel denk ik en er was iets met ruzie in relatie. mja je hebt 40 jaar ervaring met je labiel zijnquote:
Niemand snapt een depressie. Ze was haar baan al kwijtgeraakt. Niet dat dat zo erg is, het is hoe je er mee omgaatquote:Op zondag 16 februari 2020 20:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat wel denk ik en er was iets met ruzie in relatie. mja je hebt 40 jaar ervaring met je labiel zijn
40 jaar is zo leukquote:Op zondag 16 februari 2020 20:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat wel denk ik en er was iets met ruzie in relatie. mja je hebt 40 jaar ervaring met je labiel zijn
Ja preciesquote:Op zondag 16 februari 2020 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Niemand snapt een depressie. Ze was haar baan al kwijtgeraakt. Niet dat dat zo erg is, het is hoe je er mee omgaat
Ja had ze hier maar gepostquote:
Ik ken haar niet nooit van gehoord.quote:Op zondag 16 februari 2020 20:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja precies
Ik denk dat menig vrouw in haar schoenen wil staan
Ik heb geen idee hoe het is om zoveel aandacht te krijgen en wat het met je doet als je er teveel van krijgt
Nou dat fok helpt me soms wel.quote:
Ik ook niet.quote:
quote:
nja buiten wat ik net in rtl boulevard hoordequote:
quote:Op zondag 16 februari 2020 20:44 schreef TillyB het volgende:
@:Ghostbuster @:Recce @:mootie @:Voxs weer cancelled vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
quote:Op zondag 16 februari 2020 20:44 schreef TillyB het volgende:
@:Ghostbuster @:Recce @:mootie @:Voxs weer cancelled vandaag#fumin’SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga toch weg met die meuk.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
nja buiten wat ik net in rtl boulevard hoorde
Kijk ik ook nooit..zapte erlangs en zag iets over Love Islandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
quote:Op zondag 16 februari 2020 21:17 schreef TillyB het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een moppie dat kleintje
I may be wrong, but it's highly unlikely.
En dan vind je dat je het er hier maar over moet hebben? Mijn parkiet zit op haar schommeltje.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kijk ik ook nooit..zapte erlangs en zag iets over Love Island
Open een knarietopicquote:Op zondag 16 februari 2020 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En dan vind je dat je het er hier maar over moet hebben? Mijn parkiet zit op haar schommeltje.
Ga naar kanarie.org of zoquote:Op zondag 16 februari 2020 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En dan vind je dat je het er hier maar over moet hebben? Mijn parkiet zit op haar schommeltje.
Het hele idee achter een Sc is je nog steeds niet duidelijk?quote:Op zondag 16 februari 2020 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wil jij een knarie in je muil ofzo?quote:
Doe maar imma go Ozzy on je veugelquote:Op zondag 16 februari 2020 21:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wil jij een knarie in je muil ofzo?
Hoe du wammes.quote:
Wat is dat nou weer?quote:Op zondag 16 februari 2020 21:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Volgende week Zondag komt BZV weer dat vind iedereen leuk
Nein5quote:Op zondag 16 februari 2020 21:28 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:Op zondag 16 februari 2020 21:30 schreef TillyB het volgende:
[..]Het heeft wel een hele nieuwe dimensie dit jaar na die boerenprotesten
Ik haat ze op voorhand alquote:Op zondag 16 februari 2020 21:30 schreef TillyB het volgende:
[..]Het heeft wel een hele nieuwe dimensie dit jaar na die boerenprotesten
trekker tractor trekker tractor! toettoetvroemmmvroemmmtrekker tractor trekkepull up !quote:
Ik gun ze een lang leven tussen de knollenquote:Op zondag 16 februari 2020 21:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
trekker tractor trekker tractor! toettoetvroemmmvroemmmtrekker tractor trekkepull up !
* rent weg
Ja ben wel benieuwd, het was geniaal in all z'n cringyness maar misschien wordt het too much dit jaar. Maar ze mogen vast niks over die protesten zeggen.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik haat ze op voorhand alhet zijn vreselijke irritante lui ook
quote:Op zondag 16 februari 2020 21:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik gun ze een lang leven tussen de knollen
Wie heeft er ook alweer gewonnen?quote:Op zondag 16 februari 2020 21:31 schreef pullup het volgende:
Ik heb net moeten opzoeken wie dat HHB heeft gewonnenDie finale gemist
Een watquote:Op zondag 16 februari 2020 21:33 schreef pullup het volgende:
Hebben ze al eens een importboer gehad?
Anoukiequote:
Het is alleen wel 1 keer per Week waar moeten we het die andere 6 dagen over hebben danquote:Op zondag 16 februari 2020 21:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja ben wel benieuwd, het was geniaal in all z'n cringyness maar misschien wordt het too much dit jaar. Maar ze mogen vast niks over die protesten zeggen.
Die is toch van het voetbal?quote:
Ja iemand die speciaal naar Nederland is gekomen om hier eens lekker het land te ploegen.quote:
We moeten maar een nieuwe hobby zoekenquote:Op zondag 16 februari 2020 21:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Het is alleen wel 1 keer per Week waar moeten we het die andere 6 dagen over hebben dan
Parkieten houdenquote:Op zondag 16 februari 2020 21:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
We moeten maar een nieuwe hobby zoeken
Ja maar bestaan die uberhaupt? Het boerenleven is hier toch zoooooo zwaaar en oneeeeerlijk en dramaaaatisch?quote:Op zondag 16 februari 2020 21:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja iemand die speciaal naar Nederland is gekomen om hier eens lekker het land te ploegen.
Er zijn toch ook zat Nederlandse boeren die elders gaan zaaien?
JAAHHHHHH !!!! Ik heb al een favoquote:Op zondag 16 februari 2020 21:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Er zijn op het platteland wel veelaf en toe importvrouwenquote:Op zondag 16 februari 2020 21:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja iemand die speciaal naar Nederland is gekomen om hier eens lekker het land te ploegen.
Er zijn toch ook zat Nederlandse boeren die elders gaan zaaien?
In de duinen zekerquote:Op zondag 16 februari 2020 21:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik weet al waar ik die van mij ga houden
Die onbehouwe boer.quote:
Ja die vond ik best leuk en toen las ik via (fok) dat het een akelige vent is.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wtf weet jij nog wie erin zatenwadden geheugen
Nou ja ze moeten wat innoveren.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja maar bestaan die uberhaupt? Het boerenleven is hier toch zoooooo zwaaar en oneeeeerlijk en dramaaaatisch?
Ohja er begint een heel vaag lampje te branden ff opzoeken wie het warenquote:Op zondag 16 februari 2020 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die vond ik best leuk en toen las ik via (fok) dat het een akelige vent is.
Rechtsteeks uit Oekraine?quote:Op zondag 16 februari 2020 21:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Er zijn op het platteland wel veelaf en toe importvrouwen
Geert Jan https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/boeren/2019-2020quote:Op zondag 16 februari 2020 21:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ohja er begint een heel vaag lampje te branden ff opzoeken wie het waren
Ik kijk ook gewoon dom schaatsenquote:
Ja, toevallig ken ik er een uit Oekrainequote:
Ik ben geabonneerd op het topicquote:Op zondag 16 februari 2020 21:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ohja er begint een heel vaag lampje te branden ff opzoeken wie het waren
Ik zag eens een docu over twee Aziatische dames die bij twee Belgische boerenbroers terecht kwamenquote:
Die fluit als hij ademtquote:
Ohjaaa jajajajaquote:Op zondag 16 februari 2020 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Geert Jan https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/boeren/2019-2020
Ja volgens mij heb ik dat ook ooit gezien. Toen ik over die Oekraiensen typte dacht ik ineens ook daar aan. Dat was zeker treurigquote:Op zondag 16 februari 2020 21:40 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik zag eens een docu over twee Aziatische dames die bij twee Belgische boerenbroers terecht kwamenHet was treurig.
Ik zal jou denkbeeld maar niet erbij zoekenquote:
Ja en ik was afgewezenquote:
Niet dom en blond genoeg?quote:
Zal wel niet heel toevallig zijnquote:Op zondag 16 februari 2020 21:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, toevallig ken ik er een uit Oekraine
quote:Op zondag 16 februari 2020 21:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja volgens mij heb ik dat ook ooit gezien. Toen ik over die Oekraiensen typte dacht ik ineens ook daar aan. Dat was zeker treurig
Wtfquote:
ojaaaquote:Op zondag 16 februari 2020 21:40 schreef TillyB het volgende:
Ohjaaaa god dit voelt echt als 3 jaar geleden
Vaak is het ook treurig, totaal andere cultuur, eenzaamheid. De Oekraïense die ik 'ken' is wel echt voor de liefde hier heen gekomen en de twee zijn gelukkig.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:40 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik zag eens een docu over twee Aziatische dames die bij twee Belgische boerenbroers terecht kwamenHet was treurig.
From Russia with love er is een boel nog op yt.quote:
Ik ga me daar wel eens mee vermaken danquote:
Dat is natuurlijk helemaal prima, maar die bruidjes op bestelling loopt nooit goed af.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vaak is het ook treurig, totaal andere cultuur, eenzaamheid. De Oekraïense die ik 'ken' is wel echt voor de liefde hier heen gekomen en de twee zijn gelukkig.
Dat wil toch niemand.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:48 schreef Ghostbuster het volgende:
En al die boeren willen eigenlijk Yvonne Jaspers palen
Dat wijf ging ook een toeristen winkel in en had een penis zout en peper ding en ging daar ook mee te keerquote:
ze randt haar zowat aanquote:Op zondag 16 februari 2020 21:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik mark gewooon dat er een klik is me da vrouwke
[ afbeelding ]
oh even zoekenquote:Op zondag 16 februari 2020 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat wijf ging ook een toeristen winkel in en had een penis zout en peper ding en ging daar ook mee te keer
Nee, dat is treurnisquote:Op zondag 16 februari 2020 21:50 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk helemaal prima, maar die bruidjes op bestelling loopt nooit goed af.
Niet zowatquote:
Je herkent het?quote:Op zondag 16 februari 2020 21:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die rooien zijn altijd een bietje pittig
Zijn schoonmoederquote:
Je ex en de nextquote:Op zondag 16 februari 2020 21:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Die was ook erg gek met mij maar ja wie niet ook
Ok de rest zoeken jullie zelf maarquote:
Je had vroeger Co de Boswachtershow.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze doen nou nooit boswachter zoekt vrouw
Toen was ik nog niet geschikt om te trouwen.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je had vroeger Co de Boswachtershow.
Wat erg zegquote:Op zondag 16 februari 2020 22:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Lig je in dat nest met je smoel vol en plakvingers
Moet dat nou?quote:
Toen waren meisjes ook stom.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet geschikt om te trouwen.
Een formule 1 team denk ikquote:
quote:
Het is echt te treurigquote:Op zondag 16 februari 2020 22:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]![]()
ik dacht ff dat ie ging vragen, ruim je dit even weer opnee hop gelijk naar boven.
Ik ken t hele programma nietmust see
Zijn ze nog steeds ook, jongens trouwens ook.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen waren meisjes ook stom.
Oh het werd nog erger volgens mij of het was een ander. Die kreeg te horen "This is a stoffer and blik, so jou can clean"quote:Op zondag 16 februari 2020 22:01 schreef Ghostbuster het volgende:
nice surprise die vrouw schrikt zich de tyfus alle rozenblaadjes blijven hangen in het stof
Ja echt te grappigquote:Op zondag 16 februari 2020 22:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]![]()
ik dacht ff dat ie ging vragen, ruim je dit even weer opnee hop gelijk naar boven.
Ik ken t hele programma nietmust see
Ja het zijn vaak van die neanderthaler kerels, die geen Nederlandse vrouw kunnen krijgen meerquote:Op zondag 16 februari 2020 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh het werd nog erger volgens mij of het was een ander. Die kreeg te horen "This is a stoffer and blik, so jou can clean"
Deze heb ik wel gezienquote:Op zondag 16 februari 2020 22:08 schreef sjampoeh het volgende:
daar trap je je hond nog van af![]()
![]()
en zelf zijn ze zo hot ook
Het is nog de waarheid ook. Beter een vrouw dan niks, en die dames zijn uit op een goed leven en dan komen ze dit soort mannen tegen.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja het zijn vaak van die neanderthaler kerels, die geen Nederlandse vrouw kunnen krijgen meer
Ik zou Rusland niet willen verlaten voor zo'n vieze vent hoor.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja het zijn vaak van die neanderthaler kerels, die geen Nederlandse vrouw kunnen krijgen meer
quote:Op zondag 16 februari 2020 22:08 schreef sjampoeh het volgende:
daar trap je je hond nog van af![]()
![]()
en zelf zijn ze zo hot ook
Ik heb er ook al een stel gekekenquote:Op zondag 16 februari 2020 22:12 schreef sjampoeh het volgende:
Alsof we een schat hebben gevonden, dit is goud
Clean it yourself.quote:
quote:
Wie? Ik ken hem als een woordgrapje.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]Echt goud die twee gozers hebben zich ook compleet voor lul gezet
quote:Op zondag 16 februari 2020 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wie? Ik ken hem als een woordgrapje.
Oh doe de yt erbij. Ik kan er geen genoeg van krijgenquote:Op zondag 16 februari 2020 22:17 schreef sjampoeh het volgende:
Ander stukje: Zelfde mannen
een: Nathalie zou mijn blind date zijn, nou ik zou willen dat ik blind was![]()
Do you have a lof of sex, cause in the Netherlands, sex is especially he
![]()
Je geeft ons lelijke vrouwen, bij elkaar geraapt stuk oud papier
OMG
Kwak.quote:
Gerben en vriendquote:Op zondag 16 februari 2020 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wie? Ik ken hem als een woordgrapje.
quote:Op zondag 16 februari 2020 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh doe de yt erbij. Ik kan er geen genoeg van krijgen
Dat zegt mij niets.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |