quote:Op zondag 16 februari 2020 19:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zal het programma even aan een paar mensen aanraden
Heeft die kroeg van Oma ook speciaal biertjes? Ok ik kan het ook daar vragenquote:
Die MCH is wel schattig hoor maar likt de ramen van de bus.Dat is wel een dingetjequote:
ja lijkt me niet echt fris ...quote:Op zondag 16 februari 2020 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Die MCH is wel schattig hoor maar likt de ramen van de bus.Dat is wel een dingetje
AF !!! is nog even te moeilijkquote:
Ik dacht van wel.quote:Op zondag 16 februari 2020 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Heeft die kroeg van Oma ook speciaal biertjes? Ok ik kan het ook daar vragen
Dat is water met een smaakjequote:
Idd.quote:
Voor de smaak moet je er nog een citroen in proppen.quote:
Ik hoor dat love island een leuk programma schijnt te zijnquote:
Ik heb er nog geen ene minuut van gezien ...quote:Op zondag 16 februari 2020 19:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hoor dat love island een leuk programma schijnt te zijn
Jou website is leuker en dat zegt watquote:Op zondag 16 februari 2020 19:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hoor dat love island een leuk programma schijnt te zijn
100 keer leukerquote:Op zondag 16 februari 2020 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Jou website is leuker en dat zegt wat
Ja ik geef het ook opquote:Op zondag 16 februari 2020 19:33 schreef drakin het volgende:
Af en toe is het wel leuk een compliment van je te krijgen Soury
Het onzinnige afkraken ga je opgevenquote:
Ja en je nogal onzinnige commentaar ookquote:Op zondag 16 februari 2020 19:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Het onzinnige afkraken ga je opgeven
quote:Op zondag 16 februari 2020 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en je nogal onzinnige commentaar ook
Nee ik was in gesprekquote:Op zondag 16 februari 2020 19:40 schreef drakin het volgende:
[..]Daar heb je lang over na moeten denken
Met jezelf?quote:
Niet gaan doen alsof dat heel vreemd is.quote:
Zie het meet topicquote:
Praten met een persoon die mij begrijpt? Ben je niet helemaal goed in je hoofd?quote:Op zondag 16 februari 2020 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet gaan doen alsof dat heel vreemd is.
Jij wilt ook het liefst praten met de leukste persoon op aarde en jij weet ook dat de leukste persoon op aarde altijd jezelf is. Tevens wil je met een persoon praten die je begrijpt en die een expert is in jezelf.
Hahahahaha !!!!!!!!!!!! Sorry dat is rete grappigquote:Op zondag 16 februari 2020 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Praten met een persoon die mij begrijpt? Ben je niet helemaal goed in je hoofd?![]()
Met jou kan ik praten.quote:Op zondag 16 februari 2020 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahahaha !!!!!!!!!!!! Sorry dat is rete grappig
LOL !!!quote:
Je snapt jezelf niet?quote:Op zondag 16 februari 2020 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Praten met een persoon die mij begrijpt? Ben je niet helemaal goed in je hoofd?![]()
Jij snapt de ironie nietquote:
Je moeder !!!quote:Op zondag 16 februari 2020 20:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Uiterst serieus vandaag. Heb ook alleen nog maar net een serieus persoon gepraat vandaag.
Voor het laatst gesproken in 2016 denk ik?quote:
Nou je broer dan. Die is leukerquote:Op zondag 16 februari 2020 20:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor het laatst gesproken in 2017 denk ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Je bent wel wat labiel he?, ik bedoel die vrouwquote:Op zondag 16 februari 2020 20:49 schreef HiDiHo het volgende:
Toch vaag hé..40 jaar, mooie vrouw, goeie carrière en dan.....
Dat wel denk ik en er was iets met ruzie in relatie. mja je hebt 40 jaar ervaring met je labiel zijnquote:
Niemand snapt een depressie. Ze was haar baan al kwijtgeraakt. Niet dat dat zo erg is, het is hoe je er mee omgaatquote:Op zondag 16 februari 2020 20:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat wel denk ik en er was iets met ruzie in relatie. mja je hebt 40 jaar ervaring met je labiel zijn
40 jaar is zo leukquote:Op zondag 16 februari 2020 20:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat wel denk ik en er was iets met ruzie in relatie. mja je hebt 40 jaar ervaring met je labiel zijn
Ja preciesquote:Op zondag 16 februari 2020 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Niemand snapt een depressie. Ze was haar baan al kwijtgeraakt. Niet dat dat zo erg is, het is hoe je er mee omgaat
Ja had ze hier maar gepostquote:
Ik ken haar niet nooit van gehoord.quote:Op zondag 16 februari 2020 20:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja precies
Ik denk dat menig vrouw in haar schoenen wil staan
Ik heb geen idee hoe het is om zoveel aandacht te krijgen en wat het met je doet als je er teveel van krijgt
Nou dat fok helpt me soms wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |