quote:Op zondag 16 februari 2020 19:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zal het programma even aan een paar mensen aanraden
Heeft die kroeg van Oma ook speciaal biertjes? Ok ik kan het ook daar vragenquote:
Die MCH is wel schattig hoor maar likt de ramen van de bus.Dat is wel een dingetjequote:
ja lijkt me niet echt fris ...quote:Op zondag 16 februari 2020 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Die MCH is wel schattig hoor maar likt de ramen van de bus.Dat is wel een dingetje
AF !!! is nog even te moeilijkquote:
Ik dacht van wel.quote:Op zondag 16 februari 2020 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Heeft die kroeg van Oma ook speciaal biertjes? Ok ik kan het ook daar vragen
Dat is water met een smaakjequote:
Idd.quote:
Voor de smaak moet je er nog een citroen in proppen.quote:
Ik hoor dat love island een leuk programma schijnt te zijnquote:
Ik heb er nog geen ene minuut van gezien ...quote:Op zondag 16 februari 2020 19:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hoor dat love island een leuk programma schijnt te zijn
Jou website is leuker en dat zegt watquote:Op zondag 16 februari 2020 19:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hoor dat love island een leuk programma schijnt te zijn
100 keer leukerquote:Op zondag 16 februari 2020 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Jou website is leuker en dat zegt wat
Ja ik geef het ook opquote:Op zondag 16 februari 2020 19:33 schreef drakin het volgende:
Af en toe is het wel leuk een compliment van je te krijgen Soury
Het onzinnige afkraken ga je opgevenquote:
Ja en je nogal onzinnige commentaar ookquote:Op zondag 16 februari 2020 19:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Het onzinnige afkraken ga je opgeven
quote:Op zondag 16 februari 2020 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en je nogal onzinnige commentaar ook
Nee ik was in gesprekquote:Op zondag 16 februari 2020 19:40 schreef drakin het volgende:
[..]Daar heb je lang over na moeten denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |