Hoe weet je dan waar ze naar kijkenquote:
Ik zit baantjer te kijken. Nou ja kijken, eigenlijk weer even verder met de modelbouw met de tv aan.quote:
Is Fey Noord iets op Love Islandquote:
Daar weet ik iig van wat het is ook al heb ik het nog nooit gezien.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit baantjer te kijken. Nou ja kijken, eigenlijk weer even verder met de modelbouw met de tv aan.
Geen ideequote:
Het was een grapjequote:Op zondag 16 februari 2020 18:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoe weet je dan waar ze naar kijken
Of te verwachten aangezien ze er wel vaak naar kijken volgens mij.quote:
Je snapt toch wel dat het over voetbal gingquote:Op zondag 16 februari 2020 18:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Of te verwachten aangezien ze er wel vaak naar kijken volgens mij.
Gister kwam ik in de SC en was snel weer weg wegens het LI onderwerp.
Souryquote:Op zondag 16 februari 2020 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat het over voetbal ging
Je hebt een aanbiederquote:Op zondag 16 februari 2020 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik niet snap waarover het gaat dan kan het maar over 2 dingen gaan.quote:Op zondag 16 februari 2020 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
vrouwen of werkquote:Op zondag 16 februari 2020 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik niet snap waarover het gaat dan kan het maar over 2 dingen gaan.
Van wat?quote:
Ik had niet alles teruggelezen, dus neequote:Op zondag 16 februari 2020 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Liever niet.quote:
Uhh ok niet teruggelezen is altijd een goed excuusquote:Op zondag 16 februari 2020 19:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had niet alles teruggelezen, dus nee![]()
Was bij Prish haar foto's blijven steken toen ik Badeendjes opmerking las
Na Feynoord had ik het door ja
Probeer je mij nu depressief te krijgen.quote:
Preciesquote:Op zondag 16 februari 2020 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh ok niet teruggelezen is altijd een goed excuus
werkende vrouwen is toch geen reden om depressief van te worden?quote:Op zondag 16 februari 2020 19:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Probeer je mij nu depressief te krijgen.
samen staan we sterkquote:Op zondag 16 februari 2020 19:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Probeer je mij nu depressief te krijgen.
Ik zal het programma even aan een paar mensen aanradenquote:Op zondag 16 februari 2020 19:05 schreef HiDiHo het volgende:
Hoor net dat je van Love Island zelfmoordneigingen krijgt
quote:
Echt wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |