thanks!quote:
Prachtig zeg!quote:Op zondag 16 februari 2020 18:05 schreef Prisha het volgende:
Are you lookin' at me?
[ link | afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 16 februari 2020 18:05 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Typisch Rotterdam tokkie, het verheerlijken van kinderhooligans.
quote:
mooi beest wel....ze kwam op een gegeven moment helemaal alert overeind...bleek achter ons een zebra langs te lopen. Gelukkig liet ze die zebra met rust.Een live zebra slachting had ik niet aangekund.quote:
Ik verheerlijk geen kinderhooligans of welke soort hooligans dan ookquote:
Zou ook wel een dingetje zijn. Moet je een zebra er uit rennen om veilig te blijven.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
mooi beest wel....ze kwam op een gegeven moment helemaal alert overeind...bleek achter ons een zebra langs te lopen. Gelukkig liet ze die zebra met rust.Een live zebra slachting had ik niet aangekund.
Geweldig om dat mee te maken en inderdaad, gelukkig liep het goed af.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
mooi beest wel....ze kwam op een gegeven moment helemaal alert overeind...bleek achter ons een zebra langs te lopen. Gelukkig liet ze die zebra met rust.Een live zebra slachting had ik niet aangekund.
Jij plaatst 'm.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verheerlijk geen kinderhooligans of welke soort hooligans dan ook![]()
Foto was een reactie op de tt
Klopt, maar niet alles wat iedereen plaatst is een verheerlijking.quote:
Je vindt 'm op zijn minst leuk of grappig neem ik aan, anders plaats je 'm niet.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt, maar niet alles wat iedereen plaatst is een verheerlijking.
quote:
quote:Op zondag 16 februari 2020 18:15 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je vindt 'm op zijn minst leuk of grappig neem ik aan, anders plaats je 'm niet.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |