Dat is Gerben en vriendquote:
I farted badly and sat on de wc for ouersquote:Op zondag 16 februari 2020 22:25 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Die moeder op t eindwauw.. wat een debielen .
Ik was dit helemaal vergeten totdat ik het filmpje weer zagquote:Op zondag 16 februari 2020 22:25 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Die moeder op t eindwauw.. wat een debielen .
Hahahahaquote:Op zondag 16 februari 2020 22:31 schreef Deisyy het volgende:
Zoon laat foto van tieten van Russin zien, "Mooi haar" zegt mama
quote:Op zondag 16 februari 2020 22:31 schreef Deisyy het volgende:
Ik kijk altijd naar de ogen.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:31 schreef Deisyy het volgende:
Nietquote:
Die moeder is niet helemaal tofquote:Op zondag 16 februari 2020 22:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Je zou denken dat ze het er om doen, maar die moeder lijkt me stug dan
Die had meer ogen voor de hondquote:
From Russia with Love is James Bond.quote:
o ja ik ging usb stickenquote:Op zondag 16 februari 2020 22:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
From Russia with Love is James Bond.
Waarom?quote:Op zondag 16 februari 2020 22:53 schreef drakin het volgende:
[..]
o ja ik ging usb sticken
filmpje zien
omdat ik die zien wil.quote:
Wat gaat er op usb dan?quote:Op zondag 16 februari 2020 22:53 schreef drakin het volgende:
[..]
o ja ik ging usb sticken
filmpje zien
Met treintjes spelen ook.quote:
Een kabeltje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 februari 2020 23:01 schreef tonja het volgende:
*Burrrrrrpp![]()
Dame BlancheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
*Burrrrrrpp![]()
Je was uit eten met je cameraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
op dit moment star trekquote:
*Burrrrrrpp![]()
er zit een sigaar in je ijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Dat nog niet hebben.quote:
Iwanius maakte altijd zulke foto's, ben jij zijn kloon?quote:Op zondag 16 februari 2020 23:05 schreef tonja het volgende:
[..]Dat zei een van mijn disgenoten ook vanavond.
Je houdt je hand foutquote:
Ja, beetje wel inderdaad. Maar het is het botersausje dat het 'm doet. Lekker soppen met stokbrood.quote:Op zondag 16 februari 2020 23:05 schreef drakin het volgende:
slakken smaken een beetje naar champignon
Hoezo?quote:
Misschien wel, ik ken Iwanius nietquote:Op zondag 16 februari 2020 23:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Iwanius maakte altijd zulke foto's, ben jij zijn kloon?
Ik heb ze alleen maar eens in de pasta gehad, die in mijn tuin zijn me altijd te snel afquote:Op zondag 16 februari 2020 23:06 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, beetje wel inderdaad. Maar het is het botersausje dat het 'm doet. Lekker soppen met stokbrood.
naar snotquote:Op zondag 16 februari 2020 23:05 schreef drakin het volgende:
slakken smaken een beetje naar champignon
quote:
Ohw, ik zal hem morgen even aanpassen.quote:
Jesus serieus!!quote:
Anoniemquote:
Geen idee die is anoniem gegaan. Zoals velenquote:
Het was wel een figuur waar iedereen wel nieuwsgierig naar was.quote:
Ja 3 keer per dagquote:
Het was altijd buitenquote:Op zondag 16 februari 2020 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
En roken waar dat niet zou mogen , althans die indruk kregen we
Soury in the housequote:
Ja als er geen financiering is ... mijn domein draait nog maar volgens mij heb ik die alleen nog voor de email.. wil best weer wel eens een poging wagen anders .. die Uitjes zullen nooit echt veel ruimte innemenquote:
Oh nee het is goed. Ik snap de ergenis niet zo.quote:Op zondag 16 februari 2020 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja als er geen financiering is ... mijn domein draait nog maar volgens mij heb ik die alleen nog voor de email.. wil best weer wel eens een poging wagen anders .. die Uitjes zullen nooit echt veel ruimte innemen
Ik heb ergens een link staan, maar das naar een andere site blijkbaarquote:Op zondag 16 februari 2020 23:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh nee het is goed. Ik snap de ergenis niet zo.
Terror Jaap in the housequote:
Ja maarquote:Op zondag 16 februari 2020 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ergens een link staan, maar das naar een andere site blijkbaar
ja OK dat idee had ik ook een beetje.. Ik heb mn domein al jaren en niemand gebruikt het ... ooit in het begin een tijdje, hostte ik iets voor een vriendin .. ik gebruik het voor email ...quote:Op zondag 16 februari 2020 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maarNou laat ik het zo zeggen dat je iets doet en dan gaat klagen omdat niemand er gebruik van maakt
Het kwam wat kinderachtig over, laat ik het zo zeggenquote:Op zondag 16 februari 2020 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
ja OK dat idee had ik ook een beetje.. Ik heb mn domein al jaren en niemand gebruikt het ... ooit in het begin een tijdje, hostte ik iets voor een vriendin .. ik gebruik het voor email ...
Ja nou dan nog en badeend een sneer geven. Lekker danquote:Op maandag 17 februari 2020 00:01 schreef chufi het volgende:
kost me geloof ik nog geen 15¤ per jaar
is goed zo ...quote:Op maandag 17 februari 2020 00:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou dan nog en badeend een sneer geven. Lekker dan
Ja het is goed zoquote:
Cunjo die fucking Marioquote:Op maandag 17 februari 2020 00:12 schreef chufi het volgende:
Oh ja Mario vroeg me nog om iedereen de groeten te doen...
Groetjes zuruckquote:Op maandag 17 februari 2020 00:12 schreef chufi het volgende:
Oh ja Mario vroeg me nog om iedereen de groeten te doen...
IS DATquote:
Moet je nog naar buiten ?quote:Op maandag 17 februari 2020 00:18 schreef chufi het volgende:
Ik wacht tot het stopt met regen in Daytona.... tis wat ..
Ahh slipende bandenquote:
quote:Op maandag 17 februari 2020 00:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou dan nog en badeend een sneer geven. Lekker dan
Ja niet erg aardig maar dat is mijn visiequote:
Dat kan.quote:Op maandag 17 februari 2020 00:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja niet erg aardig maar dat is mijn visie
Ik weet niet hoe dat allemaal werkt he? Maar je je hoeft niks te doen.quote:
OK.. jammer dan ..quote:Op maandag 17 februari 2020 00:27 schreef NZ het volgende:
[..]
Ja had het van een andere site verhuisd naar man3.
Het was een leuke bezigheid ooit.
Yeah nascar..coolquote:Op maandag 17 februari 2020 00:18 schreef chufi het volgende:
Ik wacht tot het stopt met regen in Daytona.... tis wat ..
Lijkt mij juist een uitdaging...ook leuk voor het publiekquote:Op maandag 17 februari 2020 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
die nie met regen om kunnen gaan ... Americanos
Worden ze nat van opspuitend vocht ... tis watquote:Op maandag 17 februari 2020 00:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lijkt mij juist een uitdaging...ook leuk voor het publiek
dat is flexible bij Ziggo Sportquote:Op maandag 17 februari 2020 00:37 schreef HiDiHo het volgende:
Gaat het nog wel door? Uitzending stopt om 0:30
Jammerquote:Op maandag 17 februari 2020 00:27 schreef NZ het volgende:
[..]
Ja had het van een andere site verhuisd naar man3.
Het was een leuke bezigheid ooit.
ah dus geen Formula E tot nascar afgelopen is?quote:
Ik denk punnikenquote:
Form E was gisteren Nascar is de vloer aan het drogenquote:Op maandag 17 februari 2020 00:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ah dus geen Formula E tot nascar afgelopen is?
in welke ronde zitten ze nu?
In haar neus zekerquote:
Oh dat heb ik gemistquote:
het komt in emmers daar ...quote:Op maandag 17 februari 2020 00:46 schreef HiDiHo het volgende:
Het gaat ook niet zuinig...
[ afbeelding ]
Haar neus is niet het ergste hoorquote:Op maandag 17 februari 2020 00:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Godver, dat zei ik tegen mezelf toen ik de post las
Ah je was eerder ,.. Geef je Heywoodie ff een signaal waar ie om vroeg ?quote:Op maandag 17 februari 2020 00:50 schreef HiDiHo het volgende:
Afgelast
Gaat morgen verder dus om 22 uur...ze zitten nu op ronde 19
quote:Op maandag 17 februari 2020 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah je was eerder ,.. Geef je Heywoodie ff een signaal waar ie om vroeg ?
Misschien soms en wat vaker je vaste pi niet doenquote:
Spijkers en koppenquote:Op maandag 17 februari 2020 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
maakt niet uit.. die hout het zelf wel in de gaten
Houten kopquote:
Stevig briesjequote:Op maandag 17 februari 2020 00:46 schreef HiDiHo het volgende:
Het gaat ook niet zuinig...
[ afbeelding ]
Ah iemandquote:
Den Haag en je kunt losquote:Op maandag 17 februari 2020 01:20 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik houd wel van een relletje op zijn tijd.
Op wie ? Ja ik ga er even op door omdat ik dat graag wil ofzoquote:
Wat fijn dat ik daar met de trein kom danquote:Op maandag 17 februari 2020 01:23 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Is een zootje daar, overal van die gele borden met vage omleidingen.
We komen er wel ... maak je niet drukquote:Op maandag 17 februari 2020 01:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat fijn dat ik daar met de trein kom dan
Ja sneeuw komt er niet meer waarschijnlijk.quote:Op maandag 17 februari 2020 01:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat fijn dat ik daar met de trein kom dan
Ik maak me niet druk. Nou ja soms nachtmerriesquote:Op maandag 17 februari 2020 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
We komen er wel ... maak je niet druk
doe soms maar niet .. mijn ideequote:Op maandag 17 februari 2020 01:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk. Nou ja soms nachtmerries
Ja dat komt vaker voor in die contreienquote:Op maandag 17 februari 2020 01:26 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ja sneeuw komt er niet meer waarschijnlijk.
Er schijnen wel wat verbouwingen te zijn hier en daar.
Hoef je ook niet te weten dat weet die paal welquote:Op maandag 17 februari 2020 01:28 schreef PP_Sound het volgende:
Ik weet niet eens hoe zo'n OV Chipkaart werkt?
Ik vergeet die paal geheid.quote:Op maandag 17 februari 2020 01:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoef je ook niet te weten dat weet die paal wel
Dan kom je er niet inquote:
Ik ben van het OV gaan houden, heerlijkquote:Op maandag 17 februari 2020 01:32 schreef PP_Sound het volgende:
Na 100km in een trein denk ik maar aan 1 ding, weg hier.
1x per jaar ga ik met de trein naar Londen.quote:Op maandag 17 februari 2020 01:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben van het OV gaan houden, heerlijk
100 km is dat?quote:Op maandag 17 februari 2020 01:36 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
1x per jaar ga ik met de trein naar Londen.
Heb je ooit al een borrel met hem gehad?quote:Op maandag 17 februari 2020 01:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Op wie ? Ja ik ga er even op door omdat ik dat graag wil ofzo
check in check outquote:Op maandag 17 februari 2020 01:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben van het OV gaan houden, heerlijk
Ik ben al uren YToepjes aan het kijkenquote:
Snap ook niet hoe ik dit gemist kan hebbenquote:Op maandag 17 februari 2020 07:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben al uren YToepjes aan het kijkenik moet toch eens vaker Nederlandse
TV kijken, dit heb ik ook nog nooit gezien, moeders die zoeken een vrouw voor
hun zoon? érrug ditte![]()
quote:Op maandag 17 februari 2020 07:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben al uren YToepjes aan het kijkenik moet toch eens vaker Nederlandse
TV kijken, dit heb ik ook nog nooit gezien, moeders die zoeken een vrouw voor
hun zoon? érrug ditte![]()
doet t niet hierquote:Op maandag 17 februari 2020 08:01 schreef pullup het volgende:
Een leuk zoek en kijkplaatje voor op de vroege morgen
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 17 februari 2020 08:19 schreef pullup het volgende:
[..]Ik weet niet hoe ik dat kan verhelpen, misschien eens op het gequote linkje drukken
quote:
Zoekt en kijkt, wat veel om te bekijken!quote:Op maandag 17 februari 2020 08:01 schreef pullup het volgende:
Een leuk zoek en kijkplaatje voor op de vroege morgen
[ afbeelding ]
Morgenquote:Op maandag 17 februari 2020 08:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zoekt en kijkt, wat veel om te bekijken!
Goedemorgen!
Voxsquote:Op maandag 17 februari 2020 08:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zoekt en kijkt, wat veel om te bekijken!
Goedemorgen!
Leuk, een nieuw kippiequote:Op maandag 17 februari 2020 08:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben aan het onderhandelen met een paar kippen boeren
Tof! Neem je een koppeltje?quote:Op maandag 17 februari 2020 08:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben aan het onderhandelen met een paar kippen boeren
quote:Op maandag 17 februari 2020 08:34 schreef pullup het volgende:
Man3
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ok&utm_term=20200216
[ afbeelding ]
quote:
De zon en de maan hebben wel degenlijk invloed hoe wezens hier op aarde zich gedragenquote:Op maandag 17 februari 2020 08:39 schreef pullup het volgende:
Mensen die astrologie omarmen neem ik niet helemaal serieus
Ja maar dat is geen astrologiequote:Op maandag 17 februari 2020 08:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
De zon en de maan hebben wel degenlijk invloed hoe wezens hier op aarde zich gedragen
als je doelt op de waarzegers shit met horoscopen enzo nee daar geloof ik ook niet inquote:
Het is gewoon een pseudowetenschapquote:Op maandag 17 februari 2020 08:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
als je doelt op de waarzegers shit met horoscopen enzo nee daar geloof ik ook niet in
Ik zou het woord wetenschap niet eens willen linken met astrologie.quote:Op maandag 17 februari 2020 08:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is gewoon een pseudowetenschap
Horoscopen en dat soort shit geloof ik echt niet inquote:Op maandag 17 februari 2020 08:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is gewoon een pseudowetenschap
Ik eigenlijk nooitquote:Op maandag 17 februari 2020 09:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb in mijn leven wel een paar dingen meegemaakt die niet te verklaren zijn
Ik geloof je zoquote:Op maandag 17 februari 2020 09:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik meen dit echt geen grapje
Ik heb zelfs een verhaal met een getuige erbijquote:Op maandag 17 februari 2020 09:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik geloof je zo
Ik heb alleen nog nooit zelf meegemaakt dat ik gebeurtenissen niet echt kon verklaren
quote:Op maandag 17 februari 2020 09:17 schreef Charmian het volgende:
De enige horoscopist die ik geloofde, helaas is hij er al lang geleden mee gestopt
https://twitter.com/horoscoopst
Dat is leuk, ik zit nog in het winterstandjequote:Op maandag 17 februari 2020 09:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Lenie heeft het voorjaar in haar kop
Dat is ook weer waar...quote:Op maandag 17 februari 2020 09:27 schreef Domnivoor het volgende:
Astrologie werkt echt hoor![]()
Mensen die erin geloven lezen over hun sterrenbeeld en proberen zich ernaar te gedragen.
Er zijn echt heel weinig mensen die zich niet door iets of iemand laten leven.quote:Op maandag 17 februari 2020 09:27 schreef Domnivoor het volgende:
Astrologie werkt echt hoor![]()
Mensen die erin geloven lezen over hun sterrenbeeld en proberen zich ernaar te gedragen.
In de steigersquote:
Deed ik het weerquote:Op maandag 17 februari 2020 09:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
Er zijn echt heel weinig mensen die zich niet door iets of iemand laten leven.
hoe is het girlquote:
quote:Op maandag 17 februari 2020 09:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
hoe is het girlkijken of dit helpt
Jammer...quote:Op maandag 17 februari 2020 09:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik had een paar van mijn ervaringen proberen te typen maar dat werkt niet
Stiekem in je boek verwerkenquote:Op maandag 17 februari 2020 09:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
is niet makelijk te verwoorden
tik wat in je opkomt en daarna mooie zinnen maken, of niet...quote:Op maandag 17 februari 2020 09:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Geen één, denk ik.quote:Op maandag 17 februari 2020 09:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
Er zijn echt heel weinig mensen die zich niet door iets of iemand laten leven.
Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op maandag 17 februari 2020 09:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik had een paar van mijn ervaringen proberen te typen maar dat werkt niet
https://vocaroo.com/quote:Op maandag 17 februari 2020 09:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik haat vieze ramen, maar komende week gaat het ook weer aardig waaien.quote:Op maandag 17 februari 2020 10:03 schreef espri het volgende:
De zon schijnt hier en kan amper nog door mn ramen kijken..![]()
Die hebben een echt waterbeurtje nodig.
Ja ik dus ook, heb een grote schuifpui achter maar even wind en regen en het zit weer vol...quote:Op maandag 17 februari 2020 10:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik haat vieze ramen, maar komende week gaat het ook weer aardig waaien.
Ik was heldhaftige helden shit aan het posten en jij begint over ramenquote:Op maandag 17 februari 2020 10:44 schreef ChocoFan het volgende:
Ik krijg binnen 2 weken overal nieuwe ramen dus ik hoef nog niet te zemen.
12.000 euro voor een naaimachine??? Holy shit zegquote:Op maandag 17 februari 2020 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kreeg net een mail over een nieuwe naaimachine van 12 000 euro![]()
Prachtig ding, je kunt er veel mee o.a. borduren etc. Maar man³ wat een geld.
Je mag gewoon verder gaan hoor.quote:Op maandag 17 februari 2020 10:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik was heldhaftige helden shit aan het posten en jij begint over ramen
WTFquote:Op maandag 17 februari 2020 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kreeg net een mail over een nieuwe naaimachine van 12 000 euro![]()
Prachtig ding, je kunt er veel mee o.a. borduren etc. Maar man³ wat een geld.
Mijn held.quote:Op maandag 17 februari 2020 10:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
12.000 euro voor een naaimachine??? Holy shit zeg
owjj thanksquote:Op maandag 17 februari 2020 10:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mijn held.Blij dat je veilig terug bent.
Verbouwing van hele huisquote:
Oh prima hoor. Ruiten, ramen, ik geef geen neuk.quote:Op maandag 17 februari 2020 10:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
ruiten dus geef je fout maar toe
wat is eigenlijk het verschil tussen ruiten en ramen?quote:Op maandag 17 februari 2020 10:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
ruiten dus geef je fout maar toe
beide even nutteloosquote:Op maandag 17 februari 2020 10:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh prima hoor. Ruiten, ramen, ik geef geen neuk.
patatquote:Op maandag 17 februari 2020 10:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
wat is eigenlijk het verschil tussen ruiten en ramen?
Ik vind ze wel handig, zeker met die stormen, dan blijft alles in mijn huis tenminste staan.quote:
Friet.quote:
quote:
omaaaaaaaaaaaaaquote:
Een ruit is alleen het glas een raam is met een kozijn.quote:Op maandag 17 februari 2020 10:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
wat is eigenlijk het verschil tussen ruiten en ramen?
Ik denk dat een ruit misschien kleinere onderdelen glas is en een raam een groot stuk? Of zo?quote:Op maandag 17 februari 2020 10:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mensen die een raam een ruit noemen mogen op de brandstapel
quote:Op maandag 17 februari 2020 10:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik denk dat een ruit misschien kleinere onderdelen glas is en een raam een groot stuk? Of zo?
aha!quote:Op maandag 17 februari 2020 10:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een ruit is alleen het glas een raam is met een kozijn.
Hou jij je er even buiten eend !quote:Op maandag 17 februari 2020 10:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een ruit is alleen het glas een raam is met een kozijn.
quote:Op maandag 17 februari 2020 10:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Hou jij je er even buiten eend !
oh uja een venster heb je ook nog. Ik geloof dat we in het engels enkel de term window hebben.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]En een venster heeft geen glas.
window sillquote:Op maandag 17 februari 2020 11:03 schreef ChocoFan het volgende:
En hoe zit het dan met vensterbank? Jaha, ik krijg er alleen maar meer vragen door.
Nee zo makelijk kom je hier niet mee wegquote:Op maandag 17 februari 2020 11:02 schreef ChocoFan het volgende:
Ja zeg boeiend, hier gaat alles eruit iig en weer nieuwe erin. Ruit, raam, whatever. Ellende hiero iig de komende 3 weken.
Kom dan jonguh.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nee zo makelijk kom je hier niet mee weg
Dat klinkt wel mooi.quote:
Ik back je welquote:
quote:
Een venster is een open gat in de muur die je bv in kastelen vroeger had. Daaronder stond vaak een bank. Daar konden mensen op zitten zodat ze wat frisse lucht kregen.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:03 schreef ChocoFan het volgende:
En hoe zit het dan met vensterbank? Jaha, ik krijg er alleen maar meer vragen door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |