Horoscopen en dat soort shit geloof ik echt niet inquote:Op maandag 17 februari 2020 08:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is gewoon een pseudowetenschap
Ik eigenlijk nooitquote:Op maandag 17 februari 2020 09:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb in mijn leven wel een paar dingen meegemaakt die niet te verklaren zijn
Ik geloof je zoquote:Op maandag 17 februari 2020 09:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik meen dit echt geen grapje
Ik heb zelfs een verhaal met een getuige erbijquote:Op maandag 17 februari 2020 09:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik geloof je zo
Ik heb alleen nog nooit zelf meegemaakt dat ik gebeurtenissen niet echt kon verklaren
quote:Op maandag 17 februari 2020 09:17 schreef Charmian het volgende:
De enige horoscopist die ik geloofde, helaas is hij er al lang geleden mee gestopt
https://twitter.com/horoscoopst
Dat is leuk, ik zit nog in het winterstandjequote:Op maandag 17 februari 2020 09:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Lenie heeft het voorjaar in haar kop
Dat is ook weer waar...quote:Op maandag 17 februari 2020 09:27 schreef Domnivoor het volgende:
Astrologie werkt echt hoor![]()
Mensen die erin geloven lezen over hun sterrenbeeld en proberen zich ernaar te gedragen.
Er zijn echt heel weinig mensen die zich niet door iets of iemand laten leven.quote:Op maandag 17 februari 2020 09:27 schreef Domnivoor het volgende:
Astrologie werkt echt hoor![]()
Mensen die erin geloven lezen over hun sterrenbeeld en proberen zich ernaar te gedragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |