patatquote:Op maandag 17 februari 2020 10:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
wat is eigenlijk het verschil tussen ruiten en ramen?
Ik vind ze wel handig, zeker met die stormen, dan blijft alles in mijn huis tenminste staan.quote:
Friet.quote:
quote:
omaaaaaaaaaaaaaquote:
Een ruit is alleen het glas een raam is met een kozijn.quote:Op maandag 17 februari 2020 10:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
wat is eigenlijk het verschil tussen ruiten en ramen?
Ik denk dat een ruit misschien kleinere onderdelen glas is en een raam een groot stuk? Of zo?quote:Op maandag 17 februari 2020 10:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mensen die een raam een ruit noemen mogen op de brandstapel
quote:Op maandag 17 februari 2020 10:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik denk dat een ruit misschien kleinere onderdelen glas is en een raam een groot stuk? Of zo?
aha!quote:Op maandag 17 februari 2020 10:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een ruit is alleen het glas een raam is met een kozijn.
Hou jij je er even buiten eend !quote:Op maandag 17 februari 2020 10:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een ruit is alleen het glas een raam is met een kozijn.
quote:Op maandag 17 februari 2020 10:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Hou jij je er even buiten eend !
oh uja een venster heb je ook nog. Ik geloof dat we in het engels enkel de term window hebben.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]En een venster heeft geen glas.
window sillquote:Op maandag 17 februari 2020 11:03 schreef ChocoFan het volgende:
En hoe zit het dan met vensterbank? Jaha, ik krijg er alleen maar meer vragen door.
Nee zo makelijk kom je hier niet mee wegquote:Op maandag 17 februari 2020 11:02 schreef ChocoFan het volgende:
Ja zeg boeiend, hier gaat alles eruit iig en weer nieuwe erin. Ruit, raam, whatever. Ellende hiero iig de komende 3 weken.
Kom dan jonguh.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nee zo makelijk kom je hier niet mee weg
Dat klinkt wel mooi.quote:
Ik back je welquote:
quote:
Een venster is een open gat in de muur die je bv in kastelen vroeger had. Daaronder stond vaak een bank. Daar konden mensen op zitten zodat ze wat frisse lucht kregen.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:03 schreef ChocoFan het volgende:
En hoe zit het dan met vensterbank? Jaha, ik krijg er alleen maar meer vragen door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |