Terror Jaap in the housequote:
Ja maarquote:Op zondag 16 februari 2020 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ergens een link staan, maar das naar een andere site blijkbaar
ja OK dat idee had ik ook een beetje.. Ik heb mn domein al jaren en niemand gebruikt het ... ooit in het begin een tijdje, hostte ik iets voor een vriendin .. ik gebruik het voor email ...quote:Op zondag 16 februari 2020 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maarNou laat ik het zo zeggen dat je iets doet en dan gaat klagen omdat niemand er gebruik van maakt
Het kwam wat kinderachtig over, laat ik het zo zeggenquote:Op zondag 16 februari 2020 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
ja OK dat idee had ik ook een beetje.. Ik heb mn domein al jaren en niemand gebruikt het ... ooit in het begin een tijdje, hostte ik iets voor een vriendin .. ik gebruik het voor email ...
Ja nou dan nog en badeend een sneer geven. Lekker danquote:Op maandag 17 februari 2020 00:01 schreef chufi het volgende:
kost me geloof ik nog geen 15¤ per jaar
is goed zo ...quote:Op maandag 17 februari 2020 00:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou dan nog en badeend een sneer geven. Lekker dan
Ja het is goed zoquote:
Cunjo die fucking Marioquote:Op maandag 17 februari 2020 00:12 schreef chufi het volgende:
Oh ja Mario vroeg me nog om iedereen de groeten te doen...
Groetjes zuruckquote:Op maandag 17 februari 2020 00:12 schreef chufi het volgende:
Oh ja Mario vroeg me nog om iedereen de groeten te doen...
IS DATquote:
Moet je nog naar buiten ?quote:Op maandag 17 februari 2020 00:18 schreef chufi het volgende:
Ik wacht tot het stopt met regen in Daytona.... tis wat ..
Ahh slipende bandenquote:
quote:Op maandag 17 februari 2020 00:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou dan nog en badeend een sneer geven. Lekker dan
Ja niet erg aardig maar dat is mijn visiequote:
Dat kan.quote:Op maandag 17 februari 2020 00:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja niet erg aardig maar dat is mijn visie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |