From Russia with Love is James Bond.quote:
o ja ik ging usb stickenquote:Op zondag 16 februari 2020 22:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
From Russia with Love is James Bond.
Waarom?quote:Op zondag 16 februari 2020 22:53 schreef drakin het volgende:
[..]
o ja ik ging usb sticken
filmpje zien
omdat ik die zien wil.quote:
Wat gaat er op usb dan?quote:Op zondag 16 februari 2020 22:53 schreef drakin het volgende:
[..]
o ja ik ging usb sticken
filmpje zien
Met treintjes spelen ook.quote:
Een kabeltje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 februari 2020 23:01 schreef tonja het volgende:
*Burrrrrrpp![]()
Dame BlancheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
*Burrrrrrpp![]()
Je was uit eten met je cameraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
op dit moment star trekquote:
*Burrrrrrpp![]()
er zit een sigaar in je ijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Dat nog niet hebben.quote:
Iwanius maakte altijd zulke foto's, ben jij zijn kloon?quote:Op zondag 16 februari 2020 23:05 schreef tonja het volgende:
[..]Dat zei een van mijn disgenoten ook vanavond.
Je houdt je hand foutquote:
Ja, beetje wel inderdaad. Maar het is het botersausje dat het 'm doet. Lekker soppen met stokbrood.quote:Op zondag 16 februari 2020 23:05 schreef drakin het volgende:
slakken smaken een beetje naar champignon
Hoezo?quote:
Misschien wel, ik ken Iwanius nietquote:Op zondag 16 februari 2020 23:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Iwanius maakte altijd zulke foto's, ben jij zijn kloon?
Ik heb ze alleen maar eens in de pasta gehad, die in mijn tuin zijn me altijd te snel afquote:Op zondag 16 februari 2020 23:06 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, beetje wel inderdaad. Maar het is het botersausje dat het 'm doet. Lekker soppen met stokbrood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |