Wie had dat nou verwachtquote:Op maandag 17 februari 2020 12:58 schreef Ghostbuster het volgende:
En Dreetje Hazes en Bridget zijn uit mekaar
Dan kan die dus al 599 jaar geleden ontploft zijn.quote:De superreus Betelgeuze, een ster die zich op 600 lichtjaar afstand van de aarde bevindt, staat volgens wetenschappers op het punt om op spectaculaire wijze te exploderen. Het kan nog vele jaren duren, maar het zou ook kunnen dat de supernova, zoals een dergelijke explosie van een ster genoemd wordt, morgen of over een week al plaatsvindt. De sensationele eruptie zal waarschijnlijk zelfs op klaarlichte dag zichtbaar zijn.
Ik had From Russia with love ook niet op tv gezien. Ik heb de hele serie gedownload. Het staat er nog op (vraag even aan de Griek) Het is de moeite waard.quote:Op maandag 17 februari 2020 07:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben al uren YToepjes aan het kijkenik moet toch eens vaker Nederlandse
TV kijken, dit heb ik ook nog nooit gezien, moeders die zoeken een vrouw voor
hun zoon? érrug ditte![]()
Best wel freaky gedachtequote:Op maandag 17 februari 2020 14:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan kan die dus al 599 jaar geleden ontploft zijn.
Geilquote:
quote:
Hij staat zover weg dat het ons niet zal schaden.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Best wel freaky gedachte
Gelukkig nietquote:Op maandag 17 februari 2020 15:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij staat zover weg dat het ons niet zal schaden.
z'n enige leuke nrquote:
Zelf timblegend kan 'm niet reddenquote:
My love is wel okquote:Op maandag 17 februari 2020 15:43 schreef Ghostbuster het volgende:
En My Love, rock your body, Mirrors, can stop the feeling
Ik vind sommige liedjes van hem ook wel leuk.quote:
Ik heb mapjes gemaakt in mn bookmarks met alle contestants zodat ik ze makkelijker kan stalkenquote:Op maandag 17 februari 2020 15:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Heb je je bronnen nog geraadpleegd over LOVE ISLAND
Ja jij bent hipper ookquote:Op maandag 17 februari 2020 15:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind sommige liedjes van hem ook wel leuk.
quote:Op maandag 17 februari 2020 15:46 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik heb mapjes gemaakt in mn bookmarks met alle contestants zodat ik ze makkelijker kan stalken
Valt wel mee hoor.quote:
Heb je Suburra al gezien? Niet zo goed als Gomorra, maar kijkt toch wel lekker weg.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben wel bijna klaar met Gomorrahwat een serie zeg, de enige die mafia serie mag heten na The godfather en Scarface
Nee toen waren de BSB de shitquote:Op maandag 17 februari 2020 15:49 schreef ChocoFan het volgende:
Toen ie nog in zijn boyband zat vond ik er niets aan, met zijn krulletjes.
quote:Op maandag 17 februari 2020 15:49 schreef ChocoFan het volgende:
Toen ie nog in zijn boyband zat vond ik er niets aan, met zijn krulletjes.
Nee een stukje volgens mij die vond ik minder jaquote:Op maandag 17 februari 2020 15:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Heb je Suburra al gezien? Niet zo goed als Gomorra, maar kijkt toch wel lekker weg.
Ik ben van de generatie van nkotb.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee toen waren de BSB de shit
quote:Op maandag 17 februari 2020 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wist niet dat je op Justin Timberlake
Gofferquote:Op maandag 17 februari 2020 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wist niet dat je op Justin Timberlake
quote:
quote:Op maandag 17 februari 2020 15:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Iemand zegt hier dat Justin voor uitgezakte Anja's is
quote:Op maandag 17 februari 2020 15:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Iemand zegt hier dat Justin voor uitgezakte Anja's is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |