Neil Diamond heeft ook nog steeds zo'n geweldige stem.quote:Op maandag 17 februari 2020 12:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eens. Alleen niet mooi oud geworden
Mooi nummer welquote:Op maandag 17 februari 2020 12:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neil Diamond heeft ook nog steeds zo'n geweldige stem.
Daarom postte ik ook deze. Dan is de geluidskwaliteit nog geeneens mooi.quote:
Meestal bij live optredens helaasquote:Op maandag 17 februari 2020 12:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarom postte ik ook deze. Dan is de geluidskwaliteit nog geeneens mooi.
quote:
quote:Op maandag 17 februari 2020 12:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Meestal bij live optredens helaas
Ik ben bij drie live optredens van hem geweest en vond het geen helaas hoor.quote:Op maandag 17 februari 2020 12:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Meestal bij live optredens helaas
Dat is het misschien toch anders qua geluid misschien..quote:Op maandag 17 februari 2020 12:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben bij drie live optredens van hem geweest en vond het geen helaas hoor.
Ik hoor het allemaal in mijn hoofdquote:Op maandag 17 februari 2020 12:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is het misschien toch anders qua geluid misschien..
Dat komt waarschijnlijk omdat je oren daaraan vast zittenquote:Op maandag 17 februari 2020 12:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik hoor het allemaal in mijn hoofd
Ze moeten jou gewoon altijd hebbenquote:Op maandag 17 februari 2020 12:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Kom maar door met die klaagaward.
Hele dag droog en wanneer gaat het regenen? Juistem als ik op de fiets zit. Wanneer begint het? 5 min voor ik weg moet. Wanneer houdt het op? Als ik net op werk aankom. Verwachten we nog meer regen vandaag? Nee joh.
Dit is geen toeval meer.
ze zien je als een ontluikend plantje wat goed bewaterd moet wordenquote:Op maandag 17 februari 2020 12:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Hele dag droog en wanneer gaat het regenen? Juistem als ik op de fiets zit. Wanneer begint het? 5 min voor ik weg moet. Wanneer houdt het op? Als ik net op werk aankom. Verwachten we nog meer regen vandaag? Nee joh.
Dit is geen toeval meer.
quote:Op maandag 17 februari 2020 11:18 schreef TillyB het volgende:
Who cares ruit, raam, het gaat erom wie er achter zit
Ik heb hier wel een mening overquote:Op maandag 17 februari 2020 12:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit is geen toeval meer.
Oh god hagel. Ik haat hagel als ik op de fiets zit. Bedankt voor de bevestiging dat ik nu echt met de bus wilquote:
Ja dat was de bedoeling ookquote:Op maandag 17 februari 2020 13:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh god hagel. Ik haat hagel als ik op de fiets zit. Bedankt voor de bevestiging dat ik nu echt met de bus wil
quote:Op maandag 17 februari 2020 12:57 schreef Ghostbuster het volgende:
En in het nieuwsbericht van LOVE ISLAND staat dat tonight's show will include a tribute to miss huppeldepup, maar dan lees ik toch dat het komt
![]()
![]()
Je zou je jas toch nog postenquote:Op maandag 17 februari 2020 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
En nu moet het volgens buienradar wel weer meevallen met de neerslag
Lekker jaquote:
Het is een heel verschil met vanmorgen.quote:
Klopt jaquote:Op maandag 17 februari 2020 14:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is een heel verschil met vanmorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |