Eens.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een van de beste concerten ooit
Biertje al op.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
Dit is een van de mooiste die ik ken
[[/youtube]
Dit vind ik echt geweldig.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
Dit is een van de mooiste die ik ken
[[/youtube]
Haags is mijn aller beste vriend en mod dus pas maar opquote:Op maandag 17 februari 2020 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit soort kleine geluksmomenten maakt het wel weer goed dat ik de rest van de werkdag naar kut muziek moet luisteren. Generatie en muzieksmaak kloofje met tijdelijke medewerker.
quote:Op maandag 17 februari 2020 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Had hem toevallig dit weekend op
Garfunkel heeft nog steeds een geweldige stem.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit vind ik echt geweldig.
Eens. Alleen niet mooi oud gewordenquote:Op maandag 17 februari 2020 12:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Garfunkel heeft nog steeds een geweldige stem.
Ik had het niet over Simon en Garfunkel hoor. Dat nog liever dan die meuk op radio 538 en q musicquote:Op maandag 17 februari 2020 11:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Haags is mijn aller beste vriend en mod dus pas maar op
Was maar een grapjequote:Op maandag 17 februari 2020 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had het niet over Simon en Garfunkel hoor. Dat nog liever dan die meuk op radio 538 en q music
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |