Kijk, weer wat geleerd.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een venster is een open gat in de muur die je bv in kastelen vroeger had. Daaronder stond vaak een bank. Daar konden mensen op zitten zodat ze wat frisse lucht kregen.
Sorrie BDS.
Hier schijnt het zonnetje, bij jou/jullie ook?quote:
Hier scheen die vanmorgen wel, was daarna weg..nu schijnt ie wat flauwtjesquote:Op maandag 17 februari 2020 11:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier schijnt het zonnetje, bij jou/jullie ook?
Ohw ok, nou ja, beter iets dan niets, ik geloof ook dat het vanmiddag weer slecht wordt, tenminste, ik dacht zoiets gelezen te hebben daarstraks. Ach boeiend, ik zie het wel.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier scheen die vanmorgen wel, was daarna weg..nu schijnt ie wat flauwtjes
Er komt wel weer regen aan, maar niet zoveel als gisteren..quote:Op maandag 17 februari 2020 11:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw ok, nou ja, beter iets dan niets, ik geloof ook dat het vanmiddag weer slecht wordt, tenminste, ik dacht zoiets gelezen te hebben daarstraks. Ach boeiend, ik zie het wel.
Hier waait het vrij hardquote:Op maandag 17 februari 2020 11:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier schijnt het zonnetje, bij jou/jullie ook?
dat vroeg ik aan jouquote:Op maandag 17 februari 2020 11:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
Wat is het verschil tussen een ruit of raam ?
Gelukkig maar, gister ging het wel ff ineens te keer, je kon hier de overkant niet eens meer zien, zo hard regende het even.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Er komt wel weer regen aan, maar niet zoveel als gisteren..
Ja vind je het gek, Zeeland. Daar waait het altijd volgens mij.quote:
Wow dat viel hier dan nog wel mee..quote:Op maandag 17 februari 2020 11:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig maar, gister ging het wel ff ineens te keer, je kon hier de overkant niet eens meer zien, zo hard regende het even.
quote:Op maandag 17 februari 2020 11:18 schreef TillyB het volgende:
Who cares ruit, raam, het gaat erom wie er achter zit
Was kort maar krachtig.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wow dat viel hier dan nog wel mee..
quote:Op maandag 17 februari 2020 11:18 schreef TillyB het volgende:
Vote or diequote:Op maandag 17 februari 2020 11:18 schreef TillyB het volgende:
Eens.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een van de beste concerten ooit
Biertje al op.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
Dit is een van de mooiste die ik ken
[[/youtube]
Dit vind ik echt geweldig.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
Dit is een van de mooiste die ik ken
[[/youtube]
Haags is mijn aller beste vriend en mod dus pas maar opquote:Op maandag 17 februari 2020 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit soort kleine geluksmomenten maakt het wel weer goed dat ik de rest van de werkdag naar kut muziek moet luisteren. Generatie en muzieksmaak kloofje met tijdelijke medewerker.
quote:Op maandag 17 februari 2020 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Had hem toevallig dit weekend op
Garfunkel heeft nog steeds een geweldige stem.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit vind ik echt geweldig.
Eens. Alleen niet mooi oud gewordenquote:Op maandag 17 februari 2020 12:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Garfunkel heeft nog steeds een geweldige stem.
Ik had het niet over Simon en Garfunkel hoor. Dat nog liever dan die meuk op radio 538 en q musicquote:Op maandag 17 februari 2020 11:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Haags is mijn aller beste vriend en mod dus pas maar op
Was maar een grapjequote:Op maandag 17 februari 2020 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had het niet over Simon en Garfunkel hoor. Dat nog liever dan die meuk op radio 538 en q music
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |