Kijk, weer wat geleerd.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een venster is een open gat in de muur die je bv in kastelen vroeger had. Daaronder stond vaak een bank. Daar konden mensen op zitten zodat ze wat frisse lucht kregen.
Sorrie BDS.
Hier schijnt het zonnetje, bij jou/jullie ook?quote:
Hier scheen die vanmorgen wel, was daarna weg..nu schijnt ie wat flauwtjesquote:Op maandag 17 februari 2020 11:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier schijnt het zonnetje, bij jou/jullie ook?
Ohw ok, nou ja, beter iets dan niets, ik geloof ook dat het vanmiddag weer slecht wordt, tenminste, ik dacht zoiets gelezen te hebben daarstraks. Ach boeiend, ik zie het wel.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier scheen die vanmorgen wel, was daarna weg..nu schijnt ie wat flauwtjes
Er komt wel weer regen aan, maar niet zoveel als gisteren..quote:Op maandag 17 februari 2020 11:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw ok, nou ja, beter iets dan niets, ik geloof ook dat het vanmiddag weer slecht wordt, tenminste, ik dacht zoiets gelezen te hebben daarstraks. Ach boeiend, ik zie het wel.
Hier waait het vrij hardquote:Op maandag 17 februari 2020 11:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier schijnt het zonnetje, bij jou/jullie ook?
dat vroeg ik aan jouquote:Op maandag 17 februari 2020 11:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
Wat is het verschil tussen een ruit of raam ?
Gelukkig maar, gister ging het wel ff ineens te keer, je kon hier de overkant niet eens meer zien, zo hard regende het even.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Er komt wel weer regen aan, maar niet zoveel als gisteren..
Ja vind je het gek, Zeeland. Daar waait het altijd volgens mij.quote:
Wow dat viel hier dan nog wel mee..quote:Op maandag 17 februari 2020 11:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig maar, gister ging het wel ff ineens te keer, je kon hier de overkant niet eens meer zien, zo hard regende het even.
quote:Op maandag 17 februari 2020 11:18 schreef TillyB het volgende:
Who cares ruit, raam, het gaat erom wie er achter zit
Was kort maar krachtig.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wow dat viel hier dan nog wel mee..
Vote or diequote:Op maandag 17 februari 2020 11:18 schreef TillyB het volgende:
Eens.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een van de beste concerten ooit
Biertje al op.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
Dit is een van de mooiste die ik ken
[[/youtube]
Dit vind ik echt geweldig.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
Dit is een van de mooiste die ik ken
[[/youtube]
Haags is mijn aller beste vriend en mod dus pas maar opquote:Op maandag 17 februari 2020 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit soort kleine geluksmomenten maakt het wel weer goed dat ik de rest van de werkdag naar kut muziek moet luisteren. Generatie en muzieksmaak kloofje met tijdelijke medewerker.
quote:Op maandag 17 februari 2020 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Had hem toevallig dit weekend op
Garfunkel heeft nog steeds een geweldige stem.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit vind ik echt geweldig.
Eens. Alleen niet mooi oud gewordenquote:Op maandag 17 februari 2020 12:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Garfunkel heeft nog steeds een geweldige stem.
Ik had het niet over Simon en Garfunkel hoor. Dat nog liever dan die meuk op radio 538 en q musicquote:Op maandag 17 februari 2020 11:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Haags is mijn aller beste vriend en mod dus pas maar op
Was maar een grapjequote:Op maandag 17 februari 2020 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had het niet over Simon en Garfunkel hoor. Dat nog liever dan die meuk op radio 538 en q music
Neil Diamond heeft ook nog steeds zo'n geweldige stem.quote:Op maandag 17 februari 2020 12:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eens. Alleen niet mooi oud geworden
Mooi nummer welquote:Op maandag 17 februari 2020 12:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neil Diamond heeft ook nog steeds zo'n geweldige stem.
Daarom postte ik ook deze. Dan is de geluidskwaliteit nog geeneens mooi.quote:
Meestal bij live optredens helaasquote:Op maandag 17 februari 2020 12:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarom postte ik ook deze. Dan is de geluidskwaliteit nog geeneens mooi.
quote:
quote:Op maandag 17 februari 2020 12:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Meestal bij live optredens helaas
Ik ben bij drie live optredens van hem geweest en vond het geen helaas hoor.quote:Op maandag 17 februari 2020 12:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Meestal bij live optredens helaas
Dat is het misschien toch anders qua geluid misschien..quote:Op maandag 17 februari 2020 12:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben bij drie live optredens van hem geweest en vond het geen helaas hoor.
Ik hoor het allemaal in mijn hoofdquote:Op maandag 17 februari 2020 12:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is het misschien toch anders qua geluid misschien..
Dat komt waarschijnlijk omdat je oren daaraan vast zittenquote:Op maandag 17 februari 2020 12:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik hoor het allemaal in mijn hoofd
Ze moeten jou gewoon altijd hebbenquote:Op maandag 17 februari 2020 12:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Kom maar door met die klaagaward.
Hele dag droog en wanneer gaat het regenen? Juistem als ik op de fiets zit. Wanneer begint het? 5 min voor ik weg moet. Wanneer houdt het op? Als ik net op werk aankom. Verwachten we nog meer regen vandaag? Nee joh.
Dit is geen toeval meer.
ze zien je als een ontluikend plantje wat goed bewaterd moet wordenquote:Op maandag 17 februari 2020 12:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Hele dag droog en wanneer gaat het regenen? Juistem als ik op de fiets zit. Wanneer begint het? 5 min voor ik weg moet. Wanneer houdt het op? Als ik net op werk aankom. Verwachten we nog meer regen vandaag? Nee joh.
Dit is geen toeval meer.
Ik heb hier wel een mening overquote:Op maandag 17 februari 2020 12:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit is geen toeval meer.
Oh god hagel. Ik haat hagel als ik op de fiets zit. Bedankt voor de bevestiging dat ik nu echt met de bus wilquote:
Ja dat was de bedoeling ookquote:Op maandag 17 februari 2020 13:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh god hagel. Ik haat hagel als ik op de fiets zit. Bedankt voor de bevestiging dat ik nu echt met de bus wil
quote:Op maandag 17 februari 2020 12:57 schreef Ghostbuster het volgende:
En in het nieuwsbericht van LOVE ISLAND staat dat tonight's show will include a tribute to miss huppeldepup, maar dan lees ik toch dat het komt
![]()
![]()
Je zou je jas toch nog postenquote:Op maandag 17 februari 2020 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
En nu moet het volgens buienradar wel weer meevallen met de neerslag
Lekker jaquote:
Het is een heel verschil met vanmorgen.quote:
Klopt jaquote:Op maandag 17 februari 2020 14:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is een heel verschil met vanmorgen.
Wie had dat nou verwachtquote:Op maandag 17 februari 2020 12:58 schreef Ghostbuster het volgende:
En Dreetje Hazes en Bridget zijn uit mekaar
Dan kan die dus al 599 jaar geleden ontploft zijn.quote:De superreus Betelgeuze, een ster die zich op 600 lichtjaar afstand van de aarde bevindt, staat volgens wetenschappers op het punt om op spectaculaire wijze te exploderen. Het kan nog vele jaren duren, maar het zou ook kunnen dat de supernova, zoals een dergelijke explosie van een ster genoemd wordt, morgen of over een week al plaatsvindt. De sensationele eruptie zal waarschijnlijk zelfs op klaarlichte dag zichtbaar zijn.
Ik had From Russia with love ook niet op tv gezien. Ik heb de hele serie gedownload. Het staat er nog op (vraag even aan de Griek) Het is de moeite waard.quote:Op maandag 17 februari 2020 07:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben al uren YToepjes aan het kijkenik moet toch eens vaker Nederlandse
TV kijken, dit heb ik ook nog nooit gezien, moeders die zoeken een vrouw voor
hun zoon? érrug ditte![]()
Best wel freaky gedachtequote:Op maandag 17 februari 2020 14:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan kan die dus al 599 jaar geleden ontploft zijn.
Geilquote:
quote:
Hij staat zover weg dat het ons niet zal schaden.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Best wel freaky gedachte
Gelukkig nietquote:Op maandag 17 februari 2020 15:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij staat zover weg dat het ons niet zal schaden.
z'n enige leuke nrquote:
Zelf timblegend kan 'm niet reddenquote:
My love is wel okquote:Op maandag 17 februari 2020 15:43 schreef Ghostbuster het volgende:
En My Love, rock your body, Mirrors, can stop the feeling
Ik vind sommige liedjes van hem ook wel leuk.quote:
Ik heb mapjes gemaakt in mn bookmarks met alle contestants zodat ik ze makkelijker kan stalkenquote:Op maandag 17 februari 2020 15:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Heb je je bronnen nog geraadpleegd over LOVE ISLAND
Ja jij bent hipper ookquote:Op maandag 17 februari 2020 15:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind sommige liedjes van hem ook wel leuk.
quote:Op maandag 17 februari 2020 15:46 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik heb mapjes gemaakt in mn bookmarks met alle contestants zodat ik ze makkelijker kan stalken
Valt wel mee hoor.quote:
Heb je Suburra al gezien? Niet zo goed als Gomorra, maar kijkt toch wel lekker weg.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben wel bijna klaar met Gomorrahwat een serie zeg, de enige die mafia serie mag heten na The godfather en Scarface
Nee toen waren de BSB de shitquote:Op maandag 17 februari 2020 15:49 schreef ChocoFan het volgende:
Toen ie nog in zijn boyband zat vond ik er niets aan, met zijn krulletjes.
quote:Op maandag 17 februari 2020 15:49 schreef ChocoFan het volgende:
Toen ie nog in zijn boyband zat vond ik er niets aan, met zijn krulletjes.
Nee een stukje volgens mij die vond ik minder jaquote:Op maandag 17 februari 2020 15:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Heb je Suburra al gezien? Niet zo goed als Gomorra, maar kijkt toch wel lekker weg.
Ik ben van de generatie van nkotb.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee toen waren de BSB de shit
quote:Op maandag 17 februari 2020 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wist niet dat je op Justin Timberlake
Gofferquote:Op maandag 17 februari 2020 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wist niet dat je op Justin Timberlake
quote:
quote:Op maandag 17 februari 2020 15:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Iemand zegt hier dat Justin voor uitgezakte Anja's is
quote:Op maandag 17 februari 2020 15:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja ik wou bijna zeggen je moeder? maar ik ben niet gemeenquote:
Dat is een kenner.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:51 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:Op maandag 17 februari 2020 15:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik wou bijna zeggen je moeder? maar ik ben niet gemeen
Groetjes aan je moederquote:Op maandag 17 februari 2020 15:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja al woon ik niet met mijn moeder kom er wel net vandaan toevalligquote:
Nou ik ben de laatste die een opmerking verkeerd op kan vattenquote:Op maandag 17 februari 2020 15:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht even dat mijn opmerking weer verkeerd opgevat zou gaan worden
En wat doe jij in een bieb dan? Of kwam je er langs?quote:Op maandag 17 februari 2020 15:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Als je ouwe wijven wilt zien moet je naar een bibliotheek gaan hier man3
Mijn moeder leest 6 streekromans in 2 wekenquote:Op maandag 17 februari 2020 15:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En wat doe jij in een bieb dan? Of kwam je er langs?
Ach gos, dus je moest mee naar binnen.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mijn moeder leest 6 streekromans in 2 weken
Zeker bang dat je met de verkeerde titels thuis zou komen.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar ze was niet helemaal fit dus ik zei zal ik alleen gaandat gokte ze toch maar niet
quote:Op maandag 17 februari 2020 15:58 schreef notturna het volgende:
[..]
Zeker bang dat je met de verkeerde titels thuis zou komen.
Ik zou ook geen titel weten van een streekroman.quote:
In een bieb mag je niet praten nee.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zoek altijd mee en dan lees ik de synopsis voorhoor je allemaal sttt sttt
Hier vaak ook niet hoor, taallessen soms en andere meetingsquote:Op maandag 17 februari 2020 16:01 schreef Mrsloveable het volgende:
Hier in de bieb is het nooit stil
Of jeugd wat veel lawaai heeft..quote:Op maandag 17 februari 2020 16:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hier vaak ook niet hoor, taallessen soms en andere meetings
Ik volgens mij ook dus zal meer dan 15 jaar geleden zijn.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:02 schreef Deisyy het volgende:
Het is een eeuwigheid geleden dat ik in de bieb was, ik denk voor het laatst met mijn kindjes.
In het Rijksmuseum zit een mooie soort harry potterquote:Op maandag 17 februari 2020 16:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Of jeugd wat veel lawaai heeft..
Ik vind die bibliotheken wat je wel eens ziet in films/series altijd mooi...
Van mij zal het ook ongeveer zo lang geleden zijn, toen er nog boeken uit de bieb gehaald moesten worden om een spreekbeurt of werkstuk voor te bereiden.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik volgens mij ook dus zal meer dan 15 jaar geleden zijn.
Ja en internet nog niet zo geweldig was. En ik wilde dat ze ook boeken lazen, gelukkig deden ze dat ook wel.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van mij zal het ook ongeveer zo lang geleden zijn, toen er nog boeken uit de bieb gehaald moesten worden om een spreekbeurt of werkstuk voor te bereiden.
Inbellen enzo :dquote:Op maandag 17 februari 2020 16:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja en internet nog niet zo geweldig was. En ik wilde dat ze ook boeken lazen, gelukkig deden ze dat ook wel.
Och ja, wat een drama was dat.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inbellen enzo :d
Mijn dochter heeft heel veel gelezen, las al voor toen ze in groep 2 zat, mijn zoon was er na Dolfje Weerwolfje we klaar mee
quote:Op maandag 17 februari 2020 16:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Och ja, wat een drama was dat.Inbellen en dan die geluiden.
Volgens mij hebben die van mij tot de middelbare school wel veel gelezen, daarna niet veel meer volgens mij.
Ik mis het helemaal niet. Ik hou van snelheid, ik wil klikken en dat de boel dan gelijk reageert.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh heerlijk die geluiden ik mis dat echt en van die spaceship modems
Ouders boos om de telefoonrekening.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Och ja, wat een drama was dat.Inbellen en dan die geluiden.
Volgens mij hebben die van mij tot de middelbare school wel veel gelezen, daarna niet veel meer volgens mij.
Toen het nog inbellen was, kwamen mijn kinderen niet op internet.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ouders boos om de telefoonrekening.
Internet was toen met inbellen ook nog lang niet zoals nu.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toen het nog inbellen was, kwamen mijn kinderen niet op internet.
Ik zat er met een eierwekker naast want voor je het wist zat je een paar uur op internetquote:Op maandag 17 februari 2020 16:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toen het nog inbellen was, kwamen mijn kinderen niet op internet.
Het was een avontuur met alles en alle virussen en dos boxen waar je niet wilde komen. Prachtig dat ik dat heb mogen meemaken. Je eerste keer dat je connectie had met het WWWquote:Op maandag 17 februari 2020 16:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Internet was toen met inbellen ook nog lang niet zoals nu.
En je pc niet zo snelquote:Op maandag 17 februari 2020 16:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was ooit op een IBM training en iemand vertelde me heel trots dat hij een 1 GB computer hadquote:
Ohw wat was ik trots dat ik een hd kocht van wel 200 mb. Die zou nooit vol raken.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was ooit op een IBM training en iemand vertelde me heel trots dat hij een 1 GB computer had
Neuh het was niet veel bijzonders in het begin. Vond ik dan.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij zat ik er niet zo vaak op toen. Is echt pas later gekomen.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zat er met een eierwekker naast want voor je het wist zat je een paar uur op internet
ICQquote:Op maandag 17 februari 2020 16:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij zat ik er niet zo vaak op toen. Is echt pas later gekomen.
Ja erg he?quote:Op maandag 17 februari 2020 16:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw wat was ik trots dat ik een hd kocht van wel 200 mb. Die zou nooit vol raken.
Wachten tot je lover groen werdquote:
Dat heb ik nog wel gedaan. Met mensen uit andere landen praten. Dat was wel geinig.quote:
quote:Op maandag 17 februari 2020 17:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat heb ik nog wel gedaan. Met mensen uit andere landen praten. Dat was wel geinig.
Daarom heb ik het ook nooit gebruikt. Het was zo lek als een mandje, het had totaal geen beveiliging.quote:Op maandag 17 februari 2020 17:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Icq was makkelijk te hacken
En het was nog wel Israëlisch.....quote:Op maandag 17 februari 2020 17:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarom heb ik het ook nooit gebruikt. Het was zo lek als een mandje, het had totaal geen beveiliging.
True.quote:Op maandag 17 februari 2020 17:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarom heb ik het ook nooit gebruikt. Het was zo lek als een mandje, het had totaal geen beveiliging.
Epischquote:Op maandag 17 februari 2020 17:19 schreef sjampoeh het volgende:
msn![]()
met de buzzer zat je hele pc meteen vast
Zelfs sms heb ik nagenoeg nooit gebruikt.quote:
Haaai Tilly!quote:Op maandag 17 februari 2020 17:22 schreef TillyB het volgende:
meest creepy smiley EVERRRRRR
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 februari 2020 17:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Haaai Tilly! [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nee ik ook niet. Vond dat verre van handig.quote:Op maandag 17 februari 2020 17:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zelfs sms heb ik nagenoeg nooit gebruikt.
quote:Op maandag 17 februari 2020 17:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
TillyB has sent you a nudge
* Recce slaps Tilly around a bit with a large troutquote:Op maandag 17 februari 2020 17:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 februari 2020 17:28 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
de enige echte verbaas smiley
[ afbeelding ]
ircquote:Op maandag 17 februari 2020 17:29 schreef Recce het volgende:
[..]
* Recce slaps Tilly around a bit with a large trout
IRC
Ik heb het ooit een keer geprobeerd, maar het werkte niet meer...quote:Op maandag 17 februari 2020 17:28 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zat op ICQ sinds 1996/1997 toen het net nieuw was. Een paar jaar gebruikt maar nooit intensief.
Net even gecheckt: ik kan nog steeds inloggen met het wachtwoord van toen
quote:Op maandag 17 februari 2020 17:32 schreef TillyB het volgende:
cheeky fuckboy pack
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Die halen het niet bij:quote:Op maandag 17 februari 2020 17:32 schreef TillyB het volgende:
cheeky fuckboy pack
WTF is een een fuckboy?quote:Op maandag 17 februari 2020 17:32 schreef TillyB het volgende:
cheeky fuckboy pack
Ik word vaak genaaid. Telt dat ook?quote:
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door boys?quote:Op maandag 17 februari 2020 17:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik word vaak genaaid. Telt dat ook?
Ja, ook.quote:
De browserversie ook niet?quote:Op maandag 17 februari 2020 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het ooit een keer geprobeerd, maar het werkte niet meer...
https://www.urbandictiona(...)m=Fuckboy%20Syndromequote:
quote:Unseen bits:Wat! Huh! Het is niet eens uitgezondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is dit echt?
TEAM BAKSTEEN
quote:
Over passief agressief gesprokenquote:Op maandag 17 februari 2020 17:22 schreef TillyB het volgende:
meest creepy smiley EVERRRRRR
[ afbeelding ]
Die heb ik volgens mij geprobeerd, maar ik zou mn login credential moeten opzoeken als ik die nog ergens heb staanquote:Op maandag 17 februari 2020 17:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De browserversie ook niet?
https://web.icq.com
Nog nooit gehoord, die term. Had jij veel fuckboys op je MSN?quote:Op maandag 17 februari 2020 17:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
https://www.urbandictiona(...)m=Fuckboy%20Syndrome
Gewoon een player eigenlijk
Yups. Niet uitgezonden in het VK vanwege RIP, maar wel verstuurd naar andere landen en daar online te kijken.quote:[..]
Wat! Huh! Het is niet eens uitgezondenis dit echt?
Ikrquote:Op maandag 17 februari 2020 17:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Over passief agressief gesproken
Wel eng, jij bent nu meer fanboy dan Til fangirl.quote:Op maandag 17 februari 2020 17:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord, die term. Had jij veel fuckboys op je MSN?
[..]
Yups. Niet uitgezonden in het VK vanwege RIP, maar wel verstuurd naar andere landen en daar online te kijken.
Til is een beetje afgehaakt wat fangirlen betreft nadat haar bitch eruit ging natuurlijk.quote:Op maandag 17 februari 2020 17:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel eng, jij bent nu meer fanboy dan Til fangirl.
Even wapperen om dat te verwerken
Lekker zo'n man die je dan misbruikt voor zijn pikquote:Op maandag 17 februari 2020 17:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat een vuige taal hier fuckboy, ik schrik er een beetje van zeg
Nou die krijgen van mijn aneconder wel spijtquote:Op maandag 17 februari 2020 17:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lekker zo'n man die je dan misbruikt voor zijn pik
Bijzondere conjo ben je toch. Uhhh tja wie niet😰🤙quote:Op maandag 17 februari 2020 17:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord, die term. Had jij veel fuckboys op je MSN?
[..]
omg wat geweldig @Ghostbuster ALARM ALARM🚨quote:Yups. Niet uitgezonden in het VK vanwege RIP, maar wel verstuurd naar andere landen en daar online te kijken.
Wist jij al dat een ster op ontploffen staat?quote:Op maandag 17 februari 2020 17:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Wist je al dat Bridget en André Hazes uit elkaar zijn?
Verschrikkelijk nieuws, mijn leven heeft zo geen zin meer.quote:Op maandag 17 februari 2020 17:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Wist je al dat Bridget en André Hazes uit elkaar zijn?
Misschien kan je samen met badeend kijkenquote:Op maandag 17 februari 2020 17:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat nog niet hoor. Ik ben pas net thuis.
Rico Verhoeven is van z'n vriendin af. Misschien geeft dat je nog hoop.quote:Op maandag 17 februari 2020 17:53 schreef notturna het volgende:
[..]
Verschrikkelijk nieuws, mijn keven heeft zo geen zin meer.
quote:Op maandag 17 februari 2020 17:53 schreef notturna het volgende:
[..]
Verschrikkelijk nieuws, mijn leven heeft zo geen zin meer.
Potvolkoffie, wat een ellende...quote:Op maandag 17 februari 2020 17:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Rico Verhoeven is van z'n vriendin af. Misschien geeft dat je nog hoop.
Allemaal om pics vragen natuurlijk.quote:Op maandag 17 februari 2020 17:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Bijzondere conjo ben je toch. Uhhh tja wie niet😰🤙
Er staan altijd een heleboel sterren op ontploffen.quote:Op maandag 17 februari 2020 17:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wist jij al dat een ster op ontploffen staat?
Ja lach er maar om, maar dit is allemaal wel zo verschrikkelijk. NOT.quote:
Nah, die gaat klagen dat ze geen Brinta eten bij het ontbijt.quote:Op maandag 17 februari 2020 17:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Misschien kan je samen met badeend kijken
quote:Op maandag 17 februari 2020 17:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel eng, jij bent nu meer fanboy dan Til fangirl.
Even wapperen om dat te verwerken
@Tilly afhaak is ook verantwoordelijk voor de ondergang van het social media-topic. Ze moet daar echt even orde op zaken stellen.quote:Op maandag 17 februari 2020 17:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Til is een beetje afgehaakt wat fangirlen betreft nadat haar bitch eruit ging natuurlijk.
quote:Op maandag 17 februari 2020 17:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat een vuige taal hier fuckboy, ik schrik er een beetje van zeg
Ja ik ben nog wel in de rauwquote:Op maandag 17 februari 2020 17:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Til is een beetje afgehaakt wat fangirlen betreft nadat haar bitch eruit ging natuurlijk.
Wat heb je aan 👀quote:Op maandag 17 februari 2020 17:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Allemaal om pics vragen natuurlijk.
Kan beter een LI social media topic makenquote:Op maandag 17 februari 2020 17:57 schreef mootie het volgende:
[..]
@:Tilly afhaak is ook verantwoordelijk voor de ondergang van het social media-topic. Ze moet daar echt even orde op zaken stellen.
Maar deze staat "dichtbij"quote:Op maandag 17 februari 2020 17:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Er staan altijd een heleboel sterren op ontploffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |