My love is wel okquote:Op maandag 17 februari 2020 15:43 schreef Ghostbuster het volgende:
En My Love, rock your body, Mirrors, can stop the feeling
Ik vind sommige liedjes van hem ook wel leuk.quote:
Ik heb mapjes gemaakt in mn bookmarks met alle contestants zodat ik ze makkelijker kan stalkenquote:Op maandag 17 februari 2020 15:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Heb je je bronnen nog geraadpleegd over LOVE ISLAND
Ja jij bent hipper ookquote:Op maandag 17 februari 2020 15:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind sommige liedjes van hem ook wel leuk.
quote:Op maandag 17 februari 2020 15:46 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik heb mapjes gemaakt in mn bookmarks met alle contestants zodat ik ze makkelijker kan stalken
Valt wel mee hoor.quote:
Heb je Suburra al gezien? Niet zo goed als Gomorra, maar kijkt toch wel lekker weg.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben wel bijna klaar met Gomorrahwat een serie zeg, de enige die mafia serie mag heten na The godfather en Scarface
Nee toen waren de BSB de shitquote:Op maandag 17 februari 2020 15:49 schreef ChocoFan het volgende:
Toen ie nog in zijn boyband zat vond ik er niets aan, met zijn krulletjes.
quote:Op maandag 17 februari 2020 15:49 schreef ChocoFan het volgende:
Toen ie nog in zijn boyband zat vond ik er niets aan, met zijn krulletjes.
Nee een stukje volgens mij die vond ik minder jaquote:Op maandag 17 februari 2020 15:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Heb je Suburra al gezien? Niet zo goed als Gomorra, maar kijkt toch wel lekker weg.
Ik ben van de generatie van nkotb.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee toen waren de BSB de shit
quote:Op maandag 17 februari 2020 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wist niet dat je op Justin Timberlake
Gofferquote:Op maandag 17 februari 2020 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wist niet dat je op Justin Timberlake
quote:
quote:Op maandag 17 februari 2020 15:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Iemand zegt hier dat Justin voor uitgezakte Anja's is
quote:Op maandag 17 februari 2020 15:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Iemand zegt hier dat Justin voor uitgezakte Anja's is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |