Volgens mij zat ik er niet zo vaak op toen. Is echt pas later gekomen.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zat er met een eierwekker naast want voor je het wist zat je een paar uur op internet
ICQquote:Op maandag 17 februari 2020 16:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij zat ik er niet zo vaak op toen. Is echt pas later gekomen.
Ja erg he?quote:Op maandag 17 februari 2020 16:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw wat was ik trots dat ik een hd kocht van wel 200 mb. Die zou nooit vol raken.
Wachten tot je lover groen werdquote:
Dat heb ik nog wel gedaan. Met mensen uit andere landen praten. Dat was wel geinig.quote:
quote:Op maandag 17 februari 2020 17:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat heb ik nog wel gedaan. Met mensen uit andere landen praten. Dat was wel geinig.
Daarom heb ik het ook nooit gebruikt. Het was zo lek als een mandje, het had totaal geen beveiliging.quote:Op maandag 17 februari 2020 17:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Icq was makkelijk te hacken
En het was nog wel Israëlisch.....quote:Op maandag 17 februari 2020 17:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarom heb ik het ook nooit gebruikt. Het was zo lek als een mandje, het had totaal geen beveiliging.
True.quote:Op maandag 17 februari 2020 17:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarom heb ik het ook nooit gebruikt. Het was zo lek als een mandje, het had totaal geen beveiliging.
Epischquote:Op maandag 17 februari 2020 17:19 schreef sjampoeh het volgende:
msn![]()
met de buzzer zat je hele pc meteen vast
Zelfs sms heb ik nagenoeg nooit gebruikt.quote:
Haaai Tilly!quote:Op maandag 17 februari 2020 17:22 schreef TillyB het volgende:
meest creepy smiley EVERRRRRR
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 februari 2020 17:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Haaai Tilly! [ afbeelding ] [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |