dat doe je hartstikke expresquote:Op maandag 17 februari 2020 20:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Nu heb je vast trek in kip de rest van de dag. Sorry!
vooruitquote:Op maandag 17 februari 2020 20:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, was toevallig dat ik kip ging eten! Zo'n slecht karakter heb ik niet hoor.
Ik ga woensdag weer kippensoep eten.quote:Op maandag 17 februari 2020 20:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
vooruit![]()
Morgen gaat het kip worden denk ik.
dat telt ook als kip....lekkerquote:
Dat eten was best goed. Als je ziet dat ze alles mee die berg op moeten sjouwen, dat ie op een gastoestelletje kookte en wat we kregen....echt chappeau.quote:Op maandag 17 februari 2020 20:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe was het eten in Kenia prish?
Poehquote:Op maandag 17 februari 2020 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoeveel kledingstukken kopen jullie eigenlijk per jaar? Ondergoed en sokken niet meegeteld.
En buiten de berg om?quote:Op maandag 17 februari 2020 20:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat eten was best goed. Als je ziet dat ze alles mee die berg op moeten sjouwen, dat ie op een gastoestelletje kookte en wat we kregen....echt chappeau.
Veel ananas, meloen, mango en avocado ook.
Weinig. Nu toevallig veel aan wandel en loop kleding maar als je dat niet meetelt...echt weinig.quote:Op maandag 17 februari 2020 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoeveel kledingstukken kopen jullie eigenlijk per jaar? Ondergoed en sokken niet meegeteld.
Ook goed. De lodges hadden best lekker eten moet ik zeggen. Lunchboxes waren ook goed te doen.quote:
Brood is ook niet heel erg Afrikaans eten nee. Niet een keer ergens langs de straat ofzo gaan eten? Of heb je vooral voor jouw idee veilig gegeten?quote:Op maandag 17 februari 2020 20:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ook goed. De lodges hadden best lekker eten moet ik zeggen. Lunchboxes waren ook goed te doen.
Brood was minder. Nu eet ik nauwelijks al brood, maar wat ze daar hebben was zo droog en een beetje zoetig. Dat vond ik niet zo lekker
Owjaquote:Op maandag 17 februari 2020 20:15 schreef Prisha het volgende:
Oh ik was niet in Kenia trouwens. Ik zat in Tanzania
nee nergens anders gekomen waar ik zou kunnen eten. Enkel in de lodges. Ik heb wel de vruchten van een bobo boom geprobeerd. Beetje bizar spul is dat.quote:Op maandag 17 februari 2020 20:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Brood is ook niet heel erg Afrikaans eten nee. Niet een keer ergens langs de straat ofzo gaan eten? Of heb je vooral voor jouw idee veilig gegeten?
Ik had je gemaild...quote:Op maandag 17 februari 2020 19:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Dit viel reuze mee. Normaal zijn het er veel meer.
En ik heb er een hele hoop gedelete. Weg ermee.
naar mijn klanten e-mail adres?quote:
Nee dotje.. geintje. 🥰quote:
ohhhhquote:
Vroeger veel, nu bijna niksquote:Op maandag 17 februari 2020 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Schoenenkoopverslaafde gespot!quote:Op maandag 17 februari 2020 20:36 schreef Prisha het volgende:
Vallen schoenen onder kledingstukken? Nee he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |