Ik ook nietquote:Op maandag 17 februari 2020 20:41 schreef Lyza666 het volgende:
Kledingstukken per jaar? Ikwilhetnietweten
46? En 40 weggooien? Ik haal beiden niet.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik las dus dat men dus gemiddeld 46 kledingstukken koopt op jaarbasis en er ook weer 40 weggooit op jaarbasis.
Ik vind vooral het weggegooide aantal best hoog.
Ik vind het allebei veel, maar ik koop dan ook weinig kleding.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik las dus dat men dus gemiddeld 46 kledingstukken koopt op jaarbasis en er ook weer 40 weggooit op jaarbasis.
Geste: misschien moet je s wat meer "interesse tonen in je werk en je collegae" i.p.v. hier ouwehoeren over kleding onder werktijd.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Die 3 collega's? 🤣 Die zelf ook bezig zijn.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:09 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Geste: misschien moet je s wat meer "interesse tonen in je werk en je collegae" i.p.v. hier ouwehoeren over kleding onder werktijd.
*ik denk graag met mensen mee..* zeker wanneer ze in een laboratorium werken * Kusje. *
Het was een geste: ei (die vogels leggen en zo)quote:Op maandag 17 februari 2020 21:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die 3 collega's? 🤣 Die zelf ook bezig zijn.
En tevens wacht ik op iets waar ik bij moet blijven.
En waar bemoei jij je mee?
Valt de kledingcontainer ook onder weggooien?quote:Op maandag 17 februari 2020 21:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Klopt maar dan is het nog steeds heelveel.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat weggooien van kleding kan ook jaren oude kleding zijn
Er komen per 10 jaar60 stukken permanent bij, dat is best veelquote:Op maandag 17 februari 2020 21:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat weggooien van kleding kan ook jaren oude kleding zijn
Dat weet ik nietquote:Op maandag 17 februari 2020 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Valt de kledingcontainer ook onder weggooien?
Nee, dat is recyclen. Ik ben groot voorstander daarvan. En koop alleen shit die jarenlang meegaat en daarna gelukkig nog door iemand anders kan worden gedragen.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Valt de kledingcontainer ook onder weggooien?
Ik gooi alleen kleding weg als het kapot is, anders gaat het in de kledingcontainer.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:19 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Nee, dat is recyclen. Ik ben groot voorstander daarvan. En koop alleen shit die jarenlang meegaat en daarna gelukkig nog door iemand anders kan worden gedragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |