Kapotte kleding maar wel schone kleding mag dus ook in die container. Het kan dan gerecycled worden.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gooi alleen kleding weg als het kapot is, anders gaat het in de kledingcontainer.
Same.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gooi alleen kleding weg als het kapot is, anders gaat het in de kledingcontainer.
Recyclen is wat mij betreft ook er voor zorgen dat iemand anders kleding heeft. Maar goed; ik ben niet de techneut op dat vakgebied of de expert op de term zelf.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens wordt niet alles gerecycled wat in de textiel container gegooid wordt.
I dunno emails onbehandeld deleten is wel heel erg chaotic energy🥵quote:Op maandag 17 februari 2020 19:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Tilly is vast trots op je!
Oh echt? Ik gooi kapotte kleding ook altijd weg eigenlijk. Wat doen ze daar nog mee dan?quote:Op maandag 17 februari 2020 21:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kapotte kleding maar wel schone kleding mag dus ook in die container. Het kan dan gerecycled worden.
Het is een misverstand dat daar alleen nog maar bruikbare kleding in mag
Te weinig💅quote:Op maandag 17 februari 2020 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoeveel kledingstukken kopen jullie eigenlijk per jaar? Ondergoed en sokken niet meegeteld.
Ik gooi zoveel onbehandelde en ongelezen mails weg.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
I dunno emails onbehandeld deleten is wel heel erg chaotic energy🥵
Tassen, toilettasjes, schorten, kinderkleding van maken.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:32 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oh echt? Ik gooi kapotte kleding ook altijd weg eigenlijk. Wat doen ze daar nog mee dan?
quote:Op maandag 17 februari 2020 21:33 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik gooi zoveel onbehandelde en ongelezen mails weg.
Dan heb ik de goede smiley gekozenquote:Op maandag 17 februari 2020 21:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Die smiley straalt een boel spanning uit
Oh oké, dan doe ik 't er wel bij in 't vervolg. Ik vond het idee altijd wat rottig "oh die gescheurde broek kan iemand nog wel aan die het niet zo breed heeft"quote:Op maandag 17 februari 2020 21:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Tassen, toilettasjes, schorten, kinderkleding van maken.
Je zag mij al lopen in je gescheurde en verwassen kleding natuurlijk.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:35 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oh oké, dan doe ik 't er wel bij in 't vervolg. Ik vond het idee altijd wat rottig "oh die gescheurde broek kan iemand nog wel aan die het niet zo breed heeft"
Tot vezels verwerken om weer nieuwe kleding te maken.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:32 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oh echt? Ik gooi kapotte kleding ook altijd weg eigenlijk. Wat doen ze daar nog mee dan?
quote:Op maandag 17 februari 2020 21:36 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Wat betekent die smiley eigenlijk?
quote:Op maandag 17 februari 2020 21:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Die smiley straalt een boel spanning uit
Ik wil je ze zo ook wel opsturen hoor, dan hoef je niet op de kop in de Humana bak te hangen.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Je zag mij al lopen in je gescheurde en verwassen kleding natuurlijk.
Appeltje erop naaien.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Je zag mij al lopen in je gescheurde en verwassen kleding natuurlijk.
Ohquote:
Hmmmquote:Op maandag 17 februari 2020 21:39 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
OhNiet genoeg tijd om alle mails te lezen. De mails waar ik wat mee moet zijn makkelijk te herkennen. De rest dan dus maar verwijderen.
De kringloop hier is bagger. En duur. Een t-shirtje van de h&m verkopen ze voor 4,50. Dat betaal je er in de sale ook nieuw voor.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Goede kleding kun je overigens beter naar de kringloopwinkel brengen.
Tja, https://www.strijkpatches.nl/quote:
Ik las vingeren ik dacht WTFquote:Op maandag 17 februari 2020 21:42 schreef mootie het volgende:
Jullie zitten Til te triggeren! Die zit nu zorustig blijven, rustig blijven... adem in...
Helemaal excited voor de unseen bitch, heb jij Recces link nog bij de hand?quote:Op maandag 17 februari 2020 21:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja ik heb dat soms 's avonds heel verwarrend
Oh fuck toen zat ik mobielquote:Op maandag 17 februari 2020 21:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Helemaal excited voor de unseen bitch, heb jij Recces link nog bij de hand?
https://therealityarchive(...)-s06e35-unseen-bits/quote:Op maandag 17 februari 2020 21:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Helemaal excited voor de unseen bitch, heb jij Recces link nog bij de hand?
quote:Op maandag 17 februari 2020 21:49 schreef mootie het volgende:
[..]
https://therealityarchive(...)-s06e35-unseen-bits/
Oh, thanx mootjequote:Op maandag 17 februari 2020 21:49 schreef mootie het volgende:
[..]
https://therealityarchive(...)-s06e35-unseen-bits/
Bruuntje is gisteren voor het eerst mee op bezoek geweest. Hij vond het bijzonder spannend.quote:
Nog benen gehumpt?😰quote:Op maandag 17 februari 2020 21:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Bruuntje is gisteren voor het eerst mee op bezoek geweest. Hij vond het bijzonder spannend.
Deze week komen de eventuele nieuwe baasje op bezoek
Awwwquote:Op maandag 17 februari 2020 21:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Had hem achter de hand voor het geval ik je moest kalmeren
Netjesquote:Op maandag 17 februari 2020 21:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, hij humpt blijkbaar niet buiten de deur.
Geen dreetje danquote:Op maandag 17 februari 2020 21:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, hij humpt blijkbaar niet buiten de deur.
Nietus! Bij mij is het wel kloppend.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:52 schreef Ghostbuster het volgende:
@:Recce fake nieuws verkeerde seizoen
quote:Op maandag 17 februari 2020 21:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Bruuntje is gisteren voor het eerst mee op bezoek geweest. Hij vond het bijzonder spannend.
Deze week komen de eventuele nieuwe baasje op bezoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |