SPOILER: Sigme-kampeermeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door sigme op 13-02-2020 19:42:20 ]ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Geluk bij een ongeluk dan!quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:52 schreef Barreltje het volgende:
ik ben inmiddels alle schaamte wel voorbij mbt uitstrijkjes naa het hele traject...
Nohquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Briefje van de poets vandaag: ze had de woonkamer niet gezogen, want de kat kwam (eindelijk!) knuffelen![]()
Dus ze had dit keer alles met de bezem geveegd
Soms ben ik thuis en dan loopt ze met de stofdoek rond. Kater ligt dan zeer wantrouwend vanuit zijn hangmand te kijken naar het gedoe en zij maar voorzichtig lopen en dingen zeggen als: ‘rustig maar jongen, ik doe je niks’quote:
Je wordt vanzelf een keer 30quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:52 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog nooit een uitstrijkje gehad eigenlijk. Denk dat ik er niets aan mis.
En dat jaquote:Op donderdag 13 februari 2020 19:56 schreef Aure het volgende:
Ik vond het uitstrijkje niet zo boeiend. Ik ben alle schaamte voorbij sinds de bevalling zwangerschap
quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Briefje van de poets vandaag: ze had de woonkamer niet gezogen, want de kat kwam (eindelijk!) knuffelen![]()
Dus ze had dit keer alles met de bezem geveegd
Ik zal hem eens testen als ik in een Aldi ben.quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:15 schreef Syrena het volgende:
@:Myreala : huismerk: https://www.aldi.nl/onze-(...)el-6758.article.html
Weer wegsluipt
Why? Heeft ie het koudjes?quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vandaag kwamen Loebes zijn regenjasje en badjasje binnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hm, misschien is het ook wel vooral dat mijn huisarts de vorige keer dus zo laconiek deed over mijn toch wel lang aanhoudende klachten, dat ik een beetje bang ben dat ze van het type 'Hop er in, zo erg is het niet, niet teveel aanstellen' is. Maar ik heb geen idee welke huisarts ik dan zou willen, (ik ken ze verder niet), en ze is verder niet onaardig.quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:11 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
En dat jaals er ettelijke uren wildvreemden tussen je benen hebben gestaan dan is niets meer raar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De regenjas is niet dik hoor maar houd hem wel droog. Hij heeft artrose en ik merk dat hij van 3x op een dag zeiknat regenen gewoon een stuk strammer wordt. En het duurt met zijn vacht echt uren voor hij droog is.quote:
Lekker voor 'mquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
De regenjas is niet dik hoor maar houd hem wel droog. Hij heeft artrose en ik merk dat hij van 3x op een dag zeiknat regenen gewoon een stuk strammer wordt. En het duurt met zijn vacht echt uren voor hij droog is.
Badjas is gewoon voor na het zwemmen in de auto of op Texel als we nog even naar het paviljoen willen of aks we hem hebben gewassen bij de doggie wash. Is handig we hebben er vroeger ook een gehad maar die zijn we kwijtgeraakt op de een of andere manier.
Tja, er zijn manieren om onder "de bus" (wat ik werkelijkheid vaak een oplegger is) uit te komen... M'n ma hoeft niet meer.quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:16 schreef Kaatje1 het volgende:
T zal nooit m’n hobby worden. Nog maar 1 keer gelukkig. Heb ook een van de assistentes verboden om voor mijn 60e weg te gaan uit de praktijk. De eerste keren was een hel, totdat zij het toevallig een deed, was klaar voordat ik er erg inhad.
Tietepletterij gaat nog wel even door, dus nog wel een paar keer bont en donkerblauw
Ja zo'n "badjas" neemt echt veel water nog op. Is fijnquote:
Aha, droog blijven ( in ieder geval niet zo door en door koud) zal ook bij artrose honden verstandig zijnquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
De regenjas is niet dik hoor maar houd hem wel droog. Hij heeft artrose en ik merk dat hij van 3x op een dag zeiknat regenen gewoon een stuk strammer wordt. En het duurt met zijn vacht echt uren voor hij droog is.
Badjas is gewoon voor na het zwemmen in de auto of op Texel als we nog even naar het paviljoen willen of aks we hem hebben gewassen bij de doggie wash. Is handig we hebben er vroeger ook een gehad maar die zijn we kwijtgeraakt op de een of andere manier.
We proberen goed voor hem te zorgenquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Aha, droog blijven ( in ieder geval niet zo door en door koud) zal ook bij artrose honden verstandig zijn
Tuurlijk. Zou ik ook doen. Alles voor de beestenquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
We proberen goed voor hem te zorgen
Hij kan het goed hebben hoorquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vandaag kwamen Loebes zijn regenjasje en badjasje binnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan heb je het over borstkanker w.s.quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Tja, er zijn manieren om onder "de bus" (wat ik werkelijkheid vaak een oplegger is) uit te komen... M'n ma hoeft niet meer.
Wel jaarlijks naar het ziekenhuis. Zoals gisteren, was allemaal weer goed.
Dit keer voor het eerst niet in Emmen, maar in Hoogeveen. Eigenlijk boodt dat alleen maar voordelen: gratis parkeren en gratis koffie en direct uitslag, dus niet twee keer heen.
Ja het viel me niks tege 'm was bang dat dat regenjasje er echt zo'n trutje van zou makenquote:
quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
We proberen goed voor hem te zorgen
quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:51 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb mini ook niet meer gezien sinds ze om een link heeft gevraagd
quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:51 schreef derLudolf het volgende:
Mooiquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Soms ben ik thuis en dan loopt ze met de stofdoek rond. Kater ligt dan zeer wantrouwend vanuit zijn hangmand te kijken naar het gedoe en zij maar voorzichtig lopen en dingen zeggen als: ‘rustig maar jongen, ik doe je niks’![]()
*smelt*
En vandaag mocht ze hem eindelijk aaien![]()
Poes is hem altijd allang gepeerd
Is uiteraard een transcript voor ons aan het maken.quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:51 schreef derLudolf het volgende:
quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:16 schreef Aure het volgende:
Wat een wacko's in deze aflevering van Danny op straat
Context: https://www.ad.nl/show/op(...)-over-seks~a8261575/
D'r lopen meer gekken los dan dat er vast zitten.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:16 schreef Aure het volgende:
Wat een wacko's in deze aflevering van Danny op straat
Context: https://www.ad.nl/show/op(...)-over-seks~a8261575/
quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:21 schreef Blues het volgende:
[..]
Dit snap ik nooit zo, je kan toch gewoon meekletsen?
Ik zit achter mijn laptop maar ben ook heel vaak spuit11 hoor.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:31 schreef Syrena het volgende:
[..]maar ik fok eigenlijk altijd mobiel, en dan typ ik zo laaaaangggzaaam dat er meestal weer 3 pagina's bij zijn gekomen
Als je meepost kan je oefenen met typenquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:31 schreef Syrena het volgende:
[..]maar ik fok eigenlijk altijd mobiel, en dan typ ik zo laaaaangggzaaam dat er meestal weer 3 pagina's bij zijn gekomen
quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als je meepost kan je oefenen met typen
Oh goed. Van die typende moeders...quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:39 schreef Syrena het volgende:
T9 ging wel goed indertijddat swypend tikken nooit onder de knie gekregen, dus nu met 1 vinger. En dan nog regelmatig mis. Ik word óud, maar ben wel nog steeds sneller dan m'n moeder
Oh dat is wel liefquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:45 schreef Syrena het volgende:
Inderdaad ja. Gelukkig kijkt ze nu regelmatiger op d'r whatsapp. Sinds de diagnose hartritmestoornis appt ze elke morgen dat ze wakker is
FTFYquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh goed. Van die typende moeders...
*mama is aan het typen*
...
*mama is aan het typen*
...
*mama is aan het typen*
...
*mama is aan het typen*
...
*mama is aan het typen*
"okee.is.Goed. hoe.laat.?"
Snap ik. Leuk man. Fijne vakantie!quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:26 schreef Kreator het volgende:
Koffer gepakt. Mag van mij nu wel zaterdag zijn.
quote:
Tuurlijk veel plezier.. *aai over de bol*quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Snap ik. Leuk man. Fijne vakantie!
Je hebt wel heel veel zinquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:26 schreef Kreator het volgende:
quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn vader kwam pas bij mij zitten. Ja zegt hij dat Facebook moet van mijn telefoon. Volgens mij ben ik er verslaafd aan.
Echt had mij dat een paar jaar geleden gezegd en ik had je keihard uitgelachen.
Hij WhatsAppt nu ook. Toen ik ziek was iedere dag met de vraag of ik al beter was. Dat is wel kei lief natuurlijk.
n. Wel met auto correct trouwens.. Want zelfs met maak ik er al een enorme puinbak vanquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik swype nog steeds niet. Ik typ gewoon met twee duimen. Ik doe ook niet aan autocorrect of spellingscontrole.
Ik vergeet vooral nogal vaak dat mijn telefoon geen idee heeft van wanneer er nu wel of geen dt moet.. Dus laatst zag ik ergens weer eens een "Ik vindt" staanquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:55 schreef derLudolf het volgende:
Ik swype wel, heb grote duimenen lees niet altijd goed wat er staat
Dan krijg je werkwoorden als kruizen
Ik doe ook twee duimen. Kan best heel snel.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik swype nog steeds niet. Ik typ gewoon met twee duimen. Ik doe ook niet aan autocorrect of spellingscontrole.
Die haal ik er zelf nog wel uit. De overige werkwoordvervoeging glipt er nog wel eens tussendoor waardoor er soms dingen staan waarvan ik denk "ja dat weet ik ook wel"quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik vergeet vooral nogal vaak dat mijn telefoon geen idee heeft van wanneer er nu wel of geen dt moet.. Dus laatst zag ik ergens weer eens een "Ik vindt" staan
Ik zou eigenlijk gewoon altijd even mijn berichtje na moeten lezen voor ik op die verzendknop ramquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die haal ik er zelf nog wel uit. De overige werkwoordvervoeging glipt er nog wel eens tussendoor waardoor er soms dingen staan waarvan ik denk "ja dat weet ik ook wel"
Nee, verschillende. Therapeut is van het ziekenhuis waar ik opgenomen ben geweest, begeleiding is van een bureau dat begeleiders regelt. Therapeut heeft nul tijd om wat dan ook te doen, maar begeleiding kan hem waarschijnlijk wel bellen. Vooralsnog hoop ik dat een van de begeleiders kan op het moment dat ik sowieso een afspraak met therapeut heb staan.quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat een vreemde gang van zaken. Zijn je begeleiders en je therapeut niet van dezelfde organisatie? Zo ja, laat ze het onderling lekker regelen. Zo nee, geef ze elkaars nummer. Zij moeten dit oplossen, jij niet.
En heb je ook aangegeven dat je niet wilt stoppen? Dat is echt wel belangrijk hoorMisschien is er wel iemand binnen zijn organisatie die beter bij je past.
Ik kijk nu al uit naar alle puppyfoto's en -verhalenquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:57 schreef Lonaa het volgende:
@:Kaatje, tijdelijk hoor! Totdat ie geadopteerd wordt. En dat duurt meestal niet zo lang.
Ik denk dat ze het fantastisch vindt. Sally schikte zich er altijd wel in, vond het ook wel gezellig maar was ook altijd wel content als de hond weer weg was. Ik denk dat Dora wel een beetje verdrietig is als ze weer alleen is.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:08 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar alle puppyfoto's en -verhalen![]()
![]()
(Ook zeer benieuwd naar wat Dora ervan zou vinden)
Die therapeut kan geen gedachten lezenquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:06 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nee, verschillende. Therapeut is van het ziekenhuis waar ik opgenomen ben geweest, begeleiding is van een bureau dat begeleiders regelt. Therapeut heeft nul tijd om wat dan ook te doen, maar begeleiding kan hem waarschijnlijk wel bellen. Vooralsnog hoop ik dat een van de begeleiders kan op het moment dat ik sowieso een afspraak met therapeut heb staan.
Ik heb niet letterlijk gezegd dat ik niet wilde stoppen met therapieTelkens ergens nog dat de-therapeut-zal-wel-beter-weten-gevoel
![]()
Het zou idd ideaal zijn als er iemand anders was die het kon overnemen die beter past
Ik weet het. Ik weet ook dat ik het had moeten zeggen. Ik heb wel gezegd dat ik zelf niet het gevoel heb dat ik genoeg therapie gehad heb, dat ik genoeg functioneer om klaar te zijn. Toen was hij dus "nee maar ik heb ook niet gezegd dat dat zo is".quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die therapeut kan geen gedachten lezen
Is een FACT-team iets voor je? Dan krijg je een casemanager die contacten heeft met alle instellingen in de buurt. Hij of zij zoekt de juiste therapievorm, regelt inschrijvingen, doet wachtlijstbemiddeling, zorgt voor woonbegeleiding, je kunt er terecht bij crisissituaties. Het is heel fijn om zo iemand te hebben, vooral als je even tussen therapeuten in zit.
Het handige van zo'n team is dat ze je echt op alle vlakken helpen. En misschien werken ze ook wel samen met je huidige begeleiders. Breng het eens ter sprakequote:Op donderdag 13 februari 2020 22:20 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik weet ook dat ik het had moeten zeggen. Ik heb wel gezegd dat ik zelf niet het gevoel heb dat ik genoeg therapie gehad heb, dat ik genoeg functioneer om klaar te zijn. Toen was hij dus "nee maar ik heb ook niet gezegd dat dat zo is".![]()
Ik word telkens zo overrompeld in die gesprekken en ik doe mijn best, maar ik krijg telkens niet alles gezegd wat ik had moeten zeggen.![]()
Bedankt voor de tip. Ik weet niet of ik in aanmerking kom en in hoeverre het in de praktijk beter is dan de ambulante begeleiders die ik nu heb, maar het is zeker een optie
Dat moet idd echt niet gebeuren. Wat me nu vaak op de been houdt is dat ik weet dat ik in behandeling ben, dus dat ik aan het werk ben om dingen beter te maken. Ik vind het erg eng als dat niet meer zou zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het handige van zo'n team is dat ze je echt op alle vlakken helpen. En misschien werken ze ook wel samen met je huidige begeleiders. Breng het eens ter sprake
Ik denk dat het niet zo'n vaart zal lopen want je huidige therapeut zet je heus niet zomaar op straat, maar het is zeer onwenselijk om losgelaten te worden terwijl je zelf moet gaan uitvogelen hoe nu verder met alle suicidaliteit. Als ik jou was, zou ik contact opnemen
Dat kan ik me voorstellen ja. Dat is helemaal niet gek ook. Ik zeg het er maar even bijquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:33 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat moet idd echt niet gebeuren. Wat me nu vaak op de been houdt is dat ik weet dat ik in behandeling ben, dus dat ik aan het werk ben om dingen beter te maken. Ik vind het erg eng als dat niet meer zou zijn.
Ik spreek de begeleiders normaal niet op vrijdag, maar nu heb ik afgesproken om met een van hen te bellen morgenochtend
Eindelijk een beetje rust!quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:47 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben blij trouwens dat die @:Kreator binnenkort een weekje weg is hoor.
Ik denk dat dat voor best veel mensen zo werkt, dat ze door een nare situatie heen komen omdat ze weten dat ze op weg zijn naar iets betersquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen ja. Dat is helemaal niet gek ook. Ik zeg het er maar even bij
quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:33 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat moet idd echt niet gebeuren. Wat me nu vaak op de been houdt is dat ik weet dat ik in behandeling ben, dus dat ik aan het werk ben om dingen beter te maken. Ik vind het erg eng als dat niet meer zou zijn.
Ik spreek de begeleiders normaal niet op vrijdag, maar nu heb ik afgesproken om met een van hen te bellen morgenochtend
Absoluut.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:37 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor best veel mensen zo werkt, dat ze door een nare situatie heen komen omdat ze weten dat ze op weg zijn naar iets beters
Oh absoluut, ben ik ook van overtuigdquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:37 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor best veel mensen zo werkt, dat ze door een nare situatie heen komen omdat ze weten dat ze op weg zijn naar iets beters
Prettige vakantiequote:Op donderdag 13 februari 2020 21:26 schreef Kreator het volgende:
Hoe CUL! Tof!quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik begreep dat het varken al geslacht was ( kreeg een foto doorgestuurd van het slachtoffer in omgekeerde toestand) dus dat wordt iig verse worst
Het is wel spannend eigenlijk. Vooral omdat ik inmiddels wel denk ik 2% van de gesprekken kan begrijpen :’) Ik vermoed tevens een cultuurschokquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Hoe CUL! Tof!
Heb je een beetje de zenuwen ook, of is het gewoon alleen maar leuk?
Ik heb vandaag mijn lijstje met te bespreken dingen letterlijk voorgelezen aan mijn therapeutquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:55 schreef minilot het volgende:
Dat klinkt goed zeg, zo'n FACT-team. Althans, in de omschreven theorieZou ideaal eigenlijk voor iedereen met complexe problematiek zo moeten werken.
Tele, je kunt hier je moeilijkheden altijd ontzettend helder verwoorden - zet je wel eens iets op papier voordat je therapie hebt of is er de mogelijkheid om je therapeut te mailen als je een afspraak even hebt kunnen laten bezinken? Wanneer je bij één-op-één gesprekken telkens overrompeld raakt, dan is het wellicht zinnig om andere vormen communicatie te gebruiken
Ha, wel gaaf én verontrustend dat je nerveuzer wordt van die lui beter begrijpen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is wel spannend eigenlijk. Vooral omdat ik inmiddels wel denk ik 2% van de gesprekken kan begrijpen :’) Ik vermoed tevens een cultuurschokEn ik moet in een vreemde auto nog eens 500km gaan rijden op woensdag. En dan donderdag weer terug.
Je zou misschien kunnen vragen of je daar de volgende keer op terug kan komen?quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:03 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn lijstje met te bespreken dingen letterlijk voorgelezen aan mijn therapeut![]()
... ik kan me alleen niet schriftelijk voorbereiden op de dingen die hij ter plekke gaat zeggen.
Achteraf mailen kan wel een idee zijn. Staat nu onder "FACT" op het lijstje.
Neuhquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:04 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, wel gaaf én verontrustend dat je nerveuzer wordt van die lui beter begrijpen.Succes en have fun!
Heb na het ontmoeten van G.tje nu het udee dat jouw hele schoonfamilie bestaat uit schattige, kleine krulkopjes met een lieve snoet, maar dat zal wel niet
Is dat ook zo'n lelijke man dan?quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:58 schreef minilot het volgende:
Aflevering 8 van Messiah gehad, tof welHoofdrolspeler doet me meer dan beetje denken aan mijn beste vriend, dat leidt een tikkie af..
![]()
Mijn broertje doet het al een tijdje zo, directe communicatie tijdens therapie loopt geregeld in de soep (wel anders dan bij jou: bij hem is het stoom uit de oren, deuren dichtslaan en in een toestand van HET NERGENS MEER MEE EENS ZIJN raken), maar hij heeft afgesproken dat hij dan na een nachtje erover slapen altijd nog even na mag mailen met wat -ie er nou eigenlijk van vond, en dan wordt dat bij de volgende sessie besprokenquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:03 schreef Tele6 het volgende:
Achteraf mailen kan wel een idee zijn. Staat nu onder "FACT" op het lijstje.
Als ik überhaupt op tijd bedenk dat het iets is waar ik iets op wil zeggen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Je zou misschien kunnen vragen of je daar de volgende keer op terug kan komen?
Oh dat achteraf mailen lijkt mij dan idd een hele goeie.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:09 schreef Tele6 het volgende:
Als ik überhaupt op tijd bedenk dat het iets is waar ik iets op wil zeggen.![]()
Meestal bedenk ik op de fiets naar huis dat ik er op had willen reageren.
Zoals gezegd, ik voel me vaak nogal overrompeld daar. We wisselen vaak vrij snel van gespreksonderwerp, het gaat vaak over emotionele zaken, ik twijfel vaak nogal over wat ik wil en hoe ik dat moet uitleggen -- dat helpt allemaal niet.
Dan maar gewoon mooi zitten wezenquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeuhHaar zus een superslanke en 10 jaar jongere versie van G. Haar broers zijn ook jonger maar spreken totaal geen vreemde taal. Hier en daar een verdwaald woordje Duits. Haar zus was de eerste lichting Slowaakse scholieren die Engels kregen.
En zoals achteraf mailen als mini's broer? Dan heb je even tijd gehad om het voor jezelf op een rijtje te zettenquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:09 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Als ik überhaupt op tijd bedenk dat het iets is waar ik iets op wil zeggen.![]()
Meestal bedenk ik op de fiets naar huis dat ik er op had willen reageren.
Zoals gezegd, ik voel me vaak nogal overrompeld daar. We wisselen vaak vrij snel van gespreksonderwerp, het gaat vaak over emotionele zaken, ik twijfel vaak nogal over wat ik wil en hoe ik dat moet uitleggen -- dat helpt allemaal niet.
quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:13 schreef Blues het volgende:
[..]
Dan maar gewoon mooi zitten wezen
Je hebt iig de leukste tolk bij je
Whaha, dan is hij wel echt het tegenovergestelde van mij ja. Bij mij is het communicatie die in de soep loopt omdat ik bevries in mijn stoel en alleen nog maar ja, oké, moet lukken doe.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:08 schreef minilot het volgende:
[..]
Mijn broertje doet het al een tijdje zo, directe communicatie tijdens therapie loopt geregeld in de soep (wel anders dan bij jou: bij hem is het stoom uit de oren, deuren dichtslaan en in een toestand van HET NERGENS MEER MEE EENS ZIJN raken), maar hij heeft afgesproken dat hij dan na een nachtje erover slapen altijd nog even na mag mailen met wat -ie er nou eigenlijk van vond, en dan wordt dat bij de volgende sessie besproken
Allebei schitterend!quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Is dat ook zo'n lelijke man dan?
Leuk voor je huisarts jaquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:22 schreef minilot het volgende:
Voor de statistieken: nul bezwaar tegen eendebekken (doet me geen pijn, hoogstens beetje ongemak) of tegen met de benen wijd voor de huisarts (ik schaam me nooit voor wat dan ook). Ik weet dat mijn stokoude huisarts het nog altijd jammer vindt dat ze een halve eeuw geleden geen gynaecoloog is geworden, dus ik heb er haast het gevoel bij dat ik haar er een plezier mee doe.
Bloes, je hebt het weer gehadNu nog wachten op een hopelijk perfecte uitslag
Ik zal er eens over nadenken, want zo uit mijn hoofd kan ik nu eigenlijk serieus niks bedenkenquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:25 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Leuk voor je huisarts ja
Je schaamt je echt voor hélemaal niks? Niet toch iets waar je je stiekem een heel klein beetje voor schaamt? "Nooit voor wat dan ook" klinkt zo definitief
That was me.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wie had hier laatst ook al weer die pindasoep getipt? @:uhmmpie?
Hij was lekkerHij had wat dieper van smaak gekund maar dat was mijn eigen schuld. Ik heb zelf currypasta gemaakt en kan daar nog wel een paar keer mee vooruit
Goeie tip! Wordt t zuurder en romiger daardoor?quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:01 schreef minilot het volgende:
Ik at zuurkoolstamppot met spekjes waarbij de zuurkool zachtjes verwarmd was in net zoveel (in gewicht) zure room als dat er zuurkool was. Stukken beter dan gewone zuurkoolstamppot!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Mrs V heeft een tijd in een FACTteam gewerkt, die was ook erg enthousiast over de praktijk.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:55 schreef minilot het volgende:
Dat klinkt goed zeg, zo'n FACT-team. Althans, in de omschreven theorieZou idealiter eigenlijk voor iedereen met complexe problematiek zo moeten werken.
Ik bak mijn zuurkool altijd in roomboter voor ik er stamp van maak. Ook stukken beter dan gekookte zuurkool. Maar dit klinkt het proberen waard.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:01 schreef minilot het volgende:
Ik at zuurkoolstamppot met spekjes waarbij de zuurkool zachtjes verwarmd was in net zoveel (in gewicht) zure room als dat er zuurkool was. Stukken beter dan gewone zuurkoolstamppot!
Dat klinkt voor een therapeut imo niet dokterig maar ongeschikterig.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:18 schreef Tele6 het volgende:
Ik ga nog overleggen over hoe verder met therapie, maar als ik met deze therapeut doorga, lijkt me de dag erna mailen een goed idee idd.
Het stomme is dat ik dat met de begeleiders niet nodig heb, terwijl we het daar ook vaak over lastige dingen hebben. Maar dat zijn niet van die dokter-types die dit-dat-ja-nee-hup-hup door hun gesprekken heen gaan.
Een van de punten op mijn bespreeklijstje vandaag was ook om mijn therapeut te vragen of hij de laatste ongeveer 10 minuten van elk gesprek vrij zou kunnen maken om de dingen te bespreken waar ik nog vragen/opmerkingen/gevoelens/onduidelijkheden bij heb. Misschien helpt dat al. Vandaag niet, maar vandaag was uitzonderlijk lastig -- het was ook lang geleden dat ik zo in de zenuwen zat voor een therapie-afspraak, dat helpt niet.
Nope helaas.. dus maar opnieuw begonnen..quote:Op vrijdag 14 februari 2020 08:57 schreef sigme het volgende:
@:Barreltje, is het nog gelukt om je cv te redden?
Dat is inderdaad echt super belangrijk. Je moet namelijk wel een vertrouwensband opbouwen, en dat gaat echt niet als je niet op één lijn zit. (Aldus ervaringsdeskundige Mrs Bramito)quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:07 schreef sigme het volgende:
Therapie is volgens mij veel intiemer en persoonlijker dan uitstrijkjes. En langduriger
Het lijkt me dan ook veel en véél belangrijker dat een therapeut goed bij JOU past, wat betekent dat een therapeut die heel goed is voor A, misschien niet goed is voor B. Hoe Tele6 zich verhoudt tot A&B is dan de vraag
Mooi gezegdquote:Op vrijdag 14 februari 2020 08:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat klinkt voor een therapeut imo niet dokterig maar ongeschikterig.
Toch heb ik liever therapie dan uitstrijkjesquote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:07 schreef sigme het volgende:
Therapie is volgens mij veel intiemer en persoonlijker dan uitstrijkjes. En langduriger
Het lijkt me dan ook veel en véél belangrijker dat een therapeut goed bij JOU past, wat betekent dat een therapeut die heel goed is voor A, misschien niet goed is voor B. Hoe Tele6 zich verhoudt tot A&B is dan de vraag
Oh jee.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Nope helaas.. dus maar opnieuw begonnen..
Vandaag nog "even" 4 motivatie brieven schrijven.. Ik heb tot 24.00 de tijd..
Zou het voor me spreken dat ik het precies voor de deadline opgestuurd heb?
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kaartjes Jason Isbell
Kaartjes Alanis Morisette
Waarbij de verhouding hoeleukvindikdezeartiest / wat kost het kaartje hopeloos zoek is, maar soit.
De ironie...quote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kaartjes Jason Isbell
Kaartjes Alanis Morisette
Waarbij de verhouding hoeleukvindikdezeartiest / wat kost het kaartje hopeloos zoek is, maar soit.
Denk je niet?quote:
quote:
Wat ontzettend fijn dat ze meegaat. Spreek je haar ook nog f2f voor de therapie?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:40 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Mooi gezegd
Ik vind het nog steeds verbazingwekkend hoe sommige mensen een gesprek van 45 minuten een mooi, afgerond, niet gehaast geheel kunnen maken en anderen alleen maar bezig zijn met hoe kort 45 minuten wel is.
[..]
Toch heb ik liever therapie dan uitstrijkjes
Ik begin idd te denken dat deze therapeut niet echt past. Maar goed. Volgende week komt een van m'n begeleiders mee naar therapie en dan overleggen we over wat er gaat gebeuren. Ik belde vanochtend met deze begeleider en het was heel fijn, ze bood meteen aan om mee naar therapie te komen en zei dat we er samen voor gingen zorgen dat ik niet meer zo overrompeld en verward word door therapie.
Waarschijnlijk wel, ik heb eerder die dag ook een afspraak met haar staan en ze zei dat die gewoon door kon gaan.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:56 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat ontzettend fijn dat ze meegaat. Spreek je haar ook nog f2f voor de therapie?
Pfff zo raar wakker geworden, heel duizelig. Katten eten gegeven en toch maar weer naar bed. Zweterig, niet misselijk maar t voelde ook niet goed. Denk dat er een flinke verkoudheid zit aan te komen. Dus maar rustig opgestart, zo even douchen en naar de markt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:20 schreef Blues het volgende:
Mijn collega's hadden een compliment van een dok in hoofdletters op onze 'werklijst' laten staan speciaal voor mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waardering is de beste motivator.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
die begeleiding klinkt echt super zeg...Fijn dat dat er is!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:40 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Mooi gezegd
Ik vind het nog steeds verbazingwekkend hoe sommige mensen een gesprek van 45 minuten een mooi, afgerond, niet gehaast geheel kunnen maken en anderen alleen maar bezig zijn met hoe kort 45 minuten wel is.
[..]
Toch heb ik liever therapie dan uitstrijkjes
Ik begin idd te denken dat deze therapeut niet echt past. Maar goed. Volgende week komt een van m'n begeleiders mee naar therapie en dan overleggen we over wat er gaat gebeuren. Ik belde vanochtend met deze begeleider en het was heel fijn, ze bood meteen aan om mee naar therapie te komen en zei dat we er samen voor gingen zorgen dat ik niet meer zo overrompeld en verward word door therapie.
Mijn collega's hadden een compliment van een dok in hoofdletters op onze 'werklijst' laten staan speciaal voor mij
fijn zeg, zo'n compliment doet goed! Hoe lang moet jij eigenlijk nog werken tot pensioen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo fijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat fijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Tot 67 en een paar maandenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:30 schreef Jagärtrut het volgende:
fijn zeg, zo'n compliment doet goed! Hoe lang moet jij eigenlijk nog werken tot pensioen?
Gelukkig scheen de zon op mn trouwdag.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een beetje te ironisch en dat denk ik echt.
Rasoptimistquote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:48 schreef Kreator het volgende:
thx all. Komt goed. En zo niet, dan storten we neer. Of krijgen we Corona.
Op vakantie gaan is wel zwaar ja. Sterkte.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:00 schreef Kreator het volgende:
Ik kom er pas volgende week achter of ik nog valentijnskaartjes heb gehad. Ellende.
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 08:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb n dag vrij genomen![]()
En ga met m'n Valentijn hele dag naar de sauna
Veel plezier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb net een chocolade cake gebakken met onze eigen maple stout er in.
Verder liggen de spareribs al op de bbq![]()
Gaat je vast wel lukken!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:32 schreef Barreltje het volgende:
Nope helaas.. dus maar opnieuw begonnen..
Vandaag nog "even" 4 motivatie brieven schrijven.. Ik heb tot 24.00 de tijd..
Stom ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:15 schreef Myraela het volgende:
Meh. Ik weet dat het geen drama is, maar soms kan ik echt even zo van bestelde boodschappen balen. Dan mist natuurlijk net dat ene product wat je morgenochtend nodig hebt.
En mijn bloemkoolpizza-drama gaat ook maar door. Eerst was een verpakking kapot, die konden weg. Bij de volgende liet ik mijn pizza vallen, de helft weg. En nu heb ik de mini variant gekregen.
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Veel plezier!
Ik heb net een chocolade cake gebakken met onze eigen maple stout er in.
Verder liggen de spareribs al op de bbq
Had niet verwacht dat goede doelen ook met ISO normen te maken haddenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:01 schreef borisz het volgende:
Fijn Bloes
Geniet van de vakantie Krea!
Ondertussen de ochtend bezig met administratief geneuzel rondom ISO17065. Een afwijking moet worden verholpen, maar dat levert ons alleen maar weer extra administratie op. Kortom een stukje aan het tikken hoe we dat op de simpelste manier kunnen oplossen.
wow....ook stilquote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:29 schreef Kreator het volgende:
Over Corona gesproken.
Ik was dus gisteren bij een klant die een vestiging in China heeft. Stond te praten met IT manager en toen kwamen er 2 directeuren binnen en een Chinees. IT manager zegt: Goh komen jullie uit China?
"YES!" zegt 1 vd directeuren. "BE CAREFUL WE HAVE A CHINESE PERSON HERE. PROBABLY CORONA HAHAHHAHAHHAHAHA"
De chinees vond het niet grappig. De stilte was oorverdovend.
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:29 schreef Kreator het volgende:
Over Corona gesproken.
Ik was dus gisteren bij een klant die een vestiging in China heeft. Stond te praten met IT manager en toen kwamen er 2 directeuren binnen en een Chinees. IT manager zegt: Goh komen jullie uit China?
"YES!" zegt 1 vd directeuren. "BE CAREFUL WE HAVE A CHINESE PERSON HERE. PROBABLY CORONA HAHAHHAHAHHAHAHA"
Jahoor prima, ik vries ze ook in.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, kunnen die illustere Vivera kaasschnitzels ingevroren worden? Ze hebben geen ui en knoflook! Ik heb nog niet eerder vleesvervangers gevonden die dat niet als ingrediënt hebben.
Ik vond ze alleen niet echt lekker :/quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, kunnen die illustere Vivera kaasschnitzels ingevroren worden? Ze hebben geen ui en knoflook! Ik heb nog niet eerder vleesvervangers gevonden die dat niet als ingrediënt hebben.
Mensen kijken niet meer naar je karakter, dat is lastig. Ze gaan er niet meer vanuit dat er op dat lichaam ook een hoofd staat.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:18 schreef derLudolf het volgende:
Dit is ook wel een heel zielig schaapje. Ze plaatst wat willekeurige foto's op Instagram en niemand heeft meer of voor d'r karakter.
https://www.ad.nl/show/do(...)eschrokken~ab0a520a/
Gvd, choco door mijn neus. Danku.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:30 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mensen kijken niet meer naar je karakter, dat is lastig. Ze gaan er niet meer vanuit dat er op dat lichaam ook een hoofd staat.
Dat moet toch op te lossen zijn met de juiste foto’s denk ik dan.
Dat vond ik dus ook dus heb alleen een glazen wand laten plaatsen bij de badkamer-renovatiequote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:10 schreef Jagärtrut het volgende:
Verder, wie heeft douchecabine's uitgevonden? Wij hebben zo'n geval, en wat heb ik er een hekel aan. Hij wordt nooit mooi schoon want heeft zoveel richels, hoekjes en randjes....
Er zijn van de grote clubs best wat met 9001. BuZa stelde het verplicht bij de hele grote clubs.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat goede doelen ook met ISO normen te maken hadden
Ik vond de voorbereiding voor de colonscopie een stuk vervelender dan het onderzoek zelf. Roesjequote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:27 schreef golfer het volgende:
Nog even terugkomend op een eerder onderwerp:
Dames (en heren) na de uitstrijkjes en de mammografiën is er ook nog: het bevolkingsonderzoek darmkanker.
Mannen en vrouwen van 55 tot en met 75 jaar worden om de twee jaar uitgenodigd om mee te doen met het bevolkingsonderzoek darmkanker.
Mocht er bij het door jezelf opgestuurde (poep)spul iets van bloed of anders afwijkends gevonden worden dan volgt er een coloscopie.(En dat is geen prettig onderzoek).
Voordeel daarvan is wel dat als er geen afwijkende cellen gevonden worden je dan voor 5 jaar weer klaar bent.
/ervaringsdeskundige
Wauw, Wat een onbeschofte hork.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:29 schreef Kreator het volgende:
Over Corona gesproken.
Ja. Het was echt super genant. Ze deed ook nog haar sjaal voor de mond en maakte nog wat meer van die kansloze 'grappen'. Als dit mijn bedrijf was had ik echt wel wat gezegd. Dit kon echt niet. je zag die chinees ook zichtbaar ongelukkig zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:32 schreef Candaasje het volgende:
Maar serieus Krea, durfde iemand dat echt over dr lippen te krijgen?
Vrouwenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja. Het was echt super genant. Ze deed ook nog haar sjaal voor de mond en maakte nog wat meer van die kansloze 'grappen'. Als dit mijn bedrijf was had ik echt wel wat gezegd. Dit kon echt niet. je zag die chinees ook zichtbaar ongelukkig zijn.
Voorbereidingen inderdaad ook heel vervelend.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik vond de voorbereiding voor de colonscopie een stuk vervelender dan het onderzoek zelf. Roesje![]()
/ervaringsdeskundige
Kansloosquote:
Begrijp ik het goed dat die directeur dat zei? Dan hoop ik dat de Chinees een klant was (voormalig klant dan)quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja. Het was echt super genant. Ze deed ook nog haar sjaal voor de mond en maakte nog wat meer van die kansloze 'grappen'. Als dit mijn bedrijf was had ik echt wel wat gezegd. Dit kon echt niet. je zag die chinees ook zichtbaar ongelukkig zijn.
quote:
Protip voor de Xprep: viezigheid in halve liter water oplossen en telkens één slok daarvan drinken en daarna twee slokken lekker drinken zonder vies spul.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Voorbereidingen inderdaad ook heel vervelend.
Roesje werkte bij mij niet. Alles meegemaakt en liggen kletsen met de doc en verpleegkundigen.
Die directeur zei het. De chinees was een loonslaaf uit de frabriek in china.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed dat die directeur dat zei? Dan hoop ik dat de Chinees een klant was (voormalig klant dan)
Sorry!!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:32 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Gvd, choco door mijn neus. Danku.![]()
Maar serieus Krea, durfde iemand dat echt over dr lippen te krijgen?
Ernstig wel.
Van een Chinese vestiging staat erquote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed dat die directeur dat zei? Dan hoop ik dat de Chinees een klant was (voormalig klant dan)
Wauw....quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heet hij 'spiegel'?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:47 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Wauw....
Goed, ik kijk eigenlijk nergens meer van op, ik heb hier een racistische huisgenoot, maar toch.....
En lesbos zijn een mythe.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:48 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik snap ook nog steeds niet wat mannen in ons zien
Zeg, zorg jij dat je dat vliegtuig niet mist?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heet hij 'spiegel'?
Vraag me ooit nog maar eens naar mijn racistische date.. *werk *doei
Huurauto gecanceld. We krijgen de auto van tante. Ies graties.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:53 schreef AnneX het volgende:
Is het al bekend welk auto je krijgt voor de roadtrips?
Ik zet de tv aan sbs6, Fijnaart in beeldquote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
De Bauers?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zet de tv aan sbs6, Fijnaart in beeld
Nee, die rechter, iets met recht van overpadquote:
Mooi netjesquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Dit past ook wel bij de TT. Klaar voor nieuw begin op maandag!
Niet???? Zie filmpje van Ludolf.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:48 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik snap ook nog steeds niet wat mannen in ons zien
Gekkigheidquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:37 schreef borisz het volgende:
Ophef in 3...2...1...
https://www.gelderlander.(...)ps://t.co/lJbNzGdffL
Eigenlijk is het vieren van carnaval door niet katholieken cultural appropriation.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:37 schreef borisz het volgende:
Ophef in 3...2...1...
Team commerciële bende hier.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:39 schreef Myraela het volgende:
Mensen, doen jullie nog wat voor Valentijn? Of is dit het moment dat iedereen gaat roepen dat het een commerciële bende is?
Ik ga vanavond een proefles paaldansen doen, telt dat?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:39 schreef Myraela het volgende:
Mensen, doen jullie nog wat voor Valentijn? Of is dit het moment dat iedereen gaat roepen dat het een commerciële bende is?
Dat dus.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:39 schreef Myraela het volgende:
Waarom is een etentje buiten de deur 13 in een dozijn, en thuis niet?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
Team commerciële bende hier.
Wellicht, als ik nu een relatie zat, dat ik er dan wel iets aan zou doen
Maar zeker geen afgezaagd etentje rondom dit thema. Afgeladen vol waarschijnlijk en 13 in een dozijn. Dan zou ik het thuis gezellig maken
Nog een voorbeeld van cultural appropriation. Sint Valentijn heet die meneer....quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:39 schreef Myraela het volgende:
Wel lief.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:44 schreef Lienekien het volgende:
Elk jaar weer hetzelfde liedje.
Allebei een kaartje, hij geeft mij bloemen, ik bak een lekker taartje.
Ik zit met samengeknepen billen te wachten op het topic in NWS.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:37 schreef borisz het volgende:
Ophef in 3...2...1...
Lief kaartje en marsepeinen aardbeitjes klaargelegd voor mijn echtgenoot vanmorgen vroeg.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:39 schreef Myraela het volgende:
Er zal wel iemand zijn met een anti-religieuze/christelijke agenda.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:48 schreef Myraela het volgende:
Ik snap vooral niet waarom je iets zou willen afschaffen omdat het een katholieke oorsprong heeft. Is de gedachte van openbaar niet juist dat je alles accepteert? Waarom dan juist alles zo willen afvlakken tot alles genderneutraal, cultuurneutraal of whateverneutraal is.
Ha, weer eens wat anders! En is nog verdraaid vermoeiend, naar het schijnt!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:42 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond een proefles paaldansen doen, telt dat?
(een vriendin zit bij de studenten-paaldans-vereniging en ik wilde al een hele tijd graag eens mee om te kijken wat ze daar allemaal doen)
Ja, die vriendin is er ook belachelijk gespierd én lenig van geworden. Je moet wel, als je jezelf ondersteboven aan zo'n paal wilt kunnen hangenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:51 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, weer eens wat anders! En is nog verdraaid vermoeiend, naar het schijnt!
In het kader van merkwaardige soorten lichaamsbeweging: kijk eens of je ergens een workshop trapeze kunt doen. Zo. Freaking. Awesome.
Brownies zijn wel altijd goddelijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zou wel iets kunnen bakken voor J. Best een goed idee. We doen nooit iets aan Valentijn. Ik weiger om extra veel voor bloemen ofzo te betalen omdat het toevallig 14 februari is.
Wat zal ik eens bakken? Ik denk gelijk aan brownies maar dat is wel erg standaard. Ik heb geen zin in ingewikkelde dingen, ik heb ook nog andere dingen te doen.
Spacebrownies dan! For old times sake!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zou wel iets kunnen bakken voor J. Best een goed idee. We doen nooit iets aan Valentijn. Ik weiger om extra veel voor bloemen ofzo te betalen omdat het toevallig 14 februari is.
Wat zal ik eens bakken? Ik denk gelijk aan brownies maar dat is wel erg standaard. Ik heb geen zin in ingewikkelde dingen, ik heb ook nog andere dingen te doen.
Waarheid. En we kunnen vanavond wel wat suiker gebruiken want we moeten tot laat schaatsen kijken.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Brownies zijn wel altijd goddelijk.
Appelcakequote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
https://culi-sandra.nl/brownies-met-karamel-en-butterscotch/quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
De Speld had het zelf niet kunnen verzinnenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:37 schreef borisz het volgende:
Ophef in 3...2...1...
Ik kan daar niet tegen helaas. Wel tegen batsen, ook tegen brownies maar wiet gaat niet meer.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:56 schreef minilot het volgende:
[..]
Spacebrownies dan! For old times sake!En dan wazig Valentijnsbatsen.
Van die drie dingen lijkt me je wiet-tolerantie wel het minst erg om kwijt te zijnquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik kan daar niet tegen helaas. Wel tegen batsen, ook tegen brownies maar wiet gaat niet meer.
Moeilijk en tof.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:54 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Aerial silks lijken me ook heel stoer om eens te proberen.
Dit is wel een vrij briljant plan. Ok, dan ga ik zo in actie komen. Dit is pas de vierde keer dat ik mijn dag omgooiquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:56 schreef Aure het volgende:
[..]
https://culi-sandra.nl/brownies-met-karamel-en-butterscotch/
Wiet eten kunnen sowieso veel mensen niet tegen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik kan daar niet tegen helaas. Wel tegen batsen, ook tegen brownies maar wiet gaat niet meer.
Absoluutquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:58 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Van die drie dingen lijkt me je wiet-tolerantie wel het minst erg om kwijt te zijn
Och!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
En volgens Wikipedia is hij heel romagtisch op 14-2 onthoofd:quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:45 schreef Bramito het volgende:
[..]
Nog een voorbeeld van cultural appropriation. Sint Valentijn heet die meneer....
quote:Volgens de legende kwam een jong paar bij bisschop Valentijn met het verzoek hen te trouwen. De man was een heidense soldaat, de vrouw een christen. Valentijn vond de liefde zwaarder wegen dan de wetten van de keizer, en huwde het stel. Al gauw kwamen meer paren met hetzelfde verzoek. Hij werd aangegeven en gearresteerd. Toen hij voor de keizer moest verschijnen, probeerde hij die te bekeren. Claudius voelde zich beledigd en liet Valentijn martelen en onthoofden. Dat gebeurde op 14 februari, maar welk jaar het was, is onduidelijk.
Hey zo'n gesprek hadden wij ook gisteravond! Alleen dan geen Kampong Expressquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:53 schreef Aure het volgende:
Ons Valentijn dit jaar bestaat uit dit gesprek:
"Schat zullen we in het kader van Valentijn bij Kampong Express bestellen vanavond?"
"Is goed"
Het ging 15 jaar prima. Toen werd ik ziek en raakte mijn stofwisseling in de war. Daar ging nog een flink tandje bij bij drugsgebruik. Ik vind het echt wel jammer hoor maar er zijn ergere dingen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:59 schreef Bramito het volgende:
[..]
Wiet eten kunnen sowieso veel mensen niet tegen.
Het ging hier ook jaren goed. En toen werd ik ineens dikke para als ik wiet gerookt had.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het ging 15 jaar prima. Toen werd ik ziek en raakte mijn stofwisseling in de war. Daar ging nog een flink tandje bij bij drugsgebruik. Ik vind het echt wel jammer hoor maar er zijn ergere dingen.
Hahaha, wij hebben Nexusdayquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:05 schreef minilot het volgende:
Volgende week zijn J. en ik eenentwintig jaar bij elkaar.Verkeringgekregendag, daar staan we meestal wat meer bij stil dan bij Valentijnsdag
Ja dit.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:06 schreef Isabeau het volgende:
Al die dingen di ehier genoemd worden, paaldansen, trapeze, acrobatiek mety doeken lijken me echt super gaaf om te doen. Maar niet voor te zware Dombo hierDat wordt niks, daar moet je volgens mij gewoon niet al te zwaar voor zijn.
Als je er fanatiek genoeg mee aan de slag gaat lost dat te zwaar zich vanzelf op. Loeivermoeiend!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:06 schreef Isabeau het volgende:
Al die dingen di ehier genoemd worden, paaldansen, trapeze, acrobatiek mety doeken lijken me echt super gaaf om te doen. Maar niet voor te zware Dombo hierDat wordt niks, daar moet je volgens mij gewoon niet al te zwaar voor zijn.
Vrouw-mens!!!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:06 schreef Isabeau het volgende:
Dat was de reden waarom de spareribs al uren op de bbq liggenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:39 schreef Myraela het volgende:
Welnee, ik hou te veel van lekker kcalrijk eten. Ik sport al best veelquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:07 schreef minilot het volgende:
Als je er fanatiek genoeg mee aan de slag gaat lost dat te zwaar zich vanzelf op. Loeivermoeiend!
Ja ja, sorryquote:
Ja dat gaat dan weer wel goed! Fijn te lezen dat ik niet de enige ben :’) al jaaarreeen niet meer gedaan. Eigenlijk niet sinds mijn beste vriend is overleden en ik deed altijd jointjes roken met hem.quote:
Ik bedoel dat je overal roosjes en rood en hartjes ziet. En een dessert om te delen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom is een etentje buiten de deur 13 in een dozijn, en thuis niet?
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het ook echt wat voor jouquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:10 schreef Sarabi het volgende:
Lijkt me echt gaaf, maar niet voor mij.
We hebben sowieso een druk jaar. Want wij vieren ook onze trouwdag maar een maand later zijn we 12,5 jaar samen. Toch ook wel leuk om iets kleins te doen dan.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hier ook geen Valentijnsdag trouwens. Vieren onze liefde wel op onze trouwdag ofzo. Dit jaar in Ijsland vorig jaar in Dubrovnik.
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:08 schreef Sarabi het volgende:
Dat was de reden waarom de spareribs al uren op de bbq liggen
Veel meiden doen inderdaad een combinatie. Maar wel de meiden die niet meer dan 60 kilo wegenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt wat voor jouPast wel bij het buikdansen.
Ohja, dat soort etentjes lijken mij ook niet tof, inderdaad.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik bedoel dat je overal roosjes en rood en hartjes ziet. En een dessert om te delen.
Voelt voor mij dan niet echt bijzonder en ik zou een zelfbedacht en zelfgemaakt dinertje thuis dan meer waarderen. Ook als daar een zelfgebakken red velvet taart met rode hartjes bij zou zitten, bij voorbeeld.
Ja, ik snap het. Net als Lonaa zie ik ons niet in van die zijden sjaals hangen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:12 schreef Sarabi het volgende:
Veel meiden doen inderdaad een combinatie. Maar wel de meiden die niet meer dan 60 kilo wegen
Precies. Net als bloemen die tig keer zo duur worden vandaag.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja, dat soort etentjes lijken mij ook niet tof, inderdaad.En de hoofdprijs waarschijnlijk, voor matig saai eten.
Je gaat geen spijt krijgen. Deze zijn fantastischquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit is wel een vrij briljant plan. Ok, dan ga ik zo in actie komen. Dit is pas de vierde keer dat ik mijn dag omgooi
Als ik dat zou doen zou het gouden YouTube materiaal wordenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik snap het. Net als Lonaa zie ik ons niet in van die zijden sjaals hangen.
Dagje later, onconventioneel. Ik keur het goedquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:16 schreef Myraela het volgende:
Ik had mijn vriend dus gezegd dat ik dit jaar niets zou plannen, wil de controle wat vaker loslaten. Dus nu heeft hij een plekje uitgezocht. Wilde ik al heel graag heen, dus doet die goed. En ik wist het na 3 keer raden.Tot zover de controle loslaten.
En nu maak ik morgen een ontbijtje. Heb ik een bordje versierd en er een gedichtje opgeschreven met redenen waarom hij toch toffer is dan de katten.Niveautje kleutercadeau voor moederdag, maar ach. Ik hou wel van fout.
Wel pannenkoeken met room en frambozen, dus voor de rest redelijk standaard.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dagje later, onconventioneel. Ik keur het goed![]()
Ow was dat de reden dat ik het vanmorgen op 2 plaatsen vondquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dagje later, onconventioneel. Ik keur het goed![]()
Ik heb net mijn valentijnskadootje gehadKat lag op schoot en begon te kokken.
Ze had het fatsoen op de grond te springen... waarna ze haar maag omkeerde. Precies rond/onder een poot van de bank.
Ja hé, je wordt niet zomaar Sint hè. Je moet er wel wat voor doen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:00 schreef golfer het volgende:
[..]
En volgens Wikipedia is hij heel romagtisch op 14-2 onthoofd:
[..]
Hehe ik vind het wel een onwijs leuk idee.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:16 schreef Myraela het volgende:
Ik had mijn vriend dus gezegd dat ik dit jaar niets zou plannen, wil de controle wat vaker loslaten. Dus nu heeft hij een plekje uitgezocht. Wilde ik al heel graag heen, dus doet die goed. En ik wist het na 3 keer raden.Tot zover de controle loslaten.
En nu maak ik morgen een ontbijtje. Heb ik een bordje versierd en er een gedichtje opgeschreven met redenen waarom hij toch toffer is dan de katten.Niveautje kleutercadeau voor moederdag, maar ach. Ik hou wel van fout.
De geur kan ik ook echt niet meer tegen. Gisterochtend iemand in de metro.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Hash, op m’n 18e doodziek van geworden, ook heeft ooit iemand iets in mijn shag gedaan, geen idee wat, ook doodziek (daarna nooit meer shag gerookt) en wietrokers, ik haat ze in mijn buurt, binnen minuten knetterende koppijn.
Ah ja zeker leuk wij zijn in september 10 jaar samen. Zijn nog aan het kijken wat we dan gaan doen zal wel weer een tripje wordenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We hebben sowieso een druk jaar. Want wij vieren ook onze trouwdag maar een maand later zijn we 12,5 jaar samen. Toch ook wel leuk om iets kleins te doen dan.
Hmm een weekendje weg zou wel een goed idee zijn....quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ah ja zeker leuk wij zijn in september 10 jaar samen. Zijn nog aan het kijken wat we dan gaan doen zal wel weer een tripje worden
Ik kocht ooit hartjes macaroniquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je overal roosjes en rood en hartjes ziet. En een dessert om te delen.
Voelt voor mij dan niet echt bijzonder en ik zou een zelfbedacht en zelfgemaakt dinertje thuis dan meer waarderen. Ook als daar een zelfgebakken red velvet taart met rode hartjes bij zou zitten, bij voorbeeld.
Rokers hebben vaak zelf niet door denk ik hoe erg ze stinken als ze net een sigaret hebben gehadquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:27 schreef Myraela het volgende:
De geur kan ik ook echt niet meer tegen. Gisterochtend iemand in de metro.En normaal probeer ik niet zo gemeen te zijn, maar nu heb ik me echt gewoon in mijn sjaal verstopt voor de stank.
Ik las eerder deze week (weliswaar op Telegraaf.nl) een artikel van een Iranese Nederlandse die niet snapte waarom we zo makkelijk toe gaven aan dit soort onzin.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zit met samengeknepen billen te wachten op het topic in NWS.
Maar ja, dit is echt wel heel heel treurig.
Ik zit vol met spannende updates momenteel MAAR JE REAGEERT NOOIT OP WHATSAPP.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:55 schreef minilot het volgende:
Krea op reis!Ik hoop op bergen updates daarvandaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |