Gelukkig scheen de zon op mn trouwdag.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een beetje te ironisch en dat denk ik echt.
Rasoptimistquote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:48 schreef Kreator het volgende:
thx all. Komt goed. En zo niet, dan storten we neer. Of krijgen we Corona.
Op vakantie gaan is wel zwaar ja. Sterkte.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:00 schreef Kreator het volgende:
Ik kom er pas volgende week achter of ik nog valentijnskaartjes heb gehad. Ellende.
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 08:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb n dag vrij genomen![]()
En ga met m'n Valentijn hele dag naar de sauna
Veel plezier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb net een chocolade cake gebakken met onze eigen maple stout er in.
Verder liggen de spareribs al op de bbq![]()
Gaat je vast wel lukken!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:32 schreef Barreltje het volgende:
Nope helaas.. dus maar opnieuw begonnen..
Vandaag nog "even" 4 motivatie brieven schrijven.. Ik heb tot 24.00 de tijd..
Stom ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:15 schreef Myraela het volgende:
Meh. Ik weet dat het geen drama is, maar soms kan ik echt even zo van bestelde boodschappen balen. Dan mist natuurlijk net dat ene product wat je morgenochtend nodig hebt.
En mijn bloemkoolpizza-drama gaat ook maar door. Eerst was een verpakking kapot, die konden weg. Bij de volgende liet ik mijn pizza vallen, de helft weg. En nu heb ik de mini variant gekregen.
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Veel plezier!
Ik heb net een chocolade cake gebakken met onze eigen maple stout er in.
Verder liggen de spareribs al op de bbq
Had niet verwacht dat goede doelen ook met ISO normen te maken haddenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:01 schreef borisz het volgende:
Fijn Bloes
Geniet van de vakantie Krea!
Ondertussen de ochtend bezig met administratief geneuzel rondom ISO17065. Een afwijking moet worden verholpen, maar dat levert ons alleen maar weer extra administratie op. Kortom een stukje aan het tikken hoe we dat op de simpelste manier kunnen oplossen.
wow....ook stilquote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:29 schreef Kreator het volgende:
Over Corona gesproken.
Ik was dus gisteren bij een klant die een vestiging in China heeft. Stond te praten met IT manager en toen kwamen er 2 directeuren binnen en een Chinees. IT manager zegt: Goh komen jullie uit China?
"YES!" zegt 1 vd directeuren. "BE CAREFUL WE HAVE A CHINESE PERSON HERE. PROBABLY CORONA HAHAHHAHAHHAHAHA"
De chinees vond het niet grappig. De stilte was oorverdovend.
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:29 schreef Kreator het volgende:
Over Corona gesproken.
Ik was dus gisteren bij een klant die een vestiging in China heeft. Stond te praten met IT manager en toen kwamen er 2 directeuren binnen en een Chinees. IT manager zegt: Goh komen jullie uit China?
"YES!" zegt 1 vd directeuren. "BE CAREFUL WE HAVE A CHINESE PERSON HERE. PROBABLY CORONA HAHAHHAHAHHAHAHA"
De chinees vond het niet grappig. De stilte was oorverdovend.
Jahoor prima, ik vries ze ook in.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, kunnen die illustere Vivera kaasschnitzels ingevroren worden? Ze hebben geen ui en knoflook! Ik heb nog niet eerder vleesvervangers gevonden die dat niet als ingrediënt hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |