Gelukkig scheen de zon op mn trouwdag.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een beetje te ironisch en dat denk ik echt.
Rasoptimistquote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:48 schreef Kreator het volgende:
thx all. Komt goed. En zo niet, dan storten we neer. Of krijgen we Corona.
Op vakantie gaan is wel zwaar ja. Sterkte.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:00 schreef Kreator het volgende:
Ik kom er pas volgende week achter of ik nog valentijnskaartjes heb gehad. Ellende.
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 08:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb n dag vrij genomen![]()
En ga met m'n Valentijn hele dag naar de sauna
Veel plezier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb net een chocolade cake gebakken met onze eigen maple stout er in.
Verder liggen de spareribs al op de bbq![]()
Gaat je vast wel lukken!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:32 schreef Barreltje het volgende:
Nope helaas.. dus maar opnieuw begonnen..
Vandaag nog "even" 4 motivatie brieven schrijven.. Ik heb tot 24.00 de tijd..
Stom ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:15 schreef Myraela het volgende:
Meh. Ik weet dat het geen drama is, maar soms kan ik echt even zo van bestelde boodschappen balen. Dan mist natuurlijk net dat ene product wat je morgenochtend nodig hebt.
En mijn bloemkoolpizza-drama gaat ook maar door. Eerst was een verpakking kapot, die konden weg. Bij de volgende liet ik mijn pizza vallen, de helft weg. En nu heb ik de mini variant gekregen.
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Veel plezier!
Ik heb net een chocolade cake gebakken met onze eigen maple stout er in.
Verder liggen de spareribs al op de bbq
Had niet verwacht dat goede doelen ook met ISO normen te maken haddenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:01 schreef borisz het volgende:
Fijn Bloes
Geniet van de vakantie Krea!
Ondertussen de ochtend bezig met administratief geneuzel rondom ISO17065. Een afwijking moet worden verholpen, maar dat levert ons alleen maar weer extra administratie op. Kortom een stukje aan het tikken hoe we dat op de simpelste manier kunnen oplossen.
wow....ook stilquote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:29 schreef Kreator het volgende:
Over Corona gesproken.
Ik was dus gisteren bij een klant die een vestiging in China heeft. Stond te praten met IT manager en toen kwamen er 2 directeuren binnen en een Chinees. IT manager zegt: Goh komen jullie uit China?
"YES!" zegt 1 vd directeuren. "BE CAREFUL WE HAVE A CHINESE PERSON HERE. PROBABLY CORONA HAHAHHAHAHHAHAHA"
De chinees vond het niet grappig. De stilte was oorverdovend.
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:29 schreef Kreator het volgende:
Over Corona gesproken.
Ik was dus gisteren bij een klant die een vestiging in China heeft. Stond te praten met IT manager en toen kwamen er 2 directeuren binnen en een Chinees. IT manager zegt: Goh komen jullie uit China?
"YES!" zegt 1 vd directeuren. "BE CAREFUL WE HAVE A CHINESE PERSON HERE. PROBABLY CORONA HAHAHHAHAHHAHAHA"
Jahoor prima, ik vries ze ook in.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, kunnen die illustere Vivera kaasschnitzels ingevroren worden? Ze hebben geen ui en knoflook! Ik heb nog niet eerder vleesvervangers gevonden die dat niet als ingrediënt hebben.
Ik vond ze alleen niet echt lekker :/quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, kunnen die illustere Vivera kaasschnitzels ingevroren worden? Ze hebben geen ui en knoflook! Ik heb nog niet eerder vleesvervangers gevonden die dat niet als ingrediënt hebben.
Mensen kijken niet meer naar je karakter, dat is lastig. Ze gaan er niet meer vanuit dat er op dat lichaam ook een hoofd staat.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:18 schreef derLudolf het volgende:
Dit is ook wel een heel zielig schaapje. Ze plaatst wat willekeurige foto's op Instagram en niemand heeft meer of voor d'r karakter.
https://www.ad.nl/show/do(...)eschrokken~ab0a520a/
Gvd, choco door mijn neus. Danku.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:30 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mensen kijken niet meer naar je karakter, dat is lastig. Ze gaan er niet meer vanuit dat er op dat lichaam ook een hoofd staat.
Dat moet toch op te lossen zijn met de juiste foto’s denk ik dan.
Dat vond ik dus ook dus heb alleen een glazen wand laten plaatsen bij de badkamer-renovatiequote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:10 schreef Jagärtrut het volgende:
Verder, wie heeft douchecabine's uitgevonden? Wij hebben zo'n geval, en wat heb ik er een hekel aan. Hij wordt nooit mooi schoon want heeft zoveel richels, hoekjes en randjes....
Er zijn van de grote clubs best wat met 9001. BuZa stelde het verplicht bij de hele grote clubs.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat goede doelen ook met ISO normen te maken hadden
Ik vond de voorbereiding voor de colonscopie een stuk vervelender dan het onderzoek zelf. Roesjequote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:27 schreef golfer het volgende:
Nog even terugkomend op een eerder onderwerp:
Dames (en heren) na de uitstrijkjes en de mammografiën is er ook nog: het bevolkingsonderzoek darmkanker.
Mannen en vrouwen van 55 tot en met 75 jaar worden om de twee jaar uitgenodigd om mee te doen met het bevolkingsonderzoek darmkanker.
Mocht er bij het door jezelf opgestuurde (poep)spul iets van bloed of anders afwijkends gevonden worden dan volgt er een coloscopie.(En dat is geen prettig onderzoek).
Voordeel daarvan is wel dat als er geen afwijkende cellen gevonden worden je dan voor 5 jaar weer klaar bent.
/ervaringsdeskundige
Wauw, Wat een onbeschofte hork.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:29 schreef Kreator het volgende:
Over Corona gesproken.
Ja. Het was echt super genant. Ze deed ook nog haar sjaal voor de mond en maakte nog wat meer van die kansloze 'grappen'. Als dit mijn bedrijf was had ik echt wel wat gezegd. Dit kon echt niet. je zag die chinees ook zichtbaar ongelukkig zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:32 schreef Candaasje het volgende:
Maar serieus Krea, durfde iemand dat echt over dr lippen te krijgen?
Vrouwenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja. Het was echt super genant. Ze deed ook nog haar sjaal voor de mond en maakte nog wat meer van die kansloze 'grappen'. Als dit mijn bedrijf was had ik echt wel wat gezegd. Dit kon echt niet. je zag die chinees ook zichtbaar ongelukkig zijn.
Voorbereidingen inderdaad ook heel vervelend.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik vond de voorbereiding voor de colonscopie een stuk vervelender dan het onderzoek zelf. Roesje![]()
/ervaringsdeskundige
Kansloosquote:
Begrijp ik het goed dat die directeur dat zei? Dan hoop ik dat de Chinees een klant was (voormalig klant dan)quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja. Het was echt super genant. Ze deed ook nog haar sjaal voor de mond en maakte nog wat meer van die kansloze 'grappen'. Als dit mijn bedrijf was had ik echt wel wat gezegd. Dit kon echt niet. je zag die chinees ook zichtbaar ongelukkig zijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Protip voor de Xprep: viezigheid in halve liter water oplossen en telkens één slok daarvan drinken en daarna twee slokken lekker drinken zonder vies spul.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Voorbereidingen inderdaad ook heel vervelend.
Roesje werkte bij mij niet. Alles meegemaakt en liggen kletsen met de doc en verpleegkundigen.
Die directeur zei het. De chinees was een loonslaaf uit de frabriek in china.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed dat die directeur dat zei? Dan hoop ik dat de Chinees een klant was (voormalig klant dan)
Sorry!!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:32 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Gvd, choco door mijn neus. Danku.![]()
Maar serieus Krea, durfde iemand dat echt over dr lippen te krijgen?
Ernstig wel.
Van een Chinese vestiging staat erquote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed dat die directeur dat zei? Dan hoop ik dat de Chinees een klant was (voormalig klant dan)
Wauw....quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heet hij 'spiegel'?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:47 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Wauw....
Goed, ik kijk eigenlijk nergens meer van op, ik heb hier een racistische huisgenoot, maar toch.....
En lesbos zijn een mythe.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:48 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik snap ook nog steeds niet wat mannen in ons zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |