Zeg, zorg jij dat je dat vliegtuig niet mist?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heet hij 'spiegel'?
Vraag me ooit nog maar eens naar mijn racistische date.. *werk *doei
Huurauto gecanceld. We krijgen de auto van tante. Ies graties.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:53 schreef AnneX het volgende:
Is het al bekend welk auto je krijgt voor de roadtrips?
Ik zet de tv aan sbs6, Fijnaart in beeldquote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, kunnen die illustere Vivera kaasschnitzels ingevroren worden? Ze hebben geen ui en knoflook! Ik heb nog niet eerder vleesvervangers gevonden die dat niet als ingrediënt hebben.
De Bauers?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zet de tv aan sbs6, Fijnaart in beeld
Nee, die rechter, iets met recht van overpadquote:
Mooi netjesquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Dit past ook wel bij de TT. Klaar voor nieuw begin op maandag!
Niet???? Zie filmpje van Ludolf.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:48 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik snap ook nog steeds niet wat mannen in ons zien
Gekkigheidquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:37 schreef borisz het volgende:
Ophef in 3...2...1...
https://www.gelderlander.(...)ps://t.co/lJbNzGdffL
Eigenlijk is het vieren van carnaval door niet katholieken cultural appropriation.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:37 schreef borisz het volgende:
Ophef in 3...2...1...
Team commerciële bende hier.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:39 schreef Myraela het volgende:
Mensen, doen jullie nog wat voor Valentijn? Of is dit het moment dat iedereen gaat roepen dat het een commerciële bende is?
Ik ga vanavond een proefles paaldansen doen, telt dat?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:39 schreef Myraela het volgende:
Mensen, doen jullie nog wat voor Valentijn? Of is dit het moment dat iedereen gaat roepen dat het een commerciële bende is?
Dat dus.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:39 schreef Myraela het volgende:
Waarom is een etentje buiten de deur 13 in een dozijn, en thuis niet?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
Team commerciële bende hier.
Wellicht, als ik nu een relatie zat, dat ik er dan wel iets aan zou doen
Maar zeker geen afgezaagd etentje rondom dit thema. Afgeladen vol waarschijnlijk en 13 in een dozijn. Dan zou ik het thuis gezellig maken
Nog een voorbeeld van cultural appropriation. Sint Valentijn heet die meneer....quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:39 schreef Myraela het volgende:
Wel lief.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:44 schreef Lienekien het volgende:
Elk jaar weer hetzelfde liedje.
Allebei een kaartje, hij geeft mij bloemen, ik bak een lekker taartje.
Ik zit met samengeknepen billen te wachten op het topic in NWS.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:37 schreef borisz het volgende:
Ophef in 3...2...1...
Lief kaartje en marsepeinen aardbeitjes klaargelegd voor mijn echtgenoot vanmorgen vroeg.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:39 schreef Myraela het volgende:
Er zal wel iemand zijn met een anti-religieuze/christelijke agenda.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:48 schreef Myraela het volgende:
Ik snap vooral niet waarom je iets zou willen afschaffen omdat het een katholieke oorsprong heeft. Is de gedachte van openbaar niet juist dat je alles accepteert? Waarom dan juist alles zo willen afvlakken tot alles genderneutraal, cultuurneutraal of whateverneutraal is.
Ha, weer eens wat anders! En is nog verdraaid vermoeiend, naar het schijnt!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:42 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond een proefles paaldansen doen, telt dat?
(een vriendin zit bij de studenten-paaldans-vereniging en ik wilde al een hele tijd graag eens mee om te kijken wat ze daar allemaal doen)
Ja, die vriendin is er ook belachelijk gespierd én lenig van geworden. Je moet wel, als je jezelf ondersteboven aan zo'n paal wilt kunnen hangenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:51 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, weer eens wat anders! En is nog verdraaid vermoeiend, naar het schijnt!
In het kader van merkwaardige soorten lichaamsbeweging: kijk eens of je ergens een workshop trapeze kunt doen. Zo. Freaking. Awesome.
Brownies zijn wel altijd goddelijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zou wel iets kunnen bakken voor J. Best een goed idee. We doen nooit iets aan Valentijn. Ik weiger om extra veel voor bloemen ofzo te betalen omdat het toevallig 14 februari is.
Wat zal ik eens bakken? Ik denk gelijk aan brownies maar dat is wel erg standaard. Ik heb geen zin in ingewikkelde dingen, ik heb ook nog andere dingen te doen.
Spacebrownies dan! For old times sake!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zou wel iets kunnen bakken voor J. Best een goed idee. We doen nooit iets aan Valentijn. Ik weiger om extra veel voor bloemen ofzo te betalen omdat het toevallig 14 februari is.
Wat zal ik eens bakken? Ik denk gelijk aan brownies maar dat is wel erg standaard. Ik heb geen zin in ingewikkelde dingen, ik heb ook nog andere dingen te doen.
Waarheid. En we kunnen vanavond wel wat suiker gebruiken want we moeten tot laat schaatsen kijken.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Brownies zijn wel altijd goddelijk.
Appelcakequote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
https://culi-sandra.nl/brownies-met-karamel-en-butterscotch/quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
De Speld had het zelf niet kunnen verzinnenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:37 schreef borisz het volgende:
Ophef in 3...2...1...
Ik kan daar niet tegen helaas. Wel tegen batsen, ook tegen brownies maar wiet gaat niet meer.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:56 schreef minilot het volgende:
[..]
Spacebrownies dan! For old times sake!En dan wazig Valentijnsbatsen.
Van die drie dingen lijkt me je wiet-tolerantie wel het minst erg om kwijt te zijnquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik kan daar niet tegen helaas. Wel tegen batsen, ook tegen brownies maar wiet gaat niet meer.
Moeilijk en tof.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:54 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Aerial silks lijken me ook heel stoer om eens te proberen.
Dit is wel een vrij briljant plan. Ok, dan ga ik zo in actie komen. Dit is pas de vierde keer dat ik mijn dag omgooiquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:56 schreef Aure het volgende:
[..]
https://culi-sandra.nl/brownies-met-karamel-en-butterscotch/
Wiet eten kunnen sowieso veel mensen niet tegen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik kan daar niet tegen helaas. Wel tegen batsen, ook tegen brownies maar wiet gaat niet meer.
Absoluutquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:58 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Van die drie dingen lijkt me je wiet-tolerantie wel het minst erg om kwijt te zijn
Och!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |