Zeg, zorg jij dat je dat vliegtuig niet mist?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heet hij 'spiegel'?
Vraag me ooit nog maar eens naar mijn racistische date.. *werk *doei
Huurauto gecanceld. We krijgen de auto van tante. Ies graties.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:53 schreef AnneX het volgende:
Is het al bekend welk auto je krijgt voor de roadtrips?
Ik zet de tv aan sbs6, Fijnaart in beeldquote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, kunnen die illustere Vivera kaasschnitzels ingevroren worden? Ze hebben geen ui en knoflook! Ik heb nog niet eerder vleesvervangers gevonden die dat niet als ingrediënt hebben.
De Bauers?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zet de tv aan sbs6, Fijnaart in beeld
Nee, die rechter, iets met recht van overpadquote:
Mooi netjesquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Dit past ook wel bij de TT. Klaar voor nieuw begin op maandag!
Niet???? Zie filmpje van Ludolf.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:48 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik snap ook nog steeds niet wat mannen in ons zien
Gekkigheidquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:37 schreef borisz het volgende:
Ophef in 3...2...1...
https://www.gelderlander.(...)ps://t.co/lJbNzGdffL
Eigenlijk is het vieren van carnaval door niet katholieken cultural appropriation.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:37 schreef borisz het volgende:
Ophef in 3...2...1...
https://www.gelderlander.(...)ps://t.co/lJbNzGdffL
Team commerciële bende hier.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:39 schreef Myraela het volgende:
Mensen, doen jullie nog wat voor Valentijn? Of is dit het moment dat iedereen gaat roepen dat het een commerciële bende is?
Ik ga vanavond een proefles paaldansen doen, telt dat?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:39 schreef Myraela het volgende:
Mensen, doen jullie nog wat voor Valentijn? Of is dit het moment dat iedereen gaat roepen dat het een commerciële bende is?
Dat dus.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:39 schreef Myraela het volgende:
Waarom is een etentje buiten de deur 13 in een dozijn, en thuis niet?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
Team commerciële bende hier.
Wellicht, als ik nu een relatie zat, dat ik er dan wel iets aan zou doen
Maar zeker geen afgezaagd etentje rondom dit thema. Afgeladen vol waarschijnlijk en 13 in een dozijn. Dan zou ik het thuis gezellig maken
Nog een voorbeeld van cultural appropriation. Sint Valentijn heet die meneer....quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:39 schreef Myraela het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |