Huurauto gecanceld. We krijgen de auto van tante. Ies graties.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:53 schreef AnneX het volgende:
Is het al bekend welk auto je krijgt voor de roadtrips?
Ik zet de tv aan sbs6, Fijnaart in beeldquote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, kunnen die illustere Vivera kaasschnitzels ingevroren worden? Ze hebben geen ui en knoflook! Ik heb nog niet eerder vleesvervangers gevonden die dat niet als ingrediënt hebben.
De Bauers?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zet de tv aan sbs6, Fijnaart in beeld
Nee, die rechter, iets met recht van overpadquote:
Mooi netjesquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Dit past ook wel bij de TT. Klaar voor nieuw begin op maandag!
Niet???? Zie filmpje van Ludolf.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:48 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik snap ook nog steeds niet wat mannen in ons zien
Gekkigheidquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:37 schreef borisz het volgende:
Ophef in 3...2...1...
https://www.gelderlander.(...)ps://t.co/lJbNzGdffL
Eigenlijk is het vieren van carnaval door niet katholieken cultural appropriation.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:37 schreef borisz het volgende:
Ophef in 3...2...1...
Team commerciële bende hier.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:39 schreef Myraela het volgende:
Mensen, doen jullie nog wat voor Valentijn? Of is dit het moment dat iedereen gaat roepen dat het een commerciële bende is?
Ik ga vanavond een proefles paaldansen doen, telt dat?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:39 schreef Myraela het volgende:
Mensen, doen jullie nog wat voor Valentijn? Of is dit het moment dat iedereen gaat roepen dat het een commerciële bende is?
Dat dus.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:39 schreef Myraela het volgende:
Waarom is een etentje buiten de deur 13 in een dozijn, en thuis niet?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
Team commerciële bende hier.
Wellicht, als ik nu een relatie zat, dat ik er dan wel iets aan zou doen
Maar zeker geen afgezaagd etentje rondom dit thema. Afgeladen vol waarschijnlijk en 13 in een dozijn. Dan zou ik het thuis gezellig maken
Nog een voorbeeld van cultural appropriation. Sint Valentijn heet die meneer....quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:39 schreef Myraela het volgende:
Wel lief.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:44 schreef Lienekien het volgende:
Elk jaar weer hetzelfde liedje.
Allebei een kaartje, hij geeft mij bloemen, ik bak een lekker taartje.
Ik zit met samengeknepen billen te wachten op het topic in NWS.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:37 schreef borisz het volgende:
Ophef in 3...2...1...
Lief kaartje en marsepeinen aardbeitjes klaargelegd voor mijn echtgenoot vanmorgen vroeg.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:39 schreef Myraela het volgende:
Er zal wel iemand zijn met een anti-religieuze/christelijke agenda.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:48 schreef Myraela het volgende:
Ik snap vooral niet waarom je iets zou willen afschaffen omdat het een katholieke oorsprong heeft. Is de gedachte van openbaar niet juist dat je alles accepteert? Waarom dan juist alles zo willen afvlakken tot alles genderneutraal, cultuurneutraal of whateverneutraal is.
Ha, weer eens wat anders! En is nog verdraaid vermoeiend, naar het schijnt!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:42 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond een proefles paaldansen doen, telt dat?
(een vriendin zit bij de studenten-paaldans-vereniging en ik wilde al een hele tijd graag eens mee om te kijken wat ze daar allemaal doen)
Ja, die vriendin is er ook belachelijk gespierd én lenig van geworden. Je moet wel, als je jezelf ondersteboven aan zo'n paal wilt kunnen hangenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:51 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, weer eens wat anders! En is nog verdraaid vermoeiend, naar het schijnt!
In het kader van merkwaardige soorten lichaamsbeweging: kijk eens of je ergens een workshop trapeze kunt doen. Zo. Freaking. Awesome.
Brownies zijn wel altijd goddelijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zou wel iets kunnen bakken voor J. Best een goed idee. We doen nooit iets aan Valentijn. Ik weiger om extra veel voor bloemen ofzo te betalen omdat het toevallig 14 februari is.
Wat zal ik eens bakken? Ik denk gelijk aan brownies maar dat is wel erg standaard. Ik heb geen zin in ingewikkelde dingen, ik heb ook nog andere dingen te doen.
Spacebrownies dan! For old times sake!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zou wel iets kunnen bakken voor J. Best een goed idee. We doen nooit iets aan Valentijn. Ik weiger om extra veel voor bloemen ofzo te betalen omdat het toevallig 14 februari is.
Wat zal ik eens bakken? Ik denk gelijk aan brownies maar dat is wel erg standaard. Ik heb geen zin in ingewikkelde dingen, ik heb ook nog andere dingen te doen.
Waarheid. En we kunnen vanavond wel wat suiker gebruiken want we moeten tot laat schaatsen kijken.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Brownies zijn wel altijd goddelijk.
Appelcakequote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
https://culi-sandra.nl/brownies-met-karamel-en-butterscotch/quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
De Speld had het zelf niet kunnen verzinnenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:37 schreef borisz het volgende:
Ophef in 3...2...1...
Ik kan daar niet tegen helaas. Wel tegen batsen, ook tegen brownies maar wiet gaat niet meer.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:56 schreef minilot het volgende:
[..]
Spacebrownies dan! For old times sake!En dan wazig Valentijnsbatsen.
Van die drie dingen lijkt me je wiet-tolerantie wel het minst erg om kwijt te zijnquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik kan daar niet tegen helaas. Wel tegen batsen, ook tegen brownies maar wiet gaat niet meer.
Moeilijk en tof.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:54 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Aerial silks lijken me ook heel stoer om eens te proberen.
Dit is wel een vrij briljant plan. Ok, dan ga ik zo in actie komen. Dit is pas de vierde keer dat ik mijn dag omgooiquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:56 schreef Aure het volgende:
[..]
https://culi-sandra.nl/brownies-met-karamel-en-butterscotch/
Wiet eten kunnen sowieso veel mensen niet tegen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik kan daar niet tegen helaas. Wel tegen batsen, ook tegen brownies maar wiet gaat niet meer.
Absoluutquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:58 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Van die drie dingen lijkt me je wiet-tolerantie wel het minst erg om kwijt te zijn
Och!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
En volgens Wikipedia is hij heel romagtisch op 14-2 onthoofd:quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:45 schreef Bramito het volgende:
[..]
Nog een voorbeeld van cultural appropriation. Sint Valentijn heet die meneer....
quote:Volgens de legende kwam een jong paar bij bisschop Valentijn met het verzoek hen te trouwen. De man was een heidense soldaat, de vrouw een christen. Valentijn vond de liefde zwaarder wegen dan de wetten van de keizer, en huwde het stel. Al gauw kwamen meer paren met hetzelfde verzoek. Hij werd aangegeven en gearresteerd. Toen hij voor de keizer moest verschijnen, probeerde hij die te bekeren. Claudius voelde zich beledigd en liet Valentijn martelen en onthoofden. Dat gebeurde op 14 februari, maar welk jaar het was, is onduidelijk.
Hey zo'n gesprek hadden wij ook gisteravond! Alleen dan geen Kampong Expressquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:53 schreef Aure het volgende:
Ons Valentijn dit jaar bestaat uit dit gesprek:
"Schat zullen we in het kader van Valentijn bij Kampong Express bestellen vanavond?"
"Is goed"
Het ging 15 jaar prima. Toen werd ik ziek en raakte mijn stofwisseling in de war. Daar ging nog een flink tandje bij bij drugsgebruik. Ik vind het echt wel jammer hoor maar er zijn ergere dingen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:59 schreef Bramito het volgende:
[..]
Wiet eten kunnen sowieso veel mensen niet tegen.
Het ging hier ook jaren goed. En toen werd ik ineens dikke para als ik wiet gerookt had.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het ging 15 jaar prima. Toen werd ik ziek en raakte mijn stofwisseling in de war. Daar ging nog een flink tandje bij bij drugsgebruik. Ik vind het echt wel jammer hoor maar er zijn ergere dingen.
Hahaha, wij hebben Nexusdayquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:05 schreef minilot het volgende:
Volgende week zijn J. en ik eenentwintig jaar bij elkaar.Verkeringgekregendag, daar staan we meestal wat meer bij stil dan bij Valentijnsdag
Ja dit.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:06 schreef Isabeau het volgende:
Al die dingen di ehier genoemd worden, paaldansen, trapeze, acrobatiek mety doeken lijken me echt super gaaf om te doen. Maar niet voor te zware Dombo hierDat wordt niks, daar moet je volgens mij gewoon niet al te zwaar voor zijn.
Als je er fanatiek genoeg mee aan de slag gaat lost dat te zwaar zich vanzelf op. Loeivermoeiend!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:06 schreef Isabeau het volgende:
Al die dingen di ehier genoemd worden, paaldansen, trapeze, acrobatiek mety doeken lijken me echt super gaaf om te doen. Maar niet voor te zware Dombo hierDat wordt niks, daar moet je volgens mij gewoon niet al te zwaar voor zijn.
Vrouw-mens!!!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:06 schreef Isabeau het volgende:
Dat was de reden waarom de spareribs al uren op de bbq liggenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:39 schreef Myraela het volgende:
Welnee, ik hou te veel van lekker kcalrijk eten. Ik sport al best veelquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:07 schreef minilot het volgende:
Als je er fanatiek genoeg mee aan de slag gaat lost dat te zwaar zich vanzelf op. Loeivermoeiend!
Ja ja, sorryquote:
Ja dat gaat dan weer wel goed! Fijn te lezen dat ik niet de enige ben :’) al jaaarreeen niet meer gedaan. Eigenlijk niet sinds mijn beste vriend is overleden en ik deed altijd jointjes roken met hem.quote:
Ik bedoel dat je overal roosjes en rood en hartjes ziet. En een dessert om te delen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom is een etentje buiten de deur 13 in een dozijn, en thuis niet?
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het ook echt wat voor jouquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:10 schreef Sarabi het volgende:
Lijkt me echt gaaf, maar niet voor mij.
We hebben sowieso een druk jaar. Want wij vieren ook onze trouwdag maar een maand later zijn we 12,5 jaar samen. Toch ook wel leuk om iets kleins te doen dan.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hier ook geen Valentijnsdag trouwens. Vieren onze liefde wel op onze trouwdag ofzo. Dit jaar in Ijsland vorig jaar in Dubrovnik.
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:08 schreef Sarabi het volgende:
Dat was de reden waarom de spareribs al uren op de bbq liggen
Veel meiden doen inderdaad een combinatie. Maar wel de meiden die niet meer dan 60 kilo wegenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt wat voor jouPast wel bij het buikdansen.
Ohja, dat soort etentjes lijken mij ook niet tof, inderdaad.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik bedoel dat je overal roosjes en rood en hartjes ziet. En een dessert om te delen.
Voelt voor mij dan niet echt bijzonder en ik zou een zelfbedacht en zelfgemaakt dinertje thuis dan meer waarderen. Ook als daar een zelfgebakken red velvet taart met rode hartjes bij zou zitten, bij voorbeeld.
Ja, ik snap het. Net als Lonaa zie ik ons niet in van die zijden sjaals hangen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:12 schreef Sarabi het volgende:
Veel meiden doen inderdaad een combinatie. Maar wel de meiden die niet meer dan 60 kilo wegen
Precies. Net als bloemen die tig keer zo duur worden vandaag.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja, dat soort etentjes lijken mij ook niet tof, inderdaad.En de hoofdprijs waarschijnlijk, voor matig saai eten.
Je gaat geen spijt krijgen. Deze zijn fantastischquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit is wel een vrij briljant plan. Ok, dan ga ik zo in actie komen. Dit is pas de vierde keer dat ik mijn dag omgooi
Als ik dat zou doen zou het gouden YouTube materiaal wordenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik snap het. Net als Lonaa zie ik ons niet in van die zijden sjaals hangen.
Dagje later, onconventioneel. Ik keur het goedquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:16 schreef Myraela het volgende:
Ik had mijn vriend dus gezegd dat ik dit jaar niets zou plannen, wil de controle wat vaker loslaten. Dus nu heeft hij een plekje uitgezocht. Wilde ik al heel graag heen, dus doet die goed. En ik wist het na 3 keer raden.Tot zover de controle loslaten.
En nu maak ik morgen een ontbijtje. Heb ik een bordje versierd en er een gedichtje opgeschreven met redenen waarom hij toch toffer is dan de katten.Niveautje kleutercadeau voor moederdag, maar ach. Ik hou wel van fout.
Wel pannenkoeken met room en frambozen, dus voor de rest redelijk standaard.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dagje later, onconventioneel. Ik keur het goed![]()
Ow was dat de reden dat ik het vanmorgen op 2 plaatsen vondquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dagje later, onconventioneel. Ik keur het goed![]()
Ik heb net mijn valentijnskadootje gehadKat lag op schoot en begon te kokken.
Ze had het fatsoen op de grond te springen... waarna ze haar maag omkeerde. Precies rond/onder een poot van de bank.
Ja hé, je wordt niet zomaar Sint hč. Je moet er wel wat voor doen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:00 schreef golfer het volgende:
[..]
En volgens Wikipedia is hij heel romagtisch op 14-2 onthoofd:
[..]
Hehe ik vind het wel een onwijs leuk idee.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:16 schreef Myraela het volgende:
Ik had mijn vriend dus gezegd dat ik dit jaar niets zou plannen, wil de controle wat vaker loslaten. Dus nu heeft hij een plekje uitgezocht. Wilde ik al heel graag heen, dus doet die goed. En ik wist het na 3 keer raden.Tot zover de controle loslaten.
En nu maak ik morgen een ontbijtje. Heb ik een bordje versierd en er een gedichtje opgeschreven met redenen waarom hij toch toffer is dan de katten.Niveautje kleutercadeau voor moederdag, maar ach. Ik hou wel van fout.
De geur kan ik ook echt niet meer tegen. Gisterochtend iemand in de metro.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Hash, op m’n 18e doodziek van geworden, ook heeft ooit iemand iets in mijn shag gedaan, geen idee wat, ook doodziek (daarna nooit meer shag gerookt) en wietrokers, ik haat ze in mijn buurt, binnen minuten knetterende koppijn.
Ah ja zeker leuk wij zijn in september 10 jaar samen. Zijn nog aan het kijken wat we dan gaan doen zal wel weer een tripje wordenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We hebben sowieso een druk jaar. Want wij vieren ook onze trouwdag maar een maand later zijn we 12,5 jaar samen. Toch ook wel leuk om iets kleins te doen dan.
Hmm een weekendje weg zou wel een goed idee zijn....quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ah ja zeker leuk wij zijn in september 10 jaar samen. Zijn nog aan het kijken wat we dan gaan doen zal wel weer een tripje worden
Ik kocht ooit hartjes macaroniquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je overal roosjes en rood en hartjes ziet. En een dessert om te delen.
Voelt voor mij dan niet echt bijzonder en ik zou een zelfbedacht en zelfgemaakt dinertje thuis dan meer waarderen. Ook als daar een zelfgebakken red velvet taart met rode hartjes bij zou zitten, bij voorbeeld.
Rokers hebben vaak zelf niet door denk ik hoe erg ze stinken als ze net een sigaret hebben gehadquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:27 schreef Myraela het volgende:
De geur kan ik ook echt niet meer tegen. Gisterochtend iemand in de metro.En normaal probeer ik niet zo gemeen te zijn, maar nu heb ik me echt gewoon in mijn sjaal verstopt voor de stank.
Ik las eerder deze week (weliswaar op Telegraaf.nl) een artikel van een Iranese Nederlandse die niet snapte waarom we zo makkelijk toe gaven aan dit soort onzin.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zit met samengeknepen billen te wachten op het topic in NWS.
Maar ja, dit is echt wel heel heel treurig.
Ik zit vol met spannende updates momenteel MAAR JE REAGEERT NOOIT OP WHATSAPP.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:55 schreef minilot het volgende:
Krea op reis!Ik hoop op bergen updates daarvandaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |