abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191504458
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 15:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hier ook geen Valentijnsdag trouwens. Vieren onze liefde wel op onze trouwdag ofzo. Dit jaar in Ijsland vorig jaar in Dubrovnik.
We hebben sowieso een druk jaar. Want wij vieren ook onze trouwdag maar een maand later zijn we 12,5 jaar samen. Toch ook wel leuk om iets kleins te doen dan.
pi_191504461
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 15:08 schreef Sarabi het volgende:
Dat was de reden waarom de spareribs al uren op de bbq liggen :9
:9~ :9~ :9~
pi_191504464
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 15:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind het ook echt wat voor jou :Y Past wel bij het buikdansen.
Veel meiden doen inderdaad een combinatie. Maar wel de meiden die niet meer dan 60 kilo wegen :D
pi_191504472
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 15:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik bedoel dat je overal roosjes en rood en hartjes ziet. En een dessert om te delen.
Voelt voor mij dan niet echt bijzonder en ik zou een zelfbedacht en zelfgemaakt dinertje thuis dan meer waarderen. Ook als daar een zelfgebakken red velvet taart met rode hartjes bij zou zitten, bij voorbeeld.
Ohja, dat soort etentjes lijken mij ook niet tof, inderdaad. :D En de hoofdprijs waarschijnlijk, voor matig saai eten.
pi_191504480
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 15:12 schreef Sarabi het volgende:

Veel meiden doen inderdaad een combinatie. Maar wel de meiden die niet meer dan 60 kilo wegen :D
Ja, ik snap het. Net als Lonaa zie ik ons niet in van die zijden sjaals hangen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_191504507
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 15:13 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ohja, dat soort etentjes lijken mij ook niet tof, inderdaad. :D En de hoofdprijs waarschijnlijk, voor matig saai eten.
Precies. Net als bloemen die tig keer zo duur worden vandaag.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_191504511
Ik had mijn vriend dus gezegd dat ik dit jaar niets zou plannen, wil de controle wat vaker loslaten. Dus nu heeft hij een plekje uitgezocht. Wilde ik al heel graag heen, dus doet die goed. En ik wist het na 3 keer raden. :') Tot zover de controle loslaten.

En nu maak ik morgen een ontbijtje. Heb ik een bordje versierd en er een gedichtje opgeschreven met redenen waarom hij toch toffer is dan de katten. :') Niveautje kleutercadeau voor moederdag, maar ach. Ik hou wel van fout.
pi_191504525
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 14:59 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dit is wel een vrij briljant plan. Ok, dan ga ik zo in actie komen. Dit is pas de vierde keer dat ik mijn dag omgooi :D
Je gaat geen spijt krijgen. Deze zijn fantastisch O+
pi_191504527
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 15:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, ik snap het. Net als Lonaa zie ik ons niet in van die zijden sjaals hangen.
Als ik dat zou doen zou het gouden YouTube materiaal worden ;(
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_191504551
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 15:16 schreef Myraela het volgende:
Ik had mijn vriend dus gezegd dat ik dit jaar niets zou plannen, wil de controle wat vaker loslaten. Dus nu heeft hij een plekje uitgezocht. Wilde ik al heel graag heen, dus doet die goed. En ik wist het na 3 keer raden. :') Tot zover de controle loslaten.

En nu maak ik morgen een ontbijtje. Heb ik een bordje versierd en er een gedichtje opgeschreven met redenen waarom hij toch toffer is dan de katten. :') Niveautje kleutercadeau voor moederdag, maar ach. Ik hou wel van fout.
Dagje later, onconventioneel. Ik keur het goed ^O^

Ik heb net mijn valentijnskadootje gehad *O* Kat lag op schoot en begon te kokken.
Ze had het fatsoen op de grond te springen... waarna ze haar maag omkeerde. Precies rond/onder een poot van de bank. :')
pi_191504560
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 15:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wel pannenkoeken met room en frambozen, dus voor de rest redelijk standaard.
pi_191504579
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 15:18 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik heb net mijn valentijnskadootje gehad *O* Kat lag op schoot en begon te kokken.
Ze had het fatsoen op de grond te springen... waarna ze haar maag omkeerde. Precies rond/onder een poot van de bank. :')
Ow was dat de reden dat ik het vanmorgen op 2 plaatsen vond :D

Ik heb mijn vriend een bath bucket gegeven, maar stiekem is het meer voor mezelf :') we zouden geen cadeaus doen.

Kreeg net van hem wel een afdruk van de sterrenbeelden op onze huwelijksdag O+
pi_191504588
Ik roep trouwens al een week dat ik geen chocolade wil, want dieet. Maar nu ben ik ongesteld en heb ik spijt. Doosje bonbons zou er best ingaan. :9
  vrijdag 14 februari 2020 @ 15:22:59 #289
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_191504606
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 15:00 schreef golfer het volgende:

[..]

En volgens Wikipedia is hij heel romagtisch op 14-2 onthoofd:
[..]

Ja hé, je wordt niet zomaar Sint hè. Je moet er wel wat voor doen.
Siesta & Fiesta!
pi_191504660
Meneer vroeg gister of ik even mee wilde kijken want hij had een pak nodig voor het werk. Kreeg hij een berichtje van het restaurant waar de meiden en ik vanavond gaan eten dat ze wel rozen voor me konden regelen. Dat was eigenlijk zijn verrassing :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_191504665
Hash, op m’n 18e doodziek van geworden, ook heeft ooit iemand iets in mijn shag gedaan, geen idee wat, ook doodziek (daarna nooit meer shag gerookt) en wietrokers, ik haat ze in mijn buurt, binnen minuten knetterende koppijn.
We have far more in common than that which devides us..
pi_191504671
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 15:16 schreef Myraela het volgende:

Hehe ik vind het wel een onwijs leuk idee.

Mijn plan stuitte op onpractische uitvoering.
Maar goed.. random moment later mag het ook gewoon natuurlijk O+

Nu boek over salades gehaald in de lunchpauze.
Word ie ook blij van denk ik.
Want net actief begonnen aan lunchsalades voor werk.
pi_191504684
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 15:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Hash, op m’n 18e doodziek van geworden, ook heeft ooit iemand iets in mijn shag gedaan, geen idee wat, ook doodziek (daarna nooit meer shag gerookt) en wietrokers, ik haat ze in mijn buurt, binnen minuten knetterende koppijn.
De geur kan ik ook echt niet meer tegen. Gisterochtend iemand in de metro. :r En normaal probeer ik niet zo gemeen te zijn, maar nu heb ik me echt gewoon in mijn sjaal verstopt voor de stank.
  vrijdag 14 februari 2020 @ 15:30:15 #294
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191504722
Hier ook een onpraktische uitvoering van Valentijn.. :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_191504725
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 15:12 schreef Sarabi het volgende:

[..]

We hebben sowieso een druk jaar. Want wij vieren ook onze trouwdag maar een maand later zijn we 12,5 jaar samen. Toch ook wel leuk om iets kleins te doen dan.
Ah ja zeker leuk wij zijn in september 10 jaar samen. Zijn nog aan het kijken wat we dan gaan doen zal wel weer een tripje worden :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_191504742
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 15:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ah ja zeker leuk wij zijn in september 10 jaar samen. Zijn nog aan het kijken wat we dan gaan doen zal wel weer een tripje worden :')
Hmm een weekendje weg zou wel een goed idee zijn....
pi_191504743
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 15:09 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik bedoel dat je overal roosjes en rood en hartjes ziet. En een dessert om te delen.
Voelt voor mij dan niet echt bijzonder en ik zou een zelfbedacht en zelfgemaakt dinertje thuis dan meer waarderen. Ook als daar een zelfgebakken red velvet taart met rode hartjes bij zou zitten, bij voorbeeld.
Ik kocht ooit hartjes macaroni
Wijntje bij.. lekker gegeten en gezellig.
Het mocht het huwelijk niet redden tho.

Vanochtend.. vond ik een grote ingepakte doos op tafel toen ik uit bed kwam.
In kerstpapier O+
Een starwars haaksetje

Echt leuk
pi_191504758
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 15:27 schreef Myraela het volgende:

De geur kan ik ook echt niet meer tegen. Gisterochtend iemand in de metro. :r En normaal probeer ik niet zo gemeen te zijn, maar nu heb ik me echt gewoon in mijn sjaal verstopt voor de stank.
Rokers hebben vaak zelf niet door denk ik hoe erg ze stinken als ze net een sigaret hebben gehad :X
En sommige mensen blijven stinken omdat hun kleren doordrenkt zijn van de sigarettengeur (denk dan altijd dat ze wel in de auto/huis moeten roken?)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator vrijdag 14 februari 2020 @ 15:34:24 #299
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191504782
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 14:46 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik zit met samengeknepen billen te wachten op het topic in NWS.

Maar ja, dit is echt wel heel heel treurig.
Ik las eerder deze week (weliswaar op Telegraaf.nl) een artikel van een Iranese Nederlandse die niet snapte waarom we zo makkelijk toe gaven aan dit soort onzin.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 14 februari 2020 @ 15:35:03 #300
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_191504794
Die paar jointjes... Ik vond er niet zo veel aan :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')