En volgens Wikipedia is hij heel romagtisch op 14-2 onthoofd:quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:45 schreef Bramito het volgende:
[..]
Nog een voorbeeld van cultural appropriation. Sint Valentijn heet die meneer....
quote:Volgens de legende kwam een jong paar bij bisschop Valentijn met het verzoek hen te trouwen. De man was een heidense soldaat, de vrouw een christen. Valentijn vond de liefde zwaarder wegen dan de wetten van de keizer, en huwde het stel. Al gauw kwamen meer paren met hetzelfde verzoek. Hij werd aangegeven en gearresteerd. Toen hij voor de keizer moest verschijnen, probeerde hij die te bekeren. Claudius voelde zich beledigd en liet Valentijn martelen en onthoofden. Dat gebeurde op 14 februari, maar welk jaar het was, is onduidelijk.
Hey zo'n gesprek hadden wij ook gisteravond! Alleen dan geen Kampong Expressquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:53 schreef Aure het volgende:
Ons Valentijn dit jaar bestaat uit dit gesprek:
"Schat zullen we in het kader van Valentijn bij Kampong Express bestellen vanavond?"
"Is goed"
Het ging 15 jaar prima. Toen werd ik ziek en raakte mijn stofwisseling in de war. Daar ging nog een flink tandje bij bij drugsgebruik. Ik vind het echt wel jammer hoor maar er zijn ergere dingen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:59 schreef Bramito het volgende:
[..]
Wiet eten kunnen sowieso veel mensen niet tegen.
Het ging hier ook jaren goed. En toen werd ik ineens dikke para als ik wiet gerookt had.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het ging 15 jaar prima. Toen werd ik ziek en raakte mijn stofwisseling in de war. Daar ging nog een flink tandje bij bij drugsgebruik. Ik vind het echt wel jammer hoor maar er zijn ergere dingen.
Hahaha, wij hebben Nexusdayquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:05 schreef minilot het volgende:
Volgende week zijn J. en ik eenentwintig jaar bij elkaar.Verkeringgekregendag, daar staan we meestal wat meer bij stil dan bij Valentijnsdag
Ja dit.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:06 schreef Isabeau het volgende:
Al die dingen di ehier genoemd worden, paaldansen, trapeze, acrobatiek mety doeken lijken me echt super gaaf om te doen. Maar niet voor te zware Dombo hierDat wordt niks, daar moet je volgens mij gewoon niet al te zwaar voor zijn.
Als je er fanatiek genoeg mee aan de slag gaat lost dat te zwaar zich vanzelf op. Loeivermoeiend!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:06 schreef Isabeau het volgende:
Al die dingen di ehier genoemd worden, paaldansen, trapeze, acrobatiek mety doeken lijken me echt super gaaf om te doen. Maar niet voor te zware Dombo hierDat wordt niks, daar moet je volgens mij gewoon niet al te zwaar voor zijn.
Vrouw-mens!!!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:06 schreef Isabeau het volgende:
Dat was de reden waarom de spareribs al uren op de bbq liggenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:39 schreef Myraela het volgende:
Mensen, doen jullie nog wat voor Valentijn? Of is dit het moment dat iedereen gaat roepen dat het een commerciële bende is?
Welnee, ik hou te veel van lekker kcalrijk eten. Ik sport al best veelquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:07 schreef minilot het volgende:
Als je er fanatiek genoeg mee aan de slag gaat lost dat te zwaar zich vanzelf op. Loeivermoeiend!
Ja ja, sorryquote:
Ja dat gaat dan weer wel goed! Fijn te lezen dat ik niet de enige ben :’) al jaaarreeen niet meer gedaan. Eigenlijk niet sinds mijn beste vriend is overleden en ik deed altijd jointjes roken met hem.quote:
Ik bedoel dat je overal roosjes en rood en hartjes ziet. En een dessert om te delen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom is een etentje buiten de deur 13 in een dozijn, en thuis niet?
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het ook echt wat voor jouquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:10 schreef Sarabi het volgende:
Lijkt me echt gaaf, maar niet voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |