abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 februari 2020 @ 15:00:22 #251
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_191504293
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 14:45 schreef Bramito het volgende:

[..]

Nog een voorbeeld van cultural appropriation. Sint Valentijn heet die meneer....
En volgens Wikipedia is hij heel romagtisch op 14-2 onthoofd:
quote:
Volgens de legende kwam een jong paar bij bisschop Valentijn met het verzoek hen te trouwen. De man was een heidense soldaat, de vrouw een christen. Valentijn vond de liefde zwaarder wegen dan de wetten van de keizer, en huwde het stel. Al gauw kwamen meer paren met hetzelfde verzoek. Hij werd aangegeven en gearresteerd. Toen hij voor de keizer moest verschijnen, probeerde hij die te bekeren. Claudius voelde zich beledigd en liet Valentijn martelen en onthoofden. Dat gebeurde op 14 februari, maar welk jaar het was, is onduidelijk.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_191504296
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 14:53 schreef Aure het volgende:
Ons Valentijn dit jaar bestaat uit dit gesprek:

"Schat zullen we in het kader van Valentijn bij Kampong Express bestellen vanavond?"

"Is goed :*"

*;
Hey zo'n gesprek hadden wij ook gisteravond! Alleen dan geen Kampong Express :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_191504301
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 14:59 schreef Bramito het volgende:

[..]

Wiet eten kunnen sowieso veel mensen niet tegen.
Het ging 15 jaar prima. Toen werd ik ziek en raakte mijn stofwisseling in de war. Daar ging nog een flink tandje bij bij drugsgebruik. Ik vind het echt wel jammer hoor maar er zijn ergere dingen.
Spoilers!
pi_191504329
Met mijn mini valentijntjes ga ik uiteten.
Voor meneer een doos chocolade van zijn lievelingswinkeltje. En voor ons alle een taart die we morgen samen kunnen opeten.

Zelf heb ik rituals gehad. Diegene die ik het lekkerst vind O+

De kindjes willen helemaal uitgedost :D dus net hun nagellakjes op. Jurkjes hangen klaar. En nog een beetje lipgloss :D O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_191504357
Volgende week zijn J. en ik eenentwintig jaar bij elkaar. *O* Verkeringgekregendag, daar staan we meestal wat meer bij stil dan bij Valentijnsdag :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_191504371
Al die dingen di ehier genoemd worden, paaldansen, trapeze, acrobatiek mety doeken lijken me echt super gaaf om te doen. Maar niet voor te zware Dombo hier :7 Dat wordt niks, daar moet je volgens mij gewoon niet al te zwaar voor zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_191504374
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 15:00 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Het ging 15 jaar prima. Toen werd ik ziek en raakte mijn stofwisseling in de war. Daar ging nog een flink tandje bij bij drugsgebruik. Ik vind het echt wel jammer hoor maar er zijn ergere dingen.
Het ging hier ook jaren goed. En toen werd ik ineens dikke para als ik wiet gerookt had. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_191504381
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 15:05 schreef minilot het volgende:
Volgende week zijn J. en ik eenentwintig jaar bij elkaar. *O* Verkeringgekregendag, daar staan we meestal wat meer bij stil dan bij Valentijnsdag :)
Hahaha, wij hebben Nexusday O+ (daar hebben we elkaar 'ontmoet' )
pi_191504392
Ik ga ook niet lekker op wiet :N
I solemnly swear i'm up to no good
pi_191504395
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 15:06 schreef Isabeau het volgende:
Al die dingen di ehier genoemd worden, paaldansen, trapeze, acrobatiek mety doeken lijken me echt super gaaf om te doen. Maar niet voor te zware Dombo hier :7 Dat wordt niks, daar moet je volgens mij gewoon niet al te zwaar voor zijn.
Ja dit. :')

Onze CrossFit box doet nog wel eens proeflessen van het een of ander. Die Aerial Skills was laatst en dat lijkt me echt supergaaf, maar ik heb me maar niet opgegeven. Als ik al in zo een doek kan klimmen denk ik dat ik er binnen no time uitmieter :')
pi_191504397
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 15:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ga ook niet lekker op wiet :N
Hasj daarentegen. O+
pi_191504399
quote:
Als je er fanatiek genoeg mee aan de slag gaat lost dat te zwaar zich vanzelf op. Loeivermoeiend!
pi_191504400
Ik heb één wietervaring en oh boy, dat was de hel. Neuh, dat klikt niet heel fijn in mijn brein :+
  vrijdag 14 februari 2020 @ 15:07:59 #264
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191504401
quote:
Vrouw-mens!!!
}:|
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_191504407
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 14:39 schreef Myraela het volgende:
Mensen, doen jullie nog wat voor Valentijn? Of is dit het moment dat iedereen gaat roepen dat het een commerciële bende is?
Dat was de reden waarom de spareribs al uren op de bbq liggen :9
pi_191504408
Hier ook geen Valentijnsdag trouwens. Vieren onze liefde wel op onze trouwdag ofzo. Dit jaar in Ijsland vorig jaar in Dubrovnik.
pi_191504410
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 15:07 schreef minilot het volgende:

Als je er fanatiek genoeg mee aan de slag gaat lost dat te zwaar zich vanzelf op. Loeivermoeiend!
Welnee, ik hou te veel van lekker kcalrijk eten. Ik sport al best veel :P
pi_191504416
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 15:07 schreef Barreltje het volgende:

Vrouw-mens!!!
}:|
Ja ja, sorry :* Neemt niet weg dat ik domboweg te zwaar ben :P
pi_191504422
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 15:07 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Hasj daarentegen. O+
Ja dat gaat dan weer wel goed! Fijn te lezen dat ik niet de enige ben :’) al jaaarreeen niet meer gedaan. Eigenlijk niet sinds mijn beste vriend is overleden en ik deed altijd jointjes roken met hem.
pi_191504425
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 14:43 schreef Myraela het volgende:

[..]

Waarom is een etentje buiten de deur 13 in een dozijn, en thuis niet? :D
Ik bedoel dat je overal roosjes en rood en hartjes ziet. En een dessert om te delen.
Voelt voor mij dan niet echt bijzonder en ik zou een zelfbedacht en zelfgemaakt dinertje thuis dan meer waarderen. Ook als daar een zelfgebakken red velvet taart met rode hartjes bij zou zitten, bij voorbeeld.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_191504435
Oh. ik zei gisteren tegen Jross: koop geen chocolade alsjeblieft (doet hij eigenlijk elk jaar + rozen). Hij: oh, koop mij wel chocolade! Dus dat heb ik gedaan, hij heeft chocolade. Maar geen bloemen, want ook ik ga niet 3x zoveel uitgeven aan bloemen omdat het toevallig Valentijn is.
pi_191504439
quote:
:Y
Lijkt me echt gaaf, maar niet voor mij.
pi_191504448
Ik werd vroeger steevast paranoïde en naar van wiet, was dus nooit mijn voorkeursdrug.. Jarenlang geen enkele poging meer mee ondernomen en toen toch weer eens geprobeerd met J. en toen was het een paar keer achter elkaar hartstikke lekker en relaxed! Desalniettemin geen nieuwe hobby van gemaakt want kort na aanvang van die hernieuwde waardering voor wiet raakte ik zwanger en daarna bleef ik tot op de dag van vandaag functioneren als melkfabriek dus zolang de boobs nog ingezet worden voor Günther geen geestverruimende middelen :) Geen idee hoe lang dat nog duurt.
pi_191504452
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 15:10 schreef Sarabi het volgende:

:Y
Lijkt me echt gaaf, maar niet voor mij.
Ik vind het ook echt wat voor jou :Y Past wel bij het buikdansen.
pi_191504456
Ik dronk een keer hasjchocomel, en toen eindigde ik stuiptrekkend op de grond. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')