abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 februari 2020 @ 09:54:53 #126
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_191500744
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 09:07 schreef sigme het volgende:
Therapie is volgens mij veel intiemer en persoonlijker dan uitstrijkjes. En langduriger :')
Het lijkt me dan ook veel en véél belangrijker dat een therapeut goed bij JOU past, wat betekent dat een therapeut die heel goed is voor A, misschien niet goed is voor B. Hoe Tele6 zich verhoudt tot A&B is dan de vraag :D
Dat is inderdaad echt super belangrijk. Je moet namelijk wel een vertrouwensband opbouwen, en dat gaat echt niet als je niet op één lijn zit. (Aldus ervaringsdeskundige Mrs Bramito)
Siesta & Fiesta!
pi_191501212
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 08:58 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Dat klinkt voor een therapeut imo niet dokterig maar ongeschikterig.
Mooi gezegd :D
Ik vind het nog steeds verbazingwekkend hoe sommige mensen een gesprek van 45 minuten een mooi, afgerond, niet gehaast geheel kunnen maken en anderen alleen maar bezig zijn met hoe kort 45 minuten wel is.

quote:
7s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 09:07 schreef sigme het volgende:
Therapie is volgens mij veel intiemer en persoonlijker dan uitstrijkjes. En langduriger :')
Het lijkt me dan ook veel en véél belangrijker dat een therapeut goed bij JOU past, wat betekent dat een therapeut die heel goed is voor A, misschien niet goed is voor B. Hoe Tele6 zich verhoudt tot A&B is dan de vraag :D
Toch heb ik liever therapie dan uitstrijkjes :D
Ik begin idd te denken dat deze therapeut niet echt past. Maar goed. Volgende week komt een van m'n begeleiders mee naar therapie en dan overleggen we over wat er gaat gebeuren. Ik belde vanochtend met deze begeleider en het was heel fijn, ze bood meteen aan om mee naar therapie te komen en zei dat we er samen voor gingen zorgen dat ik niet meer zo overrompeld en verward word door therapie. O+
pi_191501226
Kaartjes Jason Isbell *O*

Kaartjes Alanis Morisette *O*

Waarbij de verhouding hoeleukvindikdezeartiest / wat kost het kaartje hopeloos zoek is, maar soit.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_191501229
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 09:32 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Nope helaas.. dus maar opnieuw begonnen..

Vandaag nog "even" 4 motivatie brieven schrijven.. Ik heb tot 24.00 de tijd..

Zou het voor me spreken dat ik het precies voor de deadline opgestuurd heb? :+
Oh jee. :*
Succes ermee allemaal!
Misschien toont het hoe graag je de banen wilt, dat je tot 23:59 bezig bent geweest om aan je perfecte motivatiebrieven te schaven :7
pi_191501255
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 10:41 schreef DancingPhoebe het volgende:

Waarbij de verhouding hoeleukvindikdezeartiest / wat kost het kaartje hopeloos zoek is, maar soit.
:D

Ik heb ook kaaaaaaaaaarjtes *O*
Sterkheidsbaas van alles.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 14 februari 2020 @ 10:45:14 #131
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_191501300
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 10:41 schreef DancingPhoebe het volgende:

De ironie...
pi_191501330
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 10:45 schreef Kreator het volgende:

[..]

De ironie...
Denk je niet?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_191501332
quote:

[..]

De ironie...
Huhu.

;(

Fijne vakantie :*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_191501339
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 10:42 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik heb ook kaaaaaaaaaarjtes *O*
*O*
pi_191501345
Goed. CV updaten *O*

:r
pi_191501431
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 10:40 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik vind het nog steeds verbazingwekkend hoe sommige mensen een gesprek van 45 minuten een mooi, afgerond, niet gehaast geheel kunnen maken en anderen alleen maar bezig zijn met hoe kort 45 minuten wel is.
[..]

Ik begin idd te denken dat deze therapeut niet echt past. Maar goed. Volgende week komt een van m'n begeleiders mee naar therapie en dan overleggen we over wat er gaat gebeuren. Ik belde vanochtend met deze begeleider en het was heel fijn, ze bood meteen aan om mee naar therapie te komen en zei dat we er samen voor gingen zorgen dat ik niet meer zo overrompeld en verward word door therapie. O+
Wat ontzettend fijn dat ze meegaat. Spreek je haar ook nog f2f voor de therapie?

Pfff zo raar wakker geworden, heel duizelig. Katten eten gegeven en toch maar weer naar bed. Zweterig, niet misselijk maar t voelde ook niet goed. Denk dat er een flinke verkoudheid zit aan te komen. Dus maar rustig opgestart, zo even douchen en naar de markt.
We have far more in common than that which devides us..
pi_191501447
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 10:56 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Wat ontzettend fijn dat ze meegaat. Spreek je haar ook nog f2f voor de therapie?

Pfff zo raar wakker geworden, heel duizelig. Katten eten gegeven en toch maar weer naar bed. Zweterig, niet misselijk maar t voelde ook niet goed. Denk dat er een flinke verkoudheid zit aan te komen. Dus maar rustig opgestart, zo even douchen en naar de markt.
Waarschijnlijk wel, ik heb eerder die dag ook een afspraak met haar staan en ze zei dat die gewoon door kon gaan.

Beterschap! :*
pi_191501546
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 10:47 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Denk je niet?
Spoilers!
pi_191501618
Oh kaartjes voor Alanis Morissette in Carré O+? Wat tof *O*
pi_191501623
quote:

[..]

De ironie...
Hup met je koffert op reis jij :W

Veel plezier B:)B
pi_191501638
Mijn collega's hadden een compliment van een dok in hoofdletters op onze 'werklijst' laten staan speciaal voor mij :D O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_191501676
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 11:20 schreef Blues het volgende:
Mijn collega's hadden een compliment van een dok in hoofdletters op onze 'werklijst' laten staan speciaal voor mij :D O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^O^
Waardering is de beste motivator.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_191501736
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 10:40 schreef Tele6 het volgende:

[..]

[..]

die begeleiding klinkt echt super zeg...Fijn dat dat er is!
pi_191501759
quote:
SPOILER
fijn zeg, zo'n compliment doet goed! Hoe lang moet jij eigenlijk nog werken tot pensioen?
pi_191501825
quote:
SPOILER
Zo fijn. O+
pi_191501845
quote:
SPOILER
Wat fijn!
We have far more in common than that which devides us..
pi_191501857
Ik heb zoveel zin om een weekendje weg te boeken. Maar eigenlijk weet ik helemaal niet waarom of waar naartoe. :')

Misschien maar gewoon niet doen.
pi_191501870
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 11:30 schreef Jagärtrut het volgende:

fijn zeg, zo'n compliment doet goed! Hoe lang moet jij eigenlijk nog werken tot pensioen?
Tot 67 en een paar maanden :) Ben nu 60 +een paar maanden.
Dan heb ik precies 50 jaar gewerkt in de zorg O+
Maar mss als ik me goed voel probeer ik 1 of 2 dagen nog wel wat te blijven werken.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 14 februari 2020 @ 11:45:22 #149
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_191501943
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 10:47 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Denk je niet?
Een beetje te ironisch en dat denk ik echt.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 14 februari 2020 @ 11:48:11 #150
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_191501969
thx all. Komt goed. En zo niet, dan storten we neer. Of krijgen we Corona.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')