Dat is inderdaad echt super belangrijk. Je moet namelijk wel een vertrouwensband opbouwen, en dat gaat echt niet als je niet op één lijn zit. (Aldus ervaringsdeskundige Mrs Bramito)quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:07 schreef sigme het volgende:
Therapie is volgens mij veel intiemer en persoonlijker dan uitstrijkjes. En langduriger
Het lijkt me dan ook veel en véél belangrijker dat een therapeut goed bij JOU past, wat betekent dat een therapeut die heel goed is voor A, misschien niet goed is voor B. Hoe Tele6 zich verhoudt tot A&B is dan de vraag
Mooi gezegdquote:Op vrijdag 14 februari 2020 08:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat klinkt voor een therapeut imo niet dokterig maar ongeschikterig.
Toch heb ik liever therapie dan uitstrijkjesquote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:07 schreef sigme het volgende:
Therapie is volgens mij veel intiemer en persoonlijker dan uitstrijkjes. En langduriger
Het lijkt me dan ook veel en véél belangrijker dat een therapeut goed bij JOU past, wat betekent dat een therapeut die heel goed is voor A, misschien niet goed is voor B. Hoe Tele6 zich verhoudt tot A&B is dan de vraag
Oh jee.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Nope helaas.. dus maar opnieuw begonnen..
Vandaag nog "even" 4 motivatie brieven schrijven.. Ik heb tot 24.00 de tijd..
Zou het voor me spreken dat ik het precies voor de deadline opgestuurd heb?
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kaartjes Jason Isbell
Kaartjes Alanis Morisette
Waarbij de verhouding hoeleukvindikdezeartiest / wat kost het kaartje hopeloos zoek is, maar soit.
De ironie...quote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kaartjes Jason Isbell
Kaartjes Alanis Morisette
Waarbij de verhouding hoeleukvindikdezeartiest / wat kost het kaartje hopeloos zoek is, maar soit.
Denk je niet?quote:
quote:
Wat ontzettend fijn dat ze meegaat. Spreek je haar ook nog f2f voor de therapie?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:40 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Mooi gezegd
Ik vind het nog steeds verbazingwekkend hoe sommige mensen een gesprek van 45 minuten een mooi, afgerond, niet gehaast geheel kunnen maken en anderen alleen maar bezig zijn met hoe kort 45 minuten wel is.
[..]
Toch heb ik liever therapie dan uitstrijkjes
Ik begin idd te denken dat deze therapeut niet echt past. Maar goed. Volgende week komt een van m'n begeleiders mee naar therapie en dan overleggen we over wat er gaat gebeuren. Ik belde vanochtend met deze begeleider en het was heel fijn, ze bood meteen aan om mee naar therapie te komen en zei dat we er samen voor gingen zorgen dat ik niet meer zo overrompeld en verward word door therapie.
Waarschijnlijk wel, ik heb eerder die dag ook een afspraak met haar staan en ze zei dat die gewoon door kon gaan.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:56 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat ontzettend fijn dat ze meegaat. Spreek je haar ook nog f2f voor de therapie?
Pfff zo raar wakker geworden, heel duizelig. Katten eten gegeven en toch maar weer naar bed. Zweterig, niet misselijk maar t voelde ook niet goed. Denk dat er een flinke verkoudheid zit aan te komen. Dus maar rustig opgestart, zo even douchen en naar de markt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:20 schreef Blues het volgende:
Mijn collega's hadden een compliment van een dok in hoofdletters op onze 'werklijst' laten staan speciaal voor mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waardering is de beste motivator.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
die begeleiding klinkt echt super zeg...Fijn dat dat er is!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:40 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Mooi gezegd
Ik vind het nog steeds verbazingwekkend hoe sommige mensen een gesprek van 45 minuten een mooi, afgerond, niet gehaast geheel kunnen maken en anderen alleen maar bezig zijn met hoe kort 45 minuten wel is.
[..]
Toch heb ik liever therapie dan uitstrijkjes
Ik begin idd te denken dat deze therapeut niet echt past. Maar goed. Volgende week komt een van m'n begeleiders mee naar therapie en dan overleggen we over wat er gaat gebeuren. Ik belde vanochtend met deze begeleider en het was heel fijn, ze bood meteen aan om mee naar therapie te komen en zei dat we er samen voor gingen zorgen dat ik niet meer zo overrompeld en verward word door therapie.
Mijn collega's hadden een compliment van een dok in hoofdletters op onze 'werklijst' laten staan speciaal voor mij
fijn zeg, zo'n compliment doet goed! Hoe lang moet jij eigenlijk nog werken tot pensioen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo fijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat fijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Tot 67 en een paar maandenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:30 schreef Jagärtrut het volgende:
fijn zeg, zo'n compliment doet goed! Hoe lang moet jij eigenlijk nog werken tot pensioen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |