Tja, er zijn manieren om onder "de bus" (wat ik werkelijkheid vaak een oplegger is) uit te komen... M'n ma hoeft niet meer.quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:16 schreef Kaatje1 het volgende:
T zal nooit m’n hobby worden. Nog maar 1 keer gelukkig. Heb ook een van de assistentes verboden om voor mijn 60e weg te gaan uit de praktijk. De eerste keren was een hel, totdat zij het toevallig een deed, was klaar voordat ik er erg inhad.
Tietepletterij gaat nog wel even door, dus nog wel een paar keer bont en donkerblauw
Ja zo'n "badjas" neemt echt veel water nog op. Is fijnquote:
Aha, droog blijven ( in ieder geval niet zo door en door koud) zal ook bij artrose honden verstandig zijnquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
De regenjas is niet dik hoor maar houd hem wel droog. Hij heeft artrose en ik merk dat hij van 3x op een dag zeiknat regenen gewoon een stuk strammer wordt. En het duurt met zijn vacht echt uren voor hij droog is.
Badjas is gewoon voor na het zwemmen in de auto of op Texel als we nog even naar het paviljoen willen of aks we hem hebben gewassen bij de doggie wash. Is handig we hebben er vroeger ook een gehad maar die zijn we kwijtgeraakt op de een of andere manier.
We proberen goed voor hem te zorgenquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Aha, droog blijven ( in ieder geval niet zo door en door koud) zal ook bij artrose honden verstandig zijn
Tuurlijk. Zou ik ook doen. Alles voor de beestenquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
We proberen goed voor hem te zorgen
Hij kan het goed hebben hoorquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vandaag kwamen Loebes zijn regenjasje en badjasje binnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan heb je het over borstkanker w.s.quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Tja, er zijn manieren om onder "de bus" (wat ik werkelijkheid vaak een oplegger is) uit te komen... M'n ma hoeft niet meer.
Wel jaarlijks naar het ziekenhuis. Zoals gisteren, was allemaal weer goed.
Dit keer voor het eerst niet in Emmen, maar in Hoogeveen. Eigenlijk boodt dat alleen maar voordelen: gratis parkeren en gratis koffie en direct uitslag, dus niet twee keer heen.
Ja het viel me niks tege 'm was bang dat dat regenjasje er echt zo'n trutje van zou makenquote:
quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
We proberen goed voor hem te zorgen
quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:51 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb mini ook niet meer gezien sinds ze om een link heeft gevraagd
quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:51 schreef derLudolf het volgende:
Mooiquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Soms ben ik thuis en dan loopt ze met de stofdoek rond. Kater ligt dan zeer wantrouwend vanuit zijn hangmand te kijken naar het gedoe en zij maar voorzichtig lopen en dingen zeggen als: ‘rustig maar jongen, ik doe je niks’![]()
*smelt*
En vandaag mocht ze hem eindelijk aaien![]()
Poes is hem altijd allang gepeerd
Is uiteraard een transcript voor ons aan het maken.quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:51 schreef derLudolf het volgende:
quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:16 schreef Aure het volgende:
Wat een wacko's in deze aflevering van Danny op straat
Context: https://www.ad.nl/show/op(...)-over-seks~a8261575/
D'r lopen meer gekken los dan dat er vast zitten.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:16 schreef Aure het volgende:
Wat een wacko's in deze aflevering van Danny op straat
Context: https://www.ad.nl/show/op(...)-over-seks~a8261575/
quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:21 schreef Blues het volgende:
[..]
Dit snap ik nooit zo, je kan toch gewoon meekletsen?
Ik zit achter mijn laptop maar ben ook heel vaak spuit11 hoor.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:31 schreef Syrena het volgende:
[..]maar ik fok eigenlijk altijd mobiel, en dan typ ik zo laaaaangggzaaam dat er meestal weer 3 pagina's bij zijn gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |