SPOILER: Sigme-kampeermeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door sigme op 13-02-2020 19:42:20 ]ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Geluk bij een ongeluk dan!quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:52 schreef Barreltje het volgende:
ik ben inmiddels alle schaamte wel voorbij mbt uitstrijkjes naa het hele traject...
Nohquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Briefje van de poets vandaag: ze had de woonkamer niet gezogen, want de kat kwam (eindelijk!) knuffelen![]()
Dus ze had dit keer alles met de bezem geveegd
Soms ben ik thuis en dan loopt ze met de stofdoek rond. Kater ligt dan zeer wantrouwend vanuit zijn hangmand te kijken naar het gedoe en zij maar voorzichtig lopen en dingen zeggen als: ‘rustig maar jongen, ik doe je niks’quote:
Je wordt vanzelf een keer 30quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:52 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog nooit een uitstrijkje gehad eigenlijk. Denk dat ik er niets aan mis.
En dat jaquote:Op donderdag 13 februari 2020 19:56 schreef Aure het volgende:
Ik vond het uitstrijkje niet zo boeiend. Ik ben alle schaamte voorbij sinds de bevalling zwangerschap
quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Briefje van de poets vandaag: ze had de woonkamer niet gezogen, want de kat kwam (eindelijk!) knuffelen![]()
Dus ze had dit keer alles met de bezem geveegd
Ik zal hem eens testen als ik in een Aldi ben.quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:15 schreef Syrena het volgende:
@:Myreala : huismerk: https://www.aldi.nl/onze-(...)el-6758.article.html
Weer wegsluipt
Why? Heeft ie het koudjes?quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vandaag kwamen Loebes zijn regenjasje en badjasje binnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hm, misschien is het ook wel vooral dat mijn huisarts de vorige keer dus zo laconiek deed over mijn toch wel lang aanhoudende klachten, dat ik een beetje bang ben dat ze van het type 'Hop er in, zo erg is het niet, niet teveel aanstellen' is. Maar ik heb geen idee welke huisarts ik dan zou willen, (ik ken ze verder niet), en ze is verder niet onaardig.quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:11 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
En dat jaals er ettelijke uren wildvreemden tussen je benen hebben gestaan dan is niets meer raar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De regenjas is niet dik hoor maar houd hem wel droog. Hij heeft artrose en ik merk dat hij van 3x op een dag zeiknat regenen gewoon een stuk strammer wordt. En het duurt met zijn vacht echt uren voor hij droog is.quote:
Lekker voor 'mquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
De regenjas is niet dik hoor maar houd hem wel droog. Hij heeft artrose en ik merk dat hij van 3x op een dag zeiknat regenen gewoon een stuk strammer wordt. En het duurt met zijn vacht echt uren voor hij droog is.
Badjas is gewoon voor na het zwemmen in de auto of op Texel als we nog even naar het paviljoen willen of aks we hem hebben gewassen bij de doggie wash. Is handig we hebben er vroeger ook een gehad maar die zijn we kwijtgeraakt op de een of andere manier.
Tja, er zijn manieren om onder "de bus" (wat ik werkelijkheid vaak een oplegger is) uit te komen... M'n ma hoeft niet meer.quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:16 schreef Kaatje1 het volgende:
T zal nooit m’n hobby worden. Nog maar 1 keer gelukkig. Heb ook een van de assistentes verboden om voor mijn 60e weg te gaan uit de praktijk. De eerste keren was een hel, totdat zij het toevallig een deed, was klaar voordat ik er erg inhad.
Tietepletterij gaat nog wel even door, dus nog wel een paar keer bont en donkerblauw
Ja zo'n "badjas" neemt echt veel water nog op. Is fijnquote:
Aha, droog blijven ( in ieder geval niet zo door en door koud) zal ook bij artrose honden verstandig zijnquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
De regenjas is niet dik hoor maar houd hem wel droog. Hij heeft artrose en ik merk dat hij van 3x op een dag zeiknat regenen gewoon een stuk strammer wordt. En het duurt met zijn vacht echt uren voor hij droog is.
Badjas is gewoon voor na het zwemmen in de auto of op Texel als we nog even naar het paviljoen willen of aks we hem hebben gewassen bij de doggie wash. Is handig we hebben er vroeger ook een gehad maar die zijn we kwijtgeraakt op de een of andere manier.
We proberen goed voor hem te zorgenquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Aha, droog blijven ( in ieder geval niet zo door en door koud) zal ook bij artrose honden verstandig zijn
Tuurlijk. Zou ik ook doen. Alles voor de beestenquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
We proberen goed voor hem te zorgen
Hij kan het goed hebben hoorquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vandaag kwamen Loebes zijn regenjasje en badjasje binnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan heb je het over borstkanker w.s.quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Tja, er zijn manieren om onder "de bus" (wat ik werkelijkheid vaak een oplegger is) uit te komen... M'n ma hoeft niet meer.
Wel jaarlijks naar het ziekenhuis. Zoals gisteren, was allemaal weer goed.
Dit keer voor het eerst niet in Emmen, maar in Hoogeveen. Eigenlijk boodt dat alleen maar voordelen: gratis parkeren en gratis koffie en direct uitslag, dus niet twee keer heen.
Ja het viel me niks tege 'm was bang dat dat regenjasje er echt zo'n trutje van zou makenquote:
quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
We proberen goed voor hem te zorgen
quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:51 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb mini ook niet meer gezien sinds ze om een link heeft gevraagd
quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:51 schreef derLudolf het volgende:
Mooiquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Soms ben ik thuis en dan loopt ze met de stofdoek rond. Kater ligt dan zeer wantrouwend vanuit zijn hangmand te kijken naar het gedoe en zij maar voorzichtig lopen en dingen zeggen als: ‘rustig maar jongen, ik doe je niks’![]()
*smelt*
En vandaag mocht ze hem eindelijk aaien![]()
Poes is hem altijd allang gepeerd
Is uiteraard een transcript voor ons aan het maken.quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:51 schreef derLudolf het volgende:
quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:16 schreef Aure het volgende:
Wat een wacko's in deze aflevering van Danny op straat
Context: https://www.ad.nl/show/op(...)-over-seks~a8261575/
D'r lopen meer gekken los dan dat er vast zitten.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:16 schreef Aure het volgende:
Wat een wacko's in deze aflevering van Danny op straat
Context: https://www.ad.nl/show/op(...)-over-seks~a8261575/
quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:21 schreef Blues het volgende:
[..]
Dit snap ik nooit zo, je kan toch gewoon meekletsen?
Ik zit achter mijn laptop maar ben ook heel vaak spuit11 hoor.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:31 schreef Syrena het volgende:
[..]maar ik fok eigenlijk altijd mobiel, en dan typ ik zo laaaaangggzaaam dat er meestal weer 3 pagina's bij zijn gekomen
Als je meepost kan je oefenen met typenquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:31 schreef Syrena het volgende:
[..]maar ik fok eigenlijk altijd mobiel, en dan typ ik zo laaaaangggzaaam dat er meestal weer 3 pagina's bij zijn gekomen
quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als je meepost kan je oefenen met typen
Oh goed. Van die typende moeders...quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:39 schreef Syrena het volgende:
T9 ging wel goed indertijddat swypend tikken nooit onder de knie gekregen, dus nu met 1 vinger. En dan nog regelmatig mis. Ik word óud, maar ben wel nog steeds sneller dan m'n moeder
Oh dat is wel liefquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:45 schreef Syrena het volgende:
Inderdaad ja. Gelukkig kijkt ze nu regelmatiger op d'r whatsapp. Sinds de diagnose hartritmestoornis appt ze elke morgen dat ze wakker is
FTFYquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh goed. Van die typende moeders...
*mama is aan het typen*
...
*mama is aan het typen*
...
*mama is aan het typen*
...
*mama is aan het typen*
...
*mama is aan het typen*
"okee.is.Goed. hoe.laat.?"
Snap ik. Leuk man. Fijne vakantie!quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:26 schreef Kreator het volgende:
Koffer gepakt. Mag van mij nu wel zaterdag zijn.
quote:
Tuurlijk veel plezier.. *aai over de bol*quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Snap ik. Leuk man. Fijne vakantie!
Je hebt wel heel veel zinquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:26 schreef Kreator het volgende:
quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn vader kwam pas bij mij zitten. Ja zegt hij dat Facebook moet van mijn telefoon. Volgens mij ben ik er verslaafd aan.
Echt had mij dat een paar jaar geleden gezegd en ik had je keihard uitgelachen.
Hij WhatsAppt nu ook. Toen ik ziek was iedere dag met de vraag of ik al beter was. Dat is wel kei lief natuurlijk.
n. Wel met auto correct trouwens.. Want zelfs met maak ik er al een enorme puinbak vanquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik swype nog steeds niet. Ik typ gewoon met twee duimen. Ik doe ook niet aan autocorrect of spellingscontrole.
Ik vergeet vooral nogal vaak dat mijn telefoon geen idee heeft van wanneer er nu wel of geen dt moet.. Dus laatst zag ik ergens weer eens een "Ik vindt" staanquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:55 schreef derLudolf het volgende:
Ik swype wel, heb grote duimenen lees niet altijd goed wat er staat
Dan krijg je werkwoorden als kruizen
Ik doe ook twee duimen. Kan best heel snel.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik swype nog steeds niet. Ik typ gewoon met twee duimen. Ik doe ook niet aan autocorrect of spellingscontrole.
Die haal ik er zelf nog wel uit. De overige werkwoordvervoeging glipt er nog wel eens tussendoor waardoor er soms dingen staan waarvan ik denk "ja dat weet ik ook wel"quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik vergeet vooral nogal vaak dat mijn telefoon geen idee heeft van wanneer er nu wel of geen dt moet.. Dus laatst zag ik ergens weer eens een "Ik vindt" staan
Ik zou eigenlijk gewoon altijd even mijn berichtje na moeten lezen voor ik op die verzendknop ramquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die haal ik er zelf nog wel uit. De overige werkwoordvervoeging glipt er nog wel eens tussendoor waardoor er soms dingen staan waarvan ik denk "ja dat weet ik ook wel"
Nee, verschillende. Therapeut is van het ziekenhuis waar ik opgenomen ben geweest, begeleiding is van een bureau dat begeleiders regelt. Therapeut heeft nul tijd om wat dan ook te doen, maar begeleiding kan hem waarschijnlijk wel bellen. Vooralsnog hoop ik dat een van de begeleiders kan op het moment dat ik sowieso een afspraak met therapeut heb staan.quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat een vreemde gang van zaken. Zijn je begeleiders en je therapeut niet van dezelfde organisatie? Zo ja, laat ze het onderling lekker regelen. Zo nee, geef ze elkaars nummer. Zij moeten dit oplossen, jij niet.
En heb je ook aangegeven dat je niet wilt stoppen? Dat is echt wel belangrijk hoorMisschien is er wel iemand binnen zijn organisatie die beter bij je past.
Ik kijk nu al uit naar alle puppyfoto's en -verhalenquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:57 schreef Lonaa het volgende:
@:Kaatje, tijdelijk hoor! Totdat ie geadopteerd wordt. En dat duurt meestal niet zo lang.
Ik denk dat ze het fantastisch vindt. Sally schikte zich er altijd wel in, vond het ook wel gezellig maar was ook altijd wel content als de hond weer weg was. Ik denk dat Dora wel een beetje verdrietig is als ze weer alleen is.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:08 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar alle puppyfoto's en -verhalen![]()
![]()
(Ook zeer benieuwd naar wat Dora ervan zou vinden)
Die therapeut kan geen gedachten lezenquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:06 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nee, verschillende. Therapeut is van het ziekenhuis waar ik opgenomen ben geweest, begeleiding is van een bureau dat begeleiders regelt. Therapeut heeft nul tijd om wat dan ook te doen, maar begeleiding kan hem waarschijnlijk wel bellen. Vooralsnog hoop ik dat een van de begeleiders kan op het moment dat ik sowieso een afspraak met therapeut heb staan.
Ik heb niet letterlijk gezegd dat ik niet wilde stoppen met therapieTelkens ergens nog dat de-therapeut-zal-wel-beter-weten-gevoel
![]()
Het zou idd ideaal zijn als er iemand anders was die het kon overnemen die beter past
Ik weet het. Ik weet ook dat ik het had moeten zeggen. Ik heb wel gezegd dat ik zelf niet het gevoel heb dat ik genoeg therapie gehad heb, dat ik genoeg functioneer om klaar te zijn. Toen was hij dus "nee maar ik heb ook niet gezegd dat dat zo is".quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die therapeut kan geen gedachten lezen
Is een FACT-team iets voor je? Dan krijg je een casemanager die contacten heeft met alle instellingen in de buurt. Hij of zij zoekt de juiste therapievorm, regelt inschrijvingen, doet wachtlijstbemiddeling, zorgt voor woonbegeleiding, je kunt er terecht bij crisissituaties. Het is heel fijn om zo iemand te hebben, vooral als je even tussen therapeuten in zit.
Het handige van zo'n team is dat ze je echt op alle vlakken helpen. En misschien werken ze ook wel samen met je huidige begeleiders. Breng het eens ter sprakequote:Op donderdag 13 februari 2020 22:20 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik weet ook dat ik het had moeten zeggen. Ik heb wel gezegd dat ik zelf niet het gevoel heb dat ik genoeg therapie gehad heb, dat ik genoeg functioneer om klaar te zijn. Toen was hij dus "nee maar ik heb ook niet gezegd dat dat zo is".![]()
Ik word telkens zo overrompeld in die gesprekken en ik doe mijn best, maar ik krijg telkens niet alles gezegd wat ik had moeten zeggen.![]()
Bedankt voor de tip. Ik weet niet of ik in aanmerking kom en in hoeverre het in de praktijk beter is dan de ambulante begeleiders die ik nu heb, maar het is zeker een optie
Dat moet idd echt niet gebeuren. Wat me nu vaak op de been houdt is dat ik weet dat ik in behandeling ben, dus dat ik aan het werk ben om dingen beter te maken. Ik vind het erg eng als dat niet meer zou zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het handige van zo'n team is dat ze je echt op alle vlakken helpen. En misschien werken ze ook wel samen met je huidige begeleiders. Breng het eens ter sprake
Ik denk dat het niet zo'n vaart zal lopen want je huidige therapeut zet je heus niet zomaar op straat, maar het is zeer onwenselijk om losgelaten te worden terwijl je zelf moet gaan uitvogelen hoe nu verder met alle suicidaliteit. Als ik jou was, zou ik contact opnemen
Dat kan ik me voorstellen ja. Dat is helemaal niet gek ook. Ik zeg het er maar even bijquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:33 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat moet idd echt niet gebeuren. Wat me nu vaak op de been houdt is dat ik weet dat ik in behandeling ben, dus dat ik aan het werk ben om dingen beter te maken. Ik vind het erg eng als dat niet meer zou zijn.
Ik spreek de begeleiders normaal niet op vrijdag, maar nu heb ik afgesproken om met een van hen te bellen morgenochtend
Eindelijk een beetje rust!quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:47 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben blij trouwens dat die @:Kreator binnenkort een weekje weg is hoor.
Ik denk dat dat voor best veel mensen zo werkt, dat ze door een nare situatie heen komen omdat ze weten dat ze op weg zijn naar iets betersquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen ja. Dat is helemaal niet gek ook. Ik zeg het er maar even bij
quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:33 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat moet idd echt niet gebeuren. Wat me nu vaak op de been houdt is dat ik weet dat ik in behandeling ben, dus dat ik aan het werk ben om dingen beter te maken. Ik vind het erg eng als dat niet meer zou zijn.
Ik spreek de begeleiders normaal niet op vrijdag, maar nu heb ik afgesproken om met een van hen te bellen morgenochtend
Absoluut.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:37 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor best veel mensen zo werkt, dat ze door een nare situatie heen komen omdat ze weten dat ze op weg zijn naar iets beters
Oh absoluut, ben ik ook van overtuigdquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:37 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor best veel mensen zo werkt, dat ze door een nare situatie heen komen omdat ze weten dat ze op weg zijn naar iets beters
Prettige vakantiequote:Op donderdag 13 februari 2020 21:26 schreef Kreator het volgende:
Hoe CUL! Tof!quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik begreep dat het varken al geslacht was ( kreeg een foto doorgestuurd van het slachtoffer in omgekeerde toestand) dus dat wordt iig verse worst
Het is wel spannend eigenlijk. Vooral omdat ik inmiddels wel denk ik 2% van de gesprekken kan begrijpen :’) Ik vermoed tevens een cultuurschokquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Hoe CUL! Tof!
Heb je een beetje de zenuwen ook, of is het gewoon alleen maar leuk?
Ik heb vandaag mijn lijstje met te bespreken dingen letterlijk voorgelezen aan mijn therapeutquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:55 schreef minilot het volgende:
Dat klinkt goed zeg, zo'n FACT-team. Althans, in de omschreven theorieZou ideaal eigenlijk voor iedereen met complexe problematiek zo moeten werken.
Tele, je kunt hier je moeilijkheden altijd ontzettend helder verwoorden - zet je wel eens iets op papier voordat je therapie hebt of is er de mogelijkheid om je therapeut te mailen als je een afspraak even hebt kunnen laten bezinken? Wanneer je bij één-op-één gesprekken telkens overrompeld raakt, dan is het wellicht zinnig om andere vormen communicatie te gebruiken
Ha, wel gaaf én verontrustend dat je nerveuzer wordt van die lui beter begrijpen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is wel spannend eigenlijk. Vooral omdat ik inmiddels wel denk ik 2% van de gesprekken kan begrijpen :’) Ik vermoed tevens een cultuurschokEn ik moet in een vreemde auto nog eens 500km gaan rijden op woensdag. En dan donderdag weer terug.
Je zou misschien kunnen vragen of je daar de volgende keer op terug kan komen?quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:03 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn lijstje met te bespreken dingen letterlijk voorgelezen aan mijn therapeut![]()
... ik kan me alleen niet schriftelijk voorbereiden op de dingen die hij ter plekke gaat zeggen.
Achteraf mailen kan wel een idee zijn. Staat nu onder "FACT" op het lijstje.
Neuhquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:04 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, wel gaaf én verontrustend dat je nerveuzer wordt van die lui beter begrijpen.Succes en have fun!
Heb na het ontmoeten van G.tje nu het udee dat jouw hele schoonfamilie bestaat uit schattige, kleine krulkopjes met een lieve snoet, maar dat zal wel niet
Is dat ook zo'n lelijke man dan?quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:58 schreef minilot het volgende:
Aflevering 8 van Messiah gehad, tof welHoofdrolspeler doet me meer dan beetje denken aan mijn beste vriend, dat leidt een tikkie af..
![]()
Mijn broertje doet het al een tijdje zo, directe communicatie tijdens therapie loopt geregeld in de soep (wel anders dan bij jou: bij hem is het stoom uit de oren, deuren dichtslaan en in een toestand van HET NERGENS MEER MEE EENS ZIJN raken), maar hij heeft afgesproken dat hij dan na een nachtje erover slapen altijd nog even na mag mailen met wat -ie er nou eigenlijk van vond, en dan wordt dat bij de volgende sessie besprokenquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:03 schreef Tele6 het volgende:
Achteraf mailen kan wel een idee zijn. Staat nu onder "FACT" op het lijstje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |