Als je meepost kan je oefenen met typenquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:31 schreef Syrena het volgende:
[..]maar ik fok eigenlijk altijd mobiel, en dan typ ik zo laaaaangggzaaam dat er meestal weer 3 pagina's bij zijn gekomen
quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als je meepost kan je oefenen met typen
Oh goed. Van die typende moeders...quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:39 schreef Syrena het volgende:
T9 ging wel goed indertijddat swypend tikken nooit onder de knie gekregen, dus nu met 1 vinger. En dan nog regelmatig mis. Ik word óud, maar ben wel nog steeds sneller dan m'n moeder
Oh dat is wel liefquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:45 schreef Syrena het volgende:
Inderdaad ja. Gelukkig kijkt ze nu regelmatiger op d'r whatsapp. Sinds de diagnose hartritmestoornis appt ze elke morgen dat ze wakker is
FTFYquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh goed. Van die typende moeders...
*mama is aan het typen*
...
*mama is aan het typen*
...
*mama is aan het typen*
...
*mama is aan het typen*
...
*mama is aan het typen*
"okee.is.Goed. hoe.laat.?"
Snap ik. Leuk man. Fijne vakantie!quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:26 schreef Kreator het volgende:
Koffer gepakt. Mag van mij nu wel zaterdag zijn.
quote:
Tuurlijk veel plezier.. *aai over de bol*quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Snap ik. Leuk man. Fijne vakantie!
Je hebt wel heel veel zinquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:26 schreef Kreator het volgende:
Koffer gepakt. Mag van mij nu wel zaterdag zijn.
quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn vader kwam pas bij mij zitten. Ja zegt hij dat Facebook moet van mijn telefoon. Volgens mij ben ik er verslaafd aan.
Echt had mij dat een paar jaar geleden gezegd en ik had je keihard uitgelachen.
Hij WhatsAppt nu ook. Toen ik ziek was iedere dag met de vraag of ik al beter was. Dat is wel kei lief natuurlijk.
n. Wel met auto correct trouwens.. Want zelfs met maak ik er al een enorme puinbak vanquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik swype nog steeds niet. Ik typ gewoon met twee duimen. Ik doe ook niet aan autocorrect of spellingscontrole.
Ik vergeet vooral nogal vaak dat mijn telefoon geen idee heeft van wanneer er nu wel of geen dt moet.. Dus laatst zag ik ergens weer eens een "Ik vindt" staanquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:55 schreef derLudolf het volgende:
Ik swype wel, heb grote duimenen lees niet altijd goed wat er staat
Dan krijg je werkwoorden als kruizen
Ik doe ook twee duimen. Kan best heel snel.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik swype nog steeds niet. Ik typ gewoon met twee duimen. Ik doe ook niet aan autocorrect of spellingscontrole.
Die haal ik er zelf nog wel uit. De overige werkwoordvervoeging glipt er nog wel eens tussendoor waardoor er soms dingen staan waarvan ik denk "ja dat weet ik ook wel"quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik vergeet vooral nogal vaak dat mijn telefoon geen idee heeft van wanneer er nu wel of geen dt moet.. Dus laatst zag ik ergens weer eens een "Ik vindt" staan
Ik zou eigenlijk gewoon altijd even mijn berichtje na moeten lezen voor ik op die verzendknop ramquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die haal ik er zelf nog wel uit. De overige werkwoordvervoeging glipt er nog wel eens tussendoor waardoor er soms dingen staan waarvan ik denk "ja dat weet ik ook wel"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |