quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:24 schreef sigme het volgende:
Sinds ik eens een huisarts had die het bloed dat zachtjes op het ritme van mijn hartslag uit m'n gescheurde urinebuis kwam, aanzag voor ongesteldheid, is mijn vertrouwen in huisartsen mbt damesperikelen wel tot een minimum gedaald.
Woah wtf.quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:24 schreef sigme het volgende:
Sinds ik eens een huisarts had die het bloed dat zachtjes op het ritme van mijn hartslag uit m'n gescheurde urinebuis kwam, aanzag voor ongesteldheid, is mijn vertrouwen in huisartsen mbt damesperikelen wel tot een minimum gedaald.
Ah, ja ik moet de oproep nog krijgen hoor. Maar het is toch vanaf je 30ste? (En borstonderzoek vanaf 35? Of ben ik in de war?)quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:21 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, dat. De eendenbek doet zo veel pijn dat ik van dat hele uitstrijkje helemaal niks voel.
Je kan overigens ook om een kleinere eendenbek vragen, wist je dat? Die dingen zijn er dus in verschillende maten. Daar kwam ik pas na een aantal onderzoeken achter. Als ze een kleinere dan standaard hebben liggen dan scheelt dat voor mij enorm.
Overigens bloed ik ook altijd behoorlijk, maar mijn huisarts heeft gewoon maandverbandjes liggen, heel fijn. Want ondanks dat het altijd gebeurt, vergeet ik dus toch altijd zelf iets mee te nemen. Dit jaar m'n eerste bevolkingsonderzoek-uitstrijkje, vorige week geweest. Nu die uitslag nog even afwachten.
Oh en @:Lucky_Strike alle gynaecologische onderzoeken zijn wat mij betreft reden tot kadootjes. Want kadootjes
En @:Candaasje het doet bij mij altijd intens veel pijn, maar ik ben ook bekend met een overactieve bekkenbodem, dus dat is daar deels de oorzaak van. En, in elk geval bij mij: zodra die eendenbek dicht gaat dan is het weer oké. En het duurt echt een minuut of zo, dus komt vast goed!
@:Tele6lastig, zeg, de situatie zo!
Whut....quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:24 schreef sigme het volgende:
30 inderdaad! Borstonderzoek weet ik niet precies, maar vast geen 30, anders had ik die ook nu voor 't eerst moeten krijgen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:30 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ah, ja ik moet de oproep nog krijgen hoor. Maar het is toch vanaf je 30ste? (En borstonderzoek vanaf 35? Of ben ik in de war?)
Maar goed, het lijkt me naast pijnlijk (brr) ook vooral ongelooflijk ongemakkelijk. Zo met je benen wijd moeten liggen. Ik ben niet echt preuts, ga ook naar de sauna, maar daar zit ik er niet zo bij zeg maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
50quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:30 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ah, ja ik moet de oproep nog krijgen hoor. Maar het is toch vanaf je 30ste? (En borstonderzoek vanaf 35? Of ben ik in de war?)
quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:37 schreef Tele6 het volgende:
Therapie-update.Wat een vreemde gang van zaken. Zijn je begeleiders en je therapeut niet van dezelfde organisatie? Zo ja, laat ze het onderling lekker regelen. Zo nee, geef ze elkaars nummer. Zij moeten dit oplossen, jij niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En heb je ook aangegeven dat je niet wilt stoppen? Dat is echt wel belangrijk hoorMisschien is er wel iemand binnen zijn organisatie die beter bij je past.
Spoilers!
En dit Telequote:Op donderdag 13 februari 2020 18:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat een vreemde gang van zaken. Zijn je begeleiders en je therapeut niet van dezelfde organisatie? Zo ja, laat ze het onderling lekker regelen. Zo nee, geef ze elkaars nummer. Zij moeten dit oplossen, jij niet.
En heb je ook aangegeven dat je niet wilt stoppen? Dat is echt wel belangrijk hoorMisschien is er wel iemand binnen zijn organisatie die beter bij je past.
quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, laat een half woord vallen en ik graaf MUUS op hoor.
@Tele6 alles wat lucky zegtquote:Op donderdag 13 februari 2020 18:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat een vreemde gang van zaken. Zijn je begeleiders en je therapeut niet van dezelfde organisatie? Zo ja, laat ze het onderling lekker regelen. Zo nee, geef ze elkaars nummer. Zij moeten dit oplossen, jij niet.
Owh, wat een uitkomstquote:Op donderdag 13 februari 2020 15:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Buh, ik vind het ook altijd zo naar en stel dus uit.
En toen wees een vriendin me hierop https://www.rivm.nl/bevol(...)kanker/zelfafnameset Ga ik de volgende keer dus mooi aanvragen en is wellicht ook iets voor jou.
Succes straks.
Huh, bloed herken ik niet! Het was niet prettig dat gepeur, maar dat komt omdat ik 'eiste' dat ze flink veel cellen zou harvestenquote:Op donderdag 13 februari 2020 18:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is een uitstrijkje reden tot meerdere kadootjes? Dat moet ik onthouden. Ik mag dit jaar ook weer en ik ben nog niet helemaal over de pijn en al het bloed van de laatste keer heen.
quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Sorry! Ik denk wel dat ik een uitzondering ben. Maar neem voor de zekerheid even een maandverbandje meeIk kon bij het stoplicht nog net een zakdoekje in mijn kruis (niet op mijn rug) stoppen zodat de autostoel er niet onder zat.
quote:
quote:U krijgt een uitnodiging als het onderzoekscentrum bij u in de buurt staat. U ontvangt de eerste uitnodiging als u tussen de 49 en 52 jaar bent. Dat is afhankelijk van de route en planning van het onderzoekscentrum. Tot het jaar waarin u 76 wordt, ontvangt u elke 2 jaar een uitnodiging.
Laatste jaar van de kutklus voor mijquote:Met het bevolkingsonderzoek baarmoederhalskanker kijken we of vrouwen van 30 tot en met 60 jaar risico hebben op baarmoederhalskanker.
Whut?quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:24 schreef sigme het volgende:
Pijnlijk was het bij mij niet. Ik heb vooral last vh ongemakkelijke.quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:30 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Maar goed, het lijkt me naast pijnlijk (brr) ook vooral ongelooflijk ongemakkelijk. Zo met je benen wijd moeten liggen. Ik ben niet echt preuts, ga ook naar de sauna, maar daar zit ik er niet zo bij zeg maar
Dát vind ik dus het aller aller aller ergste.quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Pijnlijk was het bij mij niet. Ik heb vooral last vh ongemakkelijke
Ik ben wel preuts bij vreemden
Borstonderzoek va 55 of 60 ofzo. Ik heb iig nog nooit een oproep gehad. Kijk er ook niet naar uit. Pijnlijke borstenpletterijquote:Op donderdag 13 februari 2020 18:30 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Me tooquote:Op donderdag 13 februari 2020 19:03 schreef Blues het volgende:
[..]
Dát vind ik dus het aller aller aller ergste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |