abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191491221
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 18:24 schreef sigme het volgende:
Sinds ik eens een huisarts had die het bloed dat zachtjes op het ritme van mijn hartslag uit m'n gescheurde urinebuis kwam, aanzag voor ongesteldheid, is mijn vertrouwen in huisartsen mbt damesperikelen wel tot een minimum gedaald.
:o
pi_191491256
quote:
Sinds ik eens een huisarts had die het bloed dat zachtjes op het ritme van mijn hartslag uit m'n gescheurde urinebuis kwam, aanzag voor ongesteldheid, is mijn vertrouwen in huisartsen mbt damesperikelen wel tot een minimum gedaald.
Woah wtf.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_191491291
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2020 18:21 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Ja, dat. De eendenbek doet zo veel pijn dat ik van dat hele uitstrijkje helemaal niks voel.
Je kan overigens ook om een kleinere eendenbek vragen, wist je dat? Die dingen zijn er dus in verschillende maten. Daar kwam ik pas na een aantal onderzoeken achter. Als ze een kleinere dan standaard hebben liggen dan scheelt dat voor mij enorm.
Overigens bloed ik ook altijd behoorlijk, maar mijn huisarts heeft gewoon maandverbandjes liggen, heel fijn. Want ondanks dat het altijd gebeurt, vergeet ik dus toch altijd zelf iets mee te nemen :+ . Dit jaar m'n eerste bevolkingsonderzoek-uitstrijkje, vorige week geweest. Nu die uitslag nog even afwachten.

Oh en @:Lucky_Strike alle gynaecologische onderzoeken zijn wat mij betreft reden tot kadootjes. Want kadootjes O+

En @:Candaasje het doet bij mij altijd intens veel pijn, maar ik ben ook bekend met een overactieve bekkenbodem, dus dat is daar deels de oorzaak van. En, in elk geval bij mij: zodra die eendenbek dicht gaat dan is het weer oké. En het duurt echt een minuut of zo, dus komt vast goed!

@:Tele6 :* lastig, zeg, de situatie zo!
Ah, ja ik moet de oproep nog krijgen hoor. Maar het is toch vanaf je 30ste? (En borstonderzoek vanaf 35? Of ben ik in de war?)

Maar goed, het lijkt me naast pijnlijk (brr) ook vooral ongelooflijk ongemakkelijk. Zo met je benen wijd moeten liggen. Ik ben niet echt preuts, ga ook naar de sauna, maar daar zit ik er niet zo bij zeg maar :P
pi_191491294
quote:
Whut....
pi_191491341
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 18:30 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ah, ja ik moet de oproep nog krijgen hoor. Maar het is toch vanaf je 30ste? (En borstonderzoek vanaf 35? Of ben ik in de war?)

Maar goed, het lijkt me naast pijnlijk (brr) ook vooral ongelooflijk ongemakkelijk. Zo met je benen wijd moeten liggen. Ik ben niet echt preuts, ga ook naar de sauna, maar daar zit ik er niet zo bij zeg maar :P
30 inderdaad! Borstonderzoek weet ik niet precies, maar vast geen 30, anders had ik die ook nu voor 't eerst moeten krijgen.

Ja, ongemakkelijk snap ik goed. Het helpt voor mij dat ik er inmiddels al wat meer heb gehad, dan "wen" je er toch een beetje aan. Ik heb wel mijn huisarts erop uitgezocht; ik zit bij een praktijk met 3 huisartsen, maar één vind ik duidelijk het prettigst (legt duidelijk uit wat ze gaat doen voordat ze het doet enz) dus ik maak al mijn afspraken voor dit soort onderzoeken bij haar. Ik geef het altijd van tevoren aan dat ik het een pijnlijk onderzoek vind en er tegenop zie, en meestal helpt dat wel in hoe je benaderd wordt (voor mij dan).

@sigme dat is wel echt bizar :{
pi_191491356
Therapie-update.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_191491371
@uitstrijkjes: ik heb alleen een keer een spiraaltje geplaatst gekregen, en dat viel me wel mee. Het was een huisarts in opleiding (ik heb niet gevraagd hoe vaak ze het al had gedaan) en ze douwde de eendebek er zo flats ineens in :X maar verder ging het wel. Het is grappig hoe het opmeten voor het spiraaltje meer zeer doet dan het daadwerkelijke plaatsen van het ding. :')
  Moderator donderdag 13 februari 2020 @ 18:45:16 #283
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191491446
quote:

[..]

50
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_191491452
Oh jongens, we hebben toch een opdracht meegekregen.... een of ander schema voor biochemie uitwerken.

Het kost de prof. zelf 3 kwartier om het te tekenen gaf 'ie aan. En die man heeft alle kennis natuurlijk direct paraat. Ik ga er denk ik 3 dagen overdoen :')
pi_191491455
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 18:37 schreef Tele6 het volgende:
Therapie-update.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een vreemde gang van zaken. Zijn je begeleiders en je therapeut niet van dezelfde organisatie? Zo ja, laat ze het onderling lekker regelen. Zo nee, geef ze elkaars nummer. Zij moeten dit oplossen, jij niet.

En heb je ook aangegeven dat je niet wilt stoppen? Dat is echt wel belangrijk hoor :* Misschien is er wel iemand binnen zijn organisatie die beter bij je past.
Spoilers!
pi_191491465
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2020 18:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wat een vreemde gang van zaken. Zijn je begeleiders en je therapeut niet van dezelfde organisatie? Zo ja, laat ze het onderling lekker regelen. Zo nee, geef ze elkaars nummer. Zij moeten dit oplossen, jij niet.

En heb je ook aangegeven dat je niet wilt stoppen? Dat is echt wel belangrijk hoor :* Misschien is er wel iemand binnen zijn organisatie die beter bij je past.
En dit Tele :*
pi_191491527
quote:
6s.gif Op donderdag 13 februari 2020 18:21 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, laat een half woord vallen en ik graaf MUUS op hoor.
O+ MUUS O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_191491554
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2020 18:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

@Tele6 alles wat lucky zegt
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 13 februari 2020 @ 18:54:16 #289
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_191491576
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2020 15:15 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Buh, ik vind het ook altijd zo naar en stel dus uit.
En toen wees een vriendin me hierop https://www.rivm.nl/bevol(...)kanker/zelfafnameset Ga ik de volgende keer dus mooi aanvragen en is wellicht ook iets voor jou.

Succes straks.
Owh, wat een uitkomst *O*

Ben pas 1x geweest :@ en testen is wel belangrijk :Y
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_191491585
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 18:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is een uitstrijkje reden tot meerdere kadootjes? Dat moet ik onthouden. Ik mag dit jaar ook weer en ik ben nog niet helemaal over de pijn en al het bloed van de laatste keer heen.
Huh, bloed herken ik niet! Het was niet prettig dat gepeur, maar dat komt omdat ik 'eiste' dat ze flink veel cellen zou harvesten >:)
  donderdag 13 februari 2020 @ 18:59:16 #291
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_191491655
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 18:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Sorry! Ik denk wel dat ik een uitzondering ben. Maar neem voor de zekerheid even een maandverbandje mee ;) Ik kon bij het stoplicht nog net een zakdoekje in mijn kruis (niet op mijn rug) stoppen zodat de autostoel er niet onder zat.
:o
Had ik niet :N
Gelukkig
pi_191491656
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2020 18:45 schreef derLudolf het volgende:

50
:D

quote:
U krijgt een uitnodiging als het onderzoekscentrum bij u in de buurt staat. U ontvangt de eerste uitnodiging als u tussen de 49 en 52 jaar bent. Dat is afhankelijk van de route en planning van het onderzoekscentrum. Tot het jaar waarin u 76 wordt, ontvangt u elke 2 jaar een uitnodiging.
quote:
Met het bevolkingsonderzoek baarmoederhalskanker kijken we of vrouwen van 30 tot en met 60 jaar risico hebben op baarmoederhalskanker.
Laatste jaar van de kutklus voor mij *O*
  donderdag 13 februari 2020 @ 19:01:22 #293
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_191491696
quote:
Whut? :o
  donderdag 13 februari 2020 @ 19:02:28 #294
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_191491718
quote:

[..]

Pijnlijk was het bij mij niet. Ik heb vooral last vh ongemakkelijke.
Ik ben wel preuts bij vreemden :@
pi_191491727
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2020 19:02 schreef Whiskers2009 het volgende:

Pijnlijk was het bij mij niet. Ik heb vooral last vh ongemakkelijke
Ik ben wel preuts bij vreemden :@
Dát vind ik dus het aller aller aller ergste.
  donderdag 13 februari 2020 @ 19:04:12 #296
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_191491743
quote:

[..]

Borstonderzoek va 55 of 60 ofzo. Ik heb iig nog nooit een oproep gehad. Kijk er ook niet naar uit. Pijnlijke borstenpletterij :Y
En ook daar preuts in bij vreemden :@
  donderdag 13 februari 2020 @ 19:04:59 #297
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_191491758
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 19:03 schreef Blues het volgende:

[..]

Dát vind ik dus het aller aller aller ergste.
Me too :*
  donderdag 13 februari 2020 @ 19:09:09 #298
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_191491852
Did I kill the SC? :o
pi_191492137
Ik vons uitstrijkje echt goed meevallen en plaatsen spiraal ook. Paar drupjes bloed bij uitstrijkje maar kreeg gewoon 'n inlegkruisje. En dat het ongemakkelijk is mbt preutsheid, heb ik gelukkig ook geen last van. Kan wel nuchter genoeg denken dat de huisarts of assistente daar niks van vindt en ik de zoveelste ben waar ze naar moeten kijken ofzo.

En weer eens goedenavond allemaal :*
pi_191492330
Ik ben bepaald niet preuts. Uitstrijkje vind ik wat ongemakkelijk, maar meer ook niet. De gynaecoloog-zonder-handschoentjes had ik wel wat moeite mee, maar te bleu om er wat van te zeggen :@
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')