abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191321656
quote:
Een bizarre post van Thierry Baudet op Instagram en Twitter vliegt momenteel als een boemerang terug in het gezicht van de partijleider van Forum.

"Vanavond zijn twee dierbare vriendinnen ernstig lastig gevallen door 4 Marokkanen in de trein", postte hij vrijdagavond als bijschrift bij een verder nogal rommelige foto uit een trein. Hij voorzag zijn tekst verder van een oproep aan 'kinderlijk naļeve Nederlanders' om op zijn partij te stemmen.
Maar nu het echte verhaal achter de foto duidelijk wordt, lijkt het erop dat Baudet een flinke uitglijder heeft gemaakt. De leider van Forum is onbereikbaar voor commentaar, maar de reacties op zijn bericht zijn niet mals.

Herkende zichzelf
Op het eerste gezicht leek er niet zo heel veel aan de hand met Baudets post. Totdat een NS-medewerker de foto toevallig onder ogen kreeg en zichzelf herkende. Hij was vermoedelijk een van die 'vier Marokkanen' die die avond inderdaad met nog drie anderen in de sprinter van Weesp naar Amsterdam twee vrouwen had 'lastiggevallen.'

Maar dat zogenaamde lastigvallen deed hij omdat hij een conducteur - in burger - was die de vrouwen vroeg naar hun kaartje.

Legitimeren
Dat bevestigt een woordvoerder van de NS. "Baudet geeft verder geen toelichting bij zijn bericht, maar als het gaat over wat er op die foto bij zijn bericht aan de hand was, dan kunnen we melden dat er drie medewerkers van de NS waren en een politieagent."

De NS-medewerkers konden zich gewoon legitimeren, maar de twee vrouwen weigerden nog steeds te geloven dat het een echte controle was. Daarom werd er een agent bijgeroepen, die al in de trein aanwezig was. Uiteindelijk lieten de vrouwen hun kaartje zien. Dat was gewoon in orde overigens.

Controle in burger
Controles in burger komen overigens vaker voor laat de NS weten. "Notoire zwartrijders zijn alert op conducteurs in uniform. Daarom voeren we ook controles in burger uit. Dat roepen we ook om zodra de deuren dicht zijn. Dat is ook dit keer gebeurd."

Baudet zelf is ondertussen niet voor commentaar bereikbaar. Ook de woordvoerder van de partij neemt de telefoon niet meer op.
Bron: https://www.rtlnieuws.nl/(...)baudet-ns-marokkanen
pi_191321673
De partij die alles fake nieuws noemt die zelf nu fake nieuws publiceert wie had dat nou verwacht van deze oprechte mensen. _O-
  maandag 3 februari 2020 @ 06:47:44 #3
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191321692
Hahaha, wat een sukkel is het toch.
Resistance is futile.
pi_191321711
Baudet braakt weer lekker op z'n eigen gezicht.
pi_191321721
Ik vermoed dat dit ook nog een juridische staart zal gaan krijgen.
Als 2 nijlpaarden vechten om een been dan valt de 3e niet ver van de boom.
pi_191321723
Controleurs in burger, concept van niks.
pi_191321727
Nou wat een heisa :')
  maandag 3 februari 2020 @ 06:56:06 #8
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191321731
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 06:54 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Controleurs in burger, concept van niks.
Het gaat erom dat Baudet betrapt is op bewust produceren van fake news.
Resistance is futile.
  maandag 3 februari 2020 @ 06:56:35 #9
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191321735
quote:
3s.gif Op maandag 3 februari 2020 06:55 schreef InverHouse het volgende:
Nou wat een heisa :')
Heb jij op die leugenaar gestemd?
Resistance is futile.
pi_191321740
De conducteurs waren in burger. Wat is jou reactie als een Marokkaan ineens om je kaartje vraagt? En dan zeggen users in het andere topic "ja ze hadden legitimatie". Maar dat is makkelijk te faken. Bijna dagelijks worden oudjes overvallen of huis leeggeroofd door Marokkanen met een fake legitimatie. Uitglijder? Nee. Ik wist niet eens dat conducteurs in burger bestond.
Land of the free. Home of the brave.
pi_191321744
quote:
14s.gif Op maandag 3 februari 2020 06:56 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dat is ook kwalijk inderdaad.
pi_191321745
quote:
5s.gif Op maandag 3 februari 2020 06:56 schreef Seven. het volgende:

[..]

Heb jij op die leugenaar gestemd?
Op Rutte bedoel je?
pi_191321750
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 06:57 schreef Scarface88 het volgende:
De conducteurs waren in burger. Wat is jou reactie als een Marokkaan ineens om je kaartje vraagt? En dan zeggen users in het andere topic "ja ze hadden legitimatie". Maar dat is makkelijk te faken. Bijna dagelijks worden oudjes overvallen of huis leeggeroofd door Marokkanen met een fake legitimatie. Uitglijder? Nee. Ik wist niet eens dat conducteurs in burger bestond.
Eens maar op een gegeven moment wordt het wel duidelijk lijkt mij
  maandag 3 februari 2020 @ 06:59:54 #14
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191321757
quote:
Lekker belangrijk. Het punt is dat Baudet hier doelbewust over liegt om z'n eigen politieke agenda onder de aandacht te brengen.
Resistance is futile.
pi_191321761
quote:
14s.gif Op maandag 3 februari 2020 06:56 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dit valt overigens nog maar te bezien aangezien we niet weten of Baudet ook wist dat het om conducteurs ging
  maandag 3 februari 2020 @ 07:04:01 #16
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191321778
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:00 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Dit valt overigens nog maar te bezien aangezien we niet weten of Baudet ook wist dat het om conducteurs ging
2 dierbare vriendinnen.. kom op zeg. Je dierbare vriendinnen behoeden je voor zulke fouten. Het zou kunnen dat Baudet z'n vrienden niet kent. Maar het is logischer dat hij gewoon het deel van het verhaal waar de waarheid aan het licht kwam, doelbewust verzweeg. En het eerste deel 'mag ik je kaartje zien' doelbewust verdraaide.
Resistance is futile.
pi_191321811
Fake newa

Sinds wanneer zijn conducteurs met 4 tegelijk?
  maandag 3 februari 2020 @ 07:12:24 #18
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191321813
We hebben weer eens een portie selectieve verontwaardiging want Baudet heeft het gedaan. Vergeet even al die duizenden en duizenden berichten over sissende "jongeren" van de afgelopen 30 jaar die hele wijken en steden tiranniseren, bejaarden overvallen, meisjes in elkaar slaan, totaal respect en gewetenloos zijn, etc, etc, etc. Deze eindeloze stroom van berichten over die arme verkeerd begrepen ""jongeren"". Allemaal slachtoffers van onze maatschappij. Maar nu, Baudet......... die nazi, fascist, xenofoob, die heeft blijkbaar iets te vroeg getweet. Mijn God, wat een nieuws. Wat een opgeblazen gedoe allemaal. Wat een vreselijke armoede.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 3 februari 2020 @ 07:12:35 #19
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_191321814
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:00 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Er is een kans dat ie het niet wist, maar die zogenaamde dierbare vriendinnen wisten het sowieso zeker wel. En figuren die roepen "belachelijk, ik wist niet eens dat controleurs in burger bestaan".... De NS roept het om in de trein. Dus ja, als je in die trein zat had je dat geweten.
  maandag 3 februari 2020 @ 07:14:29 #20
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191321819
quote:
6s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:12 schreef Nikonlover het volgende:
We hebben weer eens een portie selectieve verontwaardiging want Baudet heeft het gedaan. Vergeet even al die duizenden en duizenden berichten over sissende "jongeren" van de afgelopen 30 jaar die hele wijken en steden tiranniseren, bejaarden overvallen, meisjes in elkaar slaan, totaal respect en gewetenloos zijn, etc, etc, etc. Deze eindeloze stroom van berichten over die arme verkeerd begrepen ""jongeren"". Allemaal slachtoffers van onze maatschappij. Maar nu, Baudet......... die nazi, fascist, xenofoob, die heeft blijkbaar iets te vroeg getweet. Mijn God, wat een nieuws. Wat een opgeblazen gedoe allemaal. Wat een vreselijke armoede.
Open daar lekker een eigen topic over. Het gaat hier over de leugens van Baudet. Dat we een immigratieprobleem hebben, maakt van Baudet niet ineens een eerlijke betrouwbare man.
Resistance is futile.
  maandag 3 februari 2020 @ 07:15:37 #21
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191321823
quote:
2s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:14 schreef Seven. het volgende:

[..]

Open daar lekker een eigen topic over. Het gaat hier over de leugens van Baudet. Dat we een immigratieprobleem hebben, maakt van Baudet niet ineens een eerlijke betrouwbare man.
Hoezo leugens?
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_191321826
quote:
6s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:15 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Hoezo leugens?
van Baudet.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  maandag 3 februari 2020 @ 07:18:09 #23
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191321832
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:16 schreef recursief het volgende:

[..]

van Baudet.
quote:
2s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:14 schreef Seven. het volgende:

[..]

Het zijn geen leugens. Kijk maar naar de TT, daar staat uitglijder.
pi_191321836
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Vergissing is menselijk.

Vergeten sommige hier nog wel eens, snap het wel van onze deugfokkers.
het verdedigen van hem door jou is ook een vergissing. Het zij je vergeven.
pi_191321845
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:18 schreef Beathoven het volgende:

[..]

het verdedigen van hem door jou is ook een vergissing. Het zij je vergeven.
Verdedigen nog wel.

Overdrijf eens niet zo, dat is nou precies wat er mis gaat in dit land.
pi_191321850
quote:
10s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:04 schreef Seven. het volgende:

[..]

2 dierbare vriendinnen.. kom op zeg. Je dierbare vriendinnen behoeden je voor zulke fouten. Het zou kunnen dat Baudet z'n vrienden niet kent. Maar het is logischer dat hij gewoon het deel van het verhaal waar de waarheid aan het licht kwam, doelbewust verzweeg. En het eerste deel 'mag ik je kaartje zien' doelbewust verdraaide.
Dat gaat dadelijk zo gespind worden dat die 2 hertjes opeens groenlinks spionnen waren en hem zo een hak hebben gezet. :D
pi_191321853
Baudet doet een Marjolein Fabertje.
pi_191321857
quote:
14s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:12 schreef Seven. het volgende:

[..]

De werkelijkheid is dat Baudet een leugenaar is.
Een vergissing is geen leugen.

Een leugen is dat je expres niet de waarheid vertelt en in plaats daarvan iets anders vertelt.

Heeft hij expres de boel dus zitten verdraaien? Kun je dat ook aantonen dat hij bewust dat gedaan heeft? Nee? Dan lieg jij dus.
pi_191321858
quote:
6s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:18 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

[..]

Het zijn geen leugens. Kijk maar naar de TT, daar staat uitglijder.
Ah, als je idool onder vuur ligt ga je de aandacht afleiden door over de discussie te discussieren. Een metadiscussie dus en helemaal niet interessant. Iedereen snapt wat het probleem met de post van Baudet is.
  maandag 3 februari 2020 @ 07:23:10 #30
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191321862
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:22 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Een leugen is dat je expres niet de waarheid vertelt en in plaats daarvan iets anders vertelt.

Heeft hij expres de boel dus zitten verdraaien? Kun je dat ook aantonen dat hij bewust dat gedaan heeft? Nee? Dan lieg jij dus.
Dit ja.
pi_191321865
quote:

[..]

Of hij liegt of hij is ongekend naļef voor een politicus. En dat laatste kan ik dan weer niet goed rijmen met zijn realiteitszin, jij wel? Hij heeft gewoon het risico genomen dat de informatie die hij verspreidde mogelijk misinformatie was.
  maandag 3 februari 2020 @ 07:23:59 #32
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191321868
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:22 schreef recursief het volgende:

[..]

Ah, als je idool onder vuur ligt ga je de aandacht afleiden door over de discussie te discussieren. Een metadiscussie dus en helemaal niet interessant. Iedereen snapt wat het probleem met de post van Baudet is.
Het is toch ook geen leugen? Of wel dan? Zie post van @TheoddDutchGuy
pi_191321875
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Verdedigen nog wel.

Als jij hier termen als deugpers en deugfokkers gebruikt zou je dan eerst niet eens wat zelfreflectie moeten toepassen en zelf eens minder moeten overdrijven? :')
pi_191321880
quote:
6s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:23 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Het is toch ook geen leugen? Of wel dan? Zie post van @:TheoddDutchGuy
Een Marjolein Fabertje is het. Gewoon domheid dus.
pi_191321901
Wat een ontiegelijke idioot is die gast toch :')
Ook in moeilijke tijden.
pi_191321911
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 06:52 schreef Beathoven het volgende:
Baudet braakt weer lekker op z'n eigen gezicht.
Dit dus.

quote:
10s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:23 schreef Chia het volgende:

[..]

Of hij liegt of hij is ongekend naļef voor een politicus. En dat laatste kan ik dan weer niet goed rijmen met zijn realiteitszin, jij wel? Hij heeft gewoon het risico genomen dat de informatie die hij verspreidde mogelijk misinformatie was.
Precies, het is dan ook niet goed te praten door het op een vergissing te gooien.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  maandag 3 februari 2020 @ 07:35:06 #37
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191321945
Kom op man. Iedereen die op socialmedia zit heeft weleens een wat minder verstandige tweet geplaatst. Maar om dit gelijk nou zo op te blazen is wel sneu.
  maandag 3 februari 2020 @ 07:35:15 #38
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_191321947
Ik kan die man met de beste wil van de wereld niet serieus nemen.
pi_191321950
quote:

[..]

Het is toch ook geen leugen? Of wel dan? Zie post van @:TheoddDutchGuy
Och er is zoveel mis met zijn post dat ik bijna niet weet waar te beginnen. Zo roept hij gelijk "vier Marokkanen" terwijl hij zou moeten weten dat het erg onwaarschijnlijk is dat deze controleurs en agent zich met Marokkaanse paspoorten hebben geļdentificeerd. Als zelfbenoemde intellectueel weet hij dat echt wel en ik vind jet zeer waarschijnlijk dat hij zich daar goed van bewust was en dus met opzet een bericht schrijft waarvan het waarheidsgehalte dubieus is.
pi_191321976
quote:
10s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:04 schreef Seven. het volgende:

[..]

Je dierbare vriendinnen behoeden je voor zulke fouten. Het zou kunnen dat Baudet z'n vrienden niet kent. Maar het is logischer dat hij gewoon het deel van het verhaal waar de waarheid aan het licht kwam, doelbewust verzweeg. En het eerste deel 'mag ik je kaartje zien' doelbewust verdraaide.
Dit zijn alleen maar aannames. Ook baudet kan weten dat zoiets eenvoudig aan het licht komt dus heel waarschijnlijk vind ik het doelbewust verdraaien of verzwijgen niet.
pi_191321980
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:24 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Als jij hier termen als deugpers en deugfokkers gebruikt zou je dan eerst niet eens wat zelfreflectie moeten toepassen en zelf eens minder moeten overdrijven? :')
Dat is wat mensen doen en zijn hier, dat is niet overdrijven vanuit mijn kant. :')

Moet je eens kijken hoeveel reacties ik al krijg, stuk of 8! op 1 opmerking.

Nee, ik overdrijf en niemand hier is een deugmens hoor.
pi_191321983
quote:
6s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:35 schreef Nikonlover het volgende:
Kom op man. Iedereen die op socialmedia zit heeft weleens een wat minder verstandige tweet geplaatst. Maar om dit gelijk nou zo op te blazen is wel sneu.
Het gaat niet om tante Truus die maar wat zegt. Je stelt zo wel erg lage eisen aan een politicus.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sumppi op 03-02-2020 07:53:45 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191321985
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:12 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Er is een kans dat ie het niet wist, maar die zogenaamde dierbare vriendinnen wisten het sowieso zeker wel. En figuren die roepen "belachelijk, ik wist niet eens dat controleurs in burger bestaan".... De NS roept het om in de trein. Dus ja, als je in die trein zat had je dat geweten.
Nouja met het risico dat ik op een baudet beschermer begin te lijken: we weten ook niet op welk moment in het gebeuren deze vriendinnen Baudet op de hoogte hebben gesteld. Het ging immers om mensen in burger die ov kaarten begonnen te claimen.
pi_191322018
quote:
Ongelofelijk hoe je die man nog belachelijker weet te maken door een grove fout zo erg te bagatelliseren. _O-
  maandag 3 februari 2020 @ 07:46:18 #45
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191322024
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:40 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Nouja met het risico dat ik op een baudet beschermer begin te lijken: we weten ook niet op welk moment in het gebeuren deze vriendinnen Baudet op de hoogte hebben gesteld. Het ging immers om mensen in burger die ov kaarten begonnen te claimen.
We weten niet eens hoe het gegaan is inderdaad. Lijkt mij in ieder geval duidelijk dat deze dames zich vervelend hebben gevoeld tijdens de kaartcontrole.
pi_191322028
quote:
6s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:46 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

We weten niet eens hoe het gegaan is inderdaad. Lijkt mij in ieder geval duidelijk dat deze dames zich vervelend hebben gevoeld tijdens de kaartcontrole.
Ja die sneeuwvlokjes van tegenwoordig kunnen niks meer hebben. /s
  maandag 3 februari 2020 @ 07:47:34 #47
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191322031
quote:

[..]

Ik ben van mening dat hij de boel expres heeft zitten verdraaien.
Resistance is futile.
  maandag 3 februari 2020 @ 07:49:02 #48
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191322037
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:38 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Dit zijn alleen maar aannames. Ook baudet kan weten dat zoiets eenvoudig aan het licht komt dus heel waarschijnlijk vind ik het doelbewust verdraaien of verzwijgen niet.
Ik denk dat hij werkelijk zo arrogant is om te denken dat hij met dit soort dingen weg kan komen.
Resistance is futile.
  maandag 3 februari 2020 @ 07:49:20 #49
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191322039
quote:
6s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:47 schreef Seven. het volgende:

[..]

Geen feit dus.
  maandag 3 februari 2020 @ 07:50:47 #50
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191322047
quote:
6s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:49 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Geen feit dus.
Oh wat erg! Iemand verkondigt een mening op fok!!!
Resistance is futile.
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 07:51:50 #51
5428 crew  miss_sly
pi_191322057
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:40 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Nadat omgeroepen was dat er controle van plaatsbewijzen door controleurs in burger gedaan zouden worden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 3 februari 2020 @ 07:51:51 #52
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191322058
quote:

[..]

Dit ja.
Zijn ook geen feiten die je daar quote.
Resistance is futile.
pi_191322067
Ah, Baudet plaatst een verhaaltje zonder het te verifiėren want goede vriendinnen. Uiteraard is dat op een site als nu.nl groter nieuws dan een aanslag in London. :')

Dit land is ziek, en de hordes idioten die schaterend om een tweet van Thierry Baudet heen dansen zijn er schuldig aan, niet die domme tweet van Baudet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2020 07:53:38 ]
pi_191322076
quote:
11s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:50 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ja, totdat iemand anders je tegen spreekt, dan breekt de hel los onderhand he.
pi_191322080
quote:

[..]

Ik durf zelfs te denken dat het hem geen biet interesseert of het allemaal klopt wat hij zegt en dat ie deze kans om weer even in de spotlights te staan met beide handen heeft aangegrepen. Een deel van zijn schare fans en groupies vindt het prachtig en dat weet hij.
pi_191322094
quote:

[..]

Beetje zoals er mensen van mening zijn dat NikkieTutorials ook een loopje met de waarheid nam.
pi_191322122
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 06:43 schreef Basp1 het volgende:
De partij die alles fake nieuws noemt die zelf nu fake nieuws publiceert wie had dat nou verwacht van deze oprechte mensen. _O-
En dan weigert de media te woord te staan :')
  maandag 3 februari 2020 @ 07:59:31 #58
8369 speknek
Another day another slay
pi_191322135
Baudet doet altijd alsof hij heel geleerd is (ookal moest hij promoveren met een thesiscommissie bestaande uit vriendjes van de promotor en wilde daarna niemand hem hebben), maar uiteindelijk is het gewoon die vervelende racistische opa bij kerst, maar dan eentje die dure woorden gebruikt.

quote:
Dat is de helft van jouw threads man.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_191322145
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:57 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]

En dan weigert de media te woord te staan :')
Niet gek. Ik vind het wel grappig hoe de media dit weer oppikt en opblaast. Ze grijpen elke kans aan Baudet zwart te maken. Maar als hun geliefde Klaver of Jetten wat doet hoor je de media niet. Ook toen in de Otten affaire was het overal voorpagina nieuws. "LPF toestanden" werd er gezegd. "Rechts kan nooit een partij fatsoenlijk organiseren" enz. Toen achteraf bleek dat Baudet gelijk had hoorde je ze niet.
  maandag 3 februari 2020 @ 08:01:21 #60
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191322158
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:00 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Niet gek. Ik vind het wel grappig hoe de media dit weer oppikt en opblaast. Ze grijpen elke kans aan Baudet zwart te maken. Maar als hun geliefde Klaver of Jetten wat doet hoor je de media niet. Ook toen in de Otten affaire was het overal voorpagina nieuws. "LPF toestanden" werd er gezegd. "Rechts kan nooit een partij fatsoenlijk organiseren" enz. Toen achteraf bleek dat Baudet gelijk had hoorde je ze niet.
Eens
pi_191322184
Uitglijder Baudet: 'Lastigvallende Marokkanen' blijken conducteurs
Hij was vermoedelijk een van die 'vier Marokkanen'.
pi_191322188
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:00 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Als Jetten of Klaver dit bericht hadden geplaatst waren ze ook gefileerd. Maar zij denken wel even goed na voor ze een ongeverifieerd bericht uit de derde hand tot huiltweet verheffen. Baudet niet, Baudet is een ezel.
pi_191322199
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nadat omgeroepen was dat er controle van plaatsbewijzen door controleurs in burger gedaan zouden worden.
Dat kun je prima gemist hebben lijkt mij.
pi_191322202
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:05 schreef recursief het volgende:

[..]

Als Jetten of Klaver dit bericht hadden geplaatst waren ze ook gefileerd. Maar zij denken wel even goed na voor ze een ongeverifieerd bericht uit de derde hand tot huiltweet verheffen. Baudet niet, Baudet is een ezel.
En zijn kiritiekloze achterban vindt het geweldig (zie dit topic) terwijl Jetten of Klaver zo'n geintje wel stemmen kost.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2020 08:10:17 ]
  maandag 3 februari 2020 @ 08:09:04 #65
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191322203
quote:
11s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:50 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik geef alleen maar even aan dat het een mening is en geen feit. Verder niets ;)
pi_191322210
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:08 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Dat kun je prima gemist hebben lijkt mij.
Uiteraard, maar als er dan ook nog een agent bijkomt kun je ook wel even aan je dierbare vriend doorgeven dat het inderdaad NS-controleurs waren en geen lastigvallende Marokkanen.
  maandag 3 februari 2020 @ 08:10:25 #67
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_191322216
Baudet heeft de boel expres lopen verdraaien voor electoraal gewin en omdat hij nu eenmaal een racist is.
pi_191322220
Die ‘vliegende’ ns controleurs zijn van die wanabee arrestatie team types. Bot en onbeschoft en doen als of iedereen een crimineel is. Ze zien er uit als Amerikaanse undercoveragenten met hoodies en een beveiliging ns schildje aan een koort om de nek. Heel stoer tegen Hollandse bejaarden die per ongeluk uit i.p.v. in hebben gechekt, regels zijn nou een maal regels. Schreeuwen commando’s als het niet snel genoeg gaat. Lekker intimideren. Verder lekker tof deėscaleren met de hang jeugd die nog ff snel uit laten stappen om op het perron de kans geven in te chekken. No worries vriend. Ja echte ov Rambo’s.

_O_
pi_191322232
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:10 schreef VoMy het volgende:
Baudet heeft de boel expres lopen verdraaien voor electoraal gewin en omdat hij nu eenmaal een racist is.
Viel me al mee dat hij toestaat dat vrouwen met de trein reizen.
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 08:13:57 #70
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191322237
ik vind ze altijd wel vriendelijk in de trein

maar goed, dit is wel een kwalijke leugen hoor, gelukkig herkent de man zichzelf toevalligerwijs
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_191322261
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:13 schreef sp3c het volgende:
ik vind ze altijd wel vriendelijk in de trein

maar goed, dit is wel een kwalijke leugen hoot, gelukkig herkent de man zichzelf toevalligerwijs
Zonder die foto op Instagram was dit gewoon een niet verifieerbaar verhaal gebleven.
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 08:17:11 #72
5428 crew  miss_sly
pi_191322262
quote:
99s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:11 schreef Mr.Ping het volgende:
Die ‘vliegende’ ns controleurs zijn van die wanabee arrestatie team types. Bot en onbeschoft en doen als of iedereen een crimineel is. Ze zien er uit als Amerikaanse undercoveragenten met hoodies en een beveiliging ns schildje aan een koort om de nek. Heel stoer tegen Hollandse bejaarden die per ongeluk uit i.p.v. in hebben gechekt, regels zijn nou een maal regels. Schreeuwen commando’s als het niet snel genoeg gaat. Lekker intimideren. Verder lekker tof deėscaleren met de hang jeugd die nog ff snel uit laten stappen om op het perron de kans geven in te chekken. No worries vriend. Ja echte ov Rambo’s.

_O_
Echt? Het verhaal van Baudet, leugen of slecht geļnformeerd, teniet doen door de groep “controleurs in burger van de na” zo neer te zetten dat het dan tóch aan hen ligt?
pi_191322269
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:12 schreef bleiblei het volgende:

[..]

De ns hoort het om te roepen maar dit is zeker niet altijd het geval.
Als het in dit geval gebeurd was zou het verhaal wel extra bizar zijn.
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 08:18:18 #74
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191322272
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:17 schreef Chia het volgende:

[..]

Zonder die foto op Instagram was dit gewoon een niet verifieerbaar verhaal gebleven.
wat een oen _O-
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 08:20:40 #75
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191322296
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:18 schreef Murdera het volgende:

[..]

de NS claimed van wel

daarnaast zou ik niet weten waarom je niet je kaartje zou laten zien als zon stel met scanner en legitimatie ernaar vraagt

boodschap of geen boodschap

dan ben je ook een oen
pi_191322299
Euhm Baudet heeft het over twee vriendinnen die lastig gevallen worden door vier Marokkanen en dat andere verhaal gaat over 2 meiden die door twee (Marokkaanse?) undercover kaartjesknippers worden gecontroleerd en wat uit de hand loopt.
Hoezo wordt direct de conclusie getrokken dat dit over hetzelfde gaat?(alleen vanwege een vage foto?)

En dan kwam ik ook nog dit tegen:

https://mobile.twitter.co(...)751654874501120?s=21

Maar goed, dit is dus headline news om 7 uur op het journaal, laat me niet lachen, zo opzichtig :)
pi_191322316
quote:

[..]

Volgens getuigen is het wel degelijk omgeroepen en de NS heeft de lezing van de getuigen bevestigd. https://www.ad.nl/politie(...)n-in-trein~a88abcc0/
  maandag 3 februari 2020 @ 08:23:39 #78
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191322324
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
Euhm Baudet heeft het over twee vriendinnen die lastig gevallen worden door vier Marokkanen en dat andere verhaal gaat over 2 meiden die door twee (Marokkaanse?) undercover kaartjesknippers worden gecontroleerd en wat uit de hand loopt.
Hoezo wordt direct de conclusie getrokken dat dit over hetzelfde gaat?(alleen vanwege een vage foto?)

Maar goed, dit is dus headline news om 7 uur op het journaal, laat me niet lachen, zo opzichtig :)
Mooi draadje :)
pi_191322329
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:09 schreef Chia het volgende:

[..]

Uiteraard, maar als er dan ook nog een agent bijkomt kun je ook wel even aan je dierbare vriend doorgeven dat het inderdaad NS-controleurs waren en geen lastigvallende Marokkanen.
Ja dit is ook zonder meer waar. De dierbaarheid is kennelijk niet erg wederszijds. Of deze mensen hebben helemaal niet door wat voor impact het kan hebben.
pi_191322332
quote:
14s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:49 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik denk dat hij werkelijk zo arrogant is om te denken dat hij met dit soort dingen weg kan komen.
Dat zou eerder dom zijn dan arrogant.
pi_191322339
quote:

Omdat hij het bij die vage foto https://www.instagram.com/p/B8AAN33hIYa/?utm_source=ig_embed heeft over twee vrouwen die worden lastig gevallen door vier Marokkaanse mannen? :T

Dit staat er bij die instagrampic:
quote:
Vanavond zijn twee dierbare vriendinnen ernstig lastig gevallen door 4 Marokkanen in de trein. Aangifte doen natuurlijk volstrekt zinloos. Oh lieve, kinderlijk naļeve Nederlanders! Stem nou toch eindelijk voor verandering. Breek los uit politiek correct gelul! Red dit land! #FVD

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2020 08:25:56 ]
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 08:26:02 #82
5428 crew  miss_sly
pi_191322345
quote:

[..]

Het is in dit geval gebeurd, bevestigen meerdere mensen die van het incident getuige waren.
pi_191322350
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het is in dit geval gebeurd, bevestigen meerdere mensen die van het incident getuige waren.
Ja maar die zitten gewoon ook in het complot, snap dat dan.
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 08:28:34 #84
5428 crew  miss_sly
pi_191322368
quote:
9s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:26 schreef Chia het volgende:

[..]

Ik kwam een tweet van die strekking en reacties van ja-knikkers eronder wel tegen, inderdaad.
pi_191322369
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dan is t wel bizar inderdaad. Dan liepen ze waarschijnlijk moeilijk te doen om het moeilijk doen. Kansloos, alsof t werk van die gasten nog niet rot genoeg is.
pi_191322372
quote:
9s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:26 schreef Chia het volgende:

[..]

THEY ARE TURNING THE FROGS GAY
pi_191322379
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:28 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dan is t wel bizar inderdaad. Dan liepen ze waarschijnlijk moeilijk te doen om het moeilijk doen. Kansloos, alsof t werk van die gasten nog niet rot genoeg is.
Alsnog kan het dat je dat niet gehoord hebt en het is je goed recht om alsnog om legitimatie en dergelijke te vragen, maar dat kan prima op een fatsoenlijke manier.
  maandag 3 februari 2020 @ 08:30:38 #88
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_191322380
De manier waarop die tweet is verwoord doet me trouwens een beetje denken aan de 'hipster coffeeshop' tweets van Jacob Wohl. Maar dat is een zijdelingse observatie.
pi_191322385
quote:
Veelzeggend dit. De media spint het weer zoals zij willen. En dan Baudet beschuldigen van fake news :')
  maandag 3 februari 2020 @ 08:38:17 #90
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_191322426
1. Er werd omgeroepen dat er controleurs in burger waren.

2. Die vrouwen waren naar eigen zeggen zijn dierbare vriendinnen.

3. Als het verhaal echt zo ging als hoe de NS vertelde, had Baudet dus moeten weten dat het om een controle ging: het werd omgeroepen en die vriendinnen hadden het hem dan verteld.

4. Zelfs als het zijn vriendinnen niet waren, had hij moeten horen en zien dat het niet om intimidatie ging, maar om een controle: hij had het gesprek kunnen horen en de scanners kunnen zien.

5. Hij wist dus linksom of rechtsom precies hoe de situatie in elkaar zat en verdraaide de boel.

6. Sowieso: waarom maak je van een afstandje creepy foto’s van je ‘dierbare vriendinnen’ in gevaar? Waarom zit je niet van naast ze? Sowieso creepy om van vreemden foto’s te maken, hij lijkt die idioot Iwanius wel. Ook zo’n tokkie die voor zijn beurt spreekt.
pi_191322436
quote:
99s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:38 schreef Gary_Oak het volgende:
1. Er werd omgeroepen dat er controleurs in burger waren.

2. Die vrouwen waren naar eigen zeggen zijn dierbare vriendinnen.

3. Als het verhaal echt zo ging als hoe de NS vertelde, had Baudet dus moeten weten dat het om een controle ging: het werd omgeroepen en die vriendinnen hadden het hem dan verteld.

4. Zelfs als het zijn vriendinnen niet waren, had hij moeten horen en zien dat het niet om intimidatie ging, maar om een controle: hij had het gesprek kunnen horen en de scanners kunnen zien.

5. Hij wist dus linksom of rechtsom precies hoe de situatie in elkaar zat en verdraaide de boel.

6. Sowieso: waarom maak je van een afstandje creepy foto’s van je ‘dierbare vriendinnen’ in gevaar? Waarom zit je niet van naast ze? Sowieso creepy om van vreemden foto’s te maken, hij lijkt die idioot Iwanius wel. Ook zo’n tokkie die voor zijn beurt spreekt.
Die foto is volgens mij gemaakt door die vriendinnen en doorgestuurd naar hun dierbare vriend.
pi_191322443
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het ontgaat me nog even waarom je dit in godsnaam in burger zou doen. Het is niet alsnog men ergens heen kan vluchten zodra ze je uniform zien. Nu moet je per coupé 12 keer jezelf legitimeren voor iemand zijn OV laat zien, en voor wat?
  maandag 3 februari 2020 @ 08:41:32 #93
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_191322452
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:39 schreef Chia het volgende:

[..]

Die foto is volgens mij gemaakt door die vriendinnen en doorgestuurd naar hun dierbare vriend.
Dan zou het nog belachelijker zijn: hij zou dan 100% moeten weten hoe het echte verhaal in elkaar zat.
pi_191322454
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:40 schreef Silven het volgende:

[..]

Het ontgaat me nog even waarom je dit in godsnaam in burger zou doen. Het is niet alsnog men ergens heen kan vluchten zodra ze je uniform zien. Nu moet je per coupé 12 keer jezelf legitimeren voor iemand zijn OV laat zien, en voor wat?
De meeste mensen luisteren wel naar wat er wordt omgeroepen. Verder:
NS_online twitterde op zondag 02-02-2020 om 09:18:06 Er is wat onduidelijkheid over controles in burger die NS samen met de politie doet. Meer weten? https://t.co/5frd5fPWGu Heel Nederland werkt bij NS en al onze 22.000 medewerkers zijn ons net als alle reizigers even lief. Behandel ze met respect 💙💛 reageer retweet
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 08:42:59 #95
5428 crew  miss_sly
pi_191322461
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:40 schreef Silven het volgende:

[..]

De NS heeft hier zelf op gereageerd, omdat ook werd betwijfeld of het überhaupt gebeurt, controle in burger. De redenatie dat wanneer controleurs in NS uniform instappen er snel nog zwartrijders uitstappen. Als controleurs in burger instappen, ziet men dat niet en er wordt gecontroleerd tot het volgende station.
  maandag 3 februari 2020 @ 08:43:54 #96
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_191322468
quote:
Dit dus als zo'n gast "in burger" of het nou een Marokkaan, Turk of Chinees is had ik gezegd mijn kaartje wat gaat jouw dat aan ongeacht of ik hem had of niet.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_191322474
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:43 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Dit dus als zo'n gast "in burger" of het nou een Marokkaan, Turk of Chinees is had ik gezegd mijn kaartje wat gaat jouw dat aan ongeacht of ik hem had of niet.
Goed luisteren naar wat er omgeroepen wordt dan maar.
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 08:45:26 #98
5428 crew  miss_sly
pi_191322476
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:43 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

En als het een Nederlands uitziende man was niet?
  maandag 3 februari 2020 @ 08:46:06 #99
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_191322483
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:42 schreef miss_sly het volgende:

[..]

De NS heeft hier zelf op gereageerd, omdat ook werd betwijfeld of het überhaupt gebeurt, controle in burger. De redenatie dat wanneer controleurs in NS uniform instappen er snel nog zwartrijders uitstappen. Als controleurs in burger instappen, ziet men dat niet en er wordt gecontroleerd tot het volgende station.
Bij de RET gooien ze de tramdeuren op slot en halen de controleurs tegelijk hun scanners tevoorschijn. Net een razzia. _O-
  maandag 3 februari 2020 @ 08:46:15 #100
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191322484
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:45 schreef Chia het volgende:

[..]

En wat als de omroep stuk is?

Blijkbaar is er wat fout gegaan tijdens de communicatie tussen de dames en de controleurs waardoor de dames zich vervelend voelde.
pi_191322487
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:42 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Elke trein heeft een conducteur hoor, en of die wel of niet gaat controleren weet je nooit.
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 08:47:54 #102
5428 crew  miss_sly
pi_191322501
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:46 schreef Silven het volgende:

[..]

Elke trein heeft een conducteur hoor, en of die wel of niet gaat controleren weet je nooit.
Bespreek jij even met NS hoe hun beleid verkeerd is en hoe ze het beter kunnen aanpakken 👍.
  maandag 3 februari 2020 @ 08:48:16 #103
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_191322504
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En als het een Nederlands uitziende man was niet?
Nee ook niet gaat niemand wat aan behalve een officieel controleur.
In dit geval begrijp ik dat het omgeroepen werd maar ja als ik (godzijdank 1x per 10 jaar) al in de trein zit heb ik toch een koptelefoon op en zou ik dat dus niet gehoord hebben.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 08:48:18 #104
5428 crew  miss_sly
pi_191322507
quote:
6s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:46 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Blijkbaar is er wat fout gegaan tijdens de communicatie tussen de dames en de controleurs waardoor de dames zich vervelend voelde.
Special snowflakes?
  maandag 3 februari 2020 @ 08:48:43 #105
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_191322511
quote:

[..]

Jezus man. Accepteer nou maar gewoon dat Baudet heeft lopen liegen. Je gedraai is tenenkrommend en erger dan de leugen zelf. Volgende week is iedereen het toch weer vergeten. Wees gewoon even een man en neem je verlies, want het enige erger dan een verliezer is een slechte verliezer.
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 08:48:45 #106
5428 crew  miss_sly
pi_191322513
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:48 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

In dit geval begrijp ik dat het omgeroepen werd maar ja als ik (godzijdank 1x per 10 jaar) al in de trein zit heb ik toch een koptelefoon op en zou ik dat dus niet gehoord hebben.
Dat is jouw probleem, niet van de NS.
pi_191322518
Het is toch vooral bijzonder dom, aangezien Thierry toch wel vooraf kon inschatten dat de kans dat dit uit zou komen vrij groot is. Van hoe laat was zijn tweet? Gezien het bombastische tekstje lijken er wat goede Chablis' aan voorafgegaan te zijn. Alhoewel, Echte Mannen drinken rood natuurlijk.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
pi_191322519
quote:

Die foto is gewoon scherp, weinig vaags aan. De NS-medewerker heeft zichzelf herkent. Of bedoel je dat deze foto niet van het incident was? Waarom plaatst Baudet de foto dan?
  maandag 3 februari 2020 @ 08:49:16 #109
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191322520
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:48 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Special snowflakes?
Als je je vervelend voelt door iets, dan wil dat niet zeggen dat je een snowflake bent.
  maandag 3 februari 2020 @ 08:49:36 #110
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_191322522
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:48 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Het waren officiėle controleurs. Met legitimatie. Ze waren alleen in burger.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 08:49:47 #111
5428 crew  miss_sly
pi_191322526
quote:
99s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:48 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Jezus man. Accepteer nou maar gewoon dat Baudet heeft lopen liegen. Je gedraai is tenenkrommend en erger dan de leugen zelf. Volgende week is iedereen het toch weer vergeten. Wees gewoon even een man en neem je verlies, want het enige erger dan een verliezer is een slechte verliezer.
Dit inderdaad.
Ik vind het echt zo sneu hoe mensen dit verdedigen, tegen beter weten en bewijzen in.
  maandag 3 februari 2020 @ 08:50:10 #112
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191322530
quote:

[..]

Hij heeft niet gelogen.
pi_191322532
quote:

[..]

Waarom denk je dat?
  maandag 3 februari 2020 @ 08:50:29 #114
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191322533
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dit inderdaad.
Ik vind het echt zo sneu hoe mensen dit verdedigen, tegen beter weten en bewijzen in.
Er zijn geen bewijzen.
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 08:50:49 #115
5428 crew  miss_sly
pi_191322535
quote:
6s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:49 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Als je je vervelend voelt door iets, dan wil dat niet zeggen dat je een snowflake bent.
O nee, dat geldt alleen als je links bent. Links volgens bepaalde rechtse maatstaven, uiteraard.
  maandag 3 februari 2020 @ 08:51:07 #116
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191322539
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:50 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Waarom denk je dat?
Dat denk ik omdat ze anders geen appje naar Baudet gestuurd zou hebben.
pi_191322544
quote:
6s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:50 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Hij heeft niet gelogen.
Baudet heeft niet gelogen. De NS wel, twee NS-medewerkers wel. De getuigen wel. De politieagent wel.

Uhu.
pi_191322551
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:45 schreef Chia het volgende:

[..]

Hoe vaak de microfoon/luisprekers kapot zijn in een trein of het zo godvergeten druk is dat je er sowieso niks van verstaat. Maargoed.
  maandag 3 februari 2020 @ 08:52:27 #119
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191322553
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:51 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Baudet heeft niet gelogen. De NS wel, twee NS-medewerkers wel. De getuigen wel. De politieagent wel.

Uhu.
Er zijn geen getuigen. Die zgn getuigen zoals "abbie" zijn al ontkracht
  maandag 3 februari 2020 @ 08:52:30 #120
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_191322554
Aha Baudet is weer eens leugens en nepnieuws aan het verspreiden.

Weer duidelijk dat wie vertrouwen in hem heeft werkelijk kneiterdom is
  maandag 3 februari 2020 @ 08:52:37 #121
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_191322555
quote:

[..]

Hij heeft niet gelogen.
Als een klein kind je zin doordrammen maakt het niet waar. Zoek het maar uit joh.
  maandag 3 februari 2020 @ 08:52:50 #122
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_191322558
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:51 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Uhu.
Baudet probeert een Trumpje te ritselen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_191322562
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:52 schreef Silven het volgende:

[..]

Hoe vaak de microfoon/luisprekers kapot zijn in een trein of het zo godvergeten druk is dat je er sowieso niks van verstaat. Maargoed.
Dit is totaal niet van belang. Toen Baudet de tweet en foto verstuurde wist hij wél hoe de vork in de steel zat.
  maandag 3 februari 2020 @ 08:53:25 #124
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191322564
quote:
99s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:52 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Als een klein kind je zin doordrammen maakt het niet waar. Zoek het maar uit joh.
Lees dat volgende zinnetje ook eens: Die zgn getuigen zoals "abbie" zijn al ontkracht.
  maandag 3 februari 2020 @ 08:54:00 #125
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_191322571
quote:
6s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:53 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Lees dat volgende zinnetje ook eens: Die zgn getuigen zoals "abbie" zijn al ontkracht.
Bron?
pi_191322580
quote:
6s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:52 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Dat is niet ontkracht. Maar zelfs al zou dat zo zijn, dan blijft over dat de NS, en drie opsporingsambtenaren liegen.

Geloof je het zelf eigenlijk wel?
  maandag 3 februari 2020 @ 08:54:59 #127
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191322582
quote:
99s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:54 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Bron?
Dat zegt hij zelf.

Abbie1979 twitterde op zaterdag 01-02-2020 om 19:51:57 @MirtheWestrik Mijn verhaal ‘never happened’ net zoals die van Thier. #humor reageer retweet
  maandag 3 februari 2020 @ 08:55:19 #128
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191322584
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:54 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Dat is niet ontkracht. Maar zelfs al zou dat zo zijn, dan blijft over dat de NS, en drie opsporingsambtenaren liegen.

Abbie1979 twitterde op zaterdag 01-02-2020 om 19:51:57 @MirtheWestrik Mijn verhaal ‘never happened’ net zoals die van Thier. #humor reageer retweet
pi_191322588
quote:
6s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:51 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Dat denk ik omdat ze anders geen appje naar Baudet gestuurd zou hebben.
Dus die geloof je op hun blauwe ogen, maar de NS, getuigen en drie opsporingsambtenaren die liegen.
  maandag 3 februari 2020 @ 08:56:45 #130
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_191322595
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:54 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Laat hem. Zijn manier van discussiėren in dit topic is van het niveau vingers in je oren steken en heel hard schreeuwen. Heb wel wat beters te doen en hij laat voor het gemak zien hoe dom hij is. We zouden hem dankbaar moeten zijn.
  maandag 3 februari 2020 @ 08:56:55 #131
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191322597
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:55 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Dus die geloof je op hun blauwe ogen, maar de NS, getuigen en drie opsporingsambtenaren die liegen.
Dat zeg ik helemaal niet :')
pi_191322599
quote:
6s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:55 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Abbie1979 twitterde op zaterdag 01-02-2020 om 19:51:57 @:MirtheWestrik Mijn verhaal ‘never happened’ net zoals die van Thier. #humor reageer retweet
Thrier. Je begrijpt het sarcasme van deze tweet hoop ik?
pi_191322600
quote:

[..]

Dat was niet aan de orde, maar je moet iets verzinnen nu natuurlijk. :')
quote:
De controleurs voelden zich ook vervelend hoor. ;( Vooral nadat dit een staartje kreeg. :'(
pi_191322605
quote:
6s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:56 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Dat zeg ik helemaal niet :')
Jawel. Want de verhalen kunnen niet allebei waar zijn.
  maandag 3 februari 2020 @ 08:57:55 #135
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191322607
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:57 schreef Chia het volgende:

[..]

Dat was niet aan de orde, maar je moet iets verzinnen nu natuurlijk. :')
[..]

De controleurs voelden zich ook vervelend hoor. ;( Vooral nadat dit een staartje kreeg. :'(
Of je was gewoon zo diep in gesprek met elkaar dat je zoiets niet gehoord hebt. Dat kan ook nog.
pi_191322612
quote:

[..]

Hij heeft niet gelogen.
Dus hij heeft aan klakkeloze aan hersendiarree geleden. Dat is voor een politicus nog erger.
pi_191322617
quote:
6s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:52 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Vreemd dat de NS de lezing van diverse getuigen 1 op 1 bevestigd dan.
pi_191322623
quote:
6s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:57 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Of je was gewoon zo diep in gesprek met elkaar dat je zoiets niet gehoord hebt. Dat kan ook nog.
Dat zei ik al inderdaad. Je punt? Of kan je geen betere draaikonterij meer verzinnen?
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:30 schreef Chia het volgende:

[..]

Alsnog kan het dat je dat niet gehoord hebt en het is je goed recht om alsnog om legitimatie en dergelijke te vragen, maar dat kan prima op een fatsoenlijke manier.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2020 08:59:39 ]
  maandag 3 februari 2020 @ 08:59:34 #139
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191322625
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:57 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Jawel. Want de verhalen kunnen niet allebei waar zijn.
Ik geloof dat er iets is voorgevallen tussen de dames en controleurs ja.
  maandag 3 februari 2020 @ 08:59:47 #140
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_191322627
quote:

[..]

Of we gebruiken Ockhams scheermes en nemen we de situatie aan die de minste aannames heeft. Wat ga je hierna verzinnen? Dat iemand LSD in zijn koffie heeft gedaan en hij dit per ongeluk gehallucineerd heeft? Wat ben je toch triest bezig.
pi_191322628
quote:

[..]

Het is toch helemaal niet duidelijk dat Baudet heeft lopen liegen?
Die vriendinnen hebben mogelijk een heel selectief en onjuist verhaal gedaan, en aangezien het om allochtonen ging is Baudet per definitie niet geļnteresseerd in feiten en bewijs.
pi_191322638
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:47 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Bespreek jij even met NS hoe hun beleid verkeerd is en hoe ze het beter kunnen aanpakken 👍.
Ik heb al een prima baan. :)
pi_191322640
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:59 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Die vriendinnen hebben mogelijk een heel selectief en onjuist verhaal gedaan, en aangezien het om allochtonen ging is Baudet per definitie niet geļnteresseerd in feiten en bewijs.
Op de koop toe nemen dat de kans groot is dat je misinformatie verspreid is inderdaad geen liegen, maar wat mij betreft niet minder kwalijk dan liegen.

Net zoals ik best geloof dat Marjolein Faber echt geloofde in de informatie die zij verspreidde over een steekincident. Gewoon uit pure domheid zoiets doen is inderdaad geen leugen.
  maandag 3 februari 2020 @ 09:01:51 #144
168739 Red_85
'echt wel'
pi_191322643
quote:
7s.gif Op maandag 3 februari 2020 06:59 schreef Seven. het volgende:

[..]

Lekker belangrijk. Het punt is dat Baudet hier doelbewust over liegt om z'n eigen politieke agenda onder de aandacht te brengen.
Wat is het verschil met de rest van de politiek?
Zet hier 'rutte' of 'klaver' neer en je hebt ook een correcte post.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_191322644
quote:
6s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:12 schreef Nikonlover het volgende:
Afgelopen zaterdag meldde TPO de tweet al

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 14:33 schreef TomLuny het volgende:
Lidmaatschap FvD wordt meer als een politieke keuze, het wordt een missie ..
[..]

> https://tpook.nl/2020/01/(...)_campaign=artikelkop

Als het zo ernstig was waarom zou aangifte zinloos zijn; wie zegt dat het Marokkanen waren en geen andere Mena's en op welke politieke verandering wordt gedoeld dat dit land zou redden ?
Nos zweeg, vond het blijkbaar niet van belang.
Komt er pas een dag later mee om de uitglijder te vieren - ineens wel van belang :')

NS weerspreekt 'Marokkanen-tweet' Baudet
https://nos.nl/artikel/23(...)n-kaartcontrole.html

Afin, ergens tussen kaartcontrole en komst politie ging Baudet dus al meteen op het twitterpaard zitten.
Nogal onbesuisd impulsief.
shift-knop defekt
  maandag 3 februari 2020 @ 09:01:58 #146
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_191322645
quote:

[..]

Het ging om een controle. Dat was de hele kern van de interactie. Ik zou niet weten wat die meiden hem dan verteld moeten hebben.
pi_191322650
quote:

[..]

Hou toch op met het verdedigen van Lavendeltakje Baudet: het wordt gźnant.
Die man is in- en in fout. Jij vindt van niet. Dat mag. Maar het is overduidelijk dat die tweet een opruiende badinerende leugen was. Accepteer dat je held een loser blijkt te zijn.
pi_191322653
6 pagina's al over een tweetje.

Het is toch wat allemaal :'). Het zijn ook de usual suspects die het hardst om dit onbenullig relletje het hardste janken.
pi_191322656
Ik geloof er niks van dat die NS medewerker zichzelf herkende. Dat was een foto van iemands achterhoofd en binnen 30 minuten na plaatsing had iemand zich herkend in die foto én een reactie op facebook geplaatst. Jaja, dat gelooft natuurlijk geen mens, behalve mensen die hele dagen driftig op zoek zijn naar stokken om Baudet mee te slaan.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 3 februari 2020 @ 09:03:35 #150
384435 klappernootopreis
pi_191322659
quote:

[..]

Ik zou er niet al te veel aandacht meer aan besteden, dit hoort net als bij de PVV deel uit van een cheapo relcampagne van wederom een populist die zich geen echt campagneplan kan veroorloven. Dan moet het maar zo.
pi_191322663
Ik zeg ook niet dat het ok is, er is een groep mensen die bewust fakenews verspreiden om de verhoudingen op scherp stellen.
Zoals ook hier te zien is zijn de FvD aanhangers niet geļnteresseerd in feiten zolang het om allochtonen gaat.
  maandag 3 februari 2020 @ 09:04:34 #152
168739 Red_85
'echt wel'
pi_191322671
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ah, Baudet plaatst een verhaaltje zonder het te verifiėren want goede vriendinnen. Uiteraard is dat op een site als nu.nl groter nieuws dan een aanslag in London. :')

Dit land is ziek, en de hordes idioten die schaterend om een tweet van Thierry Baudet heen dansen zijn er schuldig aan, niet die domme tweet van Baudet.
1947-2016
  maandag 3 februari 2020 @ 09:05:09 #153
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_191322677
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:52 schreef Silven het volgende:

[..]

Dat maakt toch niks uit? De controleurs in burger hadden legitimatie bij. En een politie-agent.
pi_191322680
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik geloof er niks van dat die NS medewerker zichzelf herkende. Dat was een foto van iemands achterhoofd en binnen 30 minuten na plaatsing had iemand zich herkend in die foto én een reactie op facebook geplaatst. Jaja, dat gelooft natuurlijk geen mens, behalve mensen die hele dagen driftig op zoek zijn naar stokken om Baudet mee te slaan.
Op het moment dat je online wordt gezet door een bekende politicus kan het snel gaan.
pi_191322682
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:12 schreef hoechst het volgende:
Fake newa

Sinds wanneer zijn conducteurs met 4 tegelijk?
Het waren er twee.
pi_191322693
quote:
99s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:01 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Het ging om een controle. Dat was de hele kern van de interactie. Ik zou niet weten wat die meiden hem dan verteld moeten hebben.
Dat het onbeschofte ‘marokkaantjes’ waren, kutmarokkaan dit , kutmarokkaanen dat, minder minder
  maandag 3 februari 2020 @ 09:07:37 #157
168739 Red_85
'echt wel'
pi_191322703
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:04 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Ik zeg ook niet dat het ok is, er is een groep mensen die bewust fakenews verspreiden om de verhoudingen op scherp stellen.
Zoals ook hier te zien is zijn de FvD aanhangers niet geļnteresseerd in feiten zolang het om allochtonen gaat.
Je bedoelt de politiek die de meest nare daden van criminele asielzoekers als 'overige' bestempeld, om maar niet een 'verkeerd' beeld te willen schetsen?
1947-2016
pi_191322714
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:

Het is toch wat allemaal :'). Het zijn ook de usual suspects die het hardst om dit onbenullig relletje het hardste janken.
En waar verplicht aan mee betaald moet worden ..

NOS NIEUWS • POLITIEK • GISTEREN, 18:04
NS weerspreekt 'Marokkanen-tweet' Baudet
shift-knop defekt
pi_191322728
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:07 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Je bedoelt de politiek die de meest nare daden van criminele asielzoekers als 'overige' bestempeld, om maar niet een 'verkeerd' beeld te willen schetsen?
Nee dat bedoel ik niet. Ik heb echt schijthekel aan jouw infantiele ‘ja maar hunnie’ geleuter
pi_191322737
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:

Hoeveel delen haalden we met de het kattenkwaad van de zoon van femke waarbij de rook uit de oren van alt rechtsen hier kwam. :D
  maandag 3 februari 2020 @ 09:10:26 #161
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_191322738
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:06 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Dat het onbeschofte ‘marokkaantjes’ waren, kutmarokkaan dit , kutmarokkaanen dat, minder minder
En op de geheel logische vraag die je dan moet stellen, namelijk wat ze wilden, gaven ze geen antwoord? Hou op, er zijn zo veel onwaarschijnlijke aannames die je moet hebben om een situatie te hebben waarin hij niet het echte verhaal wist.
  maandag 3 februari 2020 @ 09:11:16 #162
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_191322751
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:07 schreef Red_85 het volgende:

[..]

What about?
pi_191322755
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:09 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Nee dat bedoel ik niet. Ik heb echt schijthekel aan jouw infantiele ‘ja maar hunnie’ geleuter
Whataboutism :')
pi_191322760
leugens, foutje, doet er eigenlijk niet eens toe.

het laat puur racisme zien, dit. en de intentie van baudet om zijn racisme uit te buiten om stemmen te winnen.
pi_191322782
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:10 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Hoeveel delen haalden we met de het kattenkwaad van de zoon van femke waarbij de rook uit de oren van alt rechtsen hier kwam. :D
Geen flauw idee.
pi_191322798
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:04 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Welke feiten?
Getuigenissen van mensen die zeggen er bij te zijn geweest?

Lopen de vriendinnen van Baudet rond met een bord om hun nek "vriendin van Thierry Baudet"

Hoe weten de getuigen dat die vrouwen de vriendinnen van Baudet waren? Waren de getuigen niet getuige van een heel ander incident? Als ze überhaupt al getuige waren want de getuigen meldden zich wel heel snel met een soortgelijk verhaal op facebook en twitter waarin sommige alinea's exact hetzelfde waren als in door 1 persoon geschreven.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_191322809
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:10 schreef Basp1 het volgende:

[..]

NWS / Zoon Femke Halsema gearresteerd #18 Stapt Halsema op ?
18 en toen kwam er een slotje, dus het hadden er nog meer kunnen zijn _O-
  maandag 3 februari 2020 @ 09:14:40 #168
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191322820
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:11 schreef pokkerdepok het volgende:

het laat puur racisme zien, dit. en de intentie van baudet om zijn racisme uit te buiten om stemmen te winnen.
Racisme? Het beestje bij de naam noemen is racisme?
pi_191322829
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Welke feiten?

Lopen de vriendinnen van Baudet rond met een bord om hun nek "vriendin van Thierry Baudet"

Hoe weten de getuigen dat die vrouwen de vriendinnen van Baudet waren? Waren de getuigen niet getuige van een heel ander incident? Als ze überhaupt al getuige waren want de getuigen meldden zich wel heel snel met een soortgelijk verhaal op facebook en twitter waarin sommige alinea's exact hetzelfde waren als in door 1 persoon geschreven.
Dus de NS begaat een grove fout door de lezing van deze getuigen 1 op 1 te bevestigen, want ze weten helemaal niet of het wel om deze situatie ging?
pi_191322834
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:05 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Op het moment dat je online wordt gezet door een bekende politicus kan het snel gaan.
Binnen 30 minuten je achterhoofd herkennen en een relaas op facebook getypt. Dat gaat inderdaad erg snel, ongeloofwaardig snel.
pi_191322857
quote:
6s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:59 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ik geloof dat er iets is voorgevallen tussen de dames en controleurs ja.
Ja, de dames wilde hun vervoerbewijs pas laten zien toen er ook een agent bij was.

Wat is er volgens jou nog meer gebeurt dan?
pi_191322861
quote:

Marokkanen zijn geen ras en kan ergens best begrijpen dat mensen zich niet op hun gemak voelen als twee anonieme noord-afrikanen zonder zichtbare werkkleding lastige vragen beginnen te stellen.
Dat heeft te maken met een slechte reputatie die niet door nep-nieuws is opgebouwd maar door veelvuldige misdadige acties vanuit die groep zelf.
Kwam een paar jaar geleden zelf zo'n figuur tegen en die was wel in uniform maar leek wel ontsnapt uit Gitmo. Gewoon even vriendelijk vragen om een vervoersbewijs was er niet bij, was meer een bevel of anders...
shift-knop defekt
pi_191322868
quote:
6s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:14 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Racisme? Het beestje bij de naam noemen is racisme?
? welk beestje?
pi_191322870
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Welke feiten?

Misschien hebben ze dat zelf bekend gemaakt in die heftige discussie.
Doen mensen vaker, of ze gaan zelf roepen dat ze het op Facebook gaan zetten.
Interessant hoe volgzaam je bent aan je leider.
pi_191322877
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Binnen 30 minuten je achterhoofd herkennen en een relaas op facebook getypt. Dat gaat inderdaad erg snel, ongeloofwaardig snel.
Toch bevestigt de NS het. Liegen die dan ook.

Of wat wil je nu zeggen. Dat de manbop de foto niet de NS medewerker is?
pi_191322879
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:15 schreef Chia het volgende:

[..]

Dus de NS begaat een grove fout door de lezing van deze getuigen 1 op 1 te bevestigen, want ze weten helemaal niet of het wel om deze situatie ging?
Daar lijkt het wel op ja. Want Thierry noemt geen locatie en tijdstip, maar iedereen lijkt te weten waar en hoe laat dit heeft plaatsgevonden. Waaruit blijkt dat dit niet een heel ander incident betreft? Hoe weten we dat het over hetzelfde gaat? Aanname op aanname wordt er gestapeld en ieder kritisch denkvermogen overboord omdat het over Baudet gaat. Om je kapot te lachen als het niet zo sneu was.
  maandag 3 februari 2020 @ 09:19:09 #177
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191322902
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:54 schreef recursief het volgende:

[..]

Ik durf zelfs te denken dat het hem geen biet interesseert of het allemaal klopt wat hij zegt en dat ie deze kans om weer even in de spotlights te staan met beide handen heeft aangegrepen. Een deel van zijn schare fans en groupies vindt het prachtig en dat weet hij.
Dit.
Kans is dat hij het alleen maar mooi vindt dat het nog meer aandacht gegenereerd heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191322903
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:17 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Dus je wilt nu zelf aannames gaan doen om een vergezocht verhaal kloppend te krijgen? Kritisch blijven denken aub.
pi_191322918
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:16 schreef TomLuny het volgende:

[..]

Marokkanen zijn geen ras
Lees artikel 1 van de grondwet nog eens even, dit is een te dom argument
pi_191322936
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Daar lijkt het wel op ja. Want Thierry noemt geen locatie en tijdstip, maar iedereen lijkt te weten waar en hoe laat dit heeft plaatsgevonden. Waaruit blijkt dat dit niet een heel ander incident betreft? Hoe weten we dat het over hetzelfde gaat? Aanname op aanname wordt er gestapeld en ieder kritisch denkvermogen overboord omdat het over Baudet gaat. Om je kapot te lachen als het niet zo sneu was.
Ik heb niet allemaal Twitterdraadjes uit lopen spitten, maar ik vertrouw er wel op dat de NS op basis van de foto heeft kunnen verifiėren om welke medewerkers van hun het ging en wat het verhaal van die medewerkers was.

Ik vertrouw dan toch eerder op de lezing van de NS dan het via via verhaal van Thierry. De NS heeft er ook totaal geen belang bij heeft om te reageren als het niet om hun medewerkers gaat.
pi_191322943
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:17 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Dus je wilt nu zelf aannames gaan doen om een vergezocht verhaal kloppend te krijgen? Kritisch blijven denken aub.
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:17 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Toch bevestigt de NS het. Liegen die dan ook.

Of wat wil je nu zeggen. Dat de manbop de foto niet de NS medewerker is?
Wat ik zeg is wat ik zeg. Hoe weet de NS welk incident en welke vrouwen het betrof?

Dat incident met de controle in burger zal best plaatsgevonden hebben, maar hoe weet de NS dat dat hetzelfde incident os als de vriendinnen van Baudet.

Baudet noemt geen tijd, Baudet noemt geen locatie, we weten niet wie de vriendinnen zijn. Toch lijkt iedereen opeens te weten hoe laat, in welke trein en om welke vrouwen het ging. Hoe weten ze dat?
pi_191322949
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

De aanname dat jij je leider blind lijkt te volgen? Je PO is wel duidelijk hoor.
pi_191322956
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

[..]

Wat ik zeg is wat ik zeg. Hoe weet de NS welk incident en welke vrouwen het betrof?

Dat incident met de controle in burger zal best plaatsgevonden hebben, maar hoe weet de NS dat dat hetzelfde incident os als de vriendinnen van Baudet.

Baudet noemt geen tijd, Baudet noemt geen locatie, we weten niet wie de vriendinnen zijn. Toch lijkt iedereen opeens te weten hoe laat, in welke trein en om welke vrouwen het ging. Hoe weten ze dat?
Hoezo iedereen? als de NS het maar weet. Allemaal vage figuren op Twitter en dergelijke heb ik geen boodschap aan. Daar kan iedereen wel wat roepen.
  maandag 3 februari 2020 @ 09:23:01 #184
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191322961
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:16 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Ja, de dames wilde hun vervoerbewijs pas laten zien toen er ook een agent bij was.

Wat is er volgens jou nog meer gebeurt dan?
Geen idee. Dat doet er verder niet toe. Wat er wel toe doet is dat de dames zich vervelend voelde. Dankzij de politieagent is het opgelost. Prima toch? Verder niets aan de hand.
pi_191322971
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Welk tijdstip dan wel? Welke trein? Waar zijn de getuigen die het verhaal van die vrouwen bevestigen?
pi_191322992
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:21 schreef Chia het volgende:

[..]

Ik heb niet allemaal Twitterdraadjes uit lopen spitten, maar ik vertrouw er wel op dat de NS op basis van de foto heeft kunnen verifiėren om welke medewerkers van hun het ging en wat het verhaal van die medewerkers was.

Ik vertrouw dan toch eerder op de lezing van de NS dan het via via verhaal van Thierry. De NS heeft er ook totaal geen belang bij heeft om te reageren als het niet om hun medewerkers gaat.
Dat zou ik erg knap vinden op basis van een gedeeltelijk achterhoofd. Volgens Baudet ging het om Marokkanen, de NS controleurs zouden gewoon Nederlands zijn geweest begreep ik.

Nogmaals: hebben we het wel over hetzelfde.

Ik vertrouw helemaal niet blind op een organisatie als de NS ik kijk zelf naar de feiten. En zo lang niemand mij uit kan leggen hoe iedereen zogenaamd weet hoe laat en in welke trein de vriendinnen van Baudet zaten neem ik diens lezing niet serieus.
pi_191322996
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:20 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Het is dom dat wij onze taal hebben laten verkrachten door de sjw's die zelf het hardst roepen dat er geen rassen zijn maar de troefkaart racisme nooit willen en zullen opgeven.
Dat is misschien dan wel niet dom maar wel tamelijk hypocriet.
Bovendien werkt het averechts, op deze manier worden er enkel meer rassen kunstmatig bijgekweekt en wordt het hokjesdenken enkel versterkt.
Of misschien is dat juist de bedoeling in de strijd van het vernieuwde proletariaat tegen de bourgeoisie.
shift-knop defekt
pi_191322999
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

Precies. Wat ik ook merkwaardig vind is dat wanneer deze vriendinnen over dit incident hebben "geklaagd" bij Baudet, toen wisten ze dus noh niet dat het om NS medewerkers in burger ging. Dat klagen was dan tijdens het lastigvallen, en niet achteraf (toen begrepen ze dat het of NS medewerkers zou gaan). Dat lijkt mij hoogst onwaarschijnlijk.
pi_191323002
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat zou ik erg knap vinden op basis van een gedeeltelijk achterhoofd. Volgens Baudet ging het om Marokkanen, de NS controleurs zouden gewoon Nederlands zijn geweest begreep ik.

Nogmaals: hebben we het wel over hetzelfde.

Ik vertrouw helemaal niet blind op een organisatie als de NS ik kijk zelf naar de feiten. En zo lang niemand mij uit kan leggen hoe iedereen zogenaamd weet hoe laat en in welke trein de vriendinnen van Baudet zaten neem ik diens lezing niet serieus.
De NS heeft geen uitspraken gedaan over de achtergrond van hun medewerkers.
  maandag 3 februari 2020 @ 09:27:49 #190
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_191323011
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:01 schreef TomLuny het volgende:

[..]

Afgelopen zaterdag meldde TPO de tweet al
[..]

Nos zweeg, vond het blijkbaar niet van belang.
Komt er pas een dag later mee om de uitglijder te vieren - ineens wel van belang :')

Natuurlijk is er geen nieuws als een notoire leugenaar, fantast en ophitser een vrijwel oncontroleerbaar verhaal uit tweede hand in een tweet plaatst met een oproep om op de FvD te stemmen want 'aangifte is zinloos'. Sodemieter op zeg, als de NOS daar een nieuwsbericht van moet maken heb je een wel heel scheef beeld van wat 'nieuws' is en heb je wel heel weinig op met waarheidsvinding en objectiviteit.
pi_191323012
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:23 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Welk tijdstip dan wel? Welke trein? Waar zijn de getuigen die het verhaal van die vrouwen bevestigen?
Nu moet je het niet omkeren.

Ik zeg niet dat ik er bij was. Dat zeggen de "getuigen". Die getuigen beschrijven een heel ander incident. Dan rest nog maar 1 vraag: hoe weten de getuigen van het incident dat het incident waar zij getuige van warem de vriendinnen vam Baudet betrof?

Kritisch denken graag.
pi_191323019
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:26 schreef Chia het volgende:

[..]

De NS heeft geen uitspraken gedaan over de achtergrond van hun medewerkers.
de getuigen wel.
  maandag 3 februari 2020 @ 09:28:24 #193
104871 remlof
Europees federalist
pi_191323020
quote:
6s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:46 schreef Nikonlover het volgende:
Lijkt mij in ieder geval duidelijk dat deze dames zich vervelend hebben gevoeld tijdens de kaartcontrole.
Lijkt mij in ieder geval duidelijk dat deze dames zich vervelend hebben gedragen tijdens de kaartcontrole.

Waarschijnlijk van die hockeykutjes uit het Gooi die iedereen zonder blauwe ogen Marokkaan noemen.

En Baudet is gewoon een hele sneue hufter, maar dat wisten we al.
  maandag 3 februari 2020 @ 09:28:34 #194
168739 Red_85
'echt wel'
pi_191323021
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:09 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Wat dan wel?

Als je het over fake news hebt, moet je gewoon bij de huidige politiek zijn. Niet alleen bij slinks' favo boxbal baudet. Daar is weinig jamaarhunnie aan en prima te onderbouwen zoals ik net deed.

Het ligt dus eerder aan jou dat je keihard je ongefundeerde onderbuik wil laten horen, zonder al te veel tegengeluid.
Doe je ding verder, maar kom niet huilen als je een keer de realiteit onder ogen krijgt.
1947-2016
pi_191323022
Maar dit soort vage amper te verifiėren verhalen de wereld in helpen is net zo goed een kwalijke zaak mi. Dat de vork alsnog anders in de steel blijkt te zitten is in mijn ogen ook zeker niet uitgesloten, maar op basis van de huidige feiten vind ik de lezing van de NS geloofwaardiger dan de anekdote van Thierry.
pi_191323029
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

de getuigen wel.
Op die vage sociale media getuigen vertrouw je nu ineens wel? Wie weet zaten ze niet eens in dezelfde trein en zuigen ze het allemaal uit hun duim, weten wij veel.
pi_191323049
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:27 schreef VoMy het volgende:

[..]

Natuurlijk is er geen nieuws als een notoire leugenaar, fantast en ophitser een vrijwel oncontroleerbaar verhaal uit tweede hand in een tweet plaatst met een oproep om op de FvD te stemmen want 'aangifte is zinloos'. Sodemieter op zeg, als de NOS daar een nieuwsbericht van moet maken heb je een wel heel scheef beeld van wat 'nieuws' is en heb je wel heel weinig op met waarheidsvinding en objectiviteit.
Aangifte doen in deze situatie is wel degelijk zinloos. De politie neemt slachtoffers van kaartcontroles door NS personeel niet serieus :(
pi_191323059
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:28 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Wat dan wel?

Als je het over fake news hebt, moet je gewoon bij de huidige politiek zijn. Niet alleen bij slinks' favo boxbal baudet. Daar is weinig jamaarhunnie aan en prima te onderbouwen zoals ik net deed.

Het ligt dus eerder aan jou dat je keihard je ongefundeerde onderbuik wil laten horen, zonder al te veel tegengeluid.
Doe je ding verder, maar kom niet huilen als je een keer de realiteit onder ogen krijgt.
Tuurlijk , alles ligt aan de ander. Wat een heerlijk simpel wereldbeeld heb je
pi_191323078
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:29 schreef Chia het volgende:

[..]

Op die vage sociale media getuigen vertrouw je nu ineens wel? Wie weet zaten ze niet eens in dezelfde trein en zuigen ze het allemaal uit hun duim, weten wij veel.
Ja op die getuigen baseert de NS zich natuurlijk ook. Want de getuigen beweren dat dit plaatsvond in de trein van Weesp naar XXX om XXX uur. Waarop de NS inderdaad bevestigd dat er in die trein een controle in burger was.

Maar niemand die kan vertellen hoe men nou zo zeker weet dat de vriendinnen van Baudet in die trein zaten.
  maandag 3 februari 2020 @ 09:33:33 #200
168739 Red_85
'echt wel'
pi_191323083
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:20 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Zoek op.
Het verschil tussen racisme en discriminatie.

En kom dan terug. Een las is geen ras.
1947-2016
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 09:34:05 #201
5428 crew  miss_sly
pi_191323086
quote:
99s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:10 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

En op de geheel logische vraag die je dan moet stellen, namelijk wat ze wilden, gaven ze geen antwoord? Hou op, er zijn zo veel onwaarschijnlijke aannames die je moet hebben om een situatie te hebben waarin hij niet het echte verhaal wist.
En zelfs įls hij het echte verhaal niet wist en dit een oprechte vergissing is door verkeerd aan hem doorgegeven informatie zou hij nu een echte vent moeten zijn en moeten toegeven dat hij fout zat en dat hij dan op z'n minst zijn twee dierbare vriendinnen op het matje zal roepen wegens verkeerde verstrekte informatie.
pi_191323093
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:27 schreef VoMy het volgende:

[..]

Jij vindt het blijkbaar wel objectief om er ineens wel breed over uit te pakken als 'de fantast' te grazen genomen kan worden
shift-knop defekt
  maandag 3 februari 2020 @ 09:34:56 #203
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191323094
quote:

_O_
Uitchecken ipv inchecken? Je reist nooit met de trein hč...
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 3 februari 2020 @ 09:35:25 #204
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_191323101
quote:

[..]

Als het zulke goede vriendinnen waren had hij van hen wel van te voren te horen gekregen dat het echte conducteurs (in burger) waren....
Dus of hij wist het en heeft bewust de feiten verdraait of hij wist het niet en kun je je afvragen hoe goede band hij met ze heeft en had hij op basis van een filmpje niet zo snel moeten oordelen..
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_191323102
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:21 schreef Chia het volgende:

[..]

Het was een vermoeden, dus het was niet zeker.
pi_191323107
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:28 schreef Chia het volgende:
Maar dit soort vage amper te verifiėren verhalen de wereld in helpen is net zo goed een kwalijke zaak mi. Dat de vork alsnog anders in de steel blijkt te zitten is in mijn ogen ook zeker niet uitgesloten, maar op basis van de huidige feiten vind ik de lezing van de NS geloofwaardiger dan de anekdote van Thierry.
Het is amper te verifiėren, maar je trekt wel een conclusie die jouw past zeg maar.
  maandag 3 februari 2020 @ 09:36:55 #207
168739 Red_85
'echt wel'
pi_191323114
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:31 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Tuurlijk , alles ligt aan de ander. Wat een heerlijk simpel wereldbeeld heb je
Weer een ongefundeerde onderbuikpost.

Kom je ook met inhoud? Of blijf je boos dat je niet ongeremd kan blijven huiliehuilie doen op de zelfverkaarde grote boze wolf?
1947-2016
  maandag 3 februari 2020 @ 09:37:54 #208
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191323125
quote:
6s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:23 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Geen idee. Dat doet er verder niet toe. Wat er wel toe doet is dat de dames zich vervelend voelde. Dankzij de politieagent is het opgelost. Prima toch? Verder niets aan de hand.
Dan waarom die tweet dan? En waarom loop je Baudet nu zo te verdedigen terwijl het al bekend is dat hij liegt.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 3 februari 2020 @ 09:38:13 #209
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_191323132
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:26 schreef TomLuny het volgende:

[..]

Het is dom dat wij onze taal hebben laten verkrachten door de sjw's die zelf het hardst roepen dat er geen rassen zijn maar de troefkaart racisme nooit willen en zullen opgeven.

Onze taal? Laat me niet lachen. Jij komt hier zelf altijd aanzetten met lappen tekst in het duits of engels, haalt je inspiratie uit sites die als naam steevast een vertaling van een buitenlands begrip zijn, gebruikt waar mogelijk begrippen gemunt in het Amerikaanse debat (sjw is al een mooi voorbeeld). Jij spreekt niet dezelfde taal als ik, jij communiceert middels een onbegrijpelijke aaneenschakelingen van door anderen opgestelde epistels die je tot een incoherente brij vormt, verweven met links en Google Translate vertalingen van sites en bronnen als de Zweedse Taklykke Stųrmer. Dat staat heel ver af van het Nederlands dat 'wij' (zonder jou) spreken en delen met Surinamers en Vlamingen en overige Nederlandstaligen.

Doe daar dus maar even geen uitspraken over.
  maandag 3 februari 2020 @ 09:38:27 #210
168739 Red_85
'echt wel'
pi_191323134
quote:

_O_
Dit is ook wel de sfeer die ze mee brengen idd.
1947-2016
  maandag 3 februari 2020 @ 09:41:01 #211
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191323156
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:33 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Zoek op.
Het verschil tussen racisme en discriminatie.

En kom dan terug. Een las is geen ras.
Alsof het uiteindelijk uitmaakt of het racisme of discriminatie is, het is beide gewoon ontzettend triest.
  maandag 3 februari 2020 @ 09:42:13 #212
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_191323168
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:34 schreef TomLuny het volgende:

[..]

Jij vindt het blijkbaar wel objectief om er ineens wel breed over uit te pakken als 'de fantast' te grazen genomen kan worden
Het is geen nieuws als Henk Krol iemand feliciteerde op Twitter. Het is wel nieuws als die persoon al overleden is.

Zo werkt dat met fouten. Daarom open jij ook altijd draadjes over wat er mis gaat in de wereld, en nooit draadjes over wat er goed gaat.

Thierry die wat tweet met een oproep om FvD te stemmen is geen nieuws. Thierry die met racistische insteek een leugen twittert, is wel nieuws.

Zo simpel is het.
pi_191323170
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:36 schreef Tris het volgende:

[..]

Het is amper te verifiėren, maar je trekt wel een conclusie die jouw past zeg maar.
Waarom zou een andere conclusie mij niet passen? Ik ben inderdaad niet zo paranoļde dat ik zonder aanleiding op basis van een paar willekeurige Twitteraars plotseling de verklaring van de NS in twijfel ga trekken.

Mensen worden nu eenmaal weleens lastig gevallen door Marokkanen in de trein. Dat komt voor, waarom zou dat ineens niet in mijn straatje passen? :') Volgens mij projecteer je nu allemaal dingen op mij, omdat ik in jouw ogen goedgelovig ben.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2020 09:42:42 ]
  maandag 3 februari 2020 @ 09:43:12 #214
168739 Red_85
'echt wel'
pi_191323180
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:41 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Alsof het uiteindelijk uitmaakt of het racisme of discriminatie is, het is beide gewoon ontzettend triest.
Blijkbaar wel, anders heb je niet 2 verschillende begrippen.
1947-2016
pi_191323185
Waarschijnlijk interesseert het Baudet geen reet of het verhaal klopt of niet. De polarisatie is weer een stapje erger geworden en zijn fanboys juichen, dat is wat hij belangrijk vindt.
Radio Espantoso
  maandag 3 februari 2020 @ 09:44:00 #216
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191323197
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:43 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Blijkbaar wel, anders heb je niet 2 verschillende begrippen.
Ja moord en doodslag zijn ook twee verschillende dingen, maar uiteindelijk zijn ze beide fout.
  maandag 3 februari 2020 @ 09:44:43 #217
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191323209
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:43 schreef Peligrosso het volgende:
Waarschijnlijk interesseert het Baudet geen reet of het verhaal klopt of niet. De polarisatie is weer een stapje erger geworden en zijn fanboys juichen, dat is wat hij belangrijk vindt.
Hij maakt het hiermee wel lastiger om de grootste partij te worden. Doet Wilders ook elke keer. Alsof men niet wil regeren.
  maandag 3 februari 2020 @ 09:45:08 #218
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_191323217
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En zelfs įls hij het echte verhaal niet wist en dit een oprechte vergissing is door verkeerd aan hem doorgegeven informatie zou hij nu een echte vent moeten zijn en moeten toegeven dat hij fout zat en dat hij dan op z'n minst zijn twee dierbare vriendinnen op het matje zal roepen wegens verkeerde verstrekte informatie.
Precies. Lijkt precies op Iwanius als hij een flater beging. _O- Uit het topic verdwijnen om een paar dagen later ergens anders weer het brutale mannetje uit te hangen. Die sneaky foto’s zijn niet de enige gelijkenis.
pi_191323227
Als een Marokkaan om mijn kaartje vraagt in burger dan ben ik inderdaad ook erg alert. Makkelijk geld verdienen als je deze twee meiden een nep boete geeft. wat is een boete tegenwoordig 50 euro, dat schuif je makkelijk weg in je binnenzak en kun je lekker gaan shoppen.

Sowieso dat hele controle systeem van de NS is om te braken. Doe het zoals een vliegmaatschappij, controleren voor je instapt en laat reizigers in de trein met rust. Dit is mijn voornaamste reden dat ik treinen haat.
  maandag 3 februari 2020 @ 09:46:26 #220
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191323233
quote:

Dit.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_191323245
quote:
7s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:28 schreef remlof het volgende:

[..]

Lijkt mij in ieder geval duidelijk dat deze dames zich vervelend hebben gedragen tijdens de kaartcontrole.

Waarschijnlijk van die hockeykutjes uit het Gooi die iedereen zonder blauwe ogen Marokkaan noemen.

En Baudet is gewoon een hele sneue hufter, maar dat wisten we al.
Gelukkig hebben ze een slaghout bij zich na deze gevaarlijke kamschering :{
shift-knop defekt
  maandag 3 februari 2020 @ 09:48:00 #222
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191323251
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:46 schreef MakkieR het volgende:
Als een Marokkaan om mijn kaartje vraagt in burger dan ben ik inderdaad ook erg alert. Makkelijk geld verdienen als je deze twee meiden een nep boete geeft. wat is een boete tegenwoordig 50 euro, dat schuif je makkelijk weg in je binnenzak en kun je lekker gaan shoppen.

Sowieso dat hele controle systeem van de NS is om te braken. Doe het zoals een vliegmaatschappij, controleren voor je instapt en laat reizigers in de trein met rust. Dit is mijn voornaamste reden dat ik treinen haat.
Welke boete betaal je meteen? En als men zich gewoon kan legitimeren ben je een enorme hufter om dan alsnog te gaan lopen zeuren dat het om Marokkanen gaat. Maar je geeft zelf al aan nooit met de trein te gaan.

Jeetje, wat een gehuil.

Dat zou overigens betekenen dat ze dus geen kaartjes hadden. Snap je zelf ook wel neem ik aan.

En het verschil tussen een treinkaartje en een vliegticket?
pi_191323273
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:42 schreef Chia het volgende:

[..]

Waarom zou een andere conclusie mij niet passen? Ik ben inderdaad niet zo paranoļde dat ik zonder aanleiding op basis van een paar willekeurige Twitteraars plotseling de verklaring van de NS in twijfel ga trekken.

Mensen worden nu eenmaal weleens lastig gevallen door Marokkanen in de trein. Dat komt voor, waarom zou dat ineens niet in mijn straatje passen? :') Volgens mij projecteer je nu allemaal dingen op mij, omdat ik in jouw ogen goedgelovig ben.
Nee, dat zijn je eigen woorden. Maar was je er werkelijk bij? Of moet je het, net als ik, doen met de summiere berichtgeving. Want dan is je conclusie te voorbarig.
  maandag 3 februari 2020 @ 09:49:13 #224
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191323277
Links: Geloof vrouwen. Altijd. ALTIJD.
Ook links: Schande dat deze man deze vrouwen zo gelooft.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  maandag 3 februari 2020 @ 09:50:10 #225
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191323293
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:22 schreef Chia het volgende:

[..]

Hoezo iedereen? als de NS het maar weet. Allemaal vage figuren op Twitter en dergelijke heb ik geen boodschap aan. Daar kan iedereen wel wat roepen.
De NS heeft traject en tijdstip gegeven, kans is groot dat ze de hele situatie zelfs op beeld hebben, inclusief het moment dat de dierbare vriendin van Baudet de foto van de controleurs maakte.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 3 februari 2020 @ 09:50:14 #226
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191323295
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:49 schreef SpecialK het volgende:
Links: Geloof vrouwen. Altijd. ALTIJD.
Ook links: Schande dat deze man deze vrouwen zo gelooft.
Ja, ja wat een geweldig argument in deze zaak. _O- _O-

(zit je hier nu ineens #metoo toe te voegen aan je argumenten? Wat wil je hier eigenlijk verdre zeggen over vrouwen?)
pi_191323299
quote:

[..]

[..]

Doordat de NS medewerker zichzelf herkende. De NS kan dat verifiėren. De NS daarom weet om welke trein het ging.
pi_191323313
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:44 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Hij maakt het hiermee wel lastiger om de grootste partij te worden. Doet Wilders ook elke keer. Alsof men niet wil regeren.
Polarisatie zorgt ervoor dat het midden verdwijnt. Uiteindelijk hebben dat soort mensen daar wel belang bij denk ik.
Radio Espantoso
pi_191323322
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:50 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Doordat de NS medewerker zichzelf herkende. De NS kan dat verifiėren. De NS daarom weet om welke trein het ging.
Was je maar zo kritisch toen het om je vriend NikkieTutorials ging.
pi_191323358
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:21 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dat gaat dadelijk zo gespind worden dat die 2 hertjes opeens groenlinks spionnen waren en hem zo een hak hebben gezet. :D
Nee hoor.

De Baudet-aanbidders zeggen simpelweg 'ow maar dat maakt mij niet uit, want er zijn honderden andere gevallen waarin het wél criminele Marokkanen waren. Dus mijn discriminatie van Marokkanen is nog steeds terecht'.

Dat zie je ze hier alweer doen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_191323372
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:43 schreef Peligrosso het volgende:
Dit.
pi_191323381
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Ooh, dat was ik ook.

Maar toen paste het niet in je straatje.
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 09:59:19 #233
5428 crew  miss_sly
pi_191323395
Ik ben al een paar keer gestart met een reactie, maar nee, het wil niet meer lukken. De posts die zo totaal niet meer ter zake doende zijn, het volledige verafgoden van een persoon, het doodslaan van de discussie door vorobeelden en woorden...ik kan er echt niets mee. En ik weiger me te verlagen tot hetzelfde "ja maar hunnie" niveau.

Ik ben wel benieuwd hoeveel delen dit topic gaat krijgen.
pi_191323404
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

De NS heeft traject en tijdstip gegeven, kans is groot dat ze de hele situatie zelfs op beeld hebben, inclusief het moment dat de dierbare vriendin van Baudet de foto van de controleurs maakte.
Ja dat lijkt mij nou ook, maar ik lees hier telkens dat dat volstrekt ongeloofwaardig zou zijn. :')
  maandag 3 februari 2020 @ 10:00:47 #235
384435 klappernootopreis
pi_191323411
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:51 schreef Peligrosso het volgende:

[..]

Polarisatie zorgt ervoor dat het midden verdwijnt. Uiteindelijk hebben dat soort mensen daar wel belang bij denk ik.
in het midden zit het verstand. Alles daarbuiten is onderbuikvolk
pi_191323425
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:49 schreef Tris het volgende:

[..]

Nee, dat zijn je eigen woorden. Maar was je er werkelijk bij? Of moet je het, net als ik, doen met de summiere berichtgeving. Want dan is je conclusie te voorbarig.
Om mijn conclusie te trekken dat wat mij betreft voorlopig het verhaal van de NS geloofwaardiger is dan de anekdote van Thierry moet ik erbij zijn geweest? :? Ja echt een keiharde conclusie die veel te ver gaat. :')

Maar goed dat ik geen politicus ben.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2020 10:02:17 ]
  maandag 3 februari 2020 @ 10:01:35 #237
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191323426
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Ja, want die heeft ook verifieerbaar gelogen... oh wacht, dat zij liegt is een verzinsel van de haters, niet gebaseerd op een door haar zelf geplaatste foto, laat staan bevestigd door de NS.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_191323435
quote:

[..]

Je bent niet kritisch genoeg naar de slinkse propaganda van de NS.
pi_191323438
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:48 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Welke boete betaal je meteen? En als men zich gewoon kan legitimeren ben je een enorme hufter om dan alsnog te gaan lopen zeuren dat het om Marokkanen gaat. Maar je geeft zelf al aan nooit met de trein te gaan.

Jeetje, wat een gehuil.

Dat zou overigens betekenen dat ze dus geen kaartjes hadden. Snap je zelf ook wel neem ik aan.

En het verschil tussen een treinkaartje en een vliegticket?
Zeuren dat het om Marokkanen gaat, lijkt mij volkomen terecht. Marokkanen hebben in mijn ogen toch al geen knuffelgehalte meer en ja dan ben ik inderdaad alert. Zou je ook moeten doen. Sowieso zijn autoriteiten niet meer heilig, criminele bendes kunnen zich net zo makkelijk voordoen als de autoriteit tegenwoordig. Zij zullen er vast handige trucs op nalaten. Je hoeft enkel maar een sofinummer bekend te maken aan die lui en zij kunnen je enorm schade toebrengen. denk even aan ID fraude onder jouw naam.

verschil tussen vliegticket en treinkaartje snap ik even niet. het gaat hier over een de vliegreis, trein reis daar zie ik een enorm verschil van omgaan met reizigers. Bij vliegreizen word je niet lastig gevallen door controleurs in het vliegtuig. Ze kunnen je moeilijk eruit gooien. Met het huidige in en uit checken kan dit prima als je de stations hermetisch afsluit en de controle doet op het station. leg de verantwoording bij de NS en niet bij de reiziger, dat is mijn mening. KLM doet dat namelijk ook als het om controleren gaat.
  maandag 3 februari 2020 @ 10:04:04 #240
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191323443
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:59 schreef Chia het volgende:

[..]

Ja dat lijkt mij nou ook, maar ik lees hier telkens dat dat volstrekt ongeloofwaardig zou zijn. :')
En dat wordt geroepen door mensen die zoveel ervaring met treinreizen hebben dat ze 1 keer per 10 jaar in de trein zitten, een mening hebben over de houding van controleurs in burger en tegelijkertijd denken dat arme verwarde bejaarden kunnen uitchecken ipv inchecken....

Wij gaan even naar Amsterdam, met de trein :W
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_191323448
quote:
9s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:02 schreef Chia het volgende:

[..]

Je bent niet kritisch genoeg naar de slinkse propaganda van de NS.
Nee, dat heb ik inmiddels door. En die agent ook al. Wat een land.
pi_191323458
Was het wel een NS-agent of niet ?
  maandag 3 februari 2020 @ 10:06:02 #243
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191323469
Je zou bijna hopen dat de NS de beelden online zet, dan mogen die dierbare vriendinnen best een beetje geblurred worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 3 februari 2020 @ 10:06:45 #244
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191323474
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:03 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Zeuren dat het om Marokkanen gaat, lijkt mij volkomen terecht. Marokkanen hebben in mijn ogen toch al geen knuffelgehalte meer en ja dan ben ik inderdaad alert. Zou je ook moeten doen. Sowieso zijn autoriteiten niet meer heilig, criminele bendes kunnen zich net zo makkelijk voordoen als de autoriteit tegenwoordig. Zij zullen er vast handige trucs op nalaten. Je hoeft enkel maar een sofinummer bekend te maken aan die lui en zij kunnen je enorm schade toebrengen. denk even aan ID fraude onder jouw naam.

verschil tussen vliegticket en treinkaartje snap ik even niet. het gaat hier over een de vliegreis, trein reis daar zie ik een enorm verschil van omgaan met reizigers. Bij vliegreizen wordt je niet lastig gevallen door controleurs in het vliegtuig. Ze kunnen je moeilijk eruit gooien. Met het huidige in en uit checken kan dit prima als je de stations hermetisch afsluit en de controle doet op het station. leg de verantwoording bij de NS en niet bij de reiziger, dat is mijn mening. KLM doet dat namelijk ook als het om controleren gaat.
Jeetje, ben je nu nog steeds een vliegtuig aan het vergelijken met een trein? Het systeem is anders door meerdere redenen en als ji wil dat iedereen bij aankomst al wordt gecontroleerd, zullen de kaartjes nogal omhoog schieten, omdat die mensen betaalt moeten worden. Gewoon een kaartje kopen en hem laten zien wanneer er naar gevraagd wordt door controleurs, ongeacht waar de ouders van de controleur vandaan komen.

:')
pi_191323482
Uitglijders van Baudet zijn altijd een mooie bron van vermaak :D
  maandag 3 februari 2020 @ 10:08:21 #246
384435 klappernootopreis
pi_191323489
het is allemaal aandachttrekkerij.
pi_191323490
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:03 schreef MakkieR het volgende:

[..]

verschil tussen vliegticket en treinkaartje snap ik even niet. het gaat hier over een de vliegreis, trein reis daar zie ik een enorm verschil van omgaan met reizigers. Bij vliegreizen wordt je niet lastig gevallen door controleurs in het vliegtuig. Ze kunnen je moeilijk eruit gooien. Met het huidige in en uit checken kan dit prima als je de stations hermetisch afsluit en de controle doet op het station. leg de verantwoording bij de NS en niet bij de reiziger, dat is mijn mening. KLM doet dat namelijk ook als het om controleren gaat.
Lang niet elk station is hermetisch afgesloten. Veel kleine stations hebben geen poortjes. Als ze die al wel hebben is er geen personeel om te controleren of mensen niet gewoon over een poortje klimmen. Kaartcontroles blijven gewoon nodig in treinen.

Voor de rest is het prima om alert te zijn en iemand die in burger je kaartje komt controleren vragen om legitimatie zodat je kan zien dat het ook daadwerkelijk een NS medewerker is. Wat echter niet prima is is hoe Baudet blijkbaar een kaartcontrole aangrijpt om Marokkanen zwart te maken op twitter voor eigen politiek gewin.
  maandag 3 februari 2020 @ 10:08:43 #248
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191323494
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:05 schreef Geytenbeekje het volgende:
Was het wel een NS-agent of niet ?
Ja, en voor de agent erbij kwam hadden ze zich ook al gelegitimeerd als NS-medewerkers, maar ook dat vonden de dames nog niet betrouwbaar genoeg om hun kaartje te laten zien...

Hun kaartje, zelfs als het een persoonlijke OV-chipkaart zou zijn geweest zijn de gegevens daarop beperkt tot naam en geboortedatum.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 3 februari 2020 @ 10:09:32 #249
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_191323502
Mijn hemel dit topic :')______
pi_191323506
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:06 schreef Leandra het volgende:
Je zou bijna hopen dat de NS de beelden online zet, dan mogen die dierbare vriendinnen best een beetje geblurred worden.
Het zou wel de nodige twijfel en vingerwijzing wegnemen, dus niet eens zo'n gek idee.
pi_191323519
1
quote:

[..]

Binnen 40 minuten op basis van een gedeeltelijk achterhoofd? Lijkt me erg vergezocht.
  maandag 3 februari 2020 @ 10:11:14 #252
384435 klappernootopreis
pi_191323532
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:08 schreef Hugo862 het volgende:

[..]
Wat echter niet prima is is hoe Baudet blijkbaar een kaartcontrole aangrijpt om Marokkanen zwart te maken op twitter voor eigen politiek gewin.
Zolang je naam maar opduikt in de kranten. Zelfs negatief nieuws komt van pas. Zolang zijn volgelingen het herinneringsvermogen van een demente zaagmossel hebben, kan Baudet zijn naam verkopen.
pi_191323538
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:06 schreef Leandra het volgende:
Nou, daar zou ik helemaal voor zijn. Baudet houdt nu ook zijn mond, niet erg handig.
pi_191323542
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:10 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
1
[..]

Binnen 40 minuten op basis van een gedeeltelijk achterhoofd? Lijkt me erg vergezocht.
Als jij door een landelijke politicus online wordt gegooid, is het niet vreemd als binnen 5 minuten je telefoon aan het trillen is. Zo ongeloofwaardig is het niet.

Maar zelfs įls het ongeloofwaardig is. De NS heeft alles kunnen verifiėren, en inmiddels aangegeven dat het klopt.
pi_191323550
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:10 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
1
[..]

Ze hebben toch gewoon werkroosters bij de NS? Kunnen opzoeken wie er op die trein werkten? Dat lijkt het me toch wel wat makkelijker maken om achterhoofden te identificeren.
pi_191323552
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:13 schreef probeer het volgende:

[..]

Ze hebben toch gewoon werkroosters bij de NS? Kunnen opzoeken wie er op die trein werkten? Dat lijkt het me toch wel wat makkelijker maken om achterhoofden te identificeren.
Ja maar hij heb toch geen trein en tijdstip genoemd!!
pi_191323558
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:11 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Zolang je naam maar opduikt in de kranten. Zelfs negatief nieuws komt van pas. Zolang zijn volgelingen het herinneringsvermogen van een demente zaagmossel hebben, kan Baudet zijn naam verkopen.
Aan de andere kant doet de VVD ook precies hetzelfde, met al zijn fraude, valse beloften en de woede op het hals halen. Dit is in politiek Den Haag vrij normaal.
  maandag 3 februari 2020 @ 10:14:00 #258
384435 klappernootopreis
pi_191323559
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nou, daar zou ik helemaal voor zijn. Baudet houdt nu ook zijn mond, niet erg handig.
Doet hij wel vaker, als er in de regering wordt gewerkt hoor je Baudet niet, daarbuiten blaat hij. want stel je voor dat hij in de tweede kamer op een pijnlijke manier repliek krijgt.
  maandag 3 februari 2020 @ 10:14:04 #259
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191323560
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:09 schreef Tris het volgende:

[..]

Het zou wel de nodige twijfel en vingerwijzing wegnemen, dus niet eens zo'n gek idee.
Nee, hoor dat zal zijn fans niet uitmaken. Als ik hier zo posten dat er vandaag gewoon een Marokkaantje in uniform mijn boodschappen aanraakte, terwijl ik net aan de beurt was bij de kassa en daar stampij over gaat maken en blijkt dat de jongen een kassamedewerker is zal men alsnog zeggen dat het terecht is dat ik stampij heb gemaakt. Daar heeft die jongen het naar gemaakt door er Marokkaans uit te zien.
  maandag 3 februari 2020 @ 10:15:03 #260
384435 klappernootopreis
pi_191323571
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:13 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Aan de andere kant doet de VVD ook precies hetzelfde, met al zijn fraude, valse beloften en de woede op het hals halen. Dit is in politiek Den Haag vrij normaal.
het komt inderdaad allemaal een beetje uit dezelfde politieke hoek. Ze zijn erg goed in om een zondebok aan te wijzen, vooral als ze de zonde zelf hebben veroorzaakt.
  maandag 3 februari 2020 @ 10:15:26 #261
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191323574
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:09 schreef Tris het volgende:

[..]

Zal wel lastig worden qua privacy.
Maar het is sowieso al bizar dat er nog twijfel moet worden weggenomen, de NS bevestigt zelfs dat die controle er was, incl. traject en tijdstip en Baudet heeft zelf die foto bij zijn instabericht gezet.

Overigens heeft hij ondertussen niet aan dubbelbluf gedaan door te roepen dat het niet op dat traject en tijdstip was, dus hij zal inmiddels wel weten dat er geen snars van zijn haatzaaitweet klopt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 3 februari 2020 @ 10:15:43 #262
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191323578
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:11 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ik kan mij echt niet voorstellen dat dit hem meer kiezers oplevert, het lijkt mij pleasen van je achterban, maar niet met regeren als doel. De mythe moet een beetje levend blijven en zolang hij niet regeert kan zijn aanhang dat zien als demoniseren. Na 16 jaar gaat hij met volle zakken de politiek uit.
pi_191323579
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:14 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Nee, hoor dat zal zijn fans niet uitmaken. Als ik hier zo posten dat er vandaag gewoon een Marokkaantje in uniform mijn boodschappen aanraakte, terwijl ik net aan de beurt was bij de kassa en daar stampij over gaat maken en blijkt dat de jongen een kassamedewerker is zal men alsnog zeggen dat het terecht is dat ik stampij heb gemaakt. Daar heeft die jongen het naar gemaakt door er Marokkaans uit te zien.
Zelfs als er geen Marokkaan in de buurt is, zullen die mensen dat blijven zien als een bevestiging voor hun haat richting Marokkanen. Dat hebben er hier al velen aangetoond.
pi_191323586
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:13 schreef probeer het volgende:

[..]

Nogmaals, wie zegt dat ze het over hetzelfde incident hebben? De NS medewerker die zijn gedeeltelijke achterhoofd herkent?
  maandag 3 februari 2020 @ 10:16:35 #265
384435 klappernootopreis
pi_191323594
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:15 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Ik kan mij echt niet voorstellen dat dit hem meer kiezers oplevert, het lijkt mij pleasen van je achterban, maar niet met regeren als doel. De mythe moet een beetje levend blijven en zolang hij niet regeert kan zijn aanhang dat zien als demoniseren. Na 16 jaar gaat hij met volle zakken de politiek uit.
94.000 euro per jaar, per FvD lid.
pi_191323596
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:12 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Als jij door een landelijke politicus online wordt gegooid, is het niet vreemd als binnen 5 minuten je telefoon aan het trillen is. Zo ongeloofwaardig is het niet.

Maar zelfs įls het ongeloofwaardig is. De NS heeft alles kunnen verifiėren, en inmiddels aangegeven dat het klopt.
Ja want hij was zo goed herkenbaar aan een stukje achterhoofd dat zijn telefoon direct roodgloeiend stond?
pi_191323603
Die controleurs vind ik vaak ook niet goed herkenbaar aan hun professionele gedrag.

Als ze zich als een werknemer gedroegen was dit probleem er mogelijk ook niet geweest.
  maandag 3 februari 2020 @ 10:18:00 #268
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191323607
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nogmaals, wie zegt dat ze het over hetzelfde incident hebben? De NS medewerker die zijn gedeeltelijke achterhoofd herkent?
De NS.
pi_191323615
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:14 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Doet hij wel vaker, als er in de regering wordt gewerkt hoor je Baudet niet, daarbuiten blaat hij. want stel je voor dat hij in de tweede kamer op een pijnlijke manier repliek krijgt.
Dan zou je de politiek toch eens wat beter moeten volgen.
  maandag 3 februari 2020 @ 10:18:46 #270
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191323617
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
Die controleurs vind ik vaak ook niet goed herkenbaar aan hun professionele gedrag.

Als ze zich als een werknemer gedroegen was dit probleem er mogelijk ook niet geweest.
Wat begrijp je niet aan het legitimeren? Lees anders even de huisregels door van de NS.
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 10:19:13 #271
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191323625
quote:

probleem is de tweet, niet het treinpersoneel of zelfs de dames
  maandag 3 februari 2020 @ 10:19:15 #272
384435 klappernootopreis
pi_191323626
quote:

je bedoelt gewoon een boete uitdelen en als de passagier tegenstribbelt de spoorwegpolitie roepen?
pi_191323630
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nu moet je het niet omkeren.

Ik zeg niet dat ik er bij was. Dat zeggen de "getuigen". Die getuigen beschrijven een heel ander incident. Dan rest nog maar 1 vraag: hoe weten de getuigen van het incident dat het incident waar zij getuige van warem de vriendinnen vam Baudet betrof?

Kritisch denken graag.
Nogmaals, waar blijven de getuigen die bevestigen dat de vrouwen wel lastig gevallen zijn? Dat er een tweede incident was? Het was in een drukke trein
pi_191323632
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:08 schreef Hugo862 het volgende:

[..]

Lang niet elk station is hermetisch afgesloten. Veel kleine stations hebben geen poortjes. Als ze die al wel hebben is er geen personeel om te controleren of mensen niet gewoon over een poortje klimmen.
knappe jongens die potentiėle zwartrijders die over de ruim 2 meter hoge poorten op onbemande stations kunnen klimmen. :D
pi_191323638
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

De NS zegt dat en dat wordt niet tegengesproken.
pi_191323643
quote:

[..]

Nogmaals, wie zegt dat ze het over hetzelfde incident hebben?
Hoe vaak denk je dat zoiets voorkomt dan? Een beetje navragen en je hebt toch zo achterhaald wie dat kunnen zijn.

quote:
De NS medewerker die zijn gedeeltelijke achterhoofd herkent?
Dat lijkt me inderdaad ook raar ja.
pi_191323646
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zal wel lastig worden qua privacy.
Maar het is sowieso al bizar dat er nog twijfel moet worden weggenomen, de NS bevestigt zelfs dat die controle er was, incl. traject en tijdstip en Baudet heeft zelf die foto bij zijn instabericht gezet.

Overigens heeft hij ondertussen niet aan dubbelbluf gedaan door te roepen dat het niet op dat traject en tijdstip was, dus hij zal inmiddels wel weten dat er geen snars van zijn haatzaaitweet klopt.
Ik heb de foto gezien en het is slechts een achterhoofd, veel meer is er niet te zien.
En zoals een andere user al zegt, zelfs dan zullen de verwijten gewoon over en weer gaan.

Eerlijkheidshalve, als ik in de trein zit en iemand in burger vraagt mij om mijn ov-kaart, haal ik die ook niet zomaar tevoorschijn. En dan maken de kleur ogen niet zoveel uit.
Logisch gevolg van de verharding e.d. in de maatschappij. Helaas.
pi_191323648
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:18 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

De NS.
En hoe weten die dat? De vriendinnen liepen rond met een bordje "wij zijn de vriendinnen van Baudet"?

Kunnen er niet 2 incidenten zijn geweest? 1 met controleurs in burger in de trein van Weesp naar Amsterdam en 1 met de "dierbare vriendinnen" van Baudet in een tot nu toe onbekende trein?
  maandag 3 februari 2020 @ 10:21:08 #279
104871 remlof
Europees federalist
pi_191323649
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:19 schreef sp3c het volgende:

[..]

probleem is de tweet, niet het treinpersoneel of zelfs de dames
Nou ja die dames blazen een kaartcontrole door NS-personeel op tot "lastiggevallen worden door Marokkanen".
  maandag 3 februari 2020 @ 10:22:01 #280
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191323660
quote:

[..]

Heeft Baudet inmiddels geroepen dat het niet vrijdagavond rond 20.45 uur op het traject Weesp-Amsterdam was?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_191323663
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:15 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

het komt inderdaad allemaal een beetje uit dezelfde politieke hoek. Ze zijn erg goed in om een zondebok aan te wijzen, vooral als ze de zonde zelf hebben veroorzaakt.
Vergeet niet dat ze het niet wisten Rutte met de bombardement op Afghanistan, de bonnetjes affaire met Opstelten of de Belasting vs ouders kinderbijslag. Net zo lang ontkennen tot de minister er niet meer omheen kan. De VVD heeft inmiddels al zoveel beschaamde voorvallen gehad dat ik de tel ben kwijt geraakt.
pi_191323667
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:19 schreef Basp1 het volgende:

[..]

knappe jongens die potentiėle zwartrijders die over de ruim 2 meter hoge poorten op onbemande stations kunnen klimmen. :D
Als je gratis kickbox lessen van de gemeente krijgt wordt je daar vanzelf fit genoeg voor :P
  maandag 3 februari 2020 @ 10:22:35 #283
104871 remlof
Europees federalist
pi_191323670
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

En hoe weten die dat? De vriendinnen liepen rond met een bordje "wij zijn de vriendinnen van Baudet"?

Kunnen er niet 2 incidenten zijn geweest? 1 met controleurs in burger in de trein van Weesp naar Amsterdam en 1 met de "dierbare vriendinnen" van Baudet in een tot nu toe onbekende trein?
Eén van de NS-controleurs herkende zichzelf op de foto van de dames met daarop de mannen die hen "lastigvielen".
pi_191323673
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat kan en als dat zo is dan is het jammer dat Baudet dat nog altijd niet heeft opgehelderd.
  maandag 3 februari 2020 @ 10:23:06 #285
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191323676
quote:
7s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:21 schreef remlof het volgende:

[..]

Nou ja die dames blazen een kaartcontrole door NS-personeel op tot "lastiggevallen worden door Marokkanen".
Dus misschien moet Baudet niet dingen de wereld in slingeren op die toon, zonder het te checken.
  maandag 3 februari 2020 @ 10:23:19 #286
104871 remlof
Europees federalist
pi_191323678
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:23 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Dus misschien moet Baudet niet dingen de wereld in slingeren op die toon, zonder het te checken.
Exact.
pi_191323680
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:20 schreef probeer het volgende:

[..]

Hoe vaak denk je dat zoiets voorkomt dan? Een beetje navragen en je hebt toch zo achterhaald wie dat kunnen zijn.
[..]

Dat lijkt me inderdaad ook raar ja.
Dat er vrouwen in de trein lastig worden gevallen? Te vaak helaas. Daarom is het wat mij betreft niet uitgesloten dat er 2 incidenten waren: 1 met de controleurs in burger en 1 met Marokkanen die vrouwen lastig vielen.
pi_191323690
quote:
7s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:22 schreef remlof het volgende:

[..]

Eén van de NS-controleurs herkende zichzelf op de foto van de dames met daarop de mannen die hen "lastigvielen".
Ja maar dat kan echt niet! Die foto is veel te vaa-haagg https://www.instagram.com/p/B8AAN33hIYa/

Persoonlijk zou ik mezelf in combinatie met een collega met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kunnen herkennen, maar dat blijkt niet voor iedereen zo te zijn.
pi_191323691
quote:
7s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:22 schreef remlof het volgende:

[..]

Die foto is zo vaag en onduidelijk. Ik denk dat er minimaal 500.000 mensen zijn die zich er in kunnen herkennen.
  maandag 3 februari 2020 @ 10:24:46 #290
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191323698
quote:
7s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:21 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat heeft Baudet er van gemaakt, op basis van het verhaal van dierbare vriendinnen, die hem al dan niet het hele verhaal verteld hebben.

Ik snap ook niet waarom hij niet gewoon mee zou zijn gegaan aangifte doen, met hem erbij wordt aangifte doen al snel een stuk zinvoller...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_191323702
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Heeft Baudet inmiddels geroepen dat het niet vrijdagavond rond 20.45 uur op het traject Weesp-Amsterdam was?
Nee hij heeft niets geroepen. Ik wacht dan ook met spanning op zijn reactie.
pi_191323704
Ik vind een conducteur die vraagt om een vervoersbewijs een schending van het non-agressieprincipe.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_191323706
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:19 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Je hebt geen verstand van zaken dus. Die poorten kan je open trappen, of je kan achter iemand aanlopen die wel incheckt
  maandag 3 februari 2020 @ 10:25:56 #294
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191323708
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Die foto is zo vaag en onduidelijk. Ik denk dat er minimaal 500.000 mensen zijn die zich er in kunnen herkennen.
Werkelijk?
Ik kan de meeste FOK!kers al uitsluiten, want die zitten duidelijk nooit in de trein.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_191323714
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat er vrouwen in de trein lastig worden gevallen? Te vaak helaas. Daarom is het wat mij betreft niet uitgesloten dat er 2 incidenten waren: 1 met de controleurs in burger en 1 met Marokkanen die vrouwen lastig vielen.
Dat controleurs van Marokkaanse afkomst aangaven dat ze niet als controleurs geloofd werden, en er politieassistentie ingeroepen werd.

Ik gok zomaar dat je in bureaucratisch Nederland daar een formuliertje voor in moet vullen aan het einde van je dienst.
pi_191323715
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Die foto is hartstikke scherp, wat een onzin.

En dan nog. De NS heeft het geverifieerd en bevestigd.
pi_191323721
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Verdedigen nog wel.

Ja verdedigen en het begint onderhand echt sneu en ongemakkelijk te worden.

Wat is FOK! afgegleden naar een laag niveau alsook een voorspelbaar forum. Users die gisteravond ook al als de kippen erbij waren om Baudet te verdedigen en zich nu weer mengen in de discussie met maar 1 doel, het afzwakken van de actie van Baudet en zelfs de fout in de schoenen van de NS schuiven.

Het is triest en gevaarlijk dat mensen zo in de ban zijn van een man/partij en dat wanneer deze een uitglijder of fout maakt of een bewuste leugen verspreid (dit laat ik in het midden) deze 'volgers' niet kritisch zijn en zelfs hem of de actie gaan verdedigen.
Of dit nu gaat om de FvD of een andere partij.

Ontzettend zonde. Valt weinig meer te discussiėren op deze manier. FOK! is een klankkamer geworden voor mensen die vooral zichzelf graag horen.
  maandag 3 februari 2020 @ 10:27:24 #298
104871 remlof
Europees federalist
pi_191323725
quote:

[..]

Ik herken mezelf wel van achteren op een foto die tijdens mijn werk twee dagen geleden gemaakt is hoor.
pi_191323726
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja want hij was zo goed herkenbaar aan een stukje achterhoofd dat zijn telefoon direct roodgloeiend stond?
Ik herken ook de achterkant van mensen die ik ken hoor.

En dan nog. De NS heeft het geverifieerd en bevestigd.
  maandag 3 februari 2020 @ 10:27:34 #300
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_191323728
quote:
Er wordt niet om een kaartje gevraagd (dat bestaat al jaren niet meer), ze willen je ov-chipkaart ("vervoersbewijs") zien en scannen. Wat zou een Marokkaan die geen controleur is met het zien van je chipkaart willen doen? En naast de legitimatie zouden ze ook dat scanapparaat moeten faken. Hoewel controleure soms genoegen nemen met het zien van die chipkaart.
Daar hoef je helemaal geen stampei van te maken, met lastigvallen heeft het niets te maken.
pi_191323734
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

Werkelijk?
Ik kan de meeste FOK!kers al uitsluiten, want die zitten duidelijk nooit in de trein.
Ja werkelijk. En die 500.000 die zich er in zouden kunnen herkennen zullen niet allemaal in de trein gezeten hebben op dat moment nee, die vallen dan af ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')